מעוניינים בקבלת רישיון קבלן?
מתקשים לעלות את הסיווג שלכם?
מעוניינים להיות קבלנים ברשם הקבלנים?
הגעתם למקום שיפתור לכם את כל הבעיות במקום אחד!

אודות

עשרות שנות ניסיון בליווי ויעוץ להוצאת רישיון קבלן בסטנדרטים הגבוהים ביותר. עם היחידה לרישום קבלנים לצידכם, תקבלו את רישיון הקבלן במהירות ובקלות!

אנו מציעים מגוון שירותים בתחום הבירוקרטיה והטיפול מול הרשויות בענף הבניה ובמיוחד מול רשם הקבלנים משרד העבודה ומשרד הביטחון. 
לחברתנו +11 שנות ניסיון בתחום ואנו נשמח לסייע בכל בקשה שלכם.
חברתנו שמה לעצמה כערך עליון לשפר ולשמור על הבטחון והמקצועיות בענף הבניה ובהתאם לזאת, אנו משתפים פעולה יחד עם מיטב החברות במשק. 

  1. ליווי מקיף בהוצאת רישיון קבלן – אנו מלווים את לקוחותינו יד ביד לכל אורך הוצאת הרישיון, כל תיק מלווה ונבדק ע״י מעטפת של עו״ד וכלכלן, אשר מעניקים לחברתנו הצלחה רבה. כחלק מהתהליך אנו בודקים האם המועמד עומד בקריטריונים בטרם כניסתו לתהליך הוצאת רישיון, במידה וכן אנו נתחיל לפעול מול הגורמים השונים וביניהם רשם הקבלנים לקידום התיק ולקבלת רישיון קבלן.
  1. איתור והחלפת מועמדים בעלי כישורים לעבודה – אנו מתמחים בהחלפת עובדים בעלי כישורים מול רשם הקבלנים. משלב איתור העובדים ובדיקתם ועד רישומם מול רשם הקבלנים. בכדי שאתם תוכלו לעבוד ללא הפרעות וללא חשש שמא יבוטל הרישיון, אנו מבצעים את הבירוקרטיה מול הגורמים השונים ודואגים לכך שהחברה שלכם תמשיך לפעול כחוק.
  1. העלאת סיווג – אנו מלווים את לקוחותינו בשינוי סיווגם הקבלנים מול רשם הקבלנים.
  1. אישורי העסקה לעובדים פלסטינים- אנו מתמחים בהוצאת היתרים ואישורי עבודה להעסקת עובדים פלשתינאים בענפי: בניין, חקלאות, מלונות, מסעדות, מוסדות סיעודיים ותעשיה ושירותים. כולל סיוע בגיוס והשמה של עובדים חדשים בהתאם לדרישה.
  1. איתור חברות בניה למכירה / קניה – חברנו מעניקה ללקוחותינו שירותי תיווך לקניה / מכירה של חברות בניה, וזאת כדי שתוכלו להתחיל לעבוד בהקדם תחת החברה החדשה שלכם ללא עיכוב פרויקטים וללא בזבוז זמן מיותר.
  1. מכללת היחידה – המכללה מתמחה בהעברת קורסים איכותיים ומקצועיים בלימודי בניין ובהכנה למבחנים המוכרים על ידי משרד העבודה והרווחה וע״י רשם הקבלנים. בגמר הלימודים בוגרי המסלול יכירו מגוון רחב של חוקים, תקנות ותקנים. בוגרי המסלול ידעו כיצד לנהל את הפעילות העסקית בעמידה בכל דרישות החוק, להדריך ולהנחות את העובדים בכל נושאי הבטיחות וזאת על מנת לשמור על בריאותם וביטחונם של העובדים ושל עובדי קבלני המשנה ולוודא את בטיחותם של כל משתמשי המבנה.

נתנאל שמש

טלפון: 050-301-8280⁩
מייל: [email protected]

לקוחות מספרים

לפרטים נוספים ותיאום שיחת היכרות לחצו כאן:

השאירו פרטים ואחזור אליכם

שתפו את כרטיס הביקור שלי עם חברים: