כרטיס ביקור דיגיטלי מחיר

באנר כרטיס ביקור דיגיטלי

כרטיס ביקור דיגיטלי מחירכרטיס ביקור דיגיטלי מחיר

ישנם שני סוגים של כרטיסי ביקור: כרטיס ביקור דיגיטלי וכרטיס ביקור סטנדרטי העשוי נייר.  מטרתו העיקרית של כרטיס הביקור היא ליצור היכרות ראשונית בין איש המקצוע ללקוח ולגרום לרושם ראשוני טוב שיוביל בסופו של דבר את הלקוח לביצוע פעולה. 

 

כרטיס ביקור סטנדרטי

הרוב הגדול של כרטיס הביקור הסטנדרטיים שמחולקים נזרק לפח, אלו אשר אינם נזרקים לפח הם לא אפקטיביים במיוחד ולכן הם לא תורמים לגדילה של פניית הלקוחות לעסק.  כרטיס ביקור סטנדרטי העשוי נייר מציג ברוב המקרים רק את מספר הטלפון של איש המקצוע, את שמו ואת המייל שלו, כרטיס ביקור העשוי נייר אינו מתאים לשמירת פרטים על איש המקצוע.  כרטיסי ביקור סטנדרטיים נאבדים בקלות ומרבית הלקוחות זורקים את כרטיסי הביקור הללו כעבור מספר ימים בודדים מהרגע בו קיבלו אותם. נוסף על כך, עלויות ההדפסה של כרטיסי ביקור מסוג זה אינן זולות בכלל ובכל פעם שרוצים לעדכן פרט כלשהו על העסק יש צורך בהדפסת כרטיסי הביקור מחדש. 

כרטיס ביקור דיגיטלי

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא סוג של אתר קטן על העסק אשר מכיל בתוכו תוכן רב שקשור לעסק, כל זאת נעשה בצורה נוחה ונגישה ללקוח. ישנה אפשרות לשמור את כרטיס הביקור הדיגיטלי במכשיר הנייד ואפילו לשלוח אותו לקרובים אליכם ולכל מי שתרצו. עצם העובדה שכרטיס ביקור מסוג זה נמצא בדיגיטל מאפשרת לו להכיל מידע רב ללא הגבלה של שטח או מקום. ניתן לשלוח את כרטיס הביקור הדיגיטלי בכל רגע שתרצו, לא ניתן להגיע למצב בו נגמר המלאי של כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם, יתרה מכך, תמיד אפשר לערוך את כרטיס הביקור הדיגיטלי ולעדכן את הפרטים הקיימים בו, אין צורך בהדפסה מחודשת של הכרטיס או בשליחה מחודשת של כרטיס הביקור המעודכן. ברגע שביצעתם שינוי בכרטיס הביקור הדיגיטלי, השינוי מתבצע אצל כלל האנשים אשר מחזיקים בכרטיס. 

 

כרטיס ביקור דיגיטלי: מה הם החסרונות?

כרטיס הביקור הדיגיטלי הוא בעל חסרונות מסוימים שחשוב להכיר בהם. כדי להגיע למצב בו תוכלו להעביר את הלינק של כרטיס הביקור הדיגיטלי עליכם להחזיק במספר הטלפון של אותו אדם אליו תרצו להעביר את כרטיס הביקור, מספר הטלפון של לקוח הוא מידע אישי ולא כל לקוח יהיה מוכן לחלוק איתכם את מספר הטלפון שלו ברגע הראשון שהוא מכיר אתכם. קרו מקרים בהם הלינק אשר מוביל את הלקוח אל כרטיס הביקור הדיגיטלי נעלם בין כל ההודעות שהלקוח מקבל במכשיר הסלולרי שלו. 

קיימים מקרים בהם הלקוח מקבל הודעה המכילה קישור מבלי להכיר את בעל העסק , הלקוח נוטה לחשוב כי מדובר בעוד דואר ספאם או פרסום מעצבן ופשוט מתעלם מן הקישור. 

