מחיר עיצוב כרטיס ביקור

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

מחיר עיצוב כרטיס ביקורמחיר עיצוב כרטיס ביקור

מחיר עיצוב כרטיס ביקור בימינו נע בין הטווחים של כ-200 ₪ – 550 ₪. זאת, כאשר אתם מקבלים את הסיוע הצמוד של מעצב גרפי לעיצוב ובניית כרטיס הביקור. עלות כרטיס ביקור תושפע מסגנון הכרטיס, חומרי הגלם מהם הוא עשוי, רצונות הלקוח ועוד. 

מחיר עיצוב כרטיס הביקור נקבע לפי מורכבות העיצוב וסוג הכרטיס. העלות יכולה לנוע בין 200 ₪ ל-550 ש"ח, תלוי בנייר המשמש והאם מדובר בהדפסה בצבע מלא או ספוט. כמו כן, מחיר עיצוב כרטיס ביקור נקבע לפי מורכבות העיצוב ועומס הפריטים הנדרשים מהמעצב ליישם על גבי הכרטיס. כרטיסי ביקור הם סוג של כלי שיווקי שקיים כבר שנים. בעבר היה מקובל שכרטיסי ביקור מודפסים על נייר ומועברים בדואר או מחולקים באופן אישי. עם זאת, עם הופעת הדפוס הדיגיטלי, כרטיסי הביקור הפכו לזולים יותר וקלים יותר להפצה.

כיצד נקבע מחיר עיצוב כרטיס ביקור ומידע נוסף 

מחירי עיצוב כרטיסי ביקור משתנים בהתאם למספר הצבעים שתרצו שהעיצוב שלכם יכלול, אך לא רק. ככל שתבחרו יותר צבעים, כך מחיר העיצוב שלכם יהיה גבוה יותר. אם אתה רוצה גווני צבעים פשוטים של שחור-לבן עם צבע אחד נוסף, סביר להניח שבמקרים אלו מחיר עיצוב כרטיס ביקור יהיה כ-250 ₪. 

אם אתה רוצה כרטיס ביקור בצבע מלא עם מספר צבעים ועיצובים, מחיר עיצוב כרטיס ביקור ינוע בין 350 ₪ ל-550 ₪ בממוצע.  בסופו של דבר, הם שווים כל שקל. זאת, כי כרטיסי ביקור הם אחד מכלי השיווק החשובים ביותר לאנשי מקצוע. 

במה יכולים לעזור לי כרטיסי ביקור? 

הם יכולים לעזור לך לבנות תדמית מקצועית ולגרום למותג שלך לבלוט מעל פני המתחרים בתחום העיסוק שלך. עיצוב כרטיסי הביקור נקבע לרוב על ידי שני גורמים – מחיר ואיכות. ניתן לחשב את העלות של כרטיס ביקור על סמך מספר הכרטיסים הנדרשים להדפסה, סוג הנייר, איכות ההדפסה וגורמים נוספים כמו היכן הוא הולך להיות מודפס.

בנוסף, ישנם גם כמה גורמים אחרים שעשויים להשפיע על מחיר כרטיס הביקור, כגון כמות השנים בהן עוסק המעצב הגרפי בתחום עיצוב כרטיסי ביקור. ככל שיהיו לו יותר שנות ניסיון ומוניטין טוב יותר, כך מחירו יהיה בהתאם גבוה. 

האם כדאי לערוך השוואת מחירים בין מעצבים גרפייםהאם כדאי לערוך השוואת מחירים בין מעצבים גרפיים? 

האם כדאי לבצע השוואת מחירים בין מעצבים גרפיים לעיצוב כרטיס ביקור? זו שאלה טובה לשאול, מכיוון שיכול להיות קשה למצוא את המחיר הטוב ביותר עבור עיצוב כרטיס הביקור שלכם. עם זאת, אם אתם משווים מחירים, כדאי להשוות גם את איכות העבודה שמציעה כל חברת עיצוב. 

במילים אחרות, לא לערוך רק השוואת מחירים בין מעצבים גרפיים לעיצוב כרטיס ביקור, אלא גם השוואת תיקי עבודות בין המעצבים השונים. חשוב לזכור כי ישנם סוגים שונים של מעצבים ומעצבי כרטיסי ביקור המציעים שירותים שונים – כמו עיצוב גרפי, עיצוב לוגו ועיצוב אתרים. חשוב גם לקחת בחשבון כמה ניסיון יש לכל מעצב בעיצוב כרטיסי ביקור.

כרטיס ביקור הוא השקעת שיווק לכל דבר 

עיצוב כרטיסי ביקור הוא סוג של שיווק. זו דרך לאפשר לאנשים לדעת מי אתה ומה אתה עושה. זו גם הזדמנות לחברות להציג את זהות המותג והמסר העסקי שלהן. כמה עולה עיצוב כרטיס ביקור? והאם עדיף לעצב בצורה כזו או אחרת? האם עדיף להדפיס מראש כמות גדולה של כרטיסי ביקור? אם אתם שואלים את עצמכם את השאלות האלו, אתם צרכנים שפועלים נכון. 

אם אתם מחפשים מעצב גרפי, העלות הממוצעת של יצירת כרטיס ביקור היא בסביבות 300 ₪ לעיצוב הכרטיס. יחד עם זאת, יש גם דרכים לחסוך עלויות. למשל, להוריד מהאינטרנט MOCKUP לכרטיסי ביקור ולחסוך עלויות עיצוב. לא תקבלו עיצוב ייחודי, אבל כן תחסכו קצת בכיס. לשיקולכם. 

