איך לקבוע מידות כרטיס ביקור בפוטושופ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

במקרים רבים, אנשי עסקים מגדירים מידות שגויות לעיצוב כרטיסי הביקור שלהם, ובוחרים מצבי צבעים שגויים, ללא הבנה באמנות המורחבת של קו החיתוך

לכן, מדריך זה מציג את השיטה הנכונה לקביעת מידות כרטיס ביקור בפוטושופ, אבל ניתן להחיל את המידע גם על תוכנות דומות אחרות. חשוב לציין כי יצירת כרטיס ביקור בפוטושופ תספק לכם תוצאה מדהימה ואיכותית גם מבחינה מקצועית וגם מבחינה עיצובית. אז הנה כל מה שצריך וכדאי לדעת על כרטיס ביקור בפוטושופ

יצירת מסמך חדש

השלב הראשון בתהליך קביעת מידות בפוטושופ הוא פתיחת התוכנה ומעבר לפריט העליון. יש לבחור קובץ ואז חדש. אם המטרה היא לעצב כרטיס ביקור אנכי, יש לבחור את הגובה והרוחב, ולהזין את הערך הנכון בשדה הרזולוציה. יש לקבוע את מצב הצבע הדרוש, ועבור צבע רקע, לבחור לבן, או כל צבע שתרצו להתחיל איתו את עיצוב הכרטיס, ואז ללחוץ על יצירה.

הסט הראשון של קביעת מידות בפוטושופ מתחיל עם הגדרת השוליים וקווי החיתוך. הגדרה זו נוגעת למקום שבו לאחר הדפסת כרטיסי הביקור שלכם, הם ייחתכו

בעלי עסקים רבים שוגים כשהם חותכים את הכרטיסים בגודל סטנדרטי מתוך מחשבה שתהליך זה יהיה קל יותר, אבל חשוב להוסיף את הרווח הנוסף מכל הצדדים של הכרטיסים שלכם, ולקבוע גבול לבן זעיר סביב כרטיסי הביקור לאחר החיתוך

יצירת תבנית כרטיס ביקור

יש לבחור תבנית שמבוססת על מידות כרטיס ביקור בפוטושופ, בגודל סטנדרטי. כרטיס ביקור ניתן לעיצוב בכל גודל שתרצו. מתחילים עם יצירת קובץ פוטושופ חדש לבן עם המידות הרצויות. ממסך הפוטושופ, יש לבחור קובץ חדש, ואז לבחור התאמה אישית כסוג המסמך, עם הזנת הרוחב והגובה של כרטיס הביקור שלכם, כולל הקפדה על שינוי התפריטים הנפתחים למידות המתאימות.

השלב הבא כולל את זיהוי האזור הבטוח, באמצעות הוספת רווחים קבועים בארבעת הצדדים של כרטיס הביקור. האזור הבטוח הוא האזור שבו בטוח לכלול את הטקסט שלכם, וחשוב להבין שחלק מהמדפסות אינן מסוגלות להדפיס מחוץ לאזור זה.

כדי לקבוע מידות כרטיס ביקור בפוטושופ בגישה הנכונה, יש לבחור הצגת פריסת מדריך חדשה, לבטל את הסימון בתיבות שליד העמודות והשורות, ובמקומן לסמן את התיבה שוליים

עיצוב כרטיס ביקור בפוטושופ

זה השלב לתכנון עיצוב כרטיס ביקור בפוטושופ בסגנון מדהים. אם המטרה היא ליצור כרטיס ביקור דו צדדי, יש להוסיף פשוט שכבות אחרות עבור האמנות של הצד השני. אם אתם משתמשים בשחור בפריסה שלכם, אל תהפכו את הכרטיס לשחור במאת האחוזים

לשחור עמוק ויפה להדפסה יש להשתמש במיקסר הצבעים. הנחיה זו מיועדת בעיקר לקביעת הגדלים הנכונים של מידות כרטיס ביקור בפוטושופ.

שליחה להדפסה

חלק מהמדפסות מקבלות קבצי פוטושופ, אבל בחלק מהמקרים יש להדפיס את כרטיס הביקור בקובץ PDF, TIFF, או JPG, שנחשבים גם הם לגדלים טובים. מידות כרטיס ביקור בפוטושופ בקובץ PDF כרוך בהקטנת גודל הקובץ ומניעת בעיות גופן וצבע. בתפריט העליון יש לבחור את הפריסה והעיצוב הנדרשים, ואז ללחוץ על שמירה.

זהו. עכשיו קובץ כרטיס הביקור מוכן להישלח בדואר אלקטרוני או להעלות למדפסת. יש להקפיד על ביצוע הגהה לכל המידע המוצג בכרטיס שלכם, ולזכור שהצבעים ייראו מעט שונים לאחר ההדפסה, בהשוואה לצבעים המופיעים על מסך המחשב שלכם. אם יש לכם שאלות הנוגעות להדפסת כרטיסי ביקור בפוטושופ, מומלץ להתייעץ עם מומחי דפוס.

