כרטיס ביקור עורך דין דוגמאות

באנר כרטיס ביקור דיגיטלי

כרטיס ביקור עורך דין דוגמאותכרטיס ביקור עורך דין דוגמאות

בעלי מקצוע, ולא משנה באיזה תחום הם עוסקים, יכולים לעשות שימוש במגוון רחב של כלים שיווקיים בכדי לקדם את העסק והיקף פעילותו. יחד עם זאת, ישנם כלים שיווקיים שמתאימים יותר לעסקים מסוימים בעוד אחרים יתאימו לבעלי מקצוע אחרים. בתחום עריכת הדין, כמו גם בתחום ראיית החשבון, המקצועות החופשיים, שירותי משרד ושירותים עסקיים בכלל, כרטיס ביקור הוא ללא ספק הכלי השיווקי הסטטיסטי הטוב ביותר. יחד עם זאת, בבנייה ועיצוב של כרטיס ביקור עורך דין דוגמאות מהאינטרנט לא תוכלנה להשיג עבורכם את המטרה שלשמה אתם מדפיסים את כרטיסי הביקור מלכתחילה. מדוע ומה עליכם לעשות? על כך תוכלו לקרוא ממש כאן בשורות הבאות.

 

דוגמאות לעיצוב כרטיסי ביקור – האם נכון להשתמש בהן?

ובכן, התשובה היא כן ולא. כן, מכיוון שדוגמאות כאלה יכולות לתת לכם כיוון, לתת לכם רעיונות ולסייע לכם להבין מה חשוב ומה פחות. לא מכיוון ששום דבר לא ניתן בחינם ואם יש מעצב שבנה אי פעם עיצוב מושלם של כרטיס ביקור, דווקא את העיצוב הזה הוא לא יפיץ בחינם ברבים. בנוסף לכך, דוגמאות אלה הן גנריות ולבטח לא יכולות להתאים לכולם. ובכל זאת, אם אתם נכנסים לאתר מקצועי לחיפוש רעיונות לעיצוב כרטיס ביקור עורך דין דוגמאות מאתר כזה בהחלט יכולות לסייע לכם לקבל כיוון לגבי ערכי היסוד שצריך הכרטיס שלכם לשדר והאופי הכללי שנכון ומתאים יותר לכרטיסי ביקור עבור עורכי דין.

עיצוב כרטיסי ביקור על פי קריטריונים שיווקייםעיצוב כרטיסי ביקור על פי קריטריונים שיווקיים

כרטיס ביקור הוא כלי אינפורמטיבי וכלי שיווקי, המיועד להשיג שתי מטרות מפתח: לספק למקבל הכרטיס מידע אודות דרכי ההתקשרות עמנו ולעודד את מקבל הכרטיס ליצור עמנו קשר במטרה לעשות איתנו עסקים. ההיבט האינפורמטיבי של כרטיס ביקור הוא מאוד פשוט וכולל בתוכו שורה של פרטי התקשרות בסיסיים הכוללים את הבאים: שם פרטי, שם משפחה, תפקיד, שם חברה/ עסק, מספר טלפון נייח/ נייד, מספר פקס, דוא”ל, אתר אינטרנט וכתובת פיזית. העמסת פרטים נוספים מעבר לאלה, עלולה לפגוע באלגנטיות של הכרטיס ולהחטיא את המטרה.

זה לגבי ההיבט האינפורמטיבי, אבל ההיבט החשוב יותר והמאתגר יותר הוא ההיבט השיווקי. בהיבט הזה המטרה שלנו היא ליצור אצל מקבל הכרטיס את התחושה שהוא פשוט לא יכול להרשות לעצמו לדלג עלינו ולהתעלם מקיומנו. מקבל הכרטיס אמור להרגיש שהוא חייב לכל הפחות ליצור עמנו קשר וללמוד עלינו עוד לפני שהוא מקבל החלטה האם לעבוד עמנו אם לאו. על השגת המטרה השיווקית הזאת אחראים שני מרכיבים: עיצוב הכרטיס ואופן המסירה שלו. על סוגיית אופן המסירה נדבר מייד, אך כעת עיצוב הכרטיס. בעיצוב כרטיס ביקור דיגטלי  לעורך דין גנריות באינטרנט יכולות לכוון אתכם לערכי היסוד החשובים מבחינתכם ובמקרה של מקצוע עריכת הדין, ערכי יסוד אלה כוללים שמרנות, הצלחה, אלגנטיות, תחכום, סדר וארגון, התמקדות בעיקר, חכמה וכן הלאה. אלו הן למעשה התכונות שאותן כל אחד מאיתנו היה רוצה למצוא אצל עורך הדין שלו ואלו הם הערכים שאותם אמור כרטיס הביקור שלכם לשדר. שילובי צבעים, תצורות, גופנים, פרופורציות, רקעים ומרקמים – כל אלה יוצרים שפה שלמה באמצעותה מדבר הכרטיס עם התת מודע שלנו ומשפיע על החלטתנו. עם השפה הזאת בדיוק, אתם רוצים ליצור את אמירת העיצוב הנכונה לכם ובמקרה של כרטיס ביקור עורך דין דוגמאות גנריות מהאינטרנט בדרך כלל לא תספקנה לכם את המענה הרצוי.

