אינסטגרם, רשתות חברתיות

תוכן עניינים

ברור כי הסמרטפונים נכנסו בחוזקה לעידן הזה, ומיד אחרי כניסה זאת הוקמו אינסטגרם, רשתות חברתיות. הן אשר שמות דגש חזק על שפה וויזואלית. באופן הזה, כל ההיתכנויות של שיתוף אישי הפכו לטרנד המוביל. הרשתות הללו הפכו לנתיב של ביטוי ושיתוף אישי של מיליוני גולשים. כמו גם לאפשרויות זמינות ולאלתר. הרשתות החברתיות – טוויטר ופייסבוק אינן דומות לרשתות החברתיות כאינסטגרם או כפינטרסט. לפחות לא ברמה של התכנים. האחרונות מותאמות לגולשים שמעוניינים בשיתוף. אותם הגולשים שחפצים, בכל מאודם, להיות חלק מכל מה שמכונה הרשתות החברתיות. אבל קשה להם כל עניין הכתיבה, או לחלופין הניסוח. ובהמשך המאמר נתמקד בכך, ובנושאים אחרים.

איך למקד שוב את הלקוחות הפוטנציאליים של אינסטגרם?

על מנת לצלוח מודעות בתוך אינסטגרם, יש למקד אותן לקהל הנכון. אך כיצד עושים זאת בדיוק? להלן האפשרויות –

  1. התמקדות בתחומי עניין. יש לבסס את המודעות שלכם על פי מה שקהל היעד שלכם מחפש ואשר עוקב אחריכם ברשתות החברתיות ובאינסטגרם. אל תשכחו כי עוד עסקים אחרים רוצים להיות בנוכחות מלאה, והם מהווים את התחרות הישירה שלכם.

2. קהלי יעד זהים זה לזה. כאשר העוקבים שלכם הינם חלק מפרסונה ספציפית, אשר מעוניינים להתבונן בתוכן שלכם, עליכם למקד את המודעות לבני אדם אשר דומים לאלה שכבר עוקבים אחריכם או שכבר קנו בעבר באתר שלכם.

3. אין חשיבות למיקוד של המיקום. בין אם הנכם מעוניינים למקד את מודעתכם לכל המדינה, ובין אם אתם מעוניינים למקד את מודעתכם לעיר אחת מסוימת, המיקום לא מהווה עניין חשוב.

4. מיקוד לפי אופי התנהגויות. עליכם להגדיר את קהל היעד שיצפה במודעות שלכם. וזאת על פי הפעולות שהינם מבצעים ברשתות חברתיות ובאינסטגרם.

כיצד מפיקים את המקסימום מהתוכן של אינסטגרם, רשתות חברתיות?

על מנת להפיק את המקסימום מן התוכן של אינסטגרם, אספנו בשבילכם את ההמלצות הכי חמות. כדלקמן –

  1. עליכם ליצור נתיב ברור. בקניות ברשתות החברתיות, כמו גם באינסטגרם הגולשים עשויים לבדוק מוצרים, בטרם שהינם עוברים לגלישה באתר שלכם. לפיכך, צרו נתיבים חלקים וקלים להגבלת כל ניחוש.

2. השתמשו בטקסט בגופן גדול. לא כדאי לכם להקשות על הצופים במודעות שלכם. עליכם להבהיר את המסר שלכם. אבל לא בהגזמה. מכיוון ששימוש רב מדי, יכול לדחות מודעה.

3. הימנעו מיותר מדי עיצוב. המטרה של המודעות שלכם עשויה להיות השתלבות בתוכן המשתמשים. לעתים כדאי שלא להשתמש בתכנים מעוצבים מדי.

4. עליכם להיות תמציתיים. לא קיימת כל סיבה לנסות להתחזות לפוקנר. הדבר האחרון שבו אתם מעוניינים לעשות הינו להכניס את המגרש שלכם, למהלך שניים שלושה רגעים למודעה. אתם צריכים לתת את הערך המוסף שלכם באופן מידי.

מי קהל היעד של קידום ממומן באינסטגרם?

כל חברה, ארגון או עסק מהווים כר פורייה לעשות שימוש באפשרות של קידום ממומן באינסטגרם. ולא משנה מה תחום העיסוק. מזון. הסעדה. בריכה. סדנאות, וכיוצא בזאת. אבל עליכם לדעת, כי קהל היעד באינסטגרם נוטה לכיוון הגילאים של בין שמונה עשרה, לבין קצת יתר משלושים. לכן הקידום הממומן צריך להיות מתאים למי שפונה לקהל יעד צעיר יותר.