עלות כרטיס ביקור בפוטושופ

עיצוב כרטיסי ביקור בפוטושופ ניתנת לביצוע באופן עצמאי, עם שימוש בתוכנת הפוטושופ, ומדפסת צבעונית איכותית

לעיצוב מידות כרטיס ביקור בפוטושופ בגישה מקצועית ליצירת כרטיסי ביקור מורכבים, יש לפנות לבית דפוס ולהזמין שירות הדפסה בהתאמה אישית. העלות לשירות עשויה להגיע ל-50 ₪ להדפסת 200 כרטיסי ביקור.

למה כדאי לי להשקיע בעיצוב והדפסה של כרטיס ביקור בפוטו שופ?

אמנם בעלי עסקים רבים, בעיקר אלו שפותחים עסק חדש בטוחים כי כרטיס ביקור הוא דבר מיושן שלא צריך אותו יותר בעידן הדיגיטלי בו אנחנו חיים ועובדים, אבל האמת היא שההפך הוא הנכון. כרטיס ביקור הוא בדיוק מה שכל בעל עסק צריך כדי להפוך את העסק שלו למקצועי יותר. דרך כרטיס הביקור אתם יכולים להציג ללקוחות שלכם את כל המידע הרלוונטי לעסק שלכם בין אם זה שם העסק, הלוגו, המותג, איזה משפט שמאפיין את העסק שלכם. כמובן שגם טלפון ליצירת קשר חשוב לא פחות. כדאי להשקיע גם בפרטים הקשורים לפעילות שלכם ברשתות החברתיות כמו עמוד אינסטגרם ופייסבוק

לסיכום, השקעה בתכנון ועיצוב של כרטיס ביקור בפוטו שופ או בתוכנות ייעודיות אחרות היא החלטה מעולה מבחינה שיווקית עבור העסק שלכם. זה בדיוק הזמן לדחוף את עצמכם צעד אחד קדימה ולהעביר לכל מי שאתם מכירים או נתקלים בו את כרטיס הביקור שיוביל עוד ועוד אנשים ליצור אתכם קשר

הכירו את כרטיס הביקור הדיגיטלי, הוא כרטיס הביקור הבא שלכם, שיציג את העסק שלכם בצורה האיכותית ביותר שתפגשו בה.עיצוב כרטיס ביקור בפוטושופ יציג בצורה המדויקת והמושלמת ביותר את העסק שלכם עולם המדיה הביא עמו דברים מרגשים, איכותיים וחדשניים רבים, אך עיקר היופי שבו הוא בחדשנות שפשוט אי אפשר להישאר אדישים כלפיה. כל הטוב הזה באמצעות עיצוב כרטיס ביקור בפוטושופ, אשר מאפשר לבעלי עסקים הצגה ויזואלית מרהיבה ומדויקת של העסק שלהם בפני כל, ובייחוד- בפני קהל היעד שלהם.

עיצוב כרטיס ביקור באמצעות תוכנות עיצוב כמו פוטושופ, בצורה המקצועית והמקצוענית ביותר הוא זה אשר ישפיע בסופו של דבר על הויזואליות ועל הדרך בה הלקוח רואה אותך, כבעל עסק ונותן שירות. לשם השוואה, בעבר, נהוג היה עבור בעלי מקצוע ובעלי עסקים להציג כרטיסי ביקור פיזיים העשויים מנייר, ולא היה יותר מדי מקום לגילוי של יצירתיות והתאמה למשלח יד. כיום, היד עוד נטויה בכל הקשור לעיצוב כרטיסי הביקור, ואין כל ספק כי נוח, איכותי ומקצוע בהרבה להציג כרטיס ביקור דיגיטלי. מעבר לכל אלו, עיצוב כרטיס ביקור בפוטושופ יציג בצורה המדויקת והמושלמת ביותר את העסק שלכם בשילוב עם מי שאתם, ויציג תמונה מלאה של משלח ידכם.

ביטחון עצמי בהצגת העסק שלכם

עולם הדיגיטלי המהפכני שהגיע גם לכרטיסי הביקור שלנו כאן בשביל להישאר, וטוב שכך. שהרי מדובר על הצגת העסק שלכם בצורה חדשנית, פשוטה וסופר בסטייל. באמצעותה יכולים בעלי עסקים, בקלות ובפשטות להגיע לליבם של אנשים. ובעיקר- למנף ולפתח אתעיצוב כרטיס ביקור בפוטושופ טומן בחובו כמה וכמה תחומים עליהם יש למעצבי כרטיסי הביקור לתת את הטון העסק, להגדיל את קהל הלקוחות וגם לחוש הרבה יותר ביטחון עצמי כאשר הם מציגים את משלח ידם.

ובוא נדבר על ביטחון עצמי, למה זה כל כך חשוב וכיצד זה קורה אך ורק באמצעות עיצוב כרטיס ביקור בפוטושופ? התשובות לכך מצויות בשאלה עצמה, למעשה. שכן, "כרטיס הביקור" שלכם הוא אתם ומי שאתם מציגים. כאשר אתם אוחזים בכרטיס ביקור דיגיטלי שמציג אתכם בצורה נאותה ואיכותית בפני כל, כזו שאתם מתגאים בה ומרגישים עסק גדול ואיכותי (אפילו אם אתם למעשה עסק קטן בתחילת הדרך)- אוטומטית הביטחון העצמי גדל. אותו ביטחון עצמי הוא זה שימכור אותנו ואת העסק שלנו, מבלי שבכלל נשים לב. וכך למעשה, נוצר הרושם הראשוני, בשתיים שלוש שניות בלבד. בסופו של דבר ובמכלול הדברים, כך גם ייקבע אם אותו אדם שלפנינו יהפוך ללקוח חדש, או לאו.

עיצוב כרטיס ביקור בפוטושופ, ויזואליות ופונקציות

עיצוב כרטיס ביקור בפוטושופ טומן בחובו כמה וכמה תחומים עליהם יש למעצבי כרטיסי הביקור לתת את הטון. תחילה וכאמור לעיל, עיצוב כרטיס הביקור בהתאמה לבעל העסק ולאופיו. שנית, עיצובן של הלחצנים, הקישורים והפונקציות בתוך כרטיס הביקור הדיגיטלי.היתרונות של כרטיס ביקור דיגיטלי אותם לחצנים שבסופו של דבר יובילו לקישורים כפי שנציג מיד, צריכים לעבור גם הם עיצוב בפוטושופ על מנת להתאים במאת האחוזים לצורת ותצורת הכרטיס, תוכנו ומשלח ידכם. כך למשל פונקציות כמו: לחצן הגעה לכל פרטי הקשר בלחיצת כפתור אחת, לחצן עבור כל הקישורים לעסק, לחצן לגלריית תמונות של העסק כפי בחירתכם, לחצן לשיתוף של תיק עבודות לפי בחירתכם להצגה, לחצן לחיוג מהיר לבעל העסק, לחצן לשליחת מייל לבעל העסק, לחצן להצגה של המלצות וחוות דעת, לחצן לניווט לבית העסק באמצעות קישור לאפליקציית Waze, ועוד.

עבור מי מתאים כרטיס ביקור דיגיטלי?

כרטיס ביקור דיגיטלי מתאים לכל בעל עסק, קטן כגדול, פרילנסרים, בעלי עסקים וחברות גדולות ולמעשה- כל מי שרק תחשבו עליו. כרטיס הביקור הדיגיטלי הוא כמו "רשת חברתית" אישית שלכם, אשר מאפשרת לאחרים להיווכח אליכם ולכל תועלתכם ברגע אחד. היא אינסטנט ומאד מתאימה לעידן של היום, והיא מאפשרת זאת באמצעות ויזואליות מדויקת ושילוב עם פונקציות חכמות וכל מהעיצוב כרטיס ביקור בפוטושופ מאפשר לבעלי עסקים, מעבר להגעה לקהל והצגה ויזואליות נאותה וייחודית של העסק שהלקוח שלכם צריך לדעת עליכם. על כן, היא למעשה יוצרת את הרושם הראשוני שלכם. והרי, הרושם אותו תיצרו בפעם הראשונה בפני הלקוח הוא זה אשר יקבע את המשך דרככם יחד.

ומילה על ייחודיות, עיצוב כרטיס ביקור בפוטושופ מאפשר לבעלי עסקים, מעבר להגעה לקהל והצגה ויזואליות נאותה, גם ייחודיות של העסק. בצורה הזו, מעבר לרושם הראשוני הכה חשוב, אתם גם מתבלטים משמעותית מעל מתחריכם. שכן, עיצוב כרטיס ביקור בפוטושופ מאפשר עיצוב בסטייל מיוחד מאד, בהתאמה מלאה לכם ולמשלח ידכם, ואפילו חיבור לקהל שלכם בלחיצת כפתור אחת. כל זאת, באמצעות שילוב של אנשי מקצוע בתחום העיצוב והמדיה.

ומילה לסיום, זיכרו כי בייחוד כיום, בעידן בו אנשים שופטים רבות לפי העין, אין נכון מעיצוב כרטיס ביקור בפוטושופ אשר יאפשר לכם בדיוק את הייחודיות הזו שאתם כל כך צריכים. אותם לקוחות פוטנציאליים אליהם אתם שואפים להגיע, למעשה שואפים להגיע גם אליכם, נותני השירות המצוינים. הם פשוט יעשו זאת אם יקבלו את הרושם הנכון, שלחלוטין יתבטא באמצעות אותו רושם ראשוני שניתן ליצור בקלות באמצעות עיצוב כרטיס ביקור בפוטושופ. וכעת, כל שנותר לכם לעשות, הוא ליצור עימנו קשר ולהתחיל את הדרך המיתוגית החדשה שלכם, שתמנף את העסק שלכם ותיקח אותו לגבהים חדשים.

מידות כרטיס ביקור בפוטושופ
ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>