הכנת כרטיס ביקור דיגיטלי

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

כרטיס ביקור הוא כרטיס פיזי שאנשים נושאים איתם ומשתמשים בו כדי להציג את עצמם. הוא עשוי בדרך כלל מנייר או פלסטיקהכנת כרטיס ביקור דיגיטלי תצריך ממכם עבודת אונליין או מהמעצב ובונה האתרים שלכם ומתכת. מאידך, הכנת כרטיס ביקור דיגיטלי תצריך ממכם עבודת אונליין (או מהמעצב ובונה האתרים שלכם). הנה כל מה שצריך לדעת בנושא.

אם הגעתם לקרוא את השורות האלו, אתם בעלי עסק שלא מוכנים להתפשר על תחזוקת השיווק וקידום המכירות של העסק שלכם. אם כך, מוזמנים לקרוא את המדריך השיווקי המקיף בנושא קידום מכירות בעזרת כרטיסי ביקור דיגיטליים. קודם כל, חשוב לזכור, כרטיסי ביקור דיגיטליים הם לא רק פיסת נייר מודפסת עם מידע עליה, הם יותר כמו קורות חיים דיגיטליים שניתן לגשת אליהם בכל מקום ובכל זמן. המשיכו לקרוא כדי להגביר מכירות בעסק.

מה יכולים לעשות עבורי כרטיסי ביקור דיגיטליים?

למשל, הם יכולים לשמש ככלי היכרות לאתר האישי שלך או לפרופילי מדיה חברתית. לכרטיסי ביקור מסורתיים ודיגיטליים יש אתמה הם הפרמטרים שחשוב לדעת אודות הכנת כרטיס ביקור דיגיטלי היתרונות והחסרונות שלהם. כרטיס ביקור דיגיטלי עשוי למשוך יותר תשומת לב מאשר כרטיס מסורתי, אך לאחרון יש יותר סיכויים להישמר בארנק של אנשים, על המקרר שלהם (אם הוא כרטיס מגנטי) או בכיס של המכנס.

במובן זה, למעשה כרטיס ביקור דיגיטלי הוא כרטיס המכיל מידע אישי ופרטי התקשרות שניתן לאחסן בענן ולגשת אליו מכל מכשיר. מאידך, כרטיס ביקור מסורתי עשוי מנייר או פלסטיק ומתכת. הוא מכיל שם אדם, פרטי קשר, כישורים מקצועיים וכו'.

מה חשוב לדעת על הכנת כרטיס ביקור דיגיטלי

כרטיסים דיגיטליים הם בעלי ערך רב יותר מאלה המסורתיים, מכיוון שניתן לעדכן אותם בקלות, ולספק רשימת אנשי קשר מעודכנתמבחינת הכנת כרטיס ביקור דיגיטלי בימינו, עדיף להשתמש בפלטפורמה נוחה לשימוש בכל עת – גם כאשר אתה משנה את כתובת הדוא"ל או מספר הטלפון שלך.

כרטיסים דיגיטליים גם מאפשרים תקשורת הרבה יותר קלה עם לקוחות או לקוחות פוטנציאליים מכיוון שהם מספקים ממשק קל לשימוש בענן המאפשר להם לשלוח ליצור קשר בקלות עם העסק. בסופו של דבר, כרטיסי ביקור הם דרך מצוינת עבור אנשים להציג את עצמם ולאחרים ללמוד על הכישורים, המומחיות והניסיון שלהם. כרטיס ביקור דיגיטלי הוא סוג של כרטיס ביקור שעבר דיגיטציה באמצעות כל אחד מכלי העיצוב הדיגיטליים הזמינים.

עדיף כרטיס ביקור מסורתי או דיגיטלי?

כרטיס ביקור מסורתי יכול להיות עשוי מנייר או פלסטיק ומתכת. החומרים הנפוצים ביותר בשימוש הם נייר או פלסטיק, אך חלק מהעסקים משתמשים גם במתכת או בחומרים אחרים. חשוב לבחור את החומר המתאים בהתאם ליישום שאתה צריך על מנת שיחזיק מעמד זמן רב יותר.

אם למשל אתם קבלנים שכל היום עובדים בחוץ בשטח, אתם תצטרכו כרטיסי ביקור עמידים וחזקים, כנראה שנייר לא יהיה החומר המומלץ עבורכם. אתם יכולים למשל לייצר כרטיסי ביקור ממתכת או פלסטיק קשיח.

באילו פלטפורמות אינטרנטיות מומלץ לבנות כרטיס ביקור דיגיטלי?

כרטיס הביקור הדיגיטלי הוא ייצוג דיגיטלי של המותג האישי שלך. זה יכול לשמש כדי להציג את עצמך באופן אישי, או להפוך את החברה או המותג שלך לגלויים יותר באינטרנט. עבור רוב האנשים, בניית כרטיס ביקור דיגיטלי בפלטפורמה כמו WORDPRESS היא האפשרות הטובה ביותר.

