מידות כרטיס ביקור סטנדרטי

באנר כרטיס ביקור דיגיטלי

מידות כרטיס ביקור סטנדרטימידות כרטיס ביקור סטנדרטי

בעולם שהערך הפופולארי ביותר בו הוא ערך החדשנות, חשיבה סטנדרטית יכולה להיראות לנו קצת פרימיטיבית, אלא שישנם דברים שבהם אין טוב יותר מאשר לדבוק בסטנדרט. מידות כרטיס ביקור סטנדרטי היא דוגמא נהדרת לסטנדרט שאתם בהחלט רוצים לדבוק בו, גם אם יש לכם רעיון נהדר לכרטיס ביקור יוצא דופן שחורג מהמידות הסטנדרטיות. איך בדיוק מיישמים רעיון נהדר כזה במקביל לשמירה על הסטנדרט ומהן בכלל המידות הסטנדרטיות של כרטיס ביקור? על כך תוכלו לקרוא ממש כאן בשורות הבאות.

 

מהו הגודל הסטנדרטי של כרטיס ביקור?

מידות כרטיס ביקור סטנדרטי יכולות להיות שונות ממדינה למדינה, אם כי ישנו סטנדרט בינלאומי שבכל המדינות נעים גדלי הכרטיסים סביבו. בישראל, הגודל הסטנדרטי עומד על 50 מ”מ רוחב על 90 מ”מ אורך. מידה בינלאומית סטנדרטית מקובלת נוספת היא 55 מ”מ רוחב על 80 מ”מ אורך. כרטיסים אלה הם מעט יותר קטנים ויותר רחבים. ההנחה היא שפורמט זה קל יותר לאחסון בארנק, אבל בפועל דווקא תוספת חצי הס”מ לרוחב הכרטיס בהחלט יכולה לגרום לכרטיס לבלוט דרך פתח הארנק וליצור אי נוחות. על כן, אם אתם רוצים לשמור על הסטנדרט המקובל ולפעול בתוך אזור הביטחון המקובל, מידות כרטיס ביקור סטנדרטי עבורכם הן 50 מ”מ רוחב על 90 מ”מ אורך.

מה עומד מאחורי המידות הללו?

כדי להמחיש את הרציונל מאחורי המידות הללו של כרטיס ביקור, דמיינו כרטיס ביקור בגודל דף A4. כרטיס ביקור כזה, סביר להניח, יגיע הרבה יותר מהר לפח האשפה מאשר לארנקו של מקבל הכרטיס. מן הצד השני, כרטיס ביקור בגודל בול יאבד בקלות, יהיה בעל נראות נמוכה מאוד וגם לא ניתן יהיה להציג עליו די פרטים. למעשה, מידות כרטיס ביקור סטנדרטי הן המידות האידיאליות שמגלמות בתוכן שטח כרטיס שמספיק להצגת כל התוכן והפרטים שאנו רוצים להציג בפני מי שאנו מוסרים לו את הכרטיס וכן מגלמות את המידות המתאימות לאחסון הכרטיס בצורה נוחה בתוך כיס המכנס, בארנק או באלבום כרטיסי ביקור, שמתוכנן גם הוא על פי מידות סטנדרטיות אלה.

 

ומה אם רוצים לחרוג ממידות אלה?

חריגה של מספר מ”מ לכאן או לכאן היא בדרך כלל לא קריטית ולא משמעותית. יחד עם זאת, אם אתם רוצים לחרוג מהמידות הללו בצורה ניכרת, צריכה להיות לכך סיבה טובה. אבל עוד יותר ממהות הסיבה שבגינה אתם רוצים לחרוג מן המידות הסטנדרטיות, מה שחשוב לדעת הוא שייתכן שהרעיון שלכם מתאים ליצירת חומר שיווקי נוסף שצריך להיות נפרד מכרטיסי הביקור בעסק. במילים אחרות, אם יש לכם למשל רעיון ליצור מעין חומר שיווקי דמוי כרטיס ביקור, אבל גדול יותר ורחב יותר, שמביא איתו גימיק מעניין ובעל ערך, זה בסדר גמור להפיק את החומר השיווקי הזה, אבל במקביל כדי שתחזיקו בכיס חבילת כרטיסי ביקור במידות סטנדרטיות, בעוד הקונספט החדש שלכם ישמש אתכם כחומר שיווקי נפרד אותו תוכלו להפיץ במקביל.

