המקורות המובילים לתנועה בתשלום ובחינם

תוכן עניינים

חלק מהפלטפורמות הטובות ביותר לתעבורה בתשלום הן פייסבוק, גוגל, יוטיוב, פינטרסט, לינקדאין וטוויטר.

אך כדי לדעת איזו מהן מתאימה לך, עליך לדעת היכן הלקוחות שלך מסתובבים ואילו פלטפורמות מודעות מתאימות לסוג השיווק שאתה מבצע.

ברוב המקרים, כנראה שתתחיל עם פייסבוק וגוגל. על פי Business Insider, שני אתרים אלה מניבים 80% מתעבורת ההפניות, יותר מכל שאר הפלטפורמות ביחד.

בתור מקדם אתרים, אני אוהב מאוד את גוגל , משום שהתנועה משם היא מאוד ממוקדת בשונה מפייסבוק או יוטיוב ושאר הרשתות החברתיות שבהן אתה צריך להגיע אל הלקוח שלך מאחורי הגב ולהציע לו את השירות ללא סיכוי גבוה שהוא צריך אותו.

פייסבוק וגוגל הם המקורות המובילים שלך לתעבורה בתשלום,

אך שוב, זה תלוי במה שאתה מנסה לעשות.

גוגל היא כמו דפי זהב

מכיוון שגוגל היא מנוע חיפוש, אנשים מתחילים שם כשהם מחפשים מידע. אז זה דומה מאוד לדפי זהב.

כדי להניע תנועה דרך גוגל, תציע הצעות מחיר על מילות מפתח שיעזרו לאנשים למצוא אותך ויכולות להוביל לשיחת מכירה אידיאלית, במידה ואתה הולך על קמפיינים בתשלום.

פייסבוק זה כמו שלט חוצות

גלילה בעדכון החדשות שלך בפייסבוק זה כמו לנסוע בכביש המהיר. תוך כדי גלילה אתה רואה מודעות, פוסטים מקודמים, כמו גם תגובות אקראיות.

ואם אתה כעסק מוכן לשלם, המסר שלך יופיע גם בעדכון החדשות של קהל היעד שלך.

באמצעות פייסבוק תוכלו להוציא מעט ככל שתרצו ועדיין להרחיב את טווח ההגעה שלכם, אך זיכרו, זה פחות ממוקד.

מכיוון שזו פלטפורמה חברתית ומכיוון שהם אוספים נתונים על ההתנהגות שלנו מדי יום, הם יודעים הרבה עלינו. כל הנתונים הללו הופכים אותם לפלטפורמת המודעות החזקה ביותר הקיימת כיום.

מקד את המודעות שלך בצורה מדויקת מספיק, ובטוח שתשיג את גלגלי העין הנכונים למסר שלך.

YouTube הוא כמו טלוויזיה

המדד המוביל של YouTube הוא מספר הדקות שנצפו. המטרה שלהם היא להשאיר אתכם באתר לצרוך סרטונים, ולכן הם פועלים כמו טלוויזיה מסורתית, מנגנים מודעות בסרטונים ומפריעים לצפייה של אנשים.

מפריע, כן, אבל ב- YouTube המודעות שלך תמיד רלוונטיות.

הסיבה לכך היא שאתה יכול למקד את המודעות שלך על סמך ערוצי YouTube שהקהל שלך אוהב, סוגי הסרטונים שהם צופים ובמה שהם מחפשים.

אז מהם 3 מקורות התנועה המובילים בתשלום? מה המקום הכי טוב להתחיל עם מסעות הפרסום שלך בתנועה בתשלום?

פייסבוק, גוגל ו- YouTube: שלושתם יעניקו לכם תנועה איכותית מאנשים שמעוניינים בהצעות שלכם.

אוקיי, זה נותן לך רקע טוב לאסטרטגיה שאנחנו עומדים לדון בה. בואו נחקור את השיטות בהן תשתמשו כדי לבצע אסטרטגיית מודעות מנצחת.

שיטות של פרסום דיגיטלי שמבוצע היטב

קבענו שתנועה בתשלום היא הדרך הטובה ביותר אולי (והמשתלמת ביותר) להניע תנועה. עכשיו בואו נדבר על איך ליצור מודעות שמושכות את הלקוחות הטובים ביותר שלכם.