רצוי ליצור כרטיס ביקור דיגיטלי בפלטפורמות כמו WordPress, Squarespace או Wix. הפלטפורמות האלו מאוד גמישות וקלות יחסית לשימוש. באתרים אלו יש גם הרבה פיצ'רים שמקלים על בעלי עסקים לנהל את הנכסים הדיגיטליים שלהם.

למי חשוב כרטיס ביקור דיגיטלי? וכיצד יוצרים אחד?

כרטיסי ביקור דיגיטליים הם כלי שיווקי חשוב לכל חברה קטנה או בינונית. יש להם את היכולת להציג את המותג שלך, השירותים שלך והכישרונות שלך בצורה מקצועית. ובמובן זה, כרטיס הביקור הדיגיטלי הוא הכלי השיווקי האולטימטיבי שיכול לעזור לך להתחבר ללקוחות פוטנציאליים, לקוחות ושותפים.

וורדפרס היא מערכת חינמית וקוד פתוח לניהול תוכן המשמשת ליצירת אתרים. זוהי פלטפורמה פופולרית מכיוון שיש לה ממשק קל לשימוש ומאפשר למשתמשים להתאים את האתר בהתאם לצרכיהם. מבחינת הכנת כרטיס ביקור דיגיטלי בימינו, עדיף להשתמש בפלטפורמה זו בד"כ. לוורדפרס יש קהל עוקבים עצום בעולם הדיגיטלי. זוהי אחת הפלטפורמות המומלצות ביותר לבניית כרטיסי ביקור דיגיטליים מכיוון שהיא מציעה תכונות המאפשרות למשתמשים להתאים אישית את עיצוב כרטיסי הביקור שלהם.

טיפים להכנת כרטיס ביקור דיגיטלי

מה הן הפלטפורמות האינטרנטיות שבעזרתיהן מומלץ לבנות כרטיס ביקור דיגיטלי

זו שאלה שאנשים רבים שואלים את עצמם לפני שהם מתחילים לתכנן את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלהם: מהי הדרך הטובה ביותר להכין כרטיס ביקור דיגיטלי? כמה מהדברים החשובים שכדאי לדעת על בניית כרטיס ביקור דיגיטלי הם: קודם כל, השתמש באתר האישי שלך כמקור התוכן שלך. זה עוזר לך ליצור זהות ולבנות אמון עם הקהל שלך.

שנית, ודאו שיש לכם עיצוב מושך עין וייחודי, כך שיבלוט מכל שאר המתחרים שלכם בתחום. כמו כן, ודאו שהתוכן שלך קל להבנה ולעיכול, כי זה יקל על אנשים לתקשר אתכם במדיה החברתית ובפלטפורמות אחרות. צריכים סיוע נוסף עם הכנת כרטיס ביקור דיגיטלי אונליין? יהיה כדאי להתייעץ עם מעצב או בונה אתרים!

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא סיכום קטן של הזהות המקצועית שלכם, שניתן לחלוק עם אחרים בצורה דיגיטלית. זה יכול לעזור לכם לעשות רושם ראשוני נהדר על לקוחותיכם, הקולגות ושותפיכם העסקיים. הנה כל מה שצריך לדעת על הכנת כרטיס ביקור דיגיטלי. 

הכנת כרטיס הביקור הדיגיטלי יכולה להיעשות בפחות מ-5 דקות, אבל מצד שני, יכול לקחת קצת זמן להכין אותו היטב ובאמת לדייק אותו. בתור קווים מנחים להתחלה, הנה מה שאתם צריכים לדעת על הכנת כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם:

1) איזה סוג מידע צריך לכלול?

2) מהן התכונות החשובות ביותר בכרטיס?

3) איך אתם יכולים לוודא שזה באמת נראה טוב?

4) ממה כדאי להימנע בעת עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי?

מה נמצא בכרטיס ביקור דיגיטלי? 

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא פרופיל מקוון שמשווקים יוצרים, כדי להציג את כישוריהם וניסיונם, כמו גם את השירותים שהם מציעים. הוא משמש גם להצגת דוגמאות עבודה וחלקי תיק עבודות, סוגי שירותים שבהם העסק מתמחה ועוד. ניתן ליצור כרטיסי ביקור דיגיטליים במספר פורמטים שונים. הפורמטים הנפוצים ביותר הם WIX ופלטפורמת וורדפרס. במובן זה, השלב הראשון בהכנת כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך הוא להחליט באיזו פלטפורמה הוא יהיה.

לאחר מכן, צור חשבון בפלטפורמה שתבחר – השתמש בשם האמיתי שלך לחשבון כדי שאנשים יוכלו למצוא אותך בקלות. כרטיס ביקור דיגיטלי יכול להיות תמונה, וידאו או דף אינטרנט אינטראקטיבי המשמש כדי להציג את עצמכם ואת השירותים שלכם. כרטיסים אלו יכולים גם לכלול קישורים לפרופילי המדיה החברתית שלכם ולאתרים אחרים.