מה לחפש אצל המעצב הגרפי? 

כאשר אתה שוכר מעצב גרפי לכרטיס הביקור שלך, אתה רוצה לוודא שלאדם שאתה שוכר את שירותיו יש את המיומנויות והניסיון לעצב כרטיס ביקור שיבלוט בתחומכם. ישנם היבטים רבים שיש לקחת בחשבון בעת שכירת מעצב גרפי, כולל תיק העבודות, הכישורים וההפניות שלו. אם אפשרי, תבקשו מהמעצב את רשימת הלקוחות הממליצים שלו. אם אין לו, ייתכן שזה מעיד על משהו בעייתי בשירות שלו. 

בסופו של דבר, אחת ההחלטות החשובות בעסק היא העסקת מעצב גרפי שיעצב את כרטיס הביקור שלך. העיצוב של כרטיס הביקור שלך יכול לומר הרבה על מה אתה ומה העסק שלך משווק. זה יכול לשדר את האישיות והסגנון שלך ושל העסק, מה שיוצר רושם ראשוני במיידי על הלקוחות. ולכן חשוב למצוא מעצב שיש לו את אותה אסתטיקה וטעם עיצובי כמוך.

כרטיס ביקור מחירכרטיס ביקור מחיר

קיימים שני סוגים של כרטיסי ביקור: כרטיס ביקור סטנדרטי וכרטיס ביקור דיגיטלי. במאמר זה נציג בפניכם את שני סוגי הכרטיסים, נציג מידע רלוונטי עליהם ואת המחירים של כל אחד מן הכרטיסים. 

באופן כללי מטרתו של כרטיס הביקור היא לייצר היכרות ראשונית בין העסק ללקוח ולייצר רושם ראשוני טוב אשר בסופו של דבר יניע את הלקוח הפוטנציאלי לפעולה. 

 

כרטיס ביקור סטנדרטי

באמצעות כרטיס הביקור הסטנדרטי ניתן לייצר אינטראקציה ראשונית ושיווקית עם הלקוח הפוטנציאלי מבלי לחייב אותו בפעולה משמעותית. כרטיס הביקור הסטנדרטי נשאר אצל הלקוח, הוא קל לנשיאה וניתן לאחסן אותו בכל מקום. הפעולה של הבאת כרטיס ביקור סטנדרטי ללקוח יוצרת אקט מכובד ומרשים, דבר חשוב במיוחד כשמדובר בנותני שירות רשמיים כמו למשל עורך דין.  

קיימים גם חסרונות בכרטיס הביקור הסטנדרטי. קל מאוד לאבד את כרטיס הביקור הסטנדרטי, לקוחות רבים זורקים את כרטיס הביקור ימים בודדים לאחר שקיבלו אותו. כמו כן עלויות ההדפסה של כרטיס ביקור סטנדרטי אינן זולות במיוחד, בכל פעם שרוצים לעדכן פרטים על העסק יש צורך בהדפסה מחדש של כרטיס הביקור. 

כרטיס ביקור דיגיטלי

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא מעין אתר תדמית קטן של העסק המכיל בתוכו מידע רב על העסק, כל זאת נעשה בצורה נוחה ללקוח. ניתן לשמור את כרטיס הביקור הדיגיטלי בטלפון ואפילו לשלוח אותו לאנשים נוספים. מכיוון שכרטיס הביקור נמצא בדיגיטל הוא יכול להכיל בתוכו נתונים רבים ללא הגבלה של שטח. 

כרטיס ביקור דיגיטלי זמין לשליחה בכל רגע נתון, לא קיים מצב בו נגמר המלאי של כרטיס ביקור וירטואלי, כמו כן תמיד ניתן לערוך ולעדכן את פרטי הכרטיס ואין צורך בהדפסה חוזרת של הכרטיס או שליחה מחדש של כרטיס הביקור המעודכן ( ברגע שאתם מבצעים שינוי בכרטיס הביקור הדיגיטלי, השינוי נעשה גם אצל הלקוחות אשר מחזיקים בכרטיס). 

אך גם לכרטיס ביקור דיגיטלי יש חסרונות מסוימים שיש לדעת עליהם. כדי שתוכלו להעביר את הלינק של כרטיס הביקור עליכם להחזיק במספר הטלפון של הלקוח, מספר הטלפון של הלקוח הוא מידע אישי יחסית ולא כל לקוח ירצה לחלוק אותו איתכם ברגעים הראשונים שהוא מכיר אתכם. לעיתים הלינק שמוביל את הלקוח אל כרטיס הביקור הדיגיטלי נעלם בתוך כל ההודעות שהלקוח מקבל בטלפון. 

במקרים מסוימים בהם לקוח מקבל קישור מבלי להכיר את בעל העסק הוא עלול לחשוב כי הלינק הוא עוד דואר ספאם או פרסום מציק ופשוט להתעלם ממנו. 

כמו כן, חשוב לבדוק האם כרטיס הביקור הדיגיטלי מתאים לקהל היעד אליו אתם פונים מכיוון שיש אוכלוסיות מסוימות שפחות שולטות בעולם הטכנולוגי וכרטיס ביקור דיגיטלי עלול להיות בעייתי עבורם. 

 

למה כדאי לבחור כרטיס ביקור דיגיטלי?