הערה: אנו נתמקד בעיקר בפרסום בפייסבוק כאן, אך תוכל להחיל את אותו תהליך על כל פלטפורמה שבה אתה משתמש.

שני מושגים להערכת קהל היעד שלך

כיצד אתה יודע את סוג המודעות שאתה צריך להציג וכיצד למקד מודעות אלה במדויק? זה מסתכם בשני מושגים בסיסיים: מסע הלקוח ו"טמפרטורת התנועה ".

רעיון 1: מסע הלקוחות

ערך הלקוח, זכרו, הוא הדרך שאנשים הולכים כאשר הם בונים מערכת יחסים עם העסק שלכם, ממגע ראשון ועד למכירה הסופית.

שלושת שלבי הליבה של המסע הזה הם:

מודעות. זהו החלק העליון של המשפך, כאשר לקוחות פוטנציאליים חדשים מגלים לראשונה שהמותג שלך קיים ושאתה יכול לעזור להם לפתור את הבעיות שלהם.

הַעֲרָכָה. זהו אמצע המשפך, כאשר לקוחות פוטנציאליים שוקלים ברצינות לבצע רכישה. השאלה הגדולה ביותר שלהם היא האם אתה המקור הטוב ביותר.

הֲמָרָה. זה החלק התחתון של המשפך, שם אנשים נוקטים פעולה וקונים ממך משהו.

טמפרטורת התנועה

בכל שלב במסע הלקוחות, לקהל שלכם יש קשר אחר אתכם. בראש המשפך הם בקושי מכירים אותך ואולי אפילו לא יודעים מה אתה עושה. אך כאשר הם עוברים דרך המשפך, הם לומדים יותר עליכם והופכים מחויבים ונאמנים יותר.

אתה יכול לומר, הם "מתחממים." ולכן אנו מתייחסים למערכת היחסים המעמיקה הזו כאל "טמפרטורת התנועה".

התנועה מגיעה ב -3 "טמפרטורות" מובחנות, וכל אחת מהן מתיישרת עם שלב אחר של מסע הלקוחות.

תנועה קרה. באופן כללי, מדובר בתנועה חדשה של אנשים שנמצאים בשלב המודעות. אנשים אלה הם לקוחות פוטנציאליים טובים לעסק שלך, אך מעולם לא שמעו עליך או על המותג שלך.

המטרה שלך עם תנועה קרה היא אינדוקטרינציה. אתה רוצה להציג את העסק שלך בפני קהלים חדשים ולגרום להם לחזור לעוד.

תנועה חמה. תנועה חמה מגיעה מאנשים שיודעים מי אתה אבל עדיין לא קנו כלום. זה מתיישר עם שלב ההערכה.

המטרה שלך עם תנועה חמה היא רכישה, להמיר מבקר באתר.

תנועה חמה מגיעה מאנשים שנמצאים בשלב ההמרה. אלה הקונים שלך, אנשים שמוכנים לקנות או שכבר קנו ממך משהו.

המטרה שלך עם תנועה חמה היא מונטיזציה, למכור מוצר במחיר גבוה ללקוחות הטובים ביותר שלך.

בסופו של דבר, המטרה שלך היא להעביר אנשים מקור לחום, ולהפוך לידים חדשים ללקוחות נאמנים, שמוכנים לקנות ממך שוב ושוב.

אתה עושה זאת על ידי התאמת המסר שלך לטמפרטורה של הלקוח הפוטנציאלי.

עם תנועה קרה, אתה לא בהכרח מציע מכירה. תשקיע יותר זמן בבניית מערכת יחסים. ואילו עם תנועה חמה היחסים מאובטחים. אתה מדבר יותר כחבר, ומציע הצעות על סמך הנושאים שאתה יודע שהם מעוניינים בהם.

תאמין או לא, שני המושגים האלה לבדם ישפרו באופן מסיבי את היכולת שלך ליצור קמפיינים מוצלחים לתנועה. פשוט בהתייחס לאנשים על בסיס הטמפרטורה שלהם, תוכל לבנות אמון ומעורבות.

ADIROM-TECH – קידום אתרים מקצועי