כרטיס ביקור דיגיטלי לעורכי דין

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

הכרטיס הביקור הדיגיטלי הוא מרכיב מרכזי באסטרטגיית השיווק המודרנית של עורכי דין. כרטיס ביקור דיגיטלי לעורכי דין הוא מיני-אתר אינטרנט, אפליקציה או מדיה דיגיטלית אחרת המסייעת לעורכי דין לשווק את עצמם בערוצים דיגיטליים.

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא ייצוג דיגיטלי של המותג המקצועי של עורך הדין. זה כולל את פרטי הקשר שלו, מערך הכישורים של עורכי הדין וכל ההישגים הבולטים שיש לאותו איש מקצוע. כעורכי דין, אתם מספקים שירות מבוקש מאוד. הפרופיל והכרטיס ביקור שלכם, זה בדיוק מה שיכול לעזור לאנשים, שאולי מחפשים את המומחיות שלכם – למצוא אתכם בקלות.

מה כולל כרטיס ביקור דיגיטלי לעורכי דין?

כרטיס ביקור דיגיטלי כולל מידע מקצועי על עורך דין ושירותיו המשפטיים. הכרטיס ידוע גם בתור סוג של זהות מותג מקוונת, המסייעת לעורכי הדין להתבלט מהקהל כמומחים בתחומם. לכל עורך דין צריך להיות כרטיס ביקור דיגיטלי. הם דרך מצוינת לייצג את הזהות המשפטית והמקצועית שלך באינטרנט.

כרטיס ביקור דיגיטלי לעורכי דין הוא חלק מהותי מזהותם המשפטית והמקצועית. זה עוזר לתת רושם ראשוני טוב ומקצועי על אנשים בשוק, ונותן להם מושג מי אתה לפני שהם מדברים איתך. אם אתם רוצים "להקדים את התחרות", השקיעו בפיתוח כרטיס ביקור דיגיטלי מעוצב היטב ובנוי נכון.

כרטיס ביקור דיגיטלי לעו"ד ככלי שיווקי לכל דבר

כרטיסי ביקור הם דרך נהדרת לגרום לקליינטורה לשים לב לעסק שלך. הם יכולים לשמש ככלי שיווקי, בפרופילים של מדיה חברתית וכו'. כרטיס הביקור הדיגיטלי הוא דרך קלה לעורכי דין ליצור, לאחסן ולשתף את המידע שלהם בפני לקוחות פוטנציאליים. על ידי שימוש בכרטיס ביקור דיגיטלי, עורכי דין יכולים לספק את הכתובת ופרטי ההתקשרות שלהם במקום אחד ולקבל כלי שיווק דיגיטלי בו זמנית.

עורכי דין אינם היחידים שיכולים להרוויח מכרטיס ביקור דיגיטלי. כל מי שצריך ליצור אתו קשר בעתיד במהירות ובקלות ייהנה מכך, כי תהיה לו גישה למידע נוסף על שירותיו המקצועיים בכל עת דרך אתר קל לגישה. בסופו של דבר, כרטיסי ביקור לעו"ד הם כלי שיווקי שזמין 724, זה מיני סייט שאפשר להיכנס אליו בכל רגע ומכל מקום בעולם.

עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי לעורכי דין

עיצוב כרטיס דיגיטלי לעורכי דין יכול להיות מסובך. זה צריך להיות אטרקטיבי, קל לניווט ושימושי. ישנם כמה טיפים שתוכלו להשתמש בהם בעת יצירת כרטיס דיגיטלי משלך לעורכי דין. הטיפ הראשון הוא, עצבו דף נחיתה ברור ותמציתי. המיני סייט שלכם אמור לכלול את פרטי ההתקשרות החשובים ביותר, דרכם תמיד תהיו זמינים ללקוחותיכם.

-שנית, בחרו בדפוס עיצוב ברור ומושך את העין. כמו כן, השתמשו בצבעים מנוגדים הבולטים זה מזה. או לחילופין, השתמשו בצבע אחד אחיד על גבי כרטיס הביקור. ולא פחות חשוב, השתמשו בקריאה לפעולה שקל להבין אותה.

מה חשוב לוודא לפני הדפסת כרטיס ביקור דיגיטלי עו"ד?

ודאו שהמידע בדף הנחיתה עקבי לאורך כל הדרך (כלומר, כותרת עליונה, טקסט כותרת עליונה, כותרת תחת

ונה וכו'). זכרו, הכרטיס צריך בדרך כלל להיות בצורת מלבן או מרובע. בקצה העליון צריך להיות לוגו החברה ופרטי התקשרות של החברה. אתה יכול גם לכלול שירותים המוצעים על ידי המשרד שלך ומידע אחר כמו שעות העבודה שלך וכתובת דואר.

כמו כן, יש לוודא שלכרטיס יש קריאה לפעולה מתאימה כדי שהמשתמשים יוכלו לבצע פעולה רצויה בקלות. כשמדובר על כרטיסי ביקור, בדרך כלל הקריאה לפעולה הסטנדרטית תהיה יצירת קשר טלפוני או באמצעות אי מייל.

מה עוד כולל כרטיס ביקור דיגיטלי לעורכי דין?

מעבר למה שציינו עד כה, כרטיס ביקור דיגיטלי לעורך דין יכלול בדרך כלל כתובת אתר, פרטי יצירת קשר, מיקום, שירותים משפטיים המוצעים ואלמנטים נוספים. כרטיסי ביקור דיגיטליים מתוכננים בדרך כלל כך שיהיו קלים לשליחה ללקוחות.

הם כוללים כמות מינימלית של טקסט ומשתמשים בניגודיות מסוימת של צבע כדי להקל על הקוראים להתמקד בחלקים החשובים ביותר של הכרטיס. מבחינת דרכי השליחה של הכרטיס, עורך הדין ישלח את כרטיס הביקור בתור לינק, ככה שאפשר לשלוח אותו דרך כל מדיה ומדיה.

מה החומרים שצריך לשלוח למעצב הגרפי עבור כרטיס ביקור דיגיטלי?

כדי ליצור את כרטיסי הביקור שלכם בתור אנשי מקצוע בעריכת דין, עליכם ליצור פרופיל עם תיאור ותמונות של העבודה שביצעתם עד היום, פירוט על הדינים שבהם אתם עוסקים, תמונות של בית העסק ועוד. ואילו הם החומרים שתצטרכו לשלוח למעצבים הגרפיים ליצירת הכרטיס.

בעקבות הצגת כרטיס ביקור דיגיטלי לעו"ד, אנשי המקצוע צפויים לעשות רושם ראשוני טוב על לקוחותיהם ועל מעסיקיהם הפוטנציאליים. זו הסיבה שכרטיס ביקור דיגיטלי לעורכי דין צריך לכלול פרופיל לינקדאין עדכני עם צילום מקצועי, קישורים לאתרי אינטרנט, פרופילי מדיה חברתית ודוגמאות עבודה בעבר. כמו כן, יש לצרף מידע על מיקום המשרד, השירותים המוצעים, שעות הפעילות ופרטי התקשרות עדכניים.

הכרטיס הוא כלי שיווקי לכל דבר ועניין. היצע עורכי הדין בארץ גדלים, הן בפן הפרטי והן משרדי עורכי דין. בשל ההיצע הרחב, הקושי של עורכי דין למצוא לקוחות גובר ולכן, השימוש בכל כלי שיווקי הוא כדאי. המטרה העיקרית של כרטיס ביקור דיגיטלי הוא ליצור קשר עם הלקוחות לסגירת עסקה בצורה מהירה יותר. המטרה היא להכיר את עורך הדין או את משרד עורכי הדין בצורה מהירה ולבנות יחסי אמון ברושם הראשוני כבר. האם אתם צריכים כרטיס ביקור דיגיטלי לעורכי דין? האם מספיק כרטיס ביקור מודפס? הנה התשובות לכל השאלות שלכם.