ישנן מספר סיבות אשר בגללן מומלץ לבחור בכרטיס ביקור דיגיטלי על פני כרטיס ביקור סטנדרטי. להלן חלק מן הסיבות הללו:

 

בזכות היתרון השיווקי של כרטיס הביקור הדיגיטלי

באמצעות השימוש בכרטיס ביקור סטנדרטי ניתן להציג רק פרטים יבשים על בית העסק, ללא הצגת מידע בעל תוכן שיווקי אשר תורם לקידום של העסק. 

באמצעות כרטיס ביקור דיגיטלי ניתן להשתמש במגוון רחב של אפשרויות שיווקיות ולנצל את פוטנציאל החשיפה באופן מקסימלי בפעם הראשונה בה פוגשים את הלקוח, ברוב המקרים כרטיס הביקור הדיגיטלי מייצר אצל הלקוח רושם ראשוני מעולה אשר גורם לו לחזור ולבקש את שירותיו של העסק פעמים נוספות. 

באמצעות כרטיס הביקור הדיגיטלי ניתן להציג תמונות של העסק וסרטונים של העסק, לספר על העסק שלכם כמה שתרצו מבלי להיות מוגבלים במקום, להציג את היתרונות הקיימים בעסק שלכם לעומת עסקים אחרים והכי חשוב, להניע את הלקוח הפוטנציאלי לפעולה. כמו כן, ניתן לשתף את כרטיס הביקור הדיגיטלי בכל הרשתות החברתיות ובמדיה החברתית. יתרון זה תורם רבות לעסק מכיוון שלקוח שהיה מרוצה משירותי העסק יכול לשתף את פרטי העסק ברשתות החברתיות או אפילו לשלוח לקרובים שלו, כתוצאה מכך גדלה חשיפת העסק. 

כרטיס ביקור דיגיטלי זול יותר 

בחלק גדול מאוד מהמקרים כרטיסי ביקור דיגיטליים זולים יותר מכרטיסי הביקור הסטנדרטיים אשר עשויים מנייר. כאשר משתמשים בכרטיס ביקור דיגיטלי אין צורך בתשלום של מאות שקלים החוזר על עצמו בכל פעם שיש צורך בהדפסה של כרטיסי ביקור נוספים. הכסף שנחסך כתוצאה מהמעבר לכרטיס ביקור דיגיטלי יכול לשמש לקידום העסק בהיבטים אחרים. 

 

מחירים של כרטיסי ביקור

כרטיס ביקור דיגיטלי – המחיר של כרטיס ביקור דיגיטלי מעוצב הוא בין 600 שקלים ל- 1200 שקלים להקמה ראשונית של הכרטיס הדיגיטלי. מחירו של כרטיס ביקור דיגיטלי בסיסי נע בין 200 שקלים ל- 700 שקלים. 

כרטיס ביקור סטנדרטי – המחיר הממוצע של כרטיס ביקור מעוצב נע בין 120 שקלים לכרטיס סטנדרטי על גבי נייר 300 גרם, המחיר עולה ככל שמוסיפים כמות, נייר מיוחד או ככל שמוסיפים השבחות כמו למשל הטבעות, הבלטות, פוייל ועוד. 

כרטיס ביקור מעצב גרפיישנם שני סוגים של כרטיסי ביקור בהם משתמשים מעצבים גרפיים, כרטיס ביקור העשוי מנייר וכרטיס ביקור דיגיטלי. כמעט כל בעלי העסקים ואנשי המקצוע יכולים לומר כי כרטיסי הביקור הרגילים שהם מחלקים נזרקים לאשפה ברוב המוחלט של המקרים, כרטיסי הביקור שאינם נזרקים לפח לא מכילים בתוכם תוכן שיווקי אלא רק פרטים יבשים על העסק או על נותן השירות, כרטיסי הביקור שאינם נזרקים לפח כמעט ולא משפיעים על הלקוח ולכן הם לא מגדילים את כמות הפניות של הלקוחות על העסק. 

הגורם הראשי לכך הוא כמות המידע הדלה המופיעה בכרטיס הביקור הרגיל, כרטיס ביקור רגיל העשוי מנייר מכיל בדרך רק את כתובת המייל של המעצב הגרפי ואת מספר הטלפון הנייד שלו, כרטיס ביקור רגיל עשוי נייר אינו מתאים לשמירת פרטים על מעצב גרפי. ברגע בו הלקוח הפוטנציאלי שמחזיק בכרטיס הביקור הרגיל של המעצב הגרפי יהיה זקוק לשירותיו, רוב הסיכויים שבאותה העת לא יהיה בידיו כרטיס הביקור וכתוצאה מכך הוא יחפש את שירותיו של המעצב הגרפי באינטרנט – שם הוא ייחשף למעצבים גרפים נוספים, יכול להיות שאותו מעצב גרפי שנתן ללקוח הפוטנציאלי את כרטיס הביקור יפסיד את הלקוח. 