 

מסירת כרטיס ביקור

אחד המרכיבים החשובים בהצלחה של כל קמפיין כרטיסי ביקור (קמפיין שלמעשה מתקיים כל יום לאורך כל חיי העסק) הוא מרכיב מסירת הכרטיס. איך אתם נוהגים למסור את הכרטיס שלכם לאחרים? האם אתם מוסרים אותו אוטומטית בתחילת הפגישה? האם אתם שולפים אותו בדיוק ברגע המתאים מייד לאחר שיצרתם הבנה אצל הצד השני שיש עוד על מה לדבר? האם אתם מוסרים את הכרטיס שלכם וזהו או שאתם גם מבקשים את הכרטיס של האדם שמולכם? החלפת כרטיסים למשל היא דרך נהדרת לרכוש לקוחות חדשים. כאשר אתם מוסרים את הכרטיס שלכם ומבקשים את הכרטיס של האדם שמולכם, אתם משדרים לו שלא אכפת לכם רק מעצמכם, אלא שגם אתם מתעניינים בו וגם הוא יוכל להפיק ערך מהמפגש איתכם.

מכל הסיבות האלה, בעיצוב ובניית כרטיס ביקור עורך דין דוגמאות גנריות באינטרנט יכולות לספק לכם כיוון, בסיס ונקודת פתיחה, אבל משם יהיה עליכם להתנהל בצורה קצת יותר מעמיקה סביב כל פרט בעיצוב הכרטיס, להקפיד על מסירה נכונה וחכמה של הכרטיס בדיוק ברגע הנכון ובצורה הנכונה וכמובן להבטיח שאתם מפיצים מספיק כרטיסי ביקור בכדי להגדיל את ההסתברות שגם התוצאה הרצויה תגיע בסופו של דבר. התייעצות וליווי של אנשי מקצוע היא קריטית בהיבט זה ומומלץ מאוד לעבוד עם גורם מקצועי, שמתמחה ספציפית בעבודה עם עורכי דין ומכיר את ערכי היסוד החשובים בעולם מקצועי ייחודי זה.

ניווט מהיר בחזרה:

New digital

New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

כרטיס ביקור עורך דין דוגמאות

אל תעצרו כאן!

קבלו מידע נוסף לגבי כל מה שצריך לדעת על כרטיסי ביקור דיגיטליים והתקדמו גם אתם!
רושם ראשוני מקצועי במרחק קליק אחד!

מיתוג לעסקים

מיתוג עסקי הוא תהליך יצירת שם, מונח, סמל או עיצוב ייחודיים וייחודיים המזהים את העסק כישות מובחנת. התהליך יכול להיעשות על ידי העסק עצמו או

למידע נוסף >>
עיצוב כרטיסי ביקור 

עיצוב כרטיסי ביקור 

כרטיסי ביקור הם כלי חיוני לכל בעל מקצוע. הם עוזרים בביסוס האמינות ותדמית המותג שלך. עיצוב כרטיסי ביקור אינו משימה קלה, אך בעזרת הכלים הנכונים

למידע נוסף >>
כרטיס ביקור גרפיקאי

כרטיס ביקור גרפיקאי

כרטיס ביקור גרפיקאי אם יש לכם עסק עצמאי המספק שירותי גרפיקה או אם אתם גרפיקאים המספקים שירותי גרפיקה במודל פרילנס, זה אומר שההצלחה שלכם תלויה

למידע נוסף >>
כרטיס ביקור דיגיטלי WIX

כרטיס ביקור דיגיטלי WIX

כרטיס ביקור דיגיטלי WIX כל הרעיון של כרטיסי ביקור הוא הפצה רוחבית של השם שלכם לקהל היעד במטרה לפנות לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים. לקוחות פוטנציאליים

למידע נוסף >>