מה זה בכלל כרטיס ביקור דיגיטלי?

כרטיס ביקור דיגיטלי דומה בתכונותיו לכרטיס ביקור מודפס, רק ההבדל הניכר והחשוב הוא הנגישות. המטרה של כרטיס ביקור דיגיטלי לעורכי דין הוא ליצור כלי דרכו נוכל לסגור עסקאות לאחר המפגש הראשוני בין הלקוח. באמצעות כרטיס ביקור דיגיטלי ניתן להתחיל פעולה של הנעה לעבודה ביחד. היתרון הבולט של כרטיס ביקור דיגיטלי הוא שיש אפשרות לשלוח אותו באופן אוטומטי דרך הוואטסאפ, דרך המייל וכן הלאה. באופן הזה, אתם יכולים לגשת לקהל רחב יותר, הרי לכל אחד מאיתנו יש היום טלפון חכם והסבירות לכך שכרטיס ביקור מודפס יעשה את אותה עבודה היא נמוכה. בכרטיס ביקור דיגיטלי יש לנו את כל מה שאנחנו צריכים כדי שהלקוח יכיר אותנו, מדובר על דמוי אתר בעל דף אחד בו יש את כל האינפורמציה הקריטית עבור הלקוח. עלינו לדעת בדיוק מה אנחנו כותבים כאשר מדובר על כרטיס ביקור דיגיטלי, המטרה היא להעביר את המסר בצורה המהירה והקצרה ביותר. כרטיס ביקור דיגיטלי צריך לכלול את שם העסק, לוגו, משפט מתומצת על השירות ודרכים ליצירת קשר.

 

מהם היתרונות של כרטיס ביקור דיגיטלי לעורכי דין?

יחסי אמון המטרה של הלקוח בתור התחלה היא לבדוק האם מתאים לה לבחור דווקא בכם. באמצעות כרטיס ביקור דיגיטלי אנחנו משדרים מקצועיות והלקוח יכול לבחון אותנו. כאשר אנחנו מראים ללקוח נכונות לעבודה, אנחנו מראים את המקצועיות שלנו, שמדובר על שירות מקצועי אותו כדאי ללקוח לבחור. הלקוח רוצה להכיר אותנו, במקום שהלקוח ירדוף אחריכם, אתם נותנים לו אפשרות להשיג אתכם בצורה פשוטה, להכיר את כל השירות אותו אתם מעניקים ולבדוק את המוניטין שלכם. 
יצירת קשר באמצעות הכרטיס הלקוח יוכל לפנות אליכם לכל שאלה, יש לו את הכתובת ליצירת הקשר. במקום שהלקוח יצטרך לחפש אינפורמציה באינטרנט לגבי המשרד שלכם, הוא יוכל לקבל את כל מה שהוא צריך לדעת במקום אחד. 
שיווק כאשר אנחנו יוצרים כרטיס ביקור דיגיטלי לעורכי דין שמציג מקצועיות, אנחנו נוכל לשפר את התדמית של העסק שלנו. מדובר על כלי שיווקי לכל דבר ועניין, בדרך הזאת תוכלו לגייס עוד לקוחות רבים. הגישה שלכם להגיע ליותר אנשים באמצעות כרטיס ביקור דיגיטלי הינה רחבה יותר ופשוטה יותר.
חיסכון המחיר אותו אנחנו משלמים עבור כרטיסי ביקור מודפסים בסופו של דבר יהיו גבוהים יותר מאשר כרטיסי ביקור דיגיטלי. המחיר אותו אנחנו נשלם עבור כ-1,000 כרטיסי ביקור מודפסים לא פוחת מ-200 ש"ח. עם זאת, כאשר אנחנו בוחרים להשתמש בכרטיסי ביקור דיגיטליים, המחיר עבור הייצור הוא חד פעמי. מלבד לכך, אם אתם בוחרים ליצור כרטיס ביקור באופן עצמאי, יהיו מקרים בהם תוכלו לקבל את כרטיס הביקור באופן חינמי. המחיר היחיד שאתם צריכים לשלם הוא עבור שירותי אחסון, בדומה לאתר אינטרנט. המחיר הוא כ-250 ש"ח לשנה. 

האם כרטיס ביקור דיגיטלי עוזר לקידום?

הכרטיס נחשב לכלי שיווקי גם כי אתם יכולים להגיע לעוד אנשים בצורה נוחה יותר. אבל חשוב להבין, מכיוון שמדובר על כרטיס ביקור דיגיטלי שנמצא באינטרנט אנחנו גם מקדמים את מנוע החיפוש עבור השירות שלנו. כאשר הלקוחות יכולים למצוא אתכם באינטרנט, האלגוריתם של גוגל משפר אתכם במעמד. באמצעות הקישורים שיש לכם בכרטיס הביקור האתר שלכם יכול גם הוא להתקדם בדירוג גוגל. עליכם לפעול בקידום בכל הגזרות שיש כדי שאתם תהיו בעמודים המובילים במנועי החיפוש. זאת אומרת, לא מספיק כרטיס ביקור דיגיטלי לעורכי דין, אלא צריך גם אתר, דף פייסבוק עסקי וכן הלאה. החיפוש אחר עורכי דין הוא גבוה, יש מספרים חסרי תקדים בעולם הדיגיטל שאם ננצל אותם נכונה, אנחנו נוכל לקדם את העסק שלנו ולהגדיל את ההכנסות והיצע הלקוחות באופן משמעותי.

 

האם אתר הוא תחליף לכרטיס ביקור?

כרטיס ביקור דיגיטלי אינו מהווה תחליף לאתר, זאת מכיוון שאין לנו את האפשרות לשתף בכל המידע שלנו באמצעות כרטיס ביקור לעורכי דין. המטרה של כרטיס

 ביקור דיגיטלי הוא להוות מיקוד וכלי שיווקי שדרכו הלקוח פונה אליכם או לאתר שלכם כדי לשאוב עוד מידע. כאשר אנחנו מדברים על אתר אינטרנט של עורכי דין, אנחנו מקבלים אתר העוסק במאמרים רבים בתחום המשפטים, את כל אלה אנחנו לא יכולים להוסיף לכרטיס ביקור דיגיטלי. הדרך היחידה להפוך כרטיס ביקור לאתר הוא באמצעות שיווק אגרסיבי וממומן. לא נוכל להשתמש בכרטיס ביקור דיגיטלי  עבור קידום אורגני מכיוון שאין לנו מספיק מקום להוסיף מידע. לכן, אנחנו לא ממליצים לבחור או כרטיס ביקור דיגיטלי או אתר, אלא לשלב בין השניים. כרטיס ביקור דיגיטלי חייב להיות מהודק ככל הניתן כדי למשוך את הלקוח, ולא מדובר רק על תוכן. הדגש הוא על עיצוב נכון וממוקד, לדעת איך למשוך את הלקוח מבחינה ויזואלית כבר במבט הראשון. 

