דווקא עכשיו קדמו את העסק שלכם בגוגל

תוכן עניינים

ההתפתחויות והשינויים בעולם הדיגיטלי גרמו לעסקים רבים להבין כי קיים פוטנציאל שיווקי, פרסומי עסקי אדיר ברשת האינטרנט. כניסתן של הרשתות החברתיות למשחק ועוד מגוון של פלטפורמות התורמות לתהליך החשיפה ולהגדלת המכירות שלנו. ממש בשיא של השיא, הגיעה אלינו הקורונה ודווקא עכשיו מומלץ אפילו יותר לקדם את העסק שלכם בגוגל בעזרת חברת אתרים מקצועית.

צילום:freepik

מה זה קידום אורגני?

קידום אורגני הוא תהליך אסטרטגי המשלב מגוון רחב של פעולות שבעזרתן האתר שלנו משפר את המיקומים על בסיס מילות מפתח ספציפיות. אותו קידום למעשה המתבצע לאורך זמן, מעודד גולשים שהם גם קהל היעד שלנו להיכנס לאתר שלנו ולהישאר בו כמה שיותר זמן וגם להיות מונע לפעולה בין אם זה השארת פרטים ובין אם רכישה.

בתוך כל הפעולות הללו ניתן לכלול בדיקה של מהירות האתר ושיפור המהירות, הכנסה של תכנים איכותיים לתוך הבלוג לצורך קידום אורגני, שילוב מאמרים באתרים חיצוניים לקישורים שמקדמים את האתר, יצירת סנכרון בין האתר לבין הרשתות החברתיות, התאמת האתר למובייל, שדרוג ההירכיה בתוך האתר, כותרות, הוספת תמונות, הוספת סרטונים ועוד.

חברת לקידום אתרים איך בוחרים?

אין ספק כי יש מגוון עצום של יתרונות לקידום אורגני אבל לפני שנהנים מהם, חשוב לבחור מישהו שיודע לעשות את העבודה בצורה יסודית, מקצועית ויעילה.

כאשר אנו בוחרים חברה לקידום אתרים, עלינו לוודא קודם כל לגבי הניסיון והמקצועיות של החברה. המלצות של לקוחות קודמים ועמידה במטרות האסטרטגיות של תכנית הקידום הם המפתח לבחירה מוצלחת.

יחד עם זאת, חשוב שתהיה גם כימיה ביניכם לבין המקדם, שתרגישו שיש לכם למי לפנות בכל שאלה, שהתהליך עצמו נעשה בשקיפות מלאה ואתם יודעים את קצב ההתקדמות של האתר חודש בחודשו.

כמובן שיש לכלול בין השאר גם ניסיון, מחקר מילות מפתח מעמיק, מה השירות עצמו כולל במסגרת העלות שאתם משלמים ורק אז לקבל החלטה.

תפקידים של חברת קידום

התפקידים של חברת הקידום הם רבים והאינטרס שלה הוא קודם כל לוודא שהאתר שלכם עומד בכל הקריטריונים של גוגל מבחינת קידום אורגני. יש לא מעט בעלי אתרים המחזיקים אתרים על מערכות ישנות וחברות הקידום לא מעדכנות אותם ואז הקידום בעצם הולך לאיבוד.

לאחר מכן, החברה צריכה לבצע מחקר מילות מפתח, להתייחס למתחרים שלכם, לאפיין את השוק ולבנות עבור האתר שלכם תכנית קידום אסטרטגית לכמה חודשים קדימה.

יש חברות קידום שמבצעות כמה תהליכים במקביל כמו למשל גם קידום אורגני וגם קידום ברשתות החברתיות, יש כאלה המשלבות בין קידום אורגני לממומן ולכן חשוב לאפיין את הצרכים שלכם עוד לפני שאתם בוחרים או מבררים על חברת קידום כזו או אחרת.