מה שאנחנו מנסים לומר הוא שהנושא של מידות כרטיס ביקור סטנדרטי הוא נושא שאי אפשר להתעלם ממנו הוא להפחית בחשיבותו. יש משמעות למידות האלה וחשוב מאוד לשמור עליהן. זה לא אומר שאתם לא יכולים ליצור חומרים שיווקיים במידות אחרות ובפורמטים אחרים, שאולי מתחברים לקונספט של כרטיס ביקור, אבל הם אינם כרטיסי ביקור וכך צריך להתייחס אליהם. כאשר אתם רוצים לתת לאדם כלשהו כרטיס ביקור שלכם עם פרטי ההתקשרות שלכם במטרה שייצרו עמכם קשר, מומלץ שתעשו זאת באמצעות כרטיס ביקור בעל המידות הסטנדרטיות בלבד.

מידות זה חשוב, אבל זאת רק ההתחלה

מידות כרטיס ביקור סטנדרטי הוא מרכיב חשוב ומרכזי בעיצוב כרטיסי ביקור, אבל זהו רק מרכיב אחד מתוך שורה של מרכיבים שלהם יש להתייחס בעיצוב כרטיס הביקור. כרטיס הביקור שלכם צריך לכלול בתוכו את כל פרטי ההתקשרות שלכם כך שניתן יהיה ליצור עמכם קשר בקלות ובאמצעות מספר ערוצים שונים והוא צריך להיות מעוצב בצורה כזאת שתשדר את ערכי היסוד החשובים לכם. אתם יכולים ליצור כרטיס ביקור שמשדר יוקרה, אלגנטיות, שמרנות, איתנות, רצינות, סדר וארגון וכן הלאה ואתם יכולים מן הצד השני ליצור כרטיס ביקור שמשדר חדשנות, חשיבה מחוץ לקופסא, יצירתיות, שבירת מוסכמות, הליכה על הקצה וכן הלאה.

בעיצוב כרטיס הביקור שלכם יהיה עליכם לבחון היטב מהם הערכים שאתם רוצים לשדר לקהל היעד שלכם ובהתאם לכך לעצב את כרטיס הביקור. שימו לב שגם כאשר אתם רוצים למשל לשדר ערכים של שבירת מוסכמות וחשיבה מחוץ לקופסא, עדיין מומלץ לשמור על מידות כרטיס ביקור סטנדרטי ואת הערכים היצירתיים להעביר באמצעות אלמנטים עיצוביים אחרים. את הסיבות לכך פירטנו לעיל וסיבות אלה רלוונטיות גם לבעלי מקצוע שרוצים להציג עצמם כיצירתיים וככאלה שלא עומדים בתכתיבי החברה. אם כל זה מתחיל להיראות לכם קצת מסובך, זה בגלל שכרטיס ביקור הוא כלי שיווק רציני וחשוב וזה רק אומר שאתם אולי רוצים להיעזר בסיוע של איש מקצוע המתמחה בתחום.

ניווט מהיר בחזרה:

New digital

New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

מידות כרטיס ביקור סטנדרטי

אל תעצרו כאן!

קבלו מידע נוסף לגבי כל מה שצריך לדעת על כרטיסי ביקור דיגיטליים והתקדמו גם אתם!
רושם ראשוני מקצועי במרחק קליק אחד!

מיתוג לעסקים

מיתוג עסקי הוא תהליך יצירת שם, מונח, סמל או עיצוב ייחודיים וייחודיים המזהים את העסק כישות מובחנת. התהליך יכול להיעשות על ידי העסק עצמו או

למידע נוסף >>
עיצוב כרטיסי ביקור 

עיצוב כרטיסי ביקור 

כרטיסי ביקור הם כלי חיוני לכל בעל מקצוע. הם עוזרים בביסוס האמינות ותדמית המותג שלך. עיצוב כרטיסי ביקור אינו משימה קלה, אך בעזרת הכלים הנכונים

למידע נוסף >>
כרטיס ביקור גרפיקאי

כרטיס ביקור גרפיקאי

כרטיס ביקור גרפיקאי אם יש לכם עסק עצמאי המספק שירותי גרפיקה או אם אתם גרפיקאים המספקים שירותי גרפיקה במודל פרילנס, זה אומר שההצלחה שלכם תלויה

למידע נוסף >>
כרטיס ביקור דיגיטלי WIX

כרטיס ביקור דיגיטלי WIX

כרטיס ביקור דיגיטלי WIX כל הרעיון של כרטיסי ביקור הוא הפצה רוחבית של השם שלכם לקהל היעד במטרה לפנות לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים. לקוחות פוטנציאליים

למידע נוסף >>