עורך דין כבעל עסק רשמי חייב שיהיה לו כרטיס ביקור, מודפס או דיגיטלי. כרטיס הביקור יעזור לעורך הדין להתנהל מול הלקוחות שלו, לסגור עסקאות, להגדיל את מעגל הלקוחות וליצור רושם ראשוני גבוה ויוקרתי. מהו כרטיס ביקור לעורך דין והאם כדאי לבחור בכרטיס מודפס או בדיגיטלי? על כך נרחיב במאמר הבא. 

מהו כרטיס ביקור לעורך דין?

כרטיס ביקור לעורך דין הוא אחד הכלים החשובים ביותר שמובילים בסופו של דבר לסגירות עסקאות ולהגדלת מעגל הלקוחות. כרטיס הביקור עוזר ליצור היכרות ראשונית בין עורך הדין לבין הלקוחות הפוטנציאליים שלו, ליצור רושם ראשוני גבוה ולבנות יחסי אמון ביניהם. בסופו של דבר, כרטיס ביקור יעזור להניע את הלקוח לפעולה ולסגור עסקה עם עורך הדין. 

קיימות שתי אופציות שונות לכרטיסי ביקור לעורכי דין, האחת היא כרטיס ביקור מודפס והשנייה היא כרטיס ביקור דיגיטלי. 

כרטיס מודפס לעורך דין

כרטיס ביקור מודפס, הוא הכרטיס הרגיל. מדובר בכרטיס קטן שניתן לחלק בעת פגישות מקצועיות לקולגות, לשותפים מקצועיים ללקוחות ולמעשה לכל מי שנבחר. כרטיס ביקור מודפס הוא כרטיס קטן, קל לנשיאה ובגודל שמתאים להכנסה לארנק. הבאת כרטיס ביקור ללקוח פוטנציאלי יוצרת פעולה מכובדת ורשמית שמתאימה במיוחד לעסקים רשמיים כמו של עורכי דין. 

כרטיס ביקור מודפס מאפשר לכם, כבעלי עסק, ליצור אינטראקציות עם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם מבלי שהם ירגישו שהם מתחייבים לצעד משמעותי כלשהו. כאשר אתם מחלקים ללקוחות הפוטנציאליים שלכם כרטיס ביקור הוא נשאר אצלם. כך הכרטיס מהווה מעין תזכורת עבור הלקוח הפוטנציאלי שבסופו של דבר תוביל ליצירת קשר עם בעל העסק. 

עם זאת לכרטיס הביקור המודפס יש גם מספר חסרונות. מאוד קל לזרוק את הכרטיס או לאבד אותו. כמו כן, עלויות הדפסת הכרטיסים יכולות להיות לא זולות ולהגיע לסכומים גבוהים מאוד. דבר נוסף שיש לקחת בחשבון הוא את העובדה שיהיה לכם קשה לעדכן את הפרטים בעת הצורך, שכן יהיה עליכם להדפיס את הכרטיסים מחדש. 

כרטיס ביקור לעורך דין- כרטיס דיגיטלי

לעומת כרטיס ביקור מודפס, כרטיס ביקור דיגיטלי הוא לא כרטיס פיזי אלא עמוד אינטרנטי המכיל מידע רב על העסק שלכם. כרטיס ביקור דיגיטלי הוא נוח וממוקד וניתן להעביר אותו בקלות בין חברים, לקוחות פוטנציאליים ועוד. 

כרטיס ביקור דיגיטלי לא מוגבל בגודל שלו וכך גם לא מוגבל בכמות המידע שניתן להכניס אליו. בצורה כזו תוכלו להכניס מידע רב אודות העסק שלכם, תמונות מתאימות, סרטונים, תכנים בהתאם לאתר שלכם ולמה שאתם רוצים להעביר, כפתורים שיניעו לפעולה ועוד. 

כך תמיד ניתן לשלוח את הכרטיס ולא לפחד שייגמר המלאי שלו. כמו כן, במידה שנרצה לעדכן את פרטי הכרטיס נוכל לעשות זאת בקלות מבלי להצטרך להדפיס המוני כרטיסים חדשים. 

כמו כן, כרטיס ביקור דיגיטלי עוזר לנו ליצור נוכחות בגוגל. גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם. הוא משמש המוני אנשים בכל יום על מנת לחפש כל מה שעולה על רוחם. כאשר מדובר בעסק מסוים, אנשים מחפשים את שם העסק או את שם בעל העסק על מנת להגיע אליו וליצור קשר. כרטיס ביקור דיגיטלי איכותי יופיע בתוצאות החיפוש הראשונות של גוגל ויוביל לקוחות פוטנציאליים רבים אליכם. השאיפה שלכם היא שהלקוח שמחפש אתכם באינטרנט יגיע לעמוד שלכם שמציג את מה שאתם רוצים שהוא יראה. כרטיסי ביקור דיגיטליים נסרקים בגוגל בצורה מהירה ולכן יופיעו לרוב במהירות. 

עם זאת, גם לו יש מספר חסרונות. על מנת לשלוח את כרטיס הביקור הדיגיטלי, כלומר להעביר לינק שלו, צריכה להיות לנו דרך התקשרות כלשהי (מספר טלפון או חשבון מייל). לא כל לקוח פוטנציאלי שנפגוש ירצה להעביר לנו מהר כל כך את פרטי ההתקשרות שלו, וכך לא תמיד יהיה לנו איך להעביר לו את כרטיס הביקור שלנו. כמו כן, כל אדם מקבל המון הודעות אסמס או וואטסאפ, כך שכרטיס הביקור שלנו יכול להתפספס מבין כל ההודעות השונות. 

דבר נוסף שיש לקחת בחשבון הוא ששליחת לינקים לאדם שאין לו את פרטי ההתקשרות שלנו יכול להתפרש כספאם או פרסום מעיק שבסופו של דבר ינסו להיפטר ממנו. 

כרטיס ביקור לעורך דין- מה החשיבות?

 

כרטיס ביקור נועד להעביר את פרטי ההתקשרות של עורך הדין ללקוחות שלו, לשותפים העסקיים, לקולגות שלו או לכל מי שיבחר באופן תמציתי ופשוט. עם זאת, חשוב מאוד לנצל את כרטיס הביקור על מנת לשווק את עצמכם ולא רק להעביר מספר טלפון או מייל. 

אנשים פונים לעורכי דין על מנת לקבל סיוע משפטי. לכן, הלקוח צריך להרגיש שיש לו על מי לסמוך. הוא צריך להאמין בכם ולהרגיש שתוכלו להעניק לו עזרה והגנה מתאימה וראויה. 

חשוב מאוד שכרטיס הביקור יהיה מעוצב כמו שצריך ושתוכלו להפיק ממנו את המיטב. בסופו של דבר כרטיס הביקור הוא אמצעי שיווקי שעובד על תת המודע של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. דרך כרטיס הביקור אתם יכולים לשדר ללקוחות שלכם את איכות המשרד שלכם. לכן, חשוב מאוד להשקיע בכרטיס הביקור שלכם ולעצב אותו ביוקרתיות.  

כרטיס ביקור עורך דין דוגמאות

כרטיס ביקור עורך דין דוגמאות

בעלי מקצוע, ולא משנה באיזה תחום הם עוסקים, יכולים לעשות שימוש במגוון רחב של כלים שיווקיים בכדי לקדם את העסק והיקף פעילותו. יחד עם זאת, ישנם כלים שיווקיים שמתאימים יותר לעסקים מסוימים בעוד אחרים יתאימו לבעלי מקצוע אחרים. בתחום עריכת הדין, כמו גם בתחום ראיית החשבון, המקצועות החופשיים, שירותי משרד ושירותים עסקיים בכלל, כרטיס ביקור הוא ללא ספק הכלי השיווקי הסטטיסטי הטוב ביותר. יחד עם זאת, בבנייה ועיצוב של כרטיס ביקור עורך דין דוגמאות מהאינטרנט לא תוכלנה להשיג עבורכם את המטרה שלשמה אתם מדפיסים את כרטיסי הביקור מלכתחילה. מדוע ומה עליכם לעשות? על כך תוכלו לקרוא ממש כאן בשורות הבאות.