מספר טיפים להכנת כרטיס ביקור דיגיטלי:

  1. שמרו את העיצוב של הכרטיס מדויק ופשוט, אל תגזימו בעיצוב מבלבל והמון פרטים. 
  2. תוודאו שהכרטיס מקצועי ע"י מחקר שוק – בדיקת הכרטיסים של המתחרים שלכם. 
  3. אל תשכחו לכולל את כל פרטי הקשר הדרושים ללקוחותיכם. 
  4. ודאו שיש קישורים לפרופילי המדיה החברתית שלכם ולאתר הבית. 
  5. זכרו שכרטיס ביקור דיגיטלי הוא כרטיס ביקור רגיל בצורה הדיגיטלית. הוא מכיל את כל המידע על האדם, החברה או הארגון והוא מוצג בצורה ברורה ותמציתית.

הכנת כרטיס ביקור דיגיטלי קל לסקירה ועיון 

צריכים סיוע נוסף עם הכנת כרטיס ביקור דיגיטלי אונליין? יהיה כדאי להתייעץ עם מעצב או בונה אתרים

כרטיס הביקור הדיגיטלי צריך להיות קל לקריאה, בעל מבנה ברור, להכיל מידע על האדם או הארגון ולהיראות מקצועי. חלק מהאנשים גם מכניסים את פרטי הקשר האישיים שלהם, אבל אפשרי לכלול רק את פרטי ההיקשרות לבית העסק. ישנן דרכים רבות ושונות ליצור כרטיס ביקור דיגיטלי משלכם, אך יש כמה דברים שאתה צריך לזכור לפני שתתחיל ליצור אחד. 

זכרו שכרטיס ביקור דיגיטלי הוא הייצוג המקוון שלכם. זו דרך להראות מה אתם עושים ובמה אתם עוסקים. זו גם דרך להתחבר לאנשים ולגרום להם לרצות לדעת עליכם יותר. לכן חשוב שכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם יהיה מעוצב היטב, ברור, תמציתי ומקצועי. בשלב הראשון, יהיה כדאי לקבוע את מטרת כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם. כמו כן, חשוב ליצור עיצוב מותאם לבית העסק, להוסיף מידע בסיסי, להוסיף קישורים וכו'. 

באילו פלטפורמות כדאי לבנות כרטיס ביקור דיגיטלי? ואיפה הכי כדאי?

וורדפרס היא מערכת חינמית וקוד פתוח לניהול תוכן שבה אתם יכולים להשתמש כדי ליצור אתר או בלוג. קל להגדיר ולהתאים אישית, כך שזו הבחירה המושלמת עבור אנשים שרוצים שליטה מלאה באתר שלהם או בכרטיס הביקור הדיגיטלי. ומה לגבי פלטפורמת WIX? האם היא גם מומלצת עבור הכנת כרטיס ביקור דיגיטלי? אכן אפשרי. 

Wix הוא אתר המאפשר לכם ליצור כרטיס משלכם, בעל מראה מקצועי ללא כישורי עיצוב. אתם יכולים לבחור מהתבניות שלהם או להתאים אישית את הדף שלכם עם תכונות "גרירה ושחרור" (DRAG AND DROP). עם זאת, וורדפרס היא הבחירה הפופולרית ביותר עבור עסקים. זוהי פלטפורמה מצוינת עבור משווקים ומעצבים ליצור את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלהם. אבל בסופו של דבר, גם וויקס היא גם אפשרות טובה לאתרים פשוטים יותר ושאינם דורשים ידע בקידוד.

כדאי לקבל סיוע של מעצב גראפי להכנת כרטיס ביקור דיגיטלי?

כרטיס ביקור דיגיטלי יכול להיות כלי שיווקי יעיל לעסקים מקוונים, מכיוון שניתן לשתף אותו בפלטפורמות מדיה חברתית, כגון לינקדאין, פייסבוק וטוויטר. בדרך זו, כרטיס הביקור הדיגיטלי יכול לקבל יותר חשיפה מהמסורתי. העיצוב של כרטיס הביקור הדיגיטלי צריך להיות פשוט וברור כדי שאנשים יוכלו להבין מה החברה שלך עושה רק על ידי התבוננות בכרטיס עצמו.

יכול להיות מפתה להיעזר במעצב גרפי למשימה זו, למרות שהיא נראית קלה. במציאות, זה לא כל כך פשוט. מעצב גרפי מקצועי יכול לגרום לכרטיס הביקור שלך להיראות אפילו טוב יותר ממה שדמיינת. עם זאת, אם אתם רוצים לחסוך קצת כסף או פשוט לא יודעים איך ליצור כרטיס ביקור דיגיטלי בעצמכם – יש כמה כלים שיכולים לעזור עם זה. למשל, אתרי אינטרנט שמאפשרים הורדת תבניות עיצוב מוכנות מראש עבור הכנת כרטיסי ביקור דיגיטליים. עוד על הכנת כרטיס ביקור דיגיטלי כאן: 

כדאי להכין כרטיס ביקור דיגיטלי לבד? 

אנחנו חיים בתקופה שבה יש לנו גישה לכל מיני תוכנות עיצוב ותבניות. זה מקל על אנשים בעת הכנת כרטיס ביקור דיגיטלי משלהם. אבל, האם זו הדרך הטובה ביותר? ישנם אנשים שאולי ירצו להשקיע את הזמן והכישורים הנדרשים כדי ליצור בעצמם כרטיס ביקור דיגיטלי אטרקטיבי. 

ייתכן שאחרים לא ירצו להשקיע זמן או כסף בעיצוב כרטיס משלהם. כך או כך, יש לכם בימינו את האפשרות לעשות את זה בעצמכם. תעדיפו מעצב גרפי? גם מעולה. בשורה התחתונה, מעצב גרפי יוכל לסייע לכם להתאים את כרטיס הביקור בצורה המדויקת ביותר. 

כרטיס ביקור הוא אחד מהפריטים הראשונים ברשימת המכולת של הקמת עסק, לצד הפקת חשבוניות, עיצוב לוגו ופתיחת תיק ברשויות המס. עובדה זו משקפת תפיסה לגיטימית לחלוטין לגבי תפקידו וחשיבותו של כרטיס הביקור אך חשוב לזכור דבר אחד – הדבר האחרון שאתם רוצים לייחס לכרטיס הביקור שלכם הוא פריט ברשימת מכולת, והדברים נכונים הן לשלב של הכנת כרטיס ביקור והן לשלב בו עליכם לעשות בו שימוש.

מהן שתי התכונות החשובות ביותר של כל כרטיס ביקור?

כרטיס ביקור הוא מסמך קצר, שתפקידו הוא לפרט את פרטי ההתקשרות של מוסר הכרטיס בפני מקבל הכרטיס. יחד עם זאת, כרטיסאת היכולת של כרטיס הביקור למלא את תפקידו ומטרותיו, אתם קובעים בכל רגע ורגע, החל מהשלב של הכנת כרטיס ביקור ביקור הוא לחלוטין לא רק מסמך אינפורמטיבי ויש לו תפקיד שיווקי חשוב מאוד – לחשוף את העסק בפני כמה שיותר אנשים בקהל היעד ולסייע ביצירת זרם של לקוחות חדשים לעסקים. כרטיס ביקור הוא גם כלי שיווקי סטטיסטי, כלומר כלי שיווקי שהאימפקט שלו גדול יותר ככל שהשימוש בו נרחב יותר – ככל שתחלקו יותר כרטיסי ביקור, כך תגדילו את ההסתברות לאימפקט חיובי על השורה התחתונה של העסק ולהיפך. את היכולת של כרטיס הביקור למלא את תפקידו ומטרותיו, אתם קובעים בכל רגע ורגע, החל מהשלב של הכנת כרטיס ביקור.

כבר בשלב של הכנת כרטיס ביקור עליכם לוודא שהכרטיס שלכם הוא בעל שתי תכונות הכרחיות: א' הוא מעורר עניין וסקרנות ויוצר את הרצון ליצור קשר עם בעליו וב' אתם עצמכם כל כך אוהבים אותו, שאתם ממש רוצים למסור אותו בגאווה לכמה שיותר אנשים. אם הכרטיס שלכם נראה בעיניכם בסדר ומטה, או שאתם לא רואים בו כלי משכנע דיו, סביר להניח שלאחר מספר כרטיסי ביקור שתמסרו למספר אנשים, כל יתר אלפי הכרטיסים שתזמינו, יישארו בבוידעם והכרטיס יאבד מערכו לחלוטין. כדי להבטיח שאכן תפיצו את הכרטיס שלכם לכל עבר ושהוא גם ישיג את מטרתו, חשוב מאוד שיהיו בו שתי התכונות הללו – משכנע עבור מקבלי הכרטיס ומקור לגאווה עבורכם.

הכנת כרטיס ביקור – לא פריט רשימת מכולת

בהמשך למה שאמרנו קודם לכן, את התהליך של הכנת כרטיס ביקור אתם רוצים לעבור ממקום של מחשבה מעמיקה והתמקדותכבר בשלב של הכנת כרטיס ביקור עליכם לוודא שהכרטיס שלכם הוא בעל שתי תכונות הכרחיות בערך השיווקי ובמטרה שהוא אמור למלא. למרבה הצער, מאחר ומדובר באחד הפריטים הראשונים שיוצרים בעלי עסקים ובעלי מקצוע עם הקמת העסק, רבים מהם מתייחסים לכרטיס הביקור כאל כורח המציאות ולכן פשוט בוחרים תבנית סטנדרטית בתוכה הם "שופכים" את הפרטים האישיים שלהם ובכך מסתיים העניין. מרבית הכרטיסים הללו, דרך אגב, מוצאים את מקומם בבוידעם ולעולם לא מגיעים ליעדם.