 

 תבניות של כרטיסי ביקור רגילים

ישנו מגוון רחב של תבניות לכרטיסי ביקור רגילים, כעת נציג בפניכם חלק מן התבניות הנפוצות ביותר:

כרטיס ביקור בעל אותיות מובלטות

כרטיס ביקור בעל אותיות מובלטות תורם להפעלת החושים באמצעות מגע ומראה.  כרטיס ביקור בעל אותיות מובלטות הוא כרטיס ביקור ייחודי בעל מרקם שגורם לכרטיס הביקור להיות יוצא דופן מבין כולם ובולט מעל כולם. עיצוב קליל של כרטיס ביקור בעל אותיות מובלטות יהיה מושלם כדי לגרום ללקוח להפנות את תשומת ליבו לאותנטיות שלכם בתור אנשי מקצוע איכותיים או בתור מותג. כרטיס ביקור בעל אותיות מובלטות משמש בחלק גדול מהמקרים סופרים, עיתונאים ועוד. 

 

כרטיס ביקור בעל צורה מעגלית

כרטיס ביקור בעל צורה מעגלית הוא כרטיס ביקור יוצא דופן שמרבית הלקוחות לא פוגשים כל יום.  כרטיסי ביקור בעל צורה מעגלית אינם מתאימים לנשיאה בארנק כמו יתר כרטיסי הביקור. אך חשוב לדעת כי הרוב הגדול של כרטיסי הביקור שמחולקים אינו מגיע לארנק בכלל. העיצוב יוצא הדופן של כרטיס ביקור בעל צורה מעגלית מעלה את הסיכויים של הכרטיס להיות כרטיס הביקור שהלקוח יזכור מבין כל כרטיסי הביקור שבידיו.  כרטיס ביקור בעל צורה מעגלית המגיע עם עיצוב ייחודי ומעניין הוא בעל פוטנציאל גדול להישאר אצל הלקוח זמן רב יותר משאר כרטיסי הביקור.

 

כרטיס ביקור בעל מרקם של עץ

כרטיס ביקור מעוצב בעל מרקם של עץ יוצר מראה קלאסי ואלגנטי באותו זמן. במידה ואתם עוסקים בענף הנגרות, בענף הבנייה ובענפים דומים, השימוש בכרטיס ביקור בעל מרקם עץ יבטיח כי כלל הלקוחות שלכם יראו בכם אנשי מקצוע רציניים ואיכותיים. נוסף על כך, כרטיס ביקור בעל מרקם של עץ יכול להיות בחירה נהדרת עבור אדריכלים, אמנים ועבור נותני שירות אשר מוכרים או מעצבים סוגים שונים של רהיטים.   

 

כרטיס ביקור דיגיטלי מעצב גרפיכרטיס ביקור דיגיטלי מעצב גרפי

כרטיס ביקור דיגיטלי דומה מאוד לכרטיס הביקור הרגיל אך הוא מכיל בתוכו מספר שדרוגים שהופכים אותו לכרטיס ביקור אפקטיבי במיוחד. כרטיס הביקור הדיגיטלי נוצר ונערך במחשב, לעומת כרטיס הביקור הרגיל שנוצר על ידי הדפסה. כל עוד אתם מחזיקים בידכם מכשיר חכם יש לכם גישה לכרטיס הביקור הדיגיטלי. 

מבין היתרונות של כרטיס הביקור הדיגיטלי אחד היתרונות הבולטים ביותר הוא האופציה להפוך את אנשי הקשר לפעילים והאפשרות להשתמש בשלל פונקציות הקיימות בכרטיס. חלק מן הפונקציות בהן ניתן לעשות שימוש בכרטיס הביקור הדיגיטלי הן: פתיחת המייל של בית העסק בלחיצת כפתור קלה ומהירה, שמירת הטלפון של בית העסק או של נותן השירות בלחיצת כפתור קלה ומהירה, חיוג מקוצר אל בית העסק או נותן השירות בלחיצת כפתור קלה ומהירה ועוד שלל פונקציות מיוחדות אשר הופכות את כרטיס הביקור הדיגיטלי לכלי שיווקי של ממש. 

מעבר לכך, ניתן לשלוח את כרטיסי הביקור הדיגיטליים לכלל אנשי הקשר שלכם וכך תוכלו להיות בטוחים כי הם נשארים מעודכנים במידע על העסק שלכם. כרטיס הביקור הדיגיטלי הוא כלי שנוח מאוד לעבוד איתו, במקום לצאת מהבית ולבזבז זמן יקר על הבאת הכרטיס ללקוחות פוטנציאלים, אתם יכולים לשלוח את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם לאלפי אנשים על ידי לחיצת כפתור בודדה.  אפשר לומר על כרטיס הביקור הדיגיטלי שהוא מרכז את כלל המידע הרלוונטי על בית העסק תוך כדי הקטנת ההוצאות מכיוון שאין התעסקות בהדפסות חוזרות של כרטיס הביקור. 

מה מכיל בתוכו כרטיס ביקור דיגיטלי למעצב גרפימה מכיל בתוכו כרטיס ביקור דיגיטלי למעצב גרפי?

כרטיס ביקור דיגיטלי למעצב גרפי כולל בתוכו את האופציות הבאות:

  • הסברים על השירות אותו מעניק נותן השירות. 
  • לחצן דרכו ניתן להגיע אל הפרופיל של נותן השירות ברשתות החברתיות השונות.
  • לחצנים ליצירת קשר עם נותן השירות. 
  • מפת ניווט אל המקום בו נמצא נותן השירות
  • ניתן להוסיף עוד שלל לחצנים אשר יעזרו ללקוח הפוטנציאלי ויגרמו לו לבחור בכם מבין כל המתחרים. 