 

דוגמאות לעיצוב כרטיסי ביקור – האם נכון להשתמש בהן?

ובכן, התשובה היא כן ולא. כן, מכיוון שדוגמאות כאלה יכולות לתת לכם כיוון, לתת לכם רעיונות ולסייע לכם להבין מה חשוב ומה פחות. לא מכיוון ששום דבר לא ניתן בחינם ואם יש מעצב שבנה אי פעם עיצוב מושלם של כרטיס ביקור, דווקא את העיצוב הזה הוא לא יפיץ בחינם ברבים. בנוסף לכך, דוגמאות אלה הן גנריות ולבטח לא יכולות להתאים לכולם. ובכל זאת, אם אתם נכנסים לאתר מקצועי לחיפוש רעיונות לעיצוב כרטיס ביקור עורך דין דוגמאות מאתר כזה בהחלט יכולות לסייע לכם לקבל כיוון לגבי ערכי היסוד שצריך הכרטיס שלכם לשדר והאופי הכללי שנכון ומתאים יותר לכרטיסי ביקור עבור עורכי דין.

עיצוב כרטיסי ביקור על פי קריטריונים שיווקיים

עיצוב כרטיסי ביקור על פי קריטריונים שיווקיים

כרטיס ביקור הוא כלי אינפורמטיבי וכלי שיווקי, המיועד להשיג שתי מטרות מפתח: לספק למקבל הכרטיס מידע אודות דרכי ההתקשרות עמנו ולעודד את מקבל הכרטיס ליצור עמנו קשר במטרה לעשות איתנו עסקים. ההיבט האינפורמטיבי של כרטיס ביקור הוא מאוד פשוט וכולל בתוכו שורה של פרטי התקשרות בסיסיים הכוללים את הבאים: שם פרטי, שם משפחה, תפקיד, שם חברה/ עסק, מספר טלפון נייח/ נייד, מספר פקס, דוא"ל, אתר אינטרנט וכתובת פיזית. העמסת פרטים נוספים מעבר לאלה, עלולה לפגוע באלגנטיות של הכרטיס ולהחטיא את המטרה.

זה לגבי ההיבט האינפורמטיבי, אבל ההיבט החשוב יותר והמאתגר יותר הוא ההיבט השיווקי. בהיבט הזה המטרה שלנו היא ליצור אצל מקבל הכרטיס את התחושה שהוא פשוט לא יכול להרשות לעצמו לדלג עלינו ולהתעלם מקיומנו. מקבל הכרטיס אמור להרגיש שהוא חייב לכל הפחות ליצור עמנו קשר וללמוד עלינו עוד לפני שהוא מקבל החלטה האם לעבוד עמנו אם לאו. על השגת המטרה השיווקית הזאת אחראים שני מרכיבים: עיצוב הכרטיס ואופן המסירה שלו. על סוגיית אופן המסירה נדבר מייד, אך כעת עיצוב הכרטיס. בעיצוב כרטיס ביקור דיגטלי  לעורך דין גנריות באינטרנט יכולות לכוון אתכם לערכי היסוד החשובים מבחינתכם ובמקרה של מקצוע עריכת הדין, ערכי יסוד אלה כוללים שמרנות, הצלחה, אלגנטיות, תחכום, סדר וארגון, התמקדות בעיקר, חכמה וכן הלאה. אלו הן למעשה התכונות שאותן כל אחד מאיתנו היה רוצה למצוא אצל עורך הדין שלו ואלו הם הערכים שאותם אמור כרטיס הביקור שלכם לשדר. שילובי צבעים, תצורות, גופנים, פרופורציות, רקעים ומרקמים – כל אלה יוצרים שפה שלמה באמצעותה מדבר הכרטיס עם התת מודע שלנו ומשפיע על החלטתנו. עם השפה הזאת בדיוק, אתם רוצים ליצור את אמירת העיצוב הנכונה לכם ובמקרה של כרטיס ביקור עורך דין דוגמאות גנריות מהאינטרנט בדרך כלל לא תספקנה לכם את המענה הרצוי.

 

מסירת כרטיס ביקור

אחד המרכיבים החשובים בהצלחה של כל קמפיין כרטיסי ביקור (קמפיין שלמעשה מתקיים כל יום לאורך כל חיי העסק) הוא מרכיב מסירת הכרטיס. איך אתם נוהגים למסור את הכרטיס שלכם לאחרים? האם אתם מוסרים אותו אוטומטית בתחילת הפגישה? האם אתם שולפים אותו בדיוק ברגע המתאים מייד לאחר שיצרתם הבנה אצל הצד השני שיש עוד על מה לדבר? האם אתם מוסרים את הכרטיס שלכם וזהו או שאתם גם מבקשים את הכרטיס של האדם שמולכם? החלפת כרטיסים למשל היא דרך נהדרת לרכוש לקוחות חדשים. כאשר אתם מוסרים את הכרטיס שלכם ומבקשים את הכרטיס של האדם שמולכם, אתם משדרים לו שלא אכפת לכם רק מעצמכם, אלא שגם אתם מתעניינים בו וגם הוא יוכל להפיק ערך מהמפגש איתכם.

מכל הסיבות האלה, בעיצוב ובניית כרטיס ביקור עורך דין דוגמאות גנריות באינטרנט יכולות לספק לכם כיוון, בסיס ונקודת פתיחה, אבל משם יהיה עליכם להתנהל בצורה קצת יותר מעמיקה סביב כל פרט בעיצוב הכרטיס, להקפיד על מסירה נכונה וחכמה של הכרטיס בדיוק ברגע הנכון ובצורה הנכונה וכמובן להבטיח שאתם מפיצים מספיק כרטיסי ביקור בכדי להגדיל את ההסתברות שגם התוצאה הרצויה תגיע בסופו של דבר. התייעצות וליווי של אנשי מקצוע היא קריטית בהיבט זה ומומלץ מאוד לעבוד עם גורם מקצועי, שמתמחה ספציפית בעבודה עם עורכי דין ומכיר את ערכי היסוד החשובים בעולם מקצועי ייחודי זה.

כרטיס ביקור עו"ד

כרטיס ביקור עו"ד

כרטיס ביקור הוא אחד הדברים החשובים ביותר עבור עו"ד. הוא עוזר ליצור אינטראקציה עם הלקוחות שלו, עם הקולגות, עם השותפים העסקיים ועוד. כרטיס ביקור עוזר ליצור רושם ראשוני גבוה ולבנות יחסי אמון בין הלקוח לבין עו"ד. מהו כרטיס ביקור עו"ד ומה החשיבות שלו? על כך נרחיב במאמר הבא. 

 

מהו כרטיס ביקור עו"ד?

כרטיס ביקור לעו"ד הוא אחד הכלים החשובים ביותר שמובילים בסופו של דבר לסגירות עסקאות ולהגדלת מעגל הלקוחות. כרטיס הביקור עוזר ליצור היכרות ראשונית בין עורך הדין לבין הלקוחות הפוטנציאליים שלו, ליצור רושם ראשוני גבוה ולבנות יחסי אמון ביניהם. בסופו של דבר, כרטיס ביקור יעזור להניע את הלקוח לפעולה ולסגור עסקה עם עורך הדין. 

