כרטיס ביקור קלאסי

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

תוכל להסתפק בהחזקה של כרטיס ביקור קלאסי לעסק שיהיה פרקטי ומזמין

לקוח נכנס לעסק שלך כדי לרכוש מוצר מסוים, אך לצערו ולצערך אותו מוצר אזל מהמלאי ולכן הוא לא מצא את מה שהוא חיפש. כדי לא לפספס את ההזדמנות להוספת הלקוח למאגר הלקוחות של העסק, הצעת לו לחזור לבקר בעסק בעוד מספר ימים אז המוצר יחזור למלאי והוא יוכל לרכוש אותו. כדי להבטיח שהלקוח יוכל לשמור על קשר חוזר עם העסק רשמת לו על גבי נייר את פרטי העסק, אך כיוון שמדובר על חתיכת דף קטנה ואקראית היא כנראה תלך לאיבוד או שהלקוח ישכח ממנה.

כרטיס ביקור לכל עסק – מה החשיבות בכך?

לרשום טלפונים, כתובת, שעות פתיחה או כל מידע רלוונטי אחר לגבי העסק על גבי דף נייר הינה פעולה מיושנת מאוד וכמובן לא אפקטיבית – ולכן רק באמצעות כרטיסי ביקור איכותיים ניתן להעניק ללקוחות השונים את האפשרות ליצירת קשר חוזר, וכך גם לשדר רמה מקצועית יותר. גם אם אתה מחזיק עסק קטן שלא מחייב כרטיסי ביקור מעוצבים ויוקרתיים, תוכל להסתפק בהחזקה של כרטיס ביקור קלאסי לעסק שיהיה פרקטי ומזמין עבור הלקוחות.

נוסף לשימוש יעיל של הלקוחות באמצעות כרטיס הביקור, אותו כרטיס קטן וקשיח המציג את פרטי העסק יוכל להעניק מיתוג ייחודי ולבדל את העסק מהמתחרים שלו, גם אם מדובר על כרטיס ביקור קלאסי המעוצב בצורה מינימלית אך נגישה.

אילו פרטים נכללים בכרטיס הביקור?

בכדי שכרטיס הביקור יהווה אמצעי יעיל לשמירה על קשר עם לקוחות חדשים וקבועים, ספקים ומשקיעים עליו לכלול פרטים רלוונטיים על כל עסק כמו טלפונים ליצירת קשר, מספר ישיר לשליחת הודעות טקסט או ווטסאפ, כתובת אימייל של העסק, כתובת פיזית של החנות/עסק וכן פרטים בנוגע לנכסים הדיגיטליים שהעסק מחזיק כמו אתר אינטרנט, פרופיל פייסבוק ו/או אינסטגרם וכו'.

פרטים אלו יהיו רלוונטיים למתן מידע עבור מחזיקי הכרטיס, אך כדי שכרטיס הביקור יעניק לעסק את המיתוג הנכון עליו לכלול גם את הלוגו של העסק, סלוגן המקושר לעסק, תמונה או אלמנט ויזואלי אחר המזוהה עם העסק כך שמספיק במבט אחד בכרטיס הביקור כדי להבין לאיזה עסק הוא משויך.

 

איזה כרטיס ביקור כדאי לעשות לעסק?

כיום ניתן למצוא סוגים רבים ומגוונים של כרטיסי ביקור לעסקים, החל מכרטיסים מעוצבים בהתאמה אישית על ידי מעצבים גרפיים,כמובן שהיתרון הבולט ביותר של הדפסת עיצוב כרטיס ביקור קלאסי הוא בעלות הנמוכה שלו כרטיסים המודפסים על גבי ניירות קשיחים ומיוחדים, כרטיסים שיש בהם אלמנטים עיצוביים ייחודיים כמו הטבעות, הבלטות ופויל זהב ואפילו כרטיסי ביקור מגנטיים או כאלו בחיתוך מיוחד שאינם נראים כמו כרטיסי ביקור שגרתיים.

הבחירה בסוג כרטיס הביקור המתאים לעסק צריכה להיעשות על פי ההעדפות של בעל העסק, וכן הרצון ליצור מיתוג שונה וייחודי או רק להחזיק בכרטיס עם פרטי העסק שישמש באופן פרקטי את הלקוחות. גם עבור עסקים קטנים שאינם רוצים להשקיע תקציבים גדולים על הכנה ועיצוב של כרטיסי ביקור, ניתן למצוא כרטיסי ביקור סטנדרטיים בעיצובים קלאסיים שהעלויות שלהם נוחים ומשתלמים.

 

מה היתרונות של כרטיס ביקור קלאסי?

