כרטיס ביקור מנעולן

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

כרטיס ביקור הוא אחד מהמוצרים הבסיסיים בבתי עסק, גם עבור מנעולן. כרטיס הביקור יעזור להתנהלות מול הלקוחות שלו, לסגור עסקאות, להגדיל את מעגל הלקוחות וליצור רושם ראשוני טוב. מהו כרטיס ביקור למנעולן והאם כדאי לבחור בכרטיס מודפס או בדיגיטלי? על כך נרחיב במאמר הבא.

 

מהו כרטיס ביקור מנעולן?

כרטיס ביקור למנעולן הוא אחד הכלים החשובים ביותר שמובילים בסופו של דבר להגדלת ההזמנות, להגדלת מעגל הלקוחות וכך להגדלת הרווחים. כיום כל נותן שירות מחזיק בכרטיס ביקור וכך גם מנעולנים.

קיימות שתי אופציות שונות לכרטיסי ביקור לנהג מונית, האחת היא כרטיס ביקור מודפס והשנייה היא כרטיס ביקור דיגיטלי.

  • כרטיס מודפס- כרטיס ביקור מודפס הוא למעשה הכרטיס הרגיל והפשוט. הוא יהיה כרטיס קטן, בגודל שמתאים להכנסה לארנק וקל לנשיאה. את כרטיס הביקור המודפס ניתן לחלק ללקוחות השונים בעת מפגש פיזי איתם. כרטיס ביקור מודפס יכיל את המידע הרלוונטי ללקוחות ויכלול בדרך כלל את שם נהג המונית, פרטי התקשרות כמו מספר טלפון ומייל, ולוגו או איור גרפי. את כרטיס הביקור המודפס ניתן לחלק לאנשים בעת שנוסעים איתך, מה שמקל על המשך התקשרות בעתיד. כרטיס ביקור מודפס מאפשר לכם, כבעלי עסק, ליצור אינטראקציות עם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם מבלי שהם ירגישו שהם מתחייבים לצעד משמעותי כלשהו.
  • כרטיס דיגיטלי- כרטיס דיגיטלי הוא עמוד אינטרנטי המכיל מידע רב על העסק שלכם. כרטיס ביקור דיגיטלי הוא נוח וממוקד וניתן להעביר אותו בקלות ולהפיץ אותו כך שלא חייב להיפגש עם האדם באופן פיזי על מנת להעניק לו את הכרטיס. כרטיס ביקור דיגיטלי לא מוגבל בגודל שלו וכך גם לא מוגבל בכמות המידע שניתן להכניס אליו. בצורה כזו תוכלו להכניס מידע רב אודות העסק שלכם, תמונות מתאימות, סרטונים, תכנים בהתאם לאתר שלכם ולמה שאתם רוצים להעביר, כפתורים שיניעו לפעולה ועוד. כמו כן, כרטיס ביקור דיגיטלי עוזר ליצור נוכחות בגוגל. המנעולן יוכל להכין לעצמו כרטיס ביקור אינטרנטי עם כל המידע הרלוונטי שברצונו לכלול ולהפיץ אותו בקרב חברים, מכרים ולקוחות קיימים כך שכרטיס הביקור יהיה גם אמצעי שיווקי יעיל מאוד.

מה חשיבותו של כרטיס ביקור מנעולן?

כרטיס ביקור נועד להעביר את פרטי ההתקשרות של המנעולן ללקוחות שלו ולכל מי שיבחר באופן תמציתי ופשוט. עם זאת, חשוב מאוד לנצל את כרטיס הביקור על מנת לשווק את עצמכם ולא רק על מנת להעביר מספר טלפון או מייל.כרטיס ביקור נועד להעביר את פרטי ההתקשרות של המנעולן ללקוחות שלו ולכל מי שיבחר באופן תמציתי ופשוט

אנשים שמקבלים שירות ומחיר טוב מאיש שירות כלשהו, או במקרה הזה מנעולן, אוהבים לשמור את הפרטים שלו ולהפיץ אותם בקרב חברים, לכן חשוב מאוד לא לפספס הזדמנויות כאלה ולהחזיק בכרטיסי ביקור זמינים לכל עת.

חשוב מאוד שכרטיס הביקור יהיה מעוצב כמו שצריך ושתוכלו להפיק ממנו את המיטב. בסופו של דבר כרטיס הביקור הוא אמצעי שיווקי שעובד על תת המודע של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. דרך כרטיס הביקור אתם יכולים לשדר ללקוחות שלכם את האיכות שלכם.

כרטיס ביקור מנעולן- מה חשוב לכתוב?

כרטיס ביקור של  מנעולן כמות הטקסט מוגזמת ושכל הטקסט ייכנס כראוי בגודל הכרטיס. הפרטים המומלצים לכרטיס ביקור מודפס הם לוגו או איור גרפי, שם בעל העסק, תחום העיסוק, מספר טלפון, מייל, פקס, במידה ויש כתובת לדואר, אתר וחשבון פייסבוק וכל אמצעי תקשורת אחר שיש לכם (סקייפ, בלוג ועוד). ניתן להוסיף לכרטיסי הביקור גם קור QR שנסרק לטלפון ומוביל את הלקוח בקלות לאתר האינטרנט, לעמוד נחיתה, לכרטיס ביקור דיגיטלי, לדף הפייסבוק או לכל מקום אחר שתבחרו.

כרטיס ביקור מנעולן- עיצוב

חשוב לעצב את הכרטיס בצורה ייחודית. לשם כך, חשוב מאוד לשים לב לפרטים שונים כמו סגנון הכרטיס, הצבע שלו ועוד. חשובכרטיס ביקור של  מנעולן כמות הטקסט מוגזמת ושכל הטקסט ייכנס כראוי בגודל הכרטיס שעיצוב הכרטיס יתאים לאופי העסק וישרת אותו בצורה הטובה ביותר. תוכלו לבחור בין סגנון חדשני שבא לידי ביטוי בפלטת צבעים עשירה ואלמנטים רבים או סגנון קלאסי יותר שבא לידי ביטוי בצבע אחד או שניים ובאלמנט אחד.

כמו כן, יש לקחת בחשבון את פלטת הצבעים של כרטיס הביקור. חשוב מאוד שהצבעים יתאימו אחד לשני ויתאימו לאופי העסק. תוכלו לבחור בצבעים מנוגדים שמשלימים אחד את השני כמו צהוב וסגול, או בצבעים קרים או חמים ועוד.

דבר נוסף שיש לקחת בחשבון בעיצוב כרטיס ביקור הוא גודל הכרטיס והצורה שלו. גודל כרטיס ביקור סטנדרטי בארץ יהיה 5×9 ס"מ, והוא בנוי כך שהוא יוכל להיכנס לארנק בקלות, יישמר בצורה טובה ולא יקשה על מי שמקבל אותו.

כיום תוכלו לבחור בין מגוון צורות שונות לכרטיסי ביקור. מלבן הוא הצורה הסטנדרטית וגם המועדפת ביותר. קל להכניס כרטיס מלבני לארנק והוא למעשה נראה כמו כרטיס אשראי. אך אם תרצו, תוכלו לבחור בין מגוון אפשרויות שונות כמו כרטיס עגול, מרובע ועוד. בנוסף, ניתן אפילו לבחור בצורות שמתאימות לעסק כמו צורה של מפתח או מנעול עבור כרטיס ביקור של מנעולן.

ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>