קיימות שתי אופציות שונות לכרטיסי ביקור לעורך דין, האחת היא כרטיס ביקור מודפס והשנייה היא כרטיס ביקור דיגיטלי. 

  • כרטיס מודפס- כרטיס מודפס הוא למעשה הכרטיס הרגיל. הוא יהיה כרטיס קטן, בגודל שמתאים להכנסה לארנק וקל לנשיאה. כרטיס ביקור מודפס יכיל את המידע הרלוונטי ללקוחות ויכלול בדרך כלל את שם עו"ד, פרטי התקשרות כמו מספר טלפון ומייל, תחום עיסוק, ולוגו או איור גרפי. את כרטיס הביקור המודפס ניתן לחלק לאנשים בעת מפגשים איתם, מה שיוצר פעולה רשמית ומכובדת. כרטיס ביקור מודפס נשאר אצל הלקוח ומהווה מעין תזכורת עבורה, שבסופו של דבר יכולה להניע את הלקוח לפעולה ולסגור איתכם עסקה.  
  • כרטיס דיגיטלי- כרטיס דיגיטלי הוא עמוד אינטרנטי המכיל מידע רב על העסק שלכם. כרטיס ביקור דיגיטלי הוא נוח וממוקד וניתן להעביר אותו בקלות בין חברים, לקוחות פוטנציאליים ועוד. כרטיס ביקור דיגיטלי לא מוגבל בגודל שלו וכך גם לא מוגבל בכמות המידע שניתן להכניס אליו. בצורה כזו תוכלו להכניס מידע רב אודות העסק שלכם, תמונות מתאימות, סרטונים, תכנים בהתאם לאתר שלכם ולמה שאתם רוצים להעביר, כפתורים שיניעו לפעולה ועוד. כמו כן, כרטיס ביקור דיגיטלי עוזר ליצור נוכחות בגוגל. 

מה חשיבותו של כרטיס ביקור עו"ד?

כרטיס ביקור נועד להעביר את פרטי ההתקשרות של עו"ד ללקוחות שלו, לשותפים העסקיים, לקולגות שלו או לכל מי שיבחר באופן תמציתי ופשוט. עם זאת, חשוב מאוד לנצל את כרטיס הביקור על מנת לשווק את עצמכם ולא רק להעביר מספר טלפון או מייל. 

אנשים פונים לעו"ד על מנת לקבל סיוע משפטי. לכן, הלקוח צריך להרגיש שיש לו על מי לסמוך. הוא צריך להאמין בכם ולהרגיש שתוכלו להעניק לו עזרה והגנה מתאימה וראויה. 

חשוב מאוד שכרטיס הביקור יהיה מעוצב כמו שצריך ושתוכלו להפיק ממנו את המיטב. בסופו של דבר כרטיס הביקור הוא אמצעי שיווקי שעובד על תת המודע של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. דרך כרטיס הביקור אתם יכולים לשדר ללקוחות שלכם את איכות המשרד שלכם. לכן, חשוב מאוד להשקיע בכרטיס הביקור שלכם ולעצב אותו ביוקרתיות.  

 

היתרונות של כרטיס ביקור עורך דין

  • מידע- כרטיס ביקור דיגיטלי מכיל את כל המידע הרלוונטי על העסק שלכם במקום אחד. כך הלקוח מקבל את כל מה שהוא צריך בקלות, מבלי לחפש, מבלי לעבור בין עמודים ולהסתבך. כמו כן, המידע בכרטיס ביקור דיגיטלי יהיה ממוקד וברור על מנת לתת ללקוח את היכולת להחליט האם להמשיך איתנו או לא. 
  • בניית אמון מול הלקוח- אחד היתרונות המשמעותיים של כרטיס ביקור עורך דין הוא בניית האמון מול הלקוח. אנשים רבים מחפשים עסקים באינטרנט על מנת לבדוק אותם ולבחון אותם. לכן, חשוב מאוד שכרטיס הביקור שלכם באינטרנט יהיה יוקרתי ויראה ללקוח מי אתם ושיש לו על מי לסמוך. כרטיס ביקור עוזר לבנות יחסי אמון וגורם ללקוח להרגיש שאתם לא רודפים אחריו. הוא מקבל את כל המידע שהוא צריך בכוחות עצמו ועל פיו יכול להחליט האם הוא מעוניין ליצור איתכם קשר או לא. 
  • מיתוג עסקי- מיתוג הוא תהליך בו הופכים את העסק למותג והוא נחשב לאחד הדברים החשובים ביותר בעולם העסקים. אחד הדברים החשובים בתהליך המיתוג הוא יצירת לוגו ושיווק העסק. שני אלה נעשים בכרטיס הביקור שלכם. כרטיס ביקור שמכיל את הלוגו שלכם ומופץ בקרב אנשים רבים, עוזר לשווק את העסק ולמתג אותו בצורה יעילה מאוד. 
  • נוכחות בגוגל- במידה ובחרתם בכרטיס ביקור דיגיטלי הוא יופיע בגוגל עבור כל מי שיחפש אתכם או את העסק שלכם. גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם. הוא משמש המוני אנשים בכל יום על מנת לחפש כל מה שעולה על רוחם, החל משירות או מוצר שהם צריכים ועד לפירושי מילים ועוד. כאשר מדובר בעסק מסוים, אנשים מחפשים את שם העסק או את שם בעל העסק המון על מנת להגיע אליו וליצור קשר. כרטיס ביקור דיגיטלי איכותי יופיע בתוצאות החיפוש הראשונות של גוגל ויוביל לקוחות פוטנציאליים רבים אליכם. השאיפה שלכם היא שהלקוח שמחפש אתכם באינטרנט יגיע לעמוד שלכם שמציג את מה שאתם רוצים שהוא יראה. כרטיסי ביקור דיגיטליים נסרקים בגוגל בצורה מהירה ולכם יופיעו לרוב במהירות. 

כרטיס ביקור עורך דיןכרטיס ביקור עורך דין

עורך דין הוא בעל עסק רשמי והוא צריך להתנהג ככזה. אחד הדברים החשובים להתנהלות של עסקים רשמיים הוא להחזיק בכרטיס ביקור איתו תוכל להתנהל מול הלקוחות הקיימים והלקוחות הפוטנציאליים שלכם. כרטיס ביקור לעורך דין יכול להיות כרטיס ביקור מודפס או דיגיטלי. על ההבדלים בין האפשרויות ועל החשיבות של כרטיס ביקור לעורך דין נרחיב במאמר הבא. 

 

מהו כרטיס ביקור עורך דין?

כרטיס ביקור לעורך דין הוא אחד הכלים החשובים ביותר שמובילים בסופו של דבר לסגירות עסקאות ולהגדלת מעגל הלקוחות. כרטיס הביקור עוזר ליצור היכרות ראשונית בין הלקוחות הפוטנציאליים של עורך הדין לבינו, ליצור רושם ראשוני גבוה ולבנות יחסי אמון ביניהם. בסופו של דבר, כרטיס ביקור יעזור להניע את הלקוח לפעולה ולסגור עסקה עם עורך הדין

קיימות שתי אופציות שונות לכרטיסי ביקור לעורכי דין, האחת היא כרטיס ביקור מודפס והשנייה היא כרטיס ביקור דיגיטלי. 

כרטיס ביקור עורך דין- מהו כרטיס ביקור מודפס?