אתם מבחינתכם רוצים להתייחס לתהליך ההכנה של כרטיס הביקור כאל תהליך שיווקי מקצועי, שצריך לכלול את השיקולים הבאים:

תדמית – מהי התדמית שאתם רוצים ליצור אצל הלקוחות הפוטנציאליים שלכם? האם אתם רוצים להיראות בפניהם כעסק יוקרתי? אולי דווקא כעסק זול ועממי? מהם הערכים החשובים שאתם רוצים להעביר ללקוחות הללו? חדשנות? שמרנות? חשיבה מחוץ לקופסא? סדר וארגון? יצירתיות? עכשוויות? רצינות? אסתטיקה? חשבו היטב מהי התדמית שתרצו להטמיע בכל אדם שמקבל את הכרטיס שלכם.

טקסט – מהו הטקסט שצריך להיכלל בכרטיס? ככלל, הכרטיס צריך לכלול פרטי התקשרות בלבד. העמסה של טקסט נוסף רק תגרום לאובדן המיקוד ואף תפגע בכל ערך של רצינות, תחכום וסטאטוס. מסרו את פרטי ההתקשרות המרכזיים שלכם ובכך סיימו את העניין. אין צורך לפרט את כל חשבונות הרשתות החברתיות שלכם, אין צורך לפרט את היתרונות התחרותיים שלכם ואין צורך לפרט את העובדה שאתם מקבלים תשלום בכרטיסי אשראי. כרטיס ביקור הוא לא המקום לפרט את כל אלה.

עיצוב – בהתאם לתדמית שהחלטתם לגביה, אתם רוצים לעצב את הכרטיס בצורה שתתמוך בתדמית זו ואף תיצור אותה. בתהליך של הכנת כרטיס ביקור, זהו למעשה השלב החשוב ביותר, שכן העיצוב הוא זה שיוצר את התפיסות הבלתי מודעות אצל האדם המקבל את הכרטיס ועם העיצוב הנכון, תוכלו לשכנע רבים ליצור עמכם קשר בלי שהם בכלל יבינו מדוע הם מרגישים את הצורך בכך.

מכל הסיבות האלה, חשוב מאוד שלא תתייחסו לכרטיס הביקור שלכם כאל פריט ברשימת המכולת של הקמת העסק ושתקדישו את הזמן, המחשבה והמאמץ הנדרשים בכדי לתכנן אותו בצורה נכונה. אתם יכולים בהחלט להסתייע בתבניות ודוגמאות מהאינטרנט, אבל בסופו של דבר אתם צריכים להיות הבעלים של התוצאה הסופית. היעזרו במודלים שונים רק כדי לקבל כיוון ורעיונות, אבל התאימו את כרטיס הביקור שלכם אליכם עצמכם ואל העסק שלכם, על מנת שתוכלו גם להרגיש גאים בו וגם לדעת שהוא יבצע את משימתו בהצלחה.

ליווי של איש מקצוע יכול להיות קריטי בהיבט זה ולכן, לפחות ברמה של ייעוץ מקצועי, כדאי בהחלט לשלב איש מקצוע בתהליך של הכנת כרטיס ביקור. אם אתם רוצים למקסם את ההסתברות להצלחת קמפיין כרטיסי הביקור שלכם, אתם רוצים לנהל את כל תהליך התכנון והעיצוב של הכרטיס בליווי איש מקצוע מומחה.

כרטיסי ביקור הם אחד המוצרים הבסיסיים בבתי עסק רבים. בעבר, כרטיסי ביקור היו נעשים על גבי נייר בלבד, אך כיום קיימים אפשרויות מגוונות כאשר אחת המרכזיות בהן היא להכין כרטיסי ביקור מפלסטיק. על כרטיס ביקור מפלסטיק נרחיב במאמר הבא.

מהו כרטיס ביקור מפלסטיק?

כרטיס ביקור מפלסטיק הוא כרטיס עשוי PVC איכותי, בעל עמידות גבוהה. ניתן לבחור בכרטיסי PVC בצבע לבן, או בכרטיסים בהתאמה אישית שמגיעים בצבעים אחרים או אפילו שקופים. הבחירה בכרטיס ביקור מפלסטיק תעניק לכרטיס הביקור שלכם תחכוםכרטיס ביקור מפלסטיק הוא כרטיס עשוי PVC איכותי, בעל עמידות גבוהה. ניתן לבחור בכרטיסי PVC בצבע לבן, או בכרטיסים בהתאמה אישית וחדשנות ותשדר ללקוח שלכם שמדובר בעסק איכותי ויוקרתי.