התחלתם להניע את גלגלי השיווק של העסק החדש שלכם, וכך הצלחתם למצוא ערוצי שיווק שונים ומומלצים שימנפו את ההצלחהכל מה שצריך לדעת בנושא עיצוב כרטיס ביקור מחיר, פרמטרים המשפיעים על העלויות ומידע נוסף העסקית שלכם וימשכו את הלקוחות הנכונים עד אליכם. למרות שבעידן הדיגיטלי של היום נראה כי תהליכי השיווק הנכונים הם אלו שנעשים במרחב הווירטואלי, כדאי שתזכרו כי גם תהליכי שיווק מסורתיים עדיין חיים ובועטים ומניבים לא מעט יתרונות והצלחות לעסקים בתחומים שונים.

משום כך ההמלצה שלנו עבור כל עסק היא להחזיק בכרטיס ביקור מעוצב ומיוחד שיחולק לקהל הלקוחות, עוברי אורח, ספקים, משקיעים פוטנציאליים וכל קהל יעד אחר שעשוי לתרום להגדלת ההכנסה וההצלחה של העסק. כדי להותיר את הרושם הנכון ולהצליח בתהליכי השיווק של העסק, כרטיס הביקור צריך להיות מעוצב בצורה הנכונה והמתאימה ביותר למהות העסק.

כיצד אם כך ניתן לעצב כרטיס ביקור איכותי ומהן העלויות הכרוכות בתהליך? בשורות הבאות נרחיב על כל מה שצריך לדעת בנושא עיצוב כרטיס ביקור מחיר, פרמטרים המשפיעים על העלויות ומידע נוסף וחשוב שכל בעל עסק צריך לדעת.

למה אתם צריכים כרטיס ביקור?

כרטיס הביקור מותיר רושם ראשוני עבור אלו המחזיקים בו, כך שניתן באמצעותו להציג את הזהות הייחודית של העסק ואףעיצוב כרטיס ביקור, מהו בדרך כלל המחיר ועל מה מבוססות העלויות להצליח למתג אותו גבוה מעל כל שאר העסקים המתחרים. כרטיס ביקור מכיל בתוכו מידע קצר ותמציתי על העסק, וכן דרכי יצירת קשר פרקטיים ונגישים עבור כל המעוניין בכך – בין אם מדובר על טלפון משרדי או ישיר, כתובת אימייל, כתובת העסק, אתר האינטרנט של העסק, שם הפרופיל החברתי ברשתות החברתיות וכל מידע רלוונטי אחר.

כאשר כל אלו מרוכזים בתוך כרטיס אחד קטן וקומפקטי, ניתן להציג בכך את הזמינות והנגישות של העסק עבור לקוחות/ספקים/משקיעים וכן לשמור על רמה מקצועית שתתרום לרושם שנוצר אצל קהל היעד.

מדוע צריך לעצב כרטיס ביקור?

החזקה של כרטיס נייר גנרי בו מופיעים פרטים ומידע על העסק לא מספיקה כדי ליצור את הרושם הנכון עבור קהל היעד של העסק,בעיצוב כרטיס הביקור המחיר מתייחס בעיקר למאפיינים העיצוביים שיופיעו עליו, נוסף על המלל המתאים וכמובן שלא תורמת בשום צורה לתהליכים השיווקיים הדרושים של העסק. לכן נוסף להכנה של כרטיס ביקור עבור העסק יש צורך לעצב אותו בהתאם למאפייני החברה, וכך ליצור את הזהות המתאימה וליצור בידול מיתר המתחרים הקיימים בשוק.

עיצוב כרטיס הביקור מתייחס בעיקר למאפיינים העיצוביים שיופיעו עליו, נוסף על המלל המתאים שיפורט עליו ויכלול מידע פרקטי על העסק. בחירה בעיצובים מיוחדים ולא שגרתיים בתהליך העיצוב תהיה הטובה ביותר ליצירת המיתוג הייחודי, אך במקביל יש להימנע מיצירה של כרטיס ביקור "עמוס" מדי או כזה שנראה "מתאמץ" יתר על המידה.

איך לעצב כרטיס ביקור מיוחד ואיכותי לעסק?

אז איך בעצם אפשר לעצב את כרטיס הביקור הטוב והמתאים ביותר לעסק? הדרך לעשות זאת היא באמצעות ייעוץ וסיוע של מעצביםכיצד ניתן בעצם לעצב את כרטיס הביקור הטוב והמתאים ביותר לעסק במחיר הוגן גרפיים מקצועיים, שאלו לרוב עובדים כחלק ממסגרת השירות של בתי דפוס המתמחים בעיצוב והדפסה של כרטיסי ביקור לעסקים. קיימת אפשרות כמובן לנסות לתכנן ולעצב את כרטיס הביקור לבד באמצעות צפייה בדוגמאות של כרטיסי ביקור, אך לרוב תהליך כזה לא יצליח להניב את התוצאה המושלמת לכרטיס ביקור מעוצב וייחודי אלא כזה שמזכיר כרטיס של עסק אחר.

באמצעות הידע המקצועי של מעצב גרפי והכלים בהם הוא משתמש ניתן ליצור ולעצב כרטיסי ביקור מיוחדים ויוקרתיים, שיתאימו בדיוק לאופי ומאפייני העסק ויותירו את הרושם הנכון עבור כל מי שמחזיק בידיו את הכרטיס. בראש ובראשונה יש לשמור על גודל אחיד וסטנדרטי של כרטיס הביקור, שהוא 5X9 ס"מ המתאים לכל כיס או ארנק. קיימת אפשרות ליצור כרטיסי ביקור גדולים יותר, אך כדי שיהיו נוחים לנשיאה יש ליצור בהם אפשרות לקיפול אותו מומלץ לשלב עם המראה העיצובי של הכרטיס.