כרטיס ביקור מודפס, הוא למעשה כרטיס הביקור שכולנו מכירים. כרטיס קטן שניתן לחלק לכל מי שנבחר מתי שנבחר. כרטיס ביקור מודפס יהיה קל לנשיאה ובגודל שמתאים להכנסה לארנק. הבאת כרטיס ביקור ללקוח פוטנציאלי יוצרת פעולה מכובדת ורשמית. לכן, אצל עורכי דין, כאשר מדובר בעסקים רשמיים כרטיס ביקור הוא דבר חשוב מאוד. 

כרטיס ביקור מודפס מאפשר לכם, כבעלי עסק, ליצור אינטראקציות עם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם מבלי שהם ירגישו שהם מתחייבים לצעד משמעותי כלשהו. לאחר שחילקתם ללקוחות הפוטנציאליים שלכם את כרטיס הביקור המודפס הוא יישאר אצלם. בצורה זו, במקרים רבים, הכרטיס יהווה מעין תזכורת עבור הלקוח הפוטנציאלי שבסופו של דבר תוביל ליצירת קשר עם בעל העסק. 

למרות כל היתרונות של כרטיס הביקור המודפס יש לו גם מספר חסרונות. מאוד קל לזרוק את הכרטיס או לאבד אותו. כמו כן, עלויות הדפסת הכרטיסים יכולות להיות לא זולות ולהגיע לסכומים גבוהים מאוד. דבר נוסף שיש לקחת בחשבון הוא את העובדה שיהיה לכם קשה לעדכן את הפרטים בעת הצורך, שכן יהיה עליכם להדפיס את הכרטיסים מחדש. 

 

כרטיס ביקור עורך דין- מהו כרטיס ביקור דיגיטלי?

לעומת כרטיס ביקור מודפס, כרטיס ביקור דיגיטלי הוא לא כרטיס פיזי. למעשה, כרטיס הביקור הדיגיטלי הוא עמוד אינטרנטי המכיל מידע רב על העסק שלכם. כרטיס ביקור דיגיטלי הוא נוח וממוקד וניתן להעביר אותו בקלות בין חברים, לקוחות פוטנציאליים ועוד. 

לפני שבוחרים באופציה זו, חשוב מאוד להבין מי קהל היעד שלנו והאם כרטיס ביקור דיגיטלי יתאים לו. אם לדוגמא אנחנו בתחום שפונה לקהל יעד בגיל השלישי, לדוגמא, עורך דין לענייני צוואות וירושות, כנראה שפחות יתאים לעבוד מולם עם כרטיס ביקור דיגיטלי, לכן  יש לקחת זאת בחשבון. 

כרטיס ביקור דיגיטלי לא מוגבל בגודל שלו וכך גם לא מוגבל בכמות המידע שניתן להכניס אליו. בצורה כזו תוכלו להכניס מידע רב אודות העסק שלכם, תמונות מתאימות, תכנים בהתאם לאתר שלכם ולמה שאתם רוצים להעביר, כפתורים שיניעו לפעולה ועוד. 

כך תמיד ניתן לשלוח את הכרטיס ולא לפחד שייגמר המלאי שלו. כמו כן, במידה שנרצה לעדכן את פרטי הכרטיס נוכל לעשות זאת בקלות מבלי להצטרך להדפיס המוני כרטיסים חדשים. 

למרות כל היתרונות של כרטיס ביקור דיגיטלי, גם לו יש מספר חסרונות. על מנת לשלוח את כרטיס הביקור הדיגיטלי, כלומר להעביר לינק שלו, צריכה להיות לנו דרך התקשרות כלשהי (מספר טלפון או חשבון מייל). לא כל לקוח פוטנציאלי שנפגוש ירצה להעביר לנו מהר כל כך את פרטי ההתקשרות שלו, וכך לא תמיד יהיה לנו איך להעביר לו את כרטיס הביקור שלנו. כמו כן, כל אדם מקבל המון הודעות אסמס או וואטסאפ, כך שכרטיס הביקור שלנו יכול להתפספס מבין כל ההודעות השונות. 

דבר נוסף שיש לקחת בחשבון הוא ששליחת לינקים לאדם שאין לו את פרטי ההתקשרות שלנו יכול להתפרש כספאם או פרסום מעיק שבסופו של דבר ינסו להיפטר ממנו. 

מה החשיבות של כרטיס ביקור עורך דין?

כרטיס ביקור נועד להעביר את פרטי ההתקשרות של עורך הדין ללקוחות שלו, לשותפים העסקיים, לקולגות שלו או לכל מי שיבחר באופן תמציתי ופשוט. עם זאת, חשוב מאוד לנצל את כרטיס הביקור על מנת לשווק את עצמכם ולא רק להעביר מספר טלפון או מייל. 

אנשים פונים לעורכי דין על מנת לקבל סיוע משפטי. לכן, הלקוח צריך להרגיש שיש לו על מי לסמוך. הוא צריך להאמין בכם ולהרגיש שתוכלו להעניק לו עזרה והגנה מתאימה וראויה. חשוב מאוד שכרטיס הביקור יהיה מעוצב כמו שצריך ושתוכלו להפיק ממנו את המיטב. בסופו של דבר כרטיס הביקור הוא אמצעי שיווקי שעובד על תת המודע של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. דרך כרטיס הביקור אתם יכולים לשדר ללקוחות שלכם את איכות המשרד שלכם. לכן, חשוב מאוד להשקיע בכרטיס הביקור שלכם ולעצב אותו ביוקרתיות. 

 

היתרונות של כרטיס ביקור עורך דין

  • מידע- כרטיס ביקור דיגיטלי מכיל את כל המידע הרלוונטי על העסק שלכם במקום אחד. כך הלקוח מקבל את כל מה שהוא צריך בקלות, מבלי לחפש, מבלי לעבור בין עמודים ולהסתבך. כמו כן, המידע בכרטיס ביקור דיגיטלי יהיה ממוקד וברור על מנת לתת ללקוח את היכולת להחליט האם להמשיך איתנו או לא. 
  • בניית אמון מול הלקוח- אחד היתרונות המשמעותיים של כרטיס ביקור עורך דין הוא בניית האמון מול הלקוח. אנשים רבים מחפשים עסקים באינטרנט על מנת לבדוק אותם ולבחון אותם. לכן, חשוב מאוד שכרטיס הביקור שלכם באינטרנט יהיה יוקרתי ויראה ללקוח מי אתם ושיש לו על מי לסמוך. כרטיס ביקור עוזר לבנות יחסי אמון וגורם ללקוח להרגיש שאתם לא רודפים אחריו. הוא מקבל את כל המידע שהוא צריך בכוחות עצמו ועל פיו יכול להחליט האם הוא מעוניין ליצור איתכם קשר או לא. 
  • מיתוג עסקי- מיתוג הוא תהליך בו הופכים את העסק למותג והוא נחשב לאחד הדברים החשובים ביותר בעולם העסקים. אחד הדברים החשובים בתהליך המיתוג הוא יצירת לוגו ושיווק העסק. שני אלה נעשים בכרטיס הביקור שלכם. כרטיס ביקור שמכיל את הלוגו שלכם ומופץ בקרב אנשים רבים, עוזר לשווק את העסק ולמתג אותו בצורה יעילה מאוד. 
  • נוכחות בגוגל- במידה ובחרתם בכרטיס ביקור דיגיטלי הוא יופיע בגוגל עבור כל מי שיחפש אתכם או את העסק שלכם. גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם. הוא משמש המוני אנשים בכל יום על מנת לחפש כל מה שעולה על רוחם, החל משירות או מוצר שהם צריכים ועד לפירושי מילים ועוד. כאשר מדובר בעסק מסוים, אנשים מחפשים את שם העסק או את שם בעל העסק המון על מנת להגיע אליו וליצור קשר. כרטיס ביקור דיגיטלי איכותי יופיע בתוצאות החיפוש הראשונות של גוגל ויוביל לקוחות פוטנציאליים רבים אליכם. השאיפה שלכם היא שהלקוח שמחפש אתכם באינטרנט יגיע לעמוד שלכם שמציג את מה שאתם רוצים שהוא יראה. כרטיסי ביקור דיגיטליים נסרקים בגוגל בצורה מהירה ולכם יופיעו לרוב במהירות.

