איך עושים כרטיס ביקור דיגיטלי?

באנר כרטיס ביקור דיגיטלי

איך עושים כרטיס ביקור דיגיטליבבנייה ועיצוב של כרטיס ביקור דיגיטלי, חשוב להפריד בין המרכיב הקונספטואלי ובין המרכיב הטכני. ברמה הטכנית, כרטיס ביקור דיגיטלי הוא מעין אתר אינטרנט זעיר ובנייתו נעשית בצורה דומה לבניית אתר אינטרנט רגיל, כמובן עם מספר תוספות קוד ייחודיות, שהופכות אותו לכרטיס ביקור ולא לאתר הנפתח עם קישור. אבל האתגר האמיתי הוא דווקא סביב המרכיב הקונספטואלי, המרכיב שיכריע עד כמה כרטיס הביקור שלכם אכן ישיג את מטרותיו. בשורות הבאות נספר לכם איך עושים כרטיס ביקור דיגיטלי ועוד יותר מכך, נספר לכם איך עושים את זה בצורה נכונה.

 

לפני הכל, מדובר בכלי שיווקי

מן הסתם, מרגע שהחלטתם לאמץ את הכלי החדשני הזה, באופן טבעי יעניין אתכם מאוד איך עושים כרטיס ביקור דיגיטלי, אבל עוד לפני השלב הטכני של יצירת הכרטיס, חשוב להפנים את הדבר החשוב ביותר – כרטיס ביקור דיגיטלי הוא כלי שיווקי וכל השקעה בו צריכה להיות מותנית בתרומה הפוטנציאלית שלו לעסק. אם כרטיס הביקור שלכם לא ישיג את מטרותיו, זה לא משנה עד כמה הוא יהיה יפה ואסתטי ועד כמה הוא יהיה בנוי היטב. בדיוק מהסיבה הזאת, לפני שמתחילים לבנות את הכרטיס עצמו, יש לחשוב על האופן בו נכון וצריך לבנות אותו.

כרטיס ביקור במהותו הוא כלי שיווקי, שמטרתו היא לספק את פרטי ההתקשרות שלכם לנמען כמעין היכרות ראשונית. כרטיס ביקור הוא גם כלי שיווקי סטטיסטי, כלומר הערך שלו בא לידי ביטוי ביחס ישר להיקף ההפצה שלו בקרב קהל היעד – ככל שתפיצו את כרטיס הביקור שלכם ליותר נמענים, כך תעלה ההסתברות לכך שתוכלו גם ליהנות מהאימפקט השיווקי של פעולת ההפצה. בהתאם לכך, גם בתהליך של בניית כרטיס ביקור דיגיטלי יש לזכור את שני המרכיבים הללו ולבנות את כרטיס הביקור בהתאם.

מרכיב המפתח המרכזי בהיבט זה הוא ערכי היסוד המועברים לנמען כאשר הוא צופה בכרטיס הביקור שלכם. האם הרושם שהוא מקבל לגביכם הוא שאתם חדשניים, פורצי דרך ובעלי מחשבה מחוץ לקופסא? האם הוא מקבל את הרושם שאתם שמרנים, איתנים, יסודיים ומקצועיים? האם הוא מקבל את הרושם שאתם שמים לב לפרטים הקטנים ושלכל פעולה שלכם יש משמעות וערך, או שהוא מקבל את הרושם שאתם מנסים להרשים אותו בכל מחיר? ככל שכרטיס הביקור יוצר את הרושם בצורה טובה ונכונה יותר על הנמען המקבל אותו, כך האימפקט השיווקי שלו יהיה משמעותי יותר.