כמובן שהיתרון הבולט ביותר של הדפסת עיצוב כרטיס ביקור קלאסי הוא בעלות הנמוכה שלו, כיוון שמדובר על כרטיס ביקור סטנדרטי שיש בו מעט אלמנטים עיצוביים או שהוא אינו עם עיצובים כלל אלא רק מכיל את הפרטים הבסיסיים של העסק – דרכי יצירת קשר, כתובת העסק, לוגו העסק וכו' שאלו מודפסים על גבי נייר סטנדרטי לכרטיס ביקור במשקל 250-300 גרם ובצבע לבן.

יתרון נוסף של כרטיס ביקור קלאסי נוגע לאפשרות הפצה שלו, כיוון שכרטיס כזה שמכיל את כל המידע על העסק ואינו כרוך בהוצאות גבוהות עבור הדפסתו ניתן להפצה רחבה ללא חשש גדול מהפסד ההשקעה של הכנת הכרטיס. כך למעשה ניתן לחלק את כרטיסי הביקור לכל עובר ושב, או אפילו להניח אותו על רכבים או לוחות מודעות ברחבי העיר ולהרחיב את השיווק של העסק באופן נגיש, מהיר, פרקטי וזול.

 

מהן העלויות של כרטיסי ביקור קלאסיים?

העלויות הכרוכות בהכנה והדפסה של כרטיסי ביקור משתנות בהתאם לסוג כרטיס הביקור המבוקש לכל עסק, כאשר המחירים מטפסים ועולים ככל שמדובר על הצורך בכרטיסי ביקור מיוחדים ויוקרתיים יותר – אם מבחינת סוג ועובי הנייר עליו הכרטיס ביקור מודפס, העיצוב של כרטיס הביקור ופרמטרים נוספים. במקרה של הכנת כרטיסי ביקור קלאסיים מדובר על כרטיסים סטנדרטיים במראה בסיסי ודי פשוט, ולכן העלויות שלהם יהיו זולות יחסית כאשר הדפסה של 100 כרטיסי ביקור כאלו תעלה בין 30-50 ₪, והכנה ועיצוב של כרטיסים כאלו עשויה להוסיף לעלות זו עוד 20-40 ₪ בממוצע.

 

האם ניתן להכין כרטיס ביקור באופן עצמאי?

כיוון שתהליך ההכנה והעיצוב של כרטיסי ביקור כרוך בעלות נוספת, ניתן להוזיל את העלויות הללו באמצעות הכנה של כרטיס ביקור בעיצוב עצמי. קיימות תוכנות ייעודיות המאפשרות לכל בעל עסק לעצב את כרטיס הביקור בהתאם להעדפות שלו, כך שכל שנותר לו הוא להדפיס את הכמות הדרושה של כרטיסי הביקור ולחסוך מעט בעלויות ההכנה של כרטיסי הביקור לעסק.

 

למה מתכוונים כשמדברים על כרטיס ביקור קלאסי

כרטיסי ביקור הם פריט מהותי בעולם העסקים ויש להם חשיבות גבוהה מאד בכל מה שקשור לשמירה על אש קטנה של תודעה עם הלקוחות או עם מי שהתעניין במוצרים או השירותים של העסק. בעל עסק שדואג לעצמו ולפרנסה שלו תמיד יסתובב עם כרטיסי ביקור בתיק או בארנק וכך יוכל לשלוף חיש מהר בכל פעם שהוא ירגיש שזה יכול להיות רלוונטי. כרטיס ביקור קלאסי הוא כרטיס בדיוק כמו של פעם – שיש בו את המידע הנחוץ שבעזרתו אפשר יהיה ליצור קשר עם העסק.

 

מהו כרטיס ביקור קלאסי?

יתרון נוסף של כרטיס ביקור קלאסי נוגע לאפשרות הפצה שלו, כיוון שכרטיס כזה שמכיל את כל המידע על העסקעם הזמן חלו לא מעט שינויים בתחום של עיצוב גרפי בכלל ועיצוב של כרטיסי ביקור בפרט. מומחי שיווק ופרסום יעידו שיש כל הזמן רעיונות חדשים לשיפור ושדרוג המראה של כרטיסי הביקור על מנת להפוך אותם ליפים יותר, מושכים יותר וכמובן כאלה שללקוחות יהיה קל לזכור. כרטיס ביקור קלאסי הוא כרטיס פשוט שלא מנסה להתחכם יותר מדי ופשוט מופיע בו המידע החשוב והקריטי ביותר שהלקוח צריך לדעת. בלי עיצוב מתוחכם, בלי פעולה לבצע, פשוט פיסת קרטון מלבנית ויעילה.