נוסף על כך, חשוב לוודא כי כרטיס הביקור הדיגיטלי נוגע לקהל היעד אליו אתם מכוונים מכיוון שישנן אוכלוסיות מסוימות שפחות שולטות בעולם האינטרנט והטכנולוגיה וכרטיס ביקור דיגיטלי עלול להיות מסובך עבור אותן אוכלוסיות.

 

מה ההבדל בין כרטיס ביקור סטנדרטי לכרטיס ביקור דיגיטלי?

בתקופה של ימינו, מרבית התחרות העסקית מתרחשת באינטרנט וברשתות החברתיות, כרטיס הביקור הסטנדרטי אשר עשוי מנייר אינו מופיע ברשתות החברתיות וברשת ולכן אינו מועיל בתחרות. לעומת זאת, כרטיס הביקור הדיגיטלי מעניק לבית העסק או לאיש המקצוע נוכחות ברשתות החברתיות ובאינטרנט בכלל, כך כרטיס הביקור הדיגיטלי עוזר לבית העסק לנצל את הפוטנציאל המקסימלי במפגש הראשוני מול הלקוח אשר מתרחש ברוב הגדול של המקרים באינטרנט. 

אפשר להבין מכך כי כרטיס ביקור דיגיטלי מתאים לכל איש מקצוע או בית עסק שחשוב לו לגעת בכמה שיותר לקוחות עם מאמץ מינימלי ככל האפשר, בית עסק או איש מקצוע המשתמש בכרטיס ביקור דיגיטלי יכול להיות בטוח כי הלקוח יוכל לשמור את פרטי איש הקשר ולהשתמש בהם בקלות ובמהירות בעת הצורך. נוסף על כך, כרטיס הביקור הדיגיטלי הוא פתרון מעולה לאנשי מקצוע ובתי עסקים המעוניינים להציג את עצמם בצורה האידיאלית בפני לקוחות פוטנציאלים ואינם מוכנים להסתפק בכמות הנתונים הדלה שניתן להעביר בכרטיס ביקור סטנדרטי.  

היתרונות של כרטיס ביקור דיגיטליהיתרונות של כרטיס ביקור דיגיטלי

  1. כרטיסי ביקור דיגיטליים מכילים בתוכם כפתורים שונים אשר דרכם ניתן להגיע לפרופיל של בית העסק ברשתות החברתיות השונות, כתוצאה מכך גדלה כמות האנשים שנחשפים לתוכן השיווקי של בית העסק. 
  2. מהרגע בו הקמתם את כרטיס הביקור הדיגיטלי ניתן לשלוח אותו ללא הפסקה, בלי לשלם עלויות על הדפסות חוזרות. 
  3. כרטיס ביקור דיגיטלי הרבה יותר יוקרתי ומיוחד מכרטיס ביקור סטנדרטי העשוי מנייר, כרטיס ביקור דיגיטלי מכיל בתוכו אלמנטים יוצאי דופן שאינם קיימים בכרטיס ביקור סטנדרטי העשוי מנייר, חלק מן האלמנטים הללו הם: תמונות, סרטוני וידאו, כפתור של חיוג מקוצר לבית העסק ועוד אלמנטים נוספים.
  4. כרטיס ביקור דיגיטלי מכיל בתוכו את כל המידע הרלוונטי ללקוח על השירותים שמעניק איש המקצוע או בית העסק. כרטיס ביקור דיגיטלי משמש כסוג של אתר תדמית קטן לבית העסק או לאיש המקצוע.
  5. ניתן להגיע אל כרטיס הביקור הדיגיטלי על ידי חיפוש פשוט וקצר באינטרנט.

לכל הוצאה שיש לכם בעסק השפעה רבה, במיוחד לטווח הארוך. עסק מצליח הוא עסק אשר יוכל להפיק את המירב מכל ההוצאות שלו בעסק, בין אם מדובר על הוצאות שיווק, דלק וכן הלאה. כאשר אנחנו מדברים על כרטיס ביקור דיגיטלי מחיר, אנחנו מגיעים לעולם שיכול להיות מאוד חסכוני וגם להגדיל את הכנסות העסק. כולנו יודעים מה זה כרטיס ביקור, אבל כרטיס ביקור דיגיטלי יכול להישמע לחלק מאיתנו מעט לא מובן. עבור כרטיס ביקור דיגיטלי מחיר המשתנה בהתאם לנתונים שונים. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על כרטיס ביקור דיגיטלי מחיר, עיצוב, יתרונות וחסרונות. 

