כרטיסי ביקור דיגיטליים הם ייצוגים דיגיטליים של המותג האישי שלך. הם גם כלי קידום מכירות עבור העסק, כמו גם דרך להציג בפני הלקוחות שלכם את כל המידע הרלוונטי על בית העסק, על שירותיו ומוצריו השונים.
כרטיסי ביקור דיגיטליים ניתנים להעברות בקלות למייל, וואצאפ, מדיה חברתית ומערכות אחרות מבלי לאבד איכות. בסופו של דבר, הם מיני סייט לכל דבר, מה שאומר שאתם שולחים ללקוחות שלכם לינק שמפנה אותם לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם. כרטיס הביקור הדיגיטלי הוא כרטיס אלקטרוני-אונליין, המכיל מידע על היסטוריית עבודתו, הרקע ההשכלתי ותחומי העניין האישיים של איש מקצוע, חברה או ארגון ועסקים.
בשביל מה צריך כרטיס ביקור דיגיטלי?
כרטיס ביקור דיגיטלי הוא הדרך האידיאלית לעדכן את הקליינטורה שלך כשאתה מחפש הזדמנויות עסקיות חדשות. כמו כן, זוהי דרך להציג את השירותים של החברה בפני קולגות, נותני שירותים אחרים למען שת”פ, ספקים ולקוחות פוטנציאליים.
בעידן המדיה החברתית, בו לכל אחד יש פרופיל והוא מעדכן אותו כל הזמן, כרטיסי ביקור דיגיטליים נותנים לאנשי מקצוע דרך להציג את עצמם בצורה מקצועית והכי חשוב – תמציתית. כרטיסי ביקור דיגיטליים הם אלטרנטיבה לכרטיסי ביקור מסורתיים. הם נותנים סיכום קצר של החברה והשירותים או המוצרים שלה עם טופס יצירת קשר פשוט בתחתית.
חלופה לכרטיס ביקור מסורתי
כרטיס ביקור דיגיטלי מהווה חלופה לכרטיסי ביקור מסורתיים ונותן סיכום קצר של שירותי החברה או המוצרים, עם פרטי ההתקשרות של החברה בתחתית בד”כ. הם גם חסכוניים, ניתנים להעברה ושליחה בקלות בכמות גדולה, וניתן להשתמש בהם באתרי אינטרנט, פלטפורמות מדיה חברתית וכו’.
כרטיסי ביקור דיגיטליים קיימים כבר שנים רבות וכוללים גם קודי QR, ובשנים האחרונות מתפתחים להיות אינטראקטיביים יותר וקלים יותר לשימוש עבור הלקוחות. שש הרבה דרכים לעשות זאת. אבל אם אתם מחפשים משהו יצירתי יותר, או רוצים משהו שיבלוט מהקהל – נסו להיעזר במעצב גרפי מוכשר ובעל מוניטין בתחום.
טיפים ליצירת כרטיס ביקור דיגיטלי
ראשית, השתמשו בגוונים מושכים את העין בכרטיסי הביקור שלכם. אם אפשר, צרו אינפו-גרפיקה ומקמו אותה במיקום בולט ומרכזי במני סייט שלכם, שהוא הכרטיס ביקור. על אותו משקל, אם אפשרית טכנולוגית מבחינתכם ומבחינה תקציבית, צרו GIF מונפש והכניסו אותו בחתימה שלכם. זה ייראה מעולה וזה יגרום לאנשים ליצור עמכם קשר.
בסופו של דבר, חשוב לזכור שכרטיסי ביקור הם דרך מצוינת ליצור רושם ראשוני בעולם המקצועי והדיגיטלי. הם יכולים לעזור לך להקדים את המתחרים שלך ולהתבלט מהקהל. לפיכך, חשוב שיהיה כזה שלא רק מעוצב היטב, אלא גם בעל עיצוב יצירתי וייחודי, כזה שימשוך אנשים ולקוחות להתקשר אתכם עסקית.
יצירת כרטיסי ביקור כולל את השלבים העיקריים הבאים:
- קבל עיצוב בעל השפעה על קהל היעד שלך – אחד החלקים המרכזיים בעיצוב כרטיס הביקור שלך הוא בחירת עיצוב שישפיע על קהל היעד ויניע לפעולה.
- גלו מה קהלי היעד שלכם אוהבים, מה מושך אותם ליצור קשר עסקי.
- קבל דוגמאות מהמעצב הגרפי, ולאחר מכן, בחר את הדוגמה שהכי מוצאת חן בעיניך ומתאימה לסוג בית העסק.
- בדקו כיצד כרטיסי ביקור דיגיטליים של מתחרים נראים, זה נקרא מחקר מתחרים.
עדיף להשתמש בתבניות עיצוב מוכנות מראש או בעיצוב ייחודי?
ישנן באינטרנט גם תבניות מעוצבות מראש בחינם, כדי לקבל כרטיס ביקור דיגיטלי במקום, ממש תוך כמה רגעים. אבל יחד עם זאת, עדיף ליצור כרטיס ביקור דיגיטלי משלך בעזרת מעצב גרפי וכזה עם עיצוב ייחודי ההולם את רוח ואופי בית העסק. זה יכול להיות מותאם אישית לפי הצרכים או המפרט של סוגי שירותי החברה.
כרטיסי ביקור דיגיטליים הם חלק חיוני מאסטרטגיית השיווק הדיגיטלי. אז, בין אם אתה סטארטאפ שרק מתחיל או חברה עם שנים של ניסיון, אתה צריך אחד! אנחנו ממליצים לאתר מעצב גרפי מקצועי, לבחון את תיק העבודות שלו ולהחליט במי להסתייע כדי ליצור את הכרטיס.
מה הדרך הנכונה לעיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי?
אין דרך נכונה או לא נכונה כשמדובר ביצירת כרטיסי ביקור דיגיטליים, כל עוד אתה פועל לפי ההנחיות של המעצב הגרפי. כמו כן, אפשר להתבונן באינטרנט בכרטיסי ביקור ולקבל השראה כדי ליצור אחד.
כרטיס ביקור דיגיטלי הוא אחת הצורות המסורתיות יותר של שיווק דיגיטלי. כיום, עסקים מקוונים נוטים יותר להשתמש במיני-אתר מאשר בכרטיס ביקור פיזי לצורך פרסום השירותים שלהם. לכרטיס ביקור דיגיטלי יש את היתרון שהוא ניתן לשיתוף במיידי במדיה חברתית ובאתרים שונים, מה שיכול לעזור להשיג יותר חשיפה למותג שלך. זה ספקו סקירה כללית של מה שהחברה שלכם עושה, ותכללו מידע מפתח כגון מספר טלפון, כתובת, כתובת דואר אלקטרוני וכתובת אתר ועוד. עם הכרטיס הנכון, גם אתם תוכלו להניע את הלקוחות שלכם לפעולה.