איך בונים כרטיס ביקור דיגיטלי?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

בעידן החדש בו אנו מצויים, עידן שכולו מדיה, דיגיטל וטכנולוגיה, לא היה כלל ספק כי גם כרטיסי הביקור שלנו, הם הרושם הראשוני שהעסק שלנו יוצר אצל מאן דה הוא, יעברו גם הם- לתצורה של חדשנות טכנולוגית. כך שלמעשה, מדובר בהמצאה מהפכנית למדי הנקראית כיום: כרטיס ביקור דיגיטלי. כרטיס ביקור דיגיטלי הוא כרטיס ביקור אשר מציג אתכם ואת העסק שלכם בצורה המדויקת ביותר, האיכותית והמקצועיות ביותר- במדיה. הכרטיס כולל שלל קישורים, תמונות ופוקנציות אשר מטרתן ליצור בדיוק את זה- את הרושם הראשוני המדויק והמושלם עבור העסק שלך. עולה השאלה, איך בונים כרטיס ביקור דיגיטלי? האם בנייתו שמורה אך ורק לאנשי מקצוע? ובכן, התשובה היא, שאתם לחלוטין יכולים לבנות את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם בעצמכם. במאמר זה נעמוד על הדרך לכך. ואולם, ההמלצה שלנו היא תמיד, בייחוד בכל הקשור לעסק שלכם, כן לפנות לאנשי מקצוע.

מאחר שכיום כל עולם השיווק והמדיה, ובייחוד תחום זה, עבר לדיגיטל, כמובן לגיטימי גם כי כרטיס הביקור הדיגיטלי שלנו הוא זהאיך בונים כרטיס ביקור דיגיטלי? האם בנייתו שמורה אך ורק לאנשי מקצוע? אשר ידבר בעבורנו כאשר אנו מציגים את העסק שלנו בפני לקוחות פוטנציאליים. אין כל ספק כי הפתרונות השיווקיים ופתרון המצג אותם מאפשר לנו השימוש בכרטיס ביקור דיגיטלי לחלוטין שווה את "הטירחה" שבבנייתו, בין אם בחרנו לעשות זאת בעצמנו ובין אם בחרנו לפנות לאיש מקצוע שיעשה זאת בעבורנו. מה שבטוח, שמעבר לרושם ראשוני מדהים, מדובר בנוחות מירבית בשימוש בכרטיס ביקור חדשני, אשר מייתר את הצורך בהנפקה של כרטיסי ביקור פיזיים, אשר אנו צריכים לקחת עמנו לכל מקום.

מהיכן מתחילים? בואו נענה על השאלה הניצחת- "איך בונים כרטיס ביקור דיגיטלי?"

בנייה של כרטיס ביקור דיגיטלי איננה קשה במיוחד, למרות מה שאולי נהוג לחשוב, ואף ניתן לאמר כי ההדרכה בדבר השאלה "איך בונים כרטיס ביקור דיגיטלי" מתאימה לחלוטין למתחילים בתחום, גם מי שידעו לא נגעה בבניית אתרים באינטרנט עד כה.

וכן, תחילה חשוב להבין כי ישנן חמש אפליקציות אשר מאפשרות בנייה של כרטיס ביקור דיגיטלי. כולן חינמיות, בשפה העברית ולא קשות מדי לתפעול. הראשונה נקראת linktr.ee, וניתן להורידה מאתר https://linktr.ee. השניה, אפליקציה הנקראת SnapDat. שתי אפליקציות אלו הן ידידותיות ביותר למשתמש, ומיועדות ליצירת כרטיס ביקור דיגיטלי למטרות אישיות ועבור עסקים קטנים.

אם נעבור מעט לליגה של הגדולים, נמצא את האפליקציה CamCard, אשר מהווה יישום פנטסטי בעבור עסקים קטנים וגדולים כאחד, ומאפשרת שלל רחב של פונקציות. לאחר תקופת ניסיון קצרה בתשלום יש צורך לשלם בעבורה, אך היא לחלוטין שווה זאת. אפליקציה נוספת ומדהימה לא פחות היא אפליקציית Knowee אשר לה מירב תכונות ואפשרויות שהיא מציעה עבור בונה הכרטיס הדיגיטלי. כמו כן היא מאפשרת שימוש במערכת איחסון, והיא כמובן גם כן בעלות סבירה למשתמש. אפליקציה נוספת שנציג בפניכם היא about.me. אפליקציה זו היא עבור ה"עצלנים" שבכם, והיא מאפשרת הפיכת דף כרטיס ביקור שיוצרים באפליקציה עצמה לכדי כרטיס ביקור דיגיטלי. יש לציין שממשק אפליקציה זו הוא כולו בשפה האנגלית.

אוקיי, מעולה, מה צריך להיות בכרטיס הביקור הדיגיטלי שלי?

בנייה של כרטיס ביקור דיגיטלי איננה קשה במיוחד, למרות מה שאולי נהוג לחשוב

לאחר שהורדנו את האפליקציה בה בחרנו להשתמש, או לחילופין ניסינו כמה אפליקציות ובחרנו את הנוחה לנו ביותר, הגיע הזמן להיכנס בעובי הקורה וליצור את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלנו. ההמלצה שלנו, היא תחילה לעשות שיעורי בית על הפרטים הטכניים שאנו מעוניינים שיהיו קיימים בכרטיס אשר יציג אותנו ואת העסק שלנו. ואלו הם, לדוגמה: שמנו המלא, שם החברה או המותג, תיאור התפקיד שאתם מבצעים, השירות שאתם מספקים. וכן מספר טלפון, כתובת דואר אלקטרוני, כתובת אתר אינטרנט אם ישנו כזה, כתובת המשרד או החברה. כמובן שמדובר בדוגמה, ואלו הפרטים הטכניים המהותיים יותר, אך תוכלו להוסיף פרטים טכניים כאוות נפשכם.

לאחר מכן נוסיף לכרטיס את הפרטים ש"יפלפלו" את שלנו: הלוגו שלנו, דף נחיתה שבנינו, פרופילים במדיה החברתית, תמונות וקישורים לתיקי עבודות וכדומה. כמו כן,  חשוב להבין שבבנייה של כרטיס ביקור דיגיטלי, מעבר להכנסת הפרטים הטכניים והפרטיים הבשרניים יותר, יש לתת את הטון גם לעיצוב הכרטיס. זאת בדגש על סטייל מדויק ויצירתי וייחודיות המשתלבת במדויק עם משלח ידכם ומי שאתם. ומדוע זאת? על מנת הקהל שלכם ובפרט הלקוחות הפונציאליים שלכם יוכלו לקבל את הרושם המדויק ככל האפשר לעסק שלכם, לכם, ובייחוד- לשירות שאתם מעניקים והערך המוסף שביכולתכם לתת להם, עוד טרם הפגישה עמכם.

ולסיום, אם נרצה לענות על השאלה "איך בונים כרטיס ביקור דיגיטלי?" אנו ללא ספק נשים פעמנו לכלל שלבי הביצוע, כי כולם חשובים כאחד. אם תעקבו אחר השלבים, תלמדו היטב את האפליקציות ותיצרו עיצוב אשר יהיה מדויק לכם ולעסק, אין כל ספק כי תצליחו. וזו, כאמור, אחת הדרכים הראשוניות להגיע לקהל הפוטנציאלי שלכם. בנייה של כרטיס ביקור דיגיטלי היא כאמור אחת משיטות השיווק החדשניות והיעילות ביותר, ואנו ממליצים לכם רבות להשקיע כראוי בבניית כרטיס מעין זה. אם יש לכם הצורך, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ואנו נסייע לכם ליצור את הכרטיס המדויק ביותר לעסק שלכם.

 

איך בונים כרטיס ביקור דיגיטלי?

רוצים לבנות כרטיס ביקור דיגיטלי ולא יודעים איך? המאמר הבא הוא בשבילכם. על מנת לבנות כרטיס ביקור דיגיטלי צריך לקחת בחשבון מספר אלמנטים חשובים כמו עיצוב הכרטיס, הוספת כפתורי הנעה לפעולה, הוספת טקסט רלוונטי ועוד. אז איך בונים כרטיס ביקור דיגיטלי? ריכזנו לכם מספר אלמנטים שחשוב מאוד לקחת בחשבון בתהליך. 

 

מהו כרטיס ביקור דיגיטלי?

לפני שנסביר איך בונים כרטיס ביקור דיגיטלי חשוב שנסביר מהו כרטיס ביקור דיגיטלי בכלל. כרטיס ביקור דיגיטלי, בשונה מכרטיס ביקור מודפס שהוא כרטיס פיזי, הוא עמוד אינטרנטי. כרטיס הביקור הדיגיטלי מכיל מידע רב על העסק שלכם וניתן להעביר אותו בקלות בין חברים, לקוחות פוטנציאליים, לקוחות קיימים, מכרים, קולגות וכל מי שתבחרו למעשה. 

חשוב מאוד לבנות את כרטיס הביקור הדיגיטלי כהלכה ולהתאים אותו לעסק שלכם, לאופי הפעילות שלו ולקהל היעד שלו. 

 

אז איך בונים כרטיס ביקור דיגיטלי?

אחת השאלות הנפוצות ביותר היא איך בונים כרטיס ביקור דיגיטלי והאם ניתן לבנות לבד? התשובה היא כן, אך יש לקחת בחשבון שמדובר בתהליך שמצריך ידע. כמו כן, על מנת לבנות כרטיס ביקור דיגיטלי צריך קודם כל שיהיו לכם דומיין ואחסון אתר. במידה שאין לכם, מומלץ לפנות לחברה מתאימה שתעשה זאת בשבילכם ותקל עליכם בתהליך. שימו לב שאם יש לעסק שלכם אתר אינטרנט, יהיה לכם קל יותר לבנות את כרטיס הביקור הדיגיטלי מאחר ויש לכם תשתית מוכנה. 

 

טיפים חשובים להבין איך בונים כרטיס ביקור דיגיטלי

בנייה של כרטיס ביקור דיגיטלי היא כאמור אחת משיטות השיווק החדשניות והיעילות ביותר

על מנת להבין איך בונים כרטיס ביקור דיגיטלי יש לקחת בחשבון מספר אלמנטים חשובים מאוד. ריכזנו לכם את המרכזיים בהם- 

  • חוויית משתמש טובה

לשם כך צריך שהטעינה של כרטיס הביקור תהיה מהירה, שהוא יכיל כפתורי הנעה לפעולה, שהגולשים לא יצטרכו להסתבך על מנת למצוא מידע רלוונטי. תחשבו שאתם שולחים ללקוח פוטנציאלי את כרטיס הביקור הדיגיטלי, הוא מנסה להיכנס אליו אך הטעינה לוקחת הרבה זמן, ברוב המקרים הלקוח הפוטנציאלי יתייאש ויפסיק לנסות להיכנס לכרטיס הביקור שלכם. לכן, חשוב מאוד שחוויית המשתמש תהיה טובה ושכרטיס הביקור הדיגיטלי יספק לגולשים בו נוחות. כמו כן, חשוב מאוד שכרטיס הביקור הדיגיטלי יותאם גם לגלישה מטלפונים ניידים, שכן ברוב המקרים אנשים לא יפתחו מחשב על מנת לצפות בכרטיס הביקור הדיגיטלי ששלחתם להם. 

  • עיצוב

על מנת לעצב נכון את כרטיס הביקור הדיגיטלי יש לקחת בחשבון מספר אלמנטים- 

  • סגנון הכרטיס- האלמנט הראשון הוא סגנון העיצוב. את כרטיס הביקור הדיגיטלי ניתן לעצב במגוון סגנונות. סגנונות העיצוב תלויים במספר אלמנטים כמו הטעם האישי שלכם, אופי העסק ועוד. ניתן לבחור בין סגנון עיצוב חדשני יותר או סגנון עיצוב קלאסי כאשר בכל אחד מהם יבואו לידי ביטוי אלמנטים אחרים. 
  • צבעים- אלמנט חשוב נוסף בעיצוב כרטיס ביקור הוא פלטת הצבעים. פלטת הצבעים תעזור לכם לאפיין את העסק שלכם ואתכם. על מנת לבחור את הצבעים בהם תשתמשו יש מספר קווים מנחים- לכל תחום עיסוק יש צבעים שמתאימים לו ויוצרים קשר מידי אליו, כך שהלקוח יידע במה מדובר רק בזכות הצבעים. לדוגמא התחום הרפואי מאופיין בגווני אדום ולבן. תחום האפייה והבישול יאופיין בגווני אדום, כתום, ורוד, ירוק, חום ולבן. כמו כן, חשוב מאוד להתאים נכון בין הצבעים ולבחור בצבעים שעובדים נכון ביחד. לדוגמא, תוכלו לבחור בצבעים משלימים כמו צהוב וסגול, כחול וכתום, אדום וירוק ועוד. ניתן לבחור בעיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי על ידי צבעים חמים ( גווני אדום, כתום וצהוב) או על ידי צבעים קרים (כחול, ירוק וסגול). ניתן לבחור בצבעי מונוכרום, צבע אחד