    עורכי דין עוסקים יומם ולילי במתן ייעוץ, ליווי ותמיכה עבור אנשים הזקוקים לקבלת שירותים משפטיים בתחומים שונים ומגוונים. כיווןכרטיס ביקור עו"ד משמש לא רק כאמצעי שיווקי עבור עורך הדין אלא גם כאמצעי ליצירת קשר ראשוני עם הלקוחות שעורך הדין הוא בעל המקצוע המוסמך המייצג את האדם בערכאות משפטיות שונות, הוא צריך להיות כמה שיותר מקצועי ומיומן בתחום התמחותו כדי להעניק ללקוחותיו את השירות הטוב ביותר שיוביל להצלחה בתיקים משפטיים.

    כיום היצע עורכי הדין הקיים בישראל הוא גדול, ובכל שנה כמות עורכי הדין שעוברים הסמכה ומקבלים רישיון רק הולך וגדל. לכן קהל הלקוחות צריך לדעת איך למצוא את עורך הדין שיתאים להם בדיוק עבור צרכיהם – ולשם כך עורכי הדין צריכים להיות נגישים וחשופים עבור לקוחות אלו באמצעות החזקה של כרטיסי ביקור מעוצבים המשקפים את התמחותם ואיכותם. כרטיס ביקור עו"ד משמש לא רק כאמצעי שיווקי עבור עורך הדין אלא גם כאמצעי ליצירת קשר ראשוני עם הלקוחות, ובמאמר הנוכחי נרחיב על החשיבות של כרטיס זה, המאפיינים של הכרטיס וכיצד מכינים את הכרטיס המתאים ביותר לכל עורך דין.

    כרטיס ביקור עו"ד – הרבה יותר מרק כרטיס ביקור

    כרטיס ביקור משמש עסקים לצרכי פרסום ומיתוג, כך שבאמצעות הפצה של הכרטיס לקהל הצרכנים ניתן להעלות את העסק למודעות שלהם ולמשוך כמה שיותר לקוחות שיהפכו להיות לקוחות חדשים, לקוחות חוזרים או אפילו לקוחות קבועים. במקרה של עורכי דין, כרטיסה הביקור איננו משמש רק כאמצעי פרסומי עבור משרד הפרסום אלא מעניק גם את האפשרות ליצור קשר ראשוני מקדים של הלקוח המתעניין מול עורך הדין שפרטיו מופיעים בכרטיס הביקור.

    כל לקוח שמחליט לפנות לשירותיו ועזרתו של עורך דין צריך לעשות זאת על פי האמון שהוא חש כלפיו, ולכן כרטיס הביקור של אותו עורך דין צריך לשדר ללקוחות את המסר הנכון וליצור אצלם את התחושות הנכונות של מקצועיות, מיומנות, ניסיון, ביטחון ואמון. בדרך הזו ניתן לומר כי גם עורך הדין מרוויח לא מעט באמצעות כרטיס הביקור שהוא מחזיק ומפיץ הלאה, כיוון שאותו כרטיס מסייע לו למשוך את הלקוחות המתאימים ומייצר את ההזדמנות לסגור עסקאות משתלמות עבור הצלחת המשרד שלו.

    מהם המאפיינים של כרטיסי ביקור לעורכי דין?

    כיוון שכרטיס ביקור של עורך דין אינו משמש רק כאלמנט פרסומי-מיתוגי עבור המשרד, חשוב לעצב אותו בהתאם כדי שיעביר את המסר הנכון לאלו המחזיקים בו, הן מבחינה מקצועית והן מבחינת תחושה כי יש להם על מי לסמוך. לכן המאפיינים של כרטיס ביקור עו"ד יהיו כרטיסים קשיחים המודפסים על גבי ניירות עבים ואיכותיים, ובנוסף כרטיסי הביקור צריכים להיות מעוצבים בצורה ייחודית ובמראה מרשים ויוקרתי שישדר את המקצועיות של המשרד וייצור רושם ראשוני נכון.

    כיוון שהסגנון של כרטיסי הביקור לעורכי דין הוא ייחודי ויוקרתי, העלויות הכרוכות בעיצוב והדפסה של כרטיסים כאלו יהיו גבוהות יותר לעומת עיצוב והדפסה של כרטיסי ביקור קלאסיים וסטנדרטיים.

    איזה סוג של כרטיס ביקור יכול להתאים לעורכי דין?

    כרטיס ביקור מומלץ לעורכי דין הוא כרטיס ביקור מעוצב המבליט את הייחודיות של משרד עורכי הדין, ומשדר ללקוחות הפוטנציאליים את תחושות הביטחון והאמון שיובילו אותם לפנות לשכירת שירותיהם בעתיד. לכן כרטיס ביקור עורך דין יהיה כזה המודפס על גבי נייר עבה וקשיח מעל משקל של 300 גרם, וכן האלמנטים העיצוביים בו יהיו מושכים ומשדרים יוקרה ורשמיות.

    הגודל הסטנדרטי של כרטיסי ביקור קלאסיים הוא 5X9 ס"מ, ומומלץ לשמור על גודל זה גם כאשר מכינים כרטיסי ביקור לעורכי דין כיוון שהכרטיס צריך להיות בולט ומרשים אך גם פרקטי, וכאשר מדובר על גודל סטנדרטי וקטן הלקוחות יכולים להחזיק בו בצורה נוחה ונגישה בתיק, כיס הבגדים, ארנק וכל מקום אחר שנגיש עבורם.

    כאמור, סגנון העיצוב של כרטיס הביקור לעורך הדין צריך להיות מרשים ומושך, ולכן מומלץ לשלב בו אלמנטים מיוחדים כמו הטבעות או הבלטות, כיתוב מודגש העשוי פויל זהב המשדר יוקרה וכן גם לבחור טקסטורה ייחודית לכרטיס עצמו עם למינציה מיוחדת שתוסיף לו יופי ועניין.

    כיצד להכין כרטיס ביקור איכותי לעורך דין?

    תהליך ההכנה של כרטיס ביקור איכותי ויוקרתי שיעביר את המסר הנכון צריך להיעשות בצורה מקצועית על ידי מומחים בתחום, ולכןלקבל השראות לעיצוב כרטיס הביקור של משרד עו"ד שלכם מומלץ כי תהליך העיצוב והאפיון של הכרטיס ייעשה על ידי מעצבים גרפיים מקצועיים שידעו כיצד להתאים את לעצב את המיתוג והייחודיות של משרד עורכי הדין. קיימת אפשרות לפנות למעצבים גרפיים פרטיים שיעצבו את מראה וסגנון הכרטיס על גבי תוכנה ממוחשבת ויצרו קובץ מוכן להדפסה, אותו ניתן להדפיס על גבי כרטיסי ביקור באמצעות פנייה לבית דפוס מקצועי.