כרטיס הביקור צריך להיות קל לנשיאה ובגודל כזה שיתאים להכנסה לארנק. על הכרטיס יופיע המידע הרלוונטי להמשך תקשורת איתכם והוא יכלול את השם שלכם ואת שם העסק, תחום העיסוק, פרטי התקשרות (טלפון, מייל, פקס), דף פייסבוק, אתר ועוד.

כרטיס הביקור מאפשר ליצור היכרות ראשונית עם לקוחות פוטנציאלים ובהמשך לסגור איתם עסקאות. כאשר מביאים ללקוח פוטנציאלי כרטיס ביקור, בעצם יוצרים פעולה רשמית ומכובדת שתותיר על הלקוח הפוטנציאלי רושם. כמו כן, כרטיס ביקור מאפשר לכם ליצור קשר עם מבלי ללחוץ עליו או לגרום לו להרגיש שהוא מתחייב לצעד משמעותי כלשהו.

חשוב מאוד שכרטיסי הביקור יהיו זמינים בכל מצב ובכל עת על מנת לנצל כל הזדמנות עסקית שתצוץ לפניכם.

מה הופך כרטיס ביקור מפלסטיק למומלץ?

כרטיס ביקור מפלסטיק נחשב לאיכותי ויוקרתי ויש לכך מספר סיבות-

  • חומר עמיד- הפלסטיק הוא חומר עמיד הרבה יותר מנייר. כך אתם יכולים להיות בטוחים שהלקוח שקיבל את כרטיס הביקור שלכם לא יקרע אותו, ושהכרטיס יישמר בצורה טובה לאורך זמן רב כך שיוכל לשמש את הלקוח גם לאחר תקופה ארוכה.
  • עיצוב- כרטיס ביקור מפלסטיק ניתן לעיצוב ייחודי, חדשני ומושך שתופס את הלקוח ועוזר ליצור עניין. כך כרטיס הביקור שלכם יתבלט וימלא גם את הצורך השיווקי שלו. כמו כן העיצובים הם רבים ומגוונים מאוד. תוכלו לבחור בכרטיסים פשוטים בצבע לבן, בכרטיסים מפלסטיק בצבעים שונים, בכרטיסים שקופים או חלביים ועוד.
  • פירוט- כרטיס ביקור מפלסטיק יכול להיות מפורט מאוד מה שיעזור ליצור רושם ראשוני גבוה על לקוחות פוטנציאליים וכך להפוך אותם ללקוחות קיימים.

אפשרויות הדפסה של כרטיס ביקור מפלסטיק

יש מספר אפשרויות הדפסה לכרטיס ביקור מפלסטיק. ריכזנו לכם את הבולטות בהן-

  • הדפסת כרטיס ביקור מפלסטיק לבן- כרטיס ביקור מפלסטיק לבן נחשב לאפשרות פשוטה אבל עם זאת קלאסית ואלגנטית.הדפסת כרטיס ביקור מפלסטיק לבן- כרטיס ביקור מפלסטיק לבן נחשב לאפשרות פשוטה אבל עם זאת קלאסית כרטיס ביקור מפלסטיק לבן מאפשר לכם לקבל כרטיס ביקור עם עיצוב קלאסי שמשדר ללקוחות שאתם לא מתאמצים ובכל זאת העסק שלכם קלאסי ואלגנטי, או בקיצור קלאס באפס מאמץ.
  • כרטיס ביקור מפלסטיק חלבית- אפשרות נוספת להדפסת כרטיס ביקור מפלסטיק, היא פלסטיק חלבית. אפשרות זו היא למעשה כרטיס ביקור מפלסטיק שקוף למחצה. פלסטיק חלבי הוא פלסטיק שמאפשר לאור לחדור אך לא ניתן לראות דרכו.
  • כרטיס ביקור מפלסטיק שקוף- אחת האפשרויות המבוקשות ביותר היא כרטיס ביקור מפלסטיק שקוף. מדובר בחומר איכותי שמעובד לרדיד דק מאוד ומעניק מראה איכותי ויוקרתי לכרטיס הביקור שלכם.

כרטיס ביקור מפלסטיק- מה חשוב לכתוב?

כרטיס ביקור צריך להכיל את הפרטים החשובים של בעל העסק. יש לקחת בחשבון שמומלץ לא להגזים עם כמות הטקסט ושהיא תיכנס כראוי בגודל הכרטיס. הפרטים המומלצים לכרטיס ביקור מודפס הם לוגו או איור גרפי, שם בעל העסק, תחום העיסוק, מספר טלפון, מייל, פקס, במידה ויש כתובת לדואר, אתר וחשבון פייסבוק וכל אמצעי תקשורת אחר שיש לכם (סקייפ, בלוג ועוד). ניתן להוסיף לכרטיסי הביקור גם קוד QR שנסרק לטלפון ומוביל את הלקוח בקלות לאתר האינטרנט, לעמוד נחיתה, לכרטיס ביקור דיגיטלי, לדף הפייסבוק או לכל מקום אחר שתבחרו.