 

בניית כרטיס ביקור בהתאם למטרתו השיווקית

בהמשך לנאמר עד כה, די ברור שבכל הסבר סביב השאלה איך עושים כרטיס ביקור דיגיטלי, חובה להתחיל בהיבט הקונספטואלי וההיבט הזה הוא כולו באחריותכם. עליכם להחליט מהם הפרטים שיופיעו בכרטיס, מהו המידע התמציתי שתרצו להגיש לנמען בשלב ראשוני זה של ההיכרות, איך תוכלו להציג את עצמכם בצורה האטרקטיבית ביותר מבלי להפוך למכירתיים ונדושים ואיך אתם יכולים להביא את כל זה לידי ביטוי באמצעות הפלטפורמה הדיגיטלית של כרטיס ביקור דיגיטלי. לאחר שגיבשתם את כל אלה, תוכלו לפנות לשלב של בניית הכרטיס ברמה הטכנית ואת זה מומלץ לבצע באחת משתי צורות: א’ תוכלו להיעזר בפלטפורמה מקוונת שיעמיד לרשותכם ספק השירות. פלטפורמה כזאת תכלול בדרך כלל שורה ארוכה של תבניות בסיסיות אותן תוכלו להתאים אישית על פי ההעדפות שלכם והיא תאפשר לכם לבנות את הכרטיס בצורה די ידידותית בתוך זמן לא רב. ב’ תוכלו להאציל את משימת הבנייה והעיצוב של הכרטיס על צוות מקצועי, לרוב מטעם ספק השירות עצמו. במקרה הזה, אתם עדיין אלו שמכתיבים את ערכי היסוד והרושם שצריך להעביר הכרטיס, אך אתם נעזרים באנשי מקצוע שמכירים את עקרונות העיצוב המקצועיים, לגביהם לבטח אין לכם שמץ של מושג.

כרטיס ביקור דיגיטלי יכלול בדרך כלל מידע טקסטואלי הכולל את פרטי ההתקשרות שלכם ועוד תיאור תמציתי של הפעילות העסקית שלכם. הוא יכלול תמונה או שתיים והוא יכול לכלול גם סרטון וידאו קצרצר. כל אחד מן הכלים הללו הוא כלי חשוב, שיכול למלא תפקיד מפתח בכרטיס הביקור הדיגיטלי. יחד עם זאת, כשבוחנים איך עושים כרטיס ביקור דיגיטלי, צריך גם לוודא שאתם לא מפריזים ולא עוברים את הגבול. כרטיס ביקור הוא בסופו של דבר כלי שיווקי תמציתי מאוד, שבא למלא תפקיד של חיבור ראשוני במסגרת היכרות ראשונית. זה לא המקום לפרט על כל השירותים שלכם וזה גם לא המקום לשלב סרטונים ארוכים וכבדים (מבחינת רוחב פס). כרטיס הביקור שלכם צריך לעלות על מסך הנמען, לפעול בצורה אוטומטית לחלוטין ולספר לו בתוך שניות ספורות מי אתם, כיצד ניתן ליצור עמכם קשר ומדוע גם כדאי ליצור עמכם קשר. בכלי כזה, ישנה חשיבות רבה לקופירייטינג של הכרטיס ועוד יותר מכך למיקרו-קופי, כלומר למילים בודדות או למשפטים קצרצרים שמעבירים מסר דחוס ורב משמעות.

חשוב להבין – כרטיס ביקור דיגיטלי וכרטיס ביקור בכלל, הוא לא סתם פריט משרדי שטוב להחזיק בו. המדובר בכלי שיווקי שנמדד בהיקף התרומה שלו לשורה התחתונה של העסק. כרטיס ביקור הוא גם לא הוצאה עסקית (גם אם כך מתייחסת אליו רשות המיסים), אלא השקעה עסקית לכל דבר ועניין. ככל שתשקיעו יותר בכרטיס שלכם, גם במונחי מחשבה וזמן וגם במונחים כספיים, כך תוכלו ליהנות מאימפקט רב יותר, שתרומתו יכולה להיות גבוהה באלפי מונים ביחס לעלותו. על כן, לא יהיה זה מוגזם אם בתהליך של בניית כרטיס הביקור שלכם, תשלבו גם קופירייטר, גם מעצב וגם איש טכני כדי להבטיח את התוצאה האפקטיבית ביותר מבחינתכם. זכרו שזה לא איך עושים כרטיס ביקור דיגיטלי, אלא איך עושים אותו נכון.

ניווט מהיר בחזרה:

New digital

New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

איך עושים כרטיס ביקור דיגיטלי

אל תעצרו כאן!

קבלו מידע נוסף לגבי כל מה שצריך לדעת על כרטיסי ביקור דיגיטליים והתקדמו גם אתם!
רושם ראשוני מקצועי במרחק קליק אחד!