הגרפיקה שתופיע על כרטיס הביקור היא זו שתיצור את העניין ותמשוך את העין, גם עבור אנשים שקיבלו לידם את הכרטיס באופן אקראי במהלך הפצה שיווקית שלו. לכן יש לשלב גרפיקה מעניינת עם גוונים ותמונות שיתאימו לאופי העסק, וכן שמירה על אחידות מראה הכרטיס עם הלוגו של העסק שיתנוסס עליו באופן בולט.

עיצוב כרטיס ביקור מחיר ועלויות

כרטיס ביקור מעוצב הוא האמצעי המומלץ להצלחה השיווקית של כל עסק, בין אם מדובר על עסק חדש או וותיק. מחירי העיצוב של כרטיסי הביקור אינם קבועים ועשויים להשתנות מחברה לעיצוב גרפי או בתי דפוס שונים, זאת בהתאם למגוון פרמטרים משתנים עליהם נרחיב בהמשך. ניתן לומר באופן כללי כי עיצוב כרטיס ביקור מחיר מתחיל מ-120 ₪ ועשוי להגיע עד 900 ₪.

אילו פרמטרים משפיעים על מחירי העיצוב של כרטיסי ביקור?

סוג ואיכות הנייר הם הפרמטרים המרכזיים המשפיעים על מחירי כרטיסי הביקור, כאשר כרטיסים העשויים מניירות איכותיים יותר יהיו יקרים יותר לעומת ניירות פשוטים יותר. גם אלמנטים גרפיים על כרטיסי הביקור כמו הטבעות, הבלטות וכו' ישפיעו על העלות הסופית של עיצוב כרטיס הביקור. לפני שבוחרים חברה לעיצוב כרטיסי ביקור, יש לוודא כי הצעת המחיר כוללת גם את הדפסת הכרטיסים נוסף לעיצוב שלהם.

כרטיסי ביקור עדיין מהווים כלי שיווק חיוניים, במיוחד לעסקים מקומיים. לכרטיס הביקור שאתם מעצבים ומייצרים עבור העסק שלכם, חשיבות רבה גם מבחינה עסקית, אבל גם באופן שבו אתם בוחרים להציג את עצמכם ולהראות את עצמכם החוצה. מה שיפה בכרטיסי ביקור והופך אותך לרלוונטיים גם היום בשנות ה-2000 הוא הגודל הקטן שלהם. למעשה, כרטיסי ביקור קלים לנשיאה וחלוקה ללקוחות פוטנציאליים שאתם פוגשים באירועי נטוורקינג

לא פחות חשוב מכך, הגודל של כרטיס ביקור מאפשר ללקוחות פוטנציאליים וקיימים להכניס את הכרטיס שלכם לארנק, למגירת שולחן או למיקום אחר על מנת שיוכלו למצוא אותו, ואת העסק שלכם, כאשר הם צריכים. לפני שנציג בפניכם 5 טיפים מעולים שיעזרו לכם לעצב את כרטיס הביקור של העסק שלכם, הנה כמה יתרונות שאתם חייבים להכיר בהיבט של כרטיסי ביקור:

  • מיתוג כרטיסי ביקור עוזרים לנו למתג את העסק שלנו בדיוק כפי שאנחנו רוצים. דרכם אנחנו יכולים להעביר מסרים מדויקים אפילו במשפט אחד קטן ולהראות ללקוח שלנו בדיוק מי אנחנו.
  • מידע חשוב באמצעות כרטיסי ביקור אנחנו יכולים להעביר ללקוחות שלנו, גם הקיימים וגם הפוטנציאליים איך לשמור על קשר עם העסק שלנו. נוכל לפרסם בכרטיס עצמו מידע רלוונטי כמו טלפון של בית העסק, פקס, כתובת אי מייל, אתר אינטרנט, דרך ליצירת קשר באמצעות המדיות החברתיות כמו עמוד פייסבוק עסקי, עמוד אינסטגרם, ערוץ יוטיוב וכדומה
  • יצירת קשרים – את כרטיסי הביקור שלכם תוכלו לקחת לכל מקום שתרצו. תוכלו לקחת אותו אתכם לפגישות עסקיות, סתם ככה שאתם מסתובבים ופוגשים אנשים, לכנסים, תערוכות, ימי גיבוש ולהעביר אותו הלאה, אפילו לבני משפחה או חברים קרובים

הנה חמישה טיפים ליצירת כרטיס ביקור מעוצב עם מראה מקצועי שיאפשר ללקוחות לזכור אתכם, ולכן חשוב ליצור כרטיס ביקור שמציג את החברה שלכם באור מקצועי.

  1. מתחילים עם עיצוב נכון של הלוגו

בעיצוב המקורי של הלוגו, בעלי עסקים רבים אינם מדמיינים את האפשרות שהוא עשוי אי פעם להתכווץ לפרופורציות דקות. הלוגו שלכם צריך להופיע בכרטיס הביקור שלכם, אבל אין הרבה מקום בכרטיס עבורו. אם הלוגו שלכם מורכב מדי או כולל יותר מדי מילים, לא ניתן יהיה לזהות אותו עם כיווץ בתהליך עיצוב כרטיס ביקור מעוצב

אם יש לכם לוגו מורכב שנראה טוב רק באתרים ועל שלטים, מומלץ להחליף אותו או ליצור לוגו קשור במיוחד עבור כרטיסי ביקור, ניירת עסקית, ניירות מכתבים ומוצרי קידום מכירות כמו עטים, חולצות שממתגות את בית העסק, ופרסומות.