 

מהו כרטיס ביקור דיגיטלי?

כרטיס ביקור סטנדרטי יהיה כרטיס ביקור אשר מכיל בתוכו את כל האינפורמציה הממוקדת ביותר על העסק שלנו. כאשר אנחנו מכינים כל כרטיס דיגיטלי שיש, אנחנו צריכים להבין שיש לנו את הדרך לקנות את הלקוח בכמה משפטים. ברגע בו אנחנו מעמיסים יותר מדי אינפורמציה על הלקוח, אנחנו לא באמת עושים עבודת שיווק נכונה. אי אפשר להכיל יותר מדי מידע על פני כרטיס ביקור קטן. המטרה של כרטיס הביקור בסופו של דבר הוא לעורר סקרנות ולגרום ללקוח לרצות לשמוע עליכם עוד. ההבדל בין כרטיס ביקור רגיל ובין כרטיס ביקור דיגיטלי אמנם נראים שוליים, הרי כאן מדובר על כרטיס מודפס ובמקרה השני מדובר על כרטיס ביקור שאנחנו יכולים לשלוח דרך הטלפון. ההבדל הוא גדול, מבחינת כל מי שאתם יכולים להגיע אליו, עיצובים חדשים ובכלל, התחדשות של העסק שלכם לעומת עסקים אחרים שעובדים על כרטיס ביקור מודפס. 

בדרך כלל, אנחנו מעניקים כרטיס ביקור כאשר אנחנו נמצאים בפגישה עסקית או פוגשים לקוח כלשהו באמצע הדרך. עם זאת, כאשר יש לנו כרטיס ביקור דיגיטלי אנחנו יכולים להגיע להיצע רחב יותר של אנשים. אנחנו יכולים לשלוח את כרטיס הביקור שלנו לכל אנשי הקשר, אנחנו יכולים לערוך רשימת תפוצה של הלקוחות שלנו ולשלוח להם כרטיס ביקור והם יעבירו הלאה. הדרך לשווק את העסק באמצעות כרטיס ביקור דיגיטלי הינה פשוטה יותר. עם זאת, אתם חייבים לעשות את זה מקצועי. 

 

לא חייב להיות יקר

עבור כרטיס ביקור דיגיטלי מחיר אשר משתנה גם בהתאם לבחירה שלכם לגבי המעצב. למעשה, היום יש תוכניות חינמיות אשר מאפשרות לכם לערוך כרטיס ביקור דיגיטלי באופן עצמאי. כאן אתם צריכים לדעת לעשות את הבחירה הנכונה ביותר, איך למצוא את התוכנה החינמית שיכולה לשרת אתכם על הצד הטוב ביותר. עם זאת, חשוב ממש לדעת כי יש השפעה לתוצאה שלכם, לטוב ולרע. תארו לכם שאתם הייתם מקבלים כרטיס ביקור דיגיטלי מעסק כלשהו והכרטיס היה נראה כאילו ילד יצר אותו, לא הייתם קונים מאותו מקום… כאשר אתם מכינים כרטיס ביקור דיגיטלי באופן עצמאי עליכם לקחת בחשבון את הנתון הזה. 

 

כרטיס ביקור דיגיטלי מחיר ממוצע

עבור כרטיס ביקור דיגיטלי מחיר המתחלק לשניים, אחד הוא המחיר אותו אתם משלמים עבור העיצוב והמחיר השני הוא עבור האחסון. מנעד המחירים עבור שירות זה נע בטווח רחב, תוכלו למצוא כרטיס ביקור דיגיטלי מעוצב מ-100 ש”ח ועד 500 ש”ח. אם אנחנו רוצים לפנות לכרטיסי ביקור יותר יוקרתיים, המחירים יכולים לנוע בין 700 ש”ח ועד 1,200 ש”ח ללא דמי אחזקה ואחסון. המחיר אותו נשלם עבור אחסון לשנה יהיה כ-250 ש”ח עד 400 ש”ח, תלוי בשרת ובחברה אותה בחרנו. 

 

מהם היתרונות של כרטיס ביקור דיגיטלי?

  • זמינות – הדבר העיקרי שהופך כרטיס ביקור דיגיטלי להרבה יותר אפקטיבי הוא שהכרטיס זמין לכם. אם יש לכם כרטיס מודפס אתם צריכים תמיד לדאוג לקחת אותו אתכם, לעיתים יורד גשם והכרטיס יכול להתרטב או שהוא מתקמט בכיס שלכם. מצד שני, כרטיס ביקור דיגיטלי הוא הרבה יותר עמיד וזמין לכל לקוח בכל זמן ביום. יש לכם את הכרטיס מובנה על הטלפון שלכם ובאמצעות לינק אתם יכולים לשלוח אותו למספר טלפון או למייל. 
  • חיסכון – עבור כרטיס ביקור דיגיטלי מחיר חד פעמי, אתם לא צריכים לשלם כל פעם על עיצוב אלא פעם בשנה עבור אחסון הכרטיס. המחיר אותו אנחנו משלמים עבור כרטיסים מודפסים יהיה גבוה יותר באופן משמעותי אם אנחנו מסתכלים על זה לאורך כל השנה. כרטיסים דיגיטליים אינם עם מגבלה ולכן, אנחנו חוסכים המון כסף. גם אם אתם בוחרים בכרטיס ביקור יוקרתי לעסק שלכם, עדיין אתם תהיו רווחיים יותר מאשר שימוש בכרטיסים מודפסים. 
  • איכות הסביבה – עסק שהופך את עצמו בחלקו לדיגיטלי יכול גם לתרום לתדמית העסק באופן ניכר וגם לכדור הארץ. כרטיס ביקור דיגיטלי הוא כרטיס ירוק, משמע אין שימוש בגורמים מזהים או בנייר לצורך בניית הכרטיס. לכן, עסקים רבים בוחרים לעבור לכרטיס ביקור דיגיטלי, גם כדי לשמור על הסביבה וגם כדי ליצור תדמית יותר חיובית לעסק שלהם. 
  • קישור לאתר – כפי שציינו, כאשר אתם שולחים כרטיס ביקור דיגיטלי לאדם כלשהו, זה כלי שיווקי לכל דבר ועניין. כאשר יש לכם כרטיס ביקור מודפס, אין לכם את האופציה לשלוח קישור ולשווק את האתר שלכם בדרך הזאת. המטרה של כרטיס ביקור דיגיטלי או מודפס היא לעורר סקרנות אצל הלקוח, ואם זה עבד על הלקוח כאשר יש לכם כרטיס ביקור דיגיטלי הוא יוכל ישירות להיכנס לאתר שלכם באמצעות לינק אותו נוסיף לעמודה. חשוב לזכור שכרטיס ביקור דיגיטלי חייב להיות ממותג ולשמור על עיצוב שמושך את העין, יש חשיבות לבחירת הצבע ולכל פרט קטן בעיצוב.

מהו המחיר של כרטיס ביקור דיגיטלי

המחיר של פתיחת כרטיס ביקור דיגיטלי בסיסי ואחסונו נע בין 1 – 550 שקלים, המחיר הינו לשנה. המחיר של הקמת כרטיס ביקור דיגיטלי מעוצב נע בין 800 שקלים ל-1200 שקלים דמי הקמה ועוד 350 שקלים לשנה על דמי אחזקה ואחסון. 

ניווט מהיר בחזרה:

New digital

New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

כרטיס ביקור דיגיטלי מחיר

אל תעצרו כאן!

קבלו מידע נוסף לגבי כל מה שצריך לדעת על כרטיסי ביקור דיגיטליים והתקדמו גם אתם!
רושם ראשוני מקצועי במרחק קליק אחד!