אחד הדברים החשובים שיש לקחת בחשבון בעיצוב כרטיס ביקור הוא גודל הכרטיס והצורה שלו. גודל כרטיס ביקור סטנדרטי בארץ יהיה 5×9 ס"מ, והוא בנוי כך שהוא יוכל להיכנס לארנק בקלות, יישמר בצורה טובה ולא יקשה על מי שמקבל אותו.

כיום תוכלו לבחור בין מגוון צורות שונות כמו כרטיס עגול, מרובע ועוד, או אפילו צורות שמתאימות לעסק כמו צורה של עוגה לכרטיס עבור אופה, צורה של רכב עבור נהג מונית, צורה של דובי עבור חנות צעצועים ועוד.

כרטיס ביקור מפלסטיק- עיצוב

חשוב לעצב את הכרטיס בצורה ייחודית. לשם כך, חשוב מאוד לשים לב לפרטים שונים כמו סגנון הכרטיס, הצבע שלו ועוד. חשוב שעיצוב הכרטיס יתאים לאופי העסק וישרת אותו בצורה הטובה ביותר. תוכלו לבחור בין סגנון חדשני שבא לידי ביטוי בפלטת צבעים עשירה ואלמנטים רבים או סגנון קלאסי יותר שבא לידי ביטוי בצבע אחד או שניים ובאלמנט אחד.

כמו כן, תוכלו לבחור בין צורות שונות לכרטיס. מלבן הוא הצורה הסטנדרטית וגם המועדפת ביותר. קל להכניס כרטיס מלבני לארנק והוא למעשה נראה כמו כרטיס אשראי. עם זאת ניתן לבחור גם בין צורות אחרות כמו מרובע, עגול, או צורות שמתאימות לעסק כמו סכין קצבים, רכב, עוגה ועוד.

 

כרטיס ביקור פלסטיק

הבחירה בכרטיס ביקור מפלסטיק תעניק לכרטיס הביקור שלכם תחכום וחדשנות

כרטיס ביקור מפלסטיק הוא סוג של כרטיס שעשוי מפלסטיק יחסית קשיח. הם נמצאים בשימוש נפוץ בתעשיות הקמעונאות והשירותים מכיוון שהם עמידים מאוד ואינם מתבלים בקלות כתוצאה מפגעי השמש והיושן הטבעי של חומר ה

גלם. בד"כ, הסוגים הנפוצים ביותר של כרטיסי ביקור מפלסטיק עשויים מ-PVC  או פוליקרבונט. לחומרים אלו עמידות גבוהה בפני חום וכימיקלים. 

במקרים מסוימים ועל פי דרישת הלקוח, כרטיס ביקור מפלסטיק הוא כרטיס פלסטיק עם פס מגנטי המכיל מידע על שם האדם ופרטי התקשרות. אלו בד"כ נקראים כרטיסי ביקור חכמים מפלסטיק. אנשים רבים משתמשים בהם כדרך קלה לעדכן את פרטי הקשר שלהם. כמו כן, הם משמשים גם למטרות שיווקיות. כיום, כרטיס ביקור מפלסטיק הוא הסוג הנפוץ ביותר של כרטיס ביקור. הוא עשוי מחומר פלסטי עמיד ומשמש לאחסון מידע על פריט קטן ונייד שניתן לשאת אותו בקלות לכל מקום.

מה היתרונות של כרטיסי ביקור פלסטיק? 

קל לסחוב כרטיסי ביקור מפלסטיק, מה שהופך אותם לאידיאליים עבור אנשים בדרכים. הם גם זולים יותר מכרטיסי נייר וידידותיים לסביבה מכיוון שניתן למחזר אותם בתום חיי השימוש שלהם. לפי דעתם של חלק מהאנשים, כרטיסי ביקור הם כבר נחלת העבר. עם המצאת הסמארטפון ויישומים כמו כרטיסי ביקור דיגיטליים, לא קשה לגלות מי זה מי ומה עוסק כל בית עסק. אבל זה לא אומר שכרטיסי ביקור הם חסרי תועלת. הם יכולים לשמש ככלי שיווקי וכדרך ליצירת קשרים עם לקוחות פוטנציאליים.

האם כרטיס ביקור מפלסטיק עדיף על כרטיס ביקור מסורתי או אפילו דיגיטלי? ובכן, ישנם יתרונות רבים לשימוש בכרטיסי ביקור מפלסטיק על פני מסורתיים. הם עמידים יותר, הם זולים יותר, וקל יותר להדפיס אותם לפי דרישה. ברגע שנגמרת חבילת הכרטיסים, מוציאים הוראה לבית דפוס עבור הדפסת כרטיסים נוספים. 

כרטיסי ביקור פלסטיק ניתנים למחזור 

כרטיס ביקור מפלסטיק הוא חלופה פופולרית לכרטיס הביקור המסורתי. הם עמידים יותר וזולים יותר מאשר עמיתיהם בנייר. יש אנשים שטוענים שהם גם ידידותיים לסביבה. זאת, מפאת העובדה שאפשר למחזר אותם בתום השימוש בהם. בדרך כלל, אנשים לא ממחזרים כרטיסי ביקור מנייר או קרטון. זה נזרק אוטומטית לפח. 

השאלה היא האם כרטיס ביקור מפלסטיק עדיף על פני נייר או לא? ובכן, כל מקרה לגופו. בעוד שחלק מהעסקים יעדיפו כרטיסי ביקור מסורתיים, אחרים יעדיפו כרטיסי ביקור מפלסטיק או אפילו כרטיס ביקור דיגיטלי. למרות שאין תשובה ברורה לשאלה זו, יהיה חשוב לבדוק את היתרונות והחסרונות של שניהם (מסורתי ופלסטיק).

עדיף אולי כרטיס ביקור דיגיטלי? 

כרטיסי ביקור דיגיטליים קיימים כבר עשור, אך רק לאחרונה חברות מתחילות להשתמש בהם כדי להתבלט מהקהל. הסיבה הנפוצה ביותר לשימוש בכרטיסי ביקור דיגיטליים היא משום שהם נוחים יותר וקלים יותר לשיתוף במדיה החברתית. מצד שני, כרטיסי ביקור מפלסטיק עדיין בשימוש נרחב. זאת, מכיוון שניתן להדפיס אותם לפי דרישה, מה שאומר שתוכלו להשיג אותם בכל זמן ובכל בית דפוס מבלי לחכות למדפסת או עלויות משלוח.

כרטיסי ביקור מפלסטיק יעילים יותר לעסקים מכיוון שהם קלים לנשיאה ולשימוש. כרטיסי ביקור דיגיטליים יעילים יותר לשיווק מכיוון שניתן לשתף אותם במדיה החברתית, עם קישור לאתר החברה. בעוד שלכל סוגי הכרטיסים יש יתרונות וחסרונות משלהם, יהיה עליכם לבחור את אלו שהכי תואמים את רוח ואווירת בית העסק שלכם. 

עד כמה כרטיסי ביקור מפלסטיק עדיין רלוונטיים?

כרטיסי ביקור הם עדיין דרך רלוונטית להצגת המידע של החברה שלך. עם זאת, כרטיסי ביקור דיגיטליים מציעים יותר יתרונות מכרטיסי ביקור מסורתיים. ובקשר לאלו שעשויים פלסטיק, ובכן, היתרונות שלהם דומים לאלו של המסורתיים ובתוספת של עמידות החומר (פלסטיק קשיח מחזיק יותר זמן מנייר או קרטון).

בעולם של היום, בסופו של דבר, כל האמצעים השיווקיים עדיין רלוונטיים ועדיין נדרשים לשם הגברת הפעילות העסקית שלכם. עם האמצעים הנכונים, כולל כרטיס ביקור, תוכלו לשווק את העסק ולהוציא את המסר השיווקי שלכם החוצה. 

בחירת מעצב גרפי לעיצוב כרטיס ביקור פלסטיק 

מעצבים גרפיים נתפסים לעתים קרובות כאומנים, והם בהחלט כאלו. השאלה העומדת בראש של כולם היא: האם להזמין מעצב גרפי מקצועי, או להשתמש בשירות הדפסת כרטיסים בשבלונות עיצוב מובנות? (THEMES). 

המחיר של שירותי עיצוב גרפי משתנה בהתאם למורכבות וגודל הפרויקט. ניתן לקבוע את גודל הפרויקט לפי כמה כרטיסי ביקור מעצב מתכנן לייצר. חלק מהמעצבים גובים לפי שעה, בעוד שאחרים גובים בתעריף קבוע. מצד שני, הורדת שבלונות עיצוב של כרטיסי ביקור תעלה לכם בתשלום חד פעמי בד"כ. מה עדיף? ובכן, עיצוב גרפי יספק לכם ייחודיות ועיצוב תואם לעסק, בעוד ששבלונות מעוצבות של כרטיסי ביקור יספקו לכם עיצוב גנרי אבל זול בכיס. תלוי בכם. ישנם גם מעצבים מציעים גם הנחות עבור הזמנות גדולות. לדוגמה, מעצבים מסוימים מציעים הנחות עבור הזמנות של מעל 100 כרטיסי ביקור או 10,000 עלונים.

ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>