  1. הצגת מידע על כרטיס ביקור מעוצב

מומלץ להציג מידע חיוני בלבד על כרטיס ביקור מעוצב. כרטיסי ביקור מעוצבים בגדלים קטנים ולכן מומלץ להציג רק את המידע שהכי חשוב להצגה בפני לקוחות פוטנציאליים או קיימים, לפי סדר חשיבות:

  • לוגו ושם החברה
  • שם בעלי העסק
  • סלוגן עסקי
  • פרטי קשר, כמו כתובת, מספר טלפון וכתובת דואר אלקטרוני
  • כתובת אתר
  • סיסמת חברה או סמן אחר של מהות העסק.
  1. גופן בסיסי

גופנים פשוטים וענייניים מתאימים היטב ליצירת כרטיס ביקור מעוצב לרוב סוגי העסקים. צוות מקצועי של בית דפוס בוחר את הלוגו האהוב על בעלי עסקים, וממליצים לרסן את הדחף להיות יצירתיים מדי עם בחירת הגופן שלכם או להשתמש ביותר מגופן אחד או שניים שונים. כרטיס ביקור מעוצב הוא גם קריא וגם נראה מקצועי.

  1. יצירת שטחים לבנים

המשותף לכרטיסי ביקור שאהובים על רוב בעלי העסקים מציגה שטחים לבנים ריקים רבים. השטחים הלבנים האלו מאפשרים לאלמנטים עיצוביים אחרים לבלוט בפני הקורא

כרטיס ביקור מעוצב צריך להיות מתוכנן בדפוס עיצוב שנמנע משפע מלל וסמלים, כדי שיהיה קל לקרוא אותו, ולמנוע את הסיכוי שהוא לא ייקרא.

  1. בחירת הצבעים הנכונים

צבעים בהירים מובילים להבלטת כרטיס ביקור עיצוב, אבל הם עשויים גם לגרום לו להיראות רציני מדי, וזהו מראה שרוב בעלי העסקים אינם מעוניינים להשיג. צבעים בהירים וחזקים עשויים ם להפוך את כרטיס הביקור שלכם לקשה לקריאה, אם העיצוב אינו מתוכנן נכון

כרטיס עם גבול אדום וטקסט זהב נרחב על רקע שחור עלול להיות קשה לקריאה. באופן דומה, כרטיס ביקור מעוצב עם גבול סגול, רקע לבן, ועם כמה שורות טקסט מודפסות בסגול ומילים אחרות מודפסות בשחור, עשוי להיראות לא ממוקד ולא מקצועי.

גם טקסט אפור בהיר מאוד, ורוד או צבע חיוור אחר על רקע לבן עשוי להיראות אומנותי, אבל קשה מאוד לקריאה, במיוחד בגדלים קטנים שמשמשים ליצירת כרטיס ביקור מעוצב.

עלות כרטיס ביקור מעוצב

עלות כרטיס ביקור מעוצב עשויה לנוע בין 120 ₪ להדפסה על נייר איכותי של 300 גרם ומעלה, והמחיר משתנה ככל שהנייר איכותי או משודרג יותר, עם תוספות רכיבים כגון פוייל, לקה סלקטיבית, הבלטות או הטבעות דפוסי עיצוב.

כמה עולה כרטיס ביקורכמה עולה כרטיס ביקור?

כמו בכל מוצר שאנו קונים וכל שירות שאנו מזמינים, גם בהזמנת כרטיסי ביקור, זה לגמרי לגיטימי לברר כמה עולה כרטיס ביקור ולבדוק את המחיר לפני שעושים כל צעד נוסף. יחד עם זאת, ידוע הדבר שכרטיס ביקור הוא הכלי השיווקי הזול ביותר שקיים ואם בונים אותו נכון ומשתמשים בו בצורה נכונה, אפשר להפיק ממנו תוצאות שיווקיות יוצאות דופן. המשמעות היא, שזה בסדר לברר את המחיר ולשאוף להשלים את הזמנת כרטיסי הביקור שלכם במחיר אטרקטיבי, אבל ממש לא מומלץ להביא את המחיר האטרקטיבי על חשבון האפקטיביות השיווקית של כרטיס הביקור ועל כך נדבר ממש כאן בשורות הבאות.

 

אז באמת, כמה עולה כרטיס ביקור?

עלות הדפסה של כרטיס ביקור יכולה להשתנות מאוד ממקרה למקרה על פי שורה של פרמטרים ובראשם כמות הכרטיסים. בעולם הדפוס, ישנו יתרון מובהק לגודל ולכן ככל שתזמינו יותר כרטיסים, כך המחיר פר כרטיס יהיה נמוך יותר. כמה זה כמה שיותר? ובכן, החל מ-500 כרטיסי ביקור אתם יכולים להתחיל ליהנות מאותם יתרונות לגודל. כך למשל, אם הזמנת 100 כרטיסים צד אחד תעלה לכם 45 שקלים, אז 250 כרטיסים יעלו לכם כמעט פי 2.5, כלומר מעל 100 שקלים, אבל אם תזמינו 500 כרטיסים, העלות יכולה להסתכם ב-120 שקלים בלבד, כלומר פי 2 כמות עם תוספת מזערית במחיר.