    אפשרות נוספת היא לבחור לבצע את העיצוב וההכנה של כרטיס הביקור במקום אחד, באמצעות בית דפוס מקצועי ואיכותי המתמחה בעיצוב והדפסה של כרטיסי ביקור בהתאמה אישית לכל עסק.

    כיצד לבחור בית דפוס מקצועי להכנת כרטיסי הביקור?

    הדרך הטובה ביותר לבחור את בית הדפוס המתאים להכנת הכרטיסים היא באמצעות התרשמות מעבודותיו, בפרט עבודות עיצוב והכנה של כרטיסי ביקור לעורכי דין אחרים. כך ניתן להבין כיצד כרטיס הביקור יכול להיראות בסופו של התהליך, ואף לקבל השראות לעיצוב כרטיס הביקור של משרד עו"ד שלכם.

     

    כללים חשובים להפקת כרטיס ביקור עו"ד

    בעולם העסקים יש לא מעט עקרונות או רעיונות שקשורים לאופן העיצוב וההפקה של כרטיסי ביקור. כיום כבר ידוע מעל לכל ספק שכל בעל עסק צריך שיהיו לו תמיד בהישג יד כרטיסי ביקור על מנת שיוכל לתת ללקוחות מזדמנים או אנשים שהוא נתקל בהם במקרה ועשויים להתעניין בשירותים שלו. כאשר מדובר על כרטיס ביקור עו"ד אפשר לראות עיצוב שונה של כרטיסי ביקור, זאת בשל הממלכתיות והייצוג שהתפקיד שלהם דורש.

     

    עיצוב של כרטיס ביקור עו"ד?

    אם בוחנים לעומק את העיצוב של כרטיסי ביקור שמוצאים אצל בעלי מקצוע אחרים – אי אפשר שלא לשים לב לשימוש בצבעים שמושכים את העין ובעיצוב בולט ומרשים. בעלי העסקים מעצבים כרטיסי ביקור כך שהלקוח יידע וירצה לשים לב דווקא לכרטיס הביקור שלהם. בכל הקשור לעיצוב של כרטיס ביקור עו"ד המצב שונה, שכן עורך דין לא יכול לבחור כל עיצוב שירצה ויש התייחסות גבוהה לרצינות הנדרשת ממנו ומהמקצוע שבו הוא עוסק.

     

    אילו פרטים יש על כרטיס ביקור עו"ד?

    כמובן שאפשר לחשוב באופן אינטואיטיבי על המידע שצריך להופיע על גבי כרטיס ביקור עו"ד – שם מלא, כתובת המשרד, דרכי יצירת קשר וכדאי מאד שיהיה ברור מכרטיס הביקור באילו תחומים או עניינים ספציפיים עוסק אותו עורך דין, שכן יש הרבה מאד תחומים וברוב המקרים עורך דין שעוסק בתחום אחד לא יעסוק בתחומים אחרים שאינם משיקים לו. כך ברגע ששולפים מהארנק את כרטיס הביקור מיד מבינים האם אפשר ומתאים ליצור קשר עם אותו עורך דין או שלא.

     

    למה חשוב העיצוב המוקפד של כרטיסי ביקור לעו"ד?

    כאמור, המקצוע של עריכת דין הוא מקצוע שיש בו הרבה מאד רצינות ומשמעות. שום עורך דין לא יכול להרשות לעצמו שכרטיס הביקור שלו לא ישדר מקצועיות ורצינות ברמה גבוהה וייראה כציור או כזה שהוכן על ידי מי שלא בקיא בעולמות העסקים או בעקרונות שעל פיהם צריך וכדאי כיום לעצב כרטיסי ביקור בכלל וכאלה של עורכי דין בפרט. אין צורך בצבעים עזים או נועזים, אין צורך בסלוגנים וחרוזים וכל מה שצריך להקפיד עליו זה הלוגו והמידע הפרקטי שהלקוח צריך לדעת.

     

    למה חשוב שלעורכי דין יהיו כרטיסי ביקור?

    בראש ובראשונה – עורכי דין הם אנשי עסקים מקצועיים שמציעים שירותים חשובים מאד למי ששירותים אלה דרושים או נחוצים לו. השירות יכול להיות ייעוץ מקצועי בנוגע למקרה שקרה ויכול גם להפוך לייצוג בבית המשפט. עורכי הדין מייצגים את החוק במדינה והם פועלים ללא דופי הן בעצמם והן עבור הלקוחות שלהם. מכאן החשיבות של השירותים הייחודיים והשונים שהם מציעים ללקוחות וכמובן שמכאן קל יותר להבין למה יש דרך מאד מסוימת שבה כרטיסי הביקור שלהם צריכים להיראות.

     

    החשיבות של כרטיס ביקור השייך לעורך דין

    נושאים משפטיים עלולים להגיע לכל אחד ואפילו לתפוס אנשים לא מוכנים. אין ספק שזה מאד מלחיץ לקבל מכתב כלשהו שקשור בעניין משפטי ותמיד כדאי לפנות אל עורך דין ולא להתמודד עם העניין לבד. מי שאי פעם יצא לו לקבל כרטיס ביקור עו"ד, גם אם כבדרך אגב – יידע לבדוק בארנק שלו בין כרטיסי הביקור שיש לו וישמח מאד שיש לו אל מי לפנות כמה שיותר מהר. כך העניין לא מתעכב ובהחלט יכולים להיות עניינים שהזמן ישחק בהם פרמטר מכריע.

     

    פרטים עדכניים שמופיעים כל כרטיסי ביקור של עורכי דין

    היתרון שיש אצל אנשי מקצוע כמו עורכי דין הוא שברוב המקרים הם לא מחליפים כתובת מייל או מספרי טלפון, זאת על מנת להישאר תמיד זמינים ונגישים עבור הלקוחות או המתעניינים בשירותים שלהם, גם אם עבר הרבה זמן מאז שהם העבירו הלאה את כרטיסי הביקור שלהם. דבר נוסף ולא פחות חשוב הוא שעורכי דין לעיתים קרובות יישארו בקשר עם הלקוחות שלהם, בין אם העניין המשפטי נמשך ובין אם לא. ולכן הפרטים שמופיעים על גבי כרטיס הביקור יהיה רלוונטיים.

     

    השקט הנפשי שמרגישים כשיוצרים קשר עם עורך דין

    ברגע שיש בהישג יד כרטיס ביקור של עורך דין ויוצרים איתו קשר כאשר מתעורר הצורך – אין ספק שיש הרבה שקט נפשי. בהרבה מאד מקרים אם צריך פתאום מעכשיו לעכשיו למצוא עורך דין כנראה שיש עניין בעייתי שילחיץ מאד את הלקוח ויכניס לא מעט מתח נפשי. אחרי שמוצאים כרטיס ביקור עו"ד, יוצרים קשר וקובעים פגישה – אפשר להירגע, לדעת שיש איש מקצוע שיידע מה לעשות ויתרה מכך – יעשה כל שביכולתו לדאוג ללקוח שלו.

    המחיר של יצירת כרטיס ביקור שמתאים לעורך דין

    באופן כללי חשוב לדעת שהמחירים של הדפסת כרטיסי ביקור אינו גבוה והוא תלוי בכמות הכרטיסים שיודפסו. מה שצריך להתייחס אליו בכובד ראש הוא תהליך העיצוב של הכרטיס כך שיתאים בדיוק לכל עורך דין בנפרד על פי האני מאמין שלו.

ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>