 

למה לבחור דווקא כרטיס ביקור קלאסי

כיום ידוע שעל מנת שהלקוח או מי שהתעניין יידע לשלוף מהארנק שלו את כרטיס הביקור הרלוונטי של בעל העסק עליו לזכור שהוא שם וכדי שהוא יזכור – כדאי ועדיף שהכרטיס יהיה ייחודי, מיוחד ומעניין. כך הלקוח יזכור אותו והוא לא יהיה אותו הכרטיס כמו אינספור כרטיסי ביקור אחרים שיש לו בארנק או בתיק. כרטיס ביקור קלאסי יכול לעשות את זה יפה מאד כיום בדיוק בגלל שמרוב רעיונות, חידושים  וגיוונים – הלקוחות מחפשים את הפשוט, הישן ואת זה עם העיצוב נקי והנעים לעין.

 

מה צריך להופיע על גבי כרטיסי ביקור?

ולבדל את העסק מהמתחרים שלו, גם אם מדובר על כרטיס ביקור קלאסי המעוצב בצורה מינימלית אך נגישהבדיוק כפי שנרמז מהשם של הכרטיסים האלה – הם משמשים כשגרירים של בעל העסק לאחר שהוא מסיים את הפגישה או השיחה עם מי שעשוי להיות לקוח פוטנציאלי או מתעניין. מכאן שהכרטיס צריך להכיל את המידע בנוגע ליצירת קשר עם העסק כאשר הוא מבין שהוא צריך שירות או מוצר שלו. ברוב המקרים הפרטים שיופיעו על גבי כרטיס ביקור קלאסי הם – שם העסק, תקציר אודות השירות והמוצרים, כתובת מדויקת (אם היא רלוונטית) וכמובן כתובת מייל ומספר טלפון נייד.

 

התפקיד של כרטיסי ביקור מכל הסוגים

מכיוון שהשגרה היומיומית של כל אחד כיום היא מאד לחוצה ועמוסה, אין זה קשה לשכוח עם מי הייתה הפגישה בבוקר או מי היה זה שניגש ללחוץ את היד ולומר שלום במעלית ממש במקרה. כאשר יש כרטיס ביקור בארנק אפשר להיזכר בדיוק מי היה במפגש ואילו שירותים או מוצרים הוא יכול להציע. מסיבה זו חשוב לבחון מדי פעם את כרטיסי הביקור בארנק וכך להיזכר אילו שירותים או מוצרים אפשר להשיג דרך אנשים שהייתה איתם פגישה פרונטלית.

 

למה חשוב שתמיד יהיו כרטיסי ביקור בהישג יד?

כרטיס ביקור קלאסי יכול לשרת לא רק את בעל העסק עצמו אלא גם את הלקוח. יש לא מעט אנשים שחשוב להם לפנות לבית עסק שהם מכירים, כזה שהם רוצים לפרגן לו בלי קשר לעצם השירות או המוצר שהם צריכים. במילים אחרות – הם יעדיפו לפנות אל מי שכבר יש להם סוג של קשר איתו מאשר לחפש באינטרנט בעל מקצוע לא מוכר. הם יידעו בעצמם שאם שמרו את כרטיס הביקור של העסק כנראה שהבעלים הותיר בהם חותם ולכן הם ישיבו לו בכך שייצרו איתו קשר כשיצטרכו.

 

כרטיסי ביקור – גם בעידן הדיגיטלי

יש לא מעט בעלי עסקים שחושבים שכיום כבר אין צורך בכרטיסי ביקור פיזיים שמעבירים מיד ליד ושומרים בארנק. הם סבורים שרשת האינטרנט עושה את שלה ובזכותה מה שחשוב כיום אלה אפשרויות השיווק הדיגיטלי וכרטיסי הביקור לא נכללים באפשרויות אלה. יש מי שיסכים עם הקביעה הזאת ויש מי שלא, אך בשורה התחתונה ללא ספק מה שקובע בסופו של דבר זה הנוחות של מציאת פרטי יצירת הקשר ומי שנוח לו יותר לשלוף כרטיס ביקור מהארנק – זה מה שהוא יעשה.

 

כרטיסי ביקור קלאסיים – מחזירים עטרה ליושנה

אין ספק שאפשרויות העיצוב רבות ומגוונות כיום ואיתן אפשר לבצע כל מיני משימות מיוחדות ומאתגרות, ובכללן עיצוב של כרטיסי ביקור ייחודיים, מרהיבים ביופיים וכאלה שבאמת ממציאים את הגלגל מבחינת המראה שלהם. מסיבות אלה בדיוק כרטיס הביקור הקלאסי הוא בדיוק מה שצריך כדי להציע את אותו המידע בדיוק בדרך נעימה, חלקה ובעלת עיצוב נעים ושקט.

 

לעצב כרטיס ביקור – ללכת עם הלב!

חשוב מאד לבחור בעיצוב שמתאים לבעל העסק וישקף את האג'נדה העסקית שלו. כך הוא יוכל לבטא מסרים עסקיים ושיווקיים גם על גבי כרטיס ביקור קטן והלקוחות יידעו בדיוק איך למצוא אותו ואיך ליצור איתו קשר כאשר הם יצטרכו את אחד השירותים או המוצרים שלו.

ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>