בהיבט זה חשוב לומר את הדבר הבא: כרטיס ביקור הוא כלי שיווקי סטטיסטי, כלומר ככל שתפיצו יותר כרטיסי ביקור כך תוכלו להגדיל את ההסתברות ליהנות מהאימפקט שלו. אם תחסכו בהפצת כרטיס הביקור שלכם, לא תראו ממנו כל ערך. על כן, אין משמעות להזמנת 100 כרטיסים כדי "לראות איך זה עובד". הזמינו כמות של 500 כרטיסים לכל הפחות ושאפו להפיץ את כולם כדי שתוכלו להזמין את 500 הכרטיסים הבאים.

פרמטרים נוספים שמשפיעים מאוד על התשובה לשאלה כמה עולה כרטיס ביקור כוללים את סוג הנייר, עובי הנייר, הדפסה חד או דו צדדית, מורכבות הגרפיקה לרבות רקע הכרטיס וכן יישום אפקטים מיוחדים כמו אותיות מובלטות.

כמה עולה כרטיס ביקור מנקודת מבט עסקיתהאמת היא שזה לא משנה כמה זה עולה

בשורה התחתונה, אם אנחנו בוחנים את השאלה כמה עולה כרטיס ביקור מנקודת מבט עסקית, זה לא באמת משנה כמה יעלו לכם הכרטיסים, שכן לא מדובר בהוצאה, אלא בהשקעה. ישנם היום כרטיסי ביקור שעלותם גבוהה במאות אחוזים מעלות כרטיסי ביקור מודפסים סטנדרטיים, אבל האימפקט שהם יוצרים בשוק הוא דרמטי ולעיתים מספיקה עסקה אחת כדי להחזיר את ההשקעה כולה. ישנם למשל כרטיסי ביקור קשיחים מפלסטיק וישנם כרטיסי ביקור צורניים, שמעבירים מסר שיווקי חזק מאוד, לעיתים משעשע, שיוצר חיבור רגשי מיידי בין מקבל הכרטיס ובין העסק שעומד מאחוריו. על כן, עוד לפני שאתם מבררים כמה עולה כרטיס ביקור, שאלו את עצמכם מהו כרטיס הביקור שאיתו תוכלו לייצר שינוי אמיתי בעסק, שאיתו תוכלו לייצר זרם משמעותי של לקוחות חדשים ואולי גם לשפר את מעמדכם התחרותי בשוק. אם זה אומר שצריך להשקיע בכל כרטיס יותר כסף, עשו זאת, לפחות ברמה של פיילוט ובחנו איך זה עובד לכם.

ויש גם את האפשרות הדיגיטלית

אחרי שפירטנו את כל הסוגיות החשובות לגבי עלות של כרטיסי ביקור מודפסים, כדאי לציין שהיום עומדת בפניכם גם האפשרות ליצור כרטיסי ביקור דיגיטליים. המדובר במעין אתר זעיר המכיל את כל פרטי ההתקשרות עמכם, בתוספת מסר שיווקי תמציתי ובעיצוב ראוי ומתקדם לו אנו מצפים במרחב המקוון. כרטיס הביקור הזה יישלח אוטומטית לכל מי שתדברו איתו בטלפון, תוך כדי השיחה או מייד לאחר סיומה וכן יישלח לכל מי שניסה ליצור איתכם קשר ללא מענה. פלטפורמות מסוימות של כרטיסי ביקור דיגיטליים מאפשרות גם העברת כרטיס ביקור דיגיטלי מיד ליד באמצעות טכנולוגיית NFC, שמשמשת היום לתשלום באמצעות הטלפון באמצעות קירבה, אם כי תרבות החלפת כרטיסי הביקור בפורמט הזה נמצאת עדיין בחיתוליה ולכן תמיד כדאי להצטייד גם בכרטיס ביקור דיגיטלי וגם בכרטיסים מודפסים.

זכרו שהמטרה שלכם היא להפיץ את הכרטיסים שלכם כמה שיותר רחב וכמה שיותר רחוק. השאיפה שלכם צריכה להתמקד בהפצת כל כרטיסי הביקור שהזמנתם כדי שתוכלו להזמין חבילה חדשה ולהפיץ גם אותה. ככל שתפיצו יותר כרטיסים, כך תגבירו את ההסתברות לאימפקט עסקי שייווצר באמצעותם והנה עוד סיבה, מדוע לא כדאי לגשת למשימת של הדפסת כרטיסי ביקור או יצירת כרטיס ביקור דיגיטלי עם גישה של כמה עולה כרטיס ביקור.

ואחרי שאמרנו את כל זה, זה לגמרי לגיטימי לעשות השוואת מחירים בין ספקים בכדי להבטיח שאתם משלמים מחיר אטרקטיבי או לכל הפחות הוגן. את איכות ופורמט הכרטיס בחרו משיקולים מקצועיים, אבל את הגורם המקצועי שייצר לכם את האיכות והפורמט הללו, אתם בהחלט יכולים לבחור על סמך שיקולי מחיר ממש כפי שאתם מבצעים בחירה של כל מוצר או שירות אחר שאתם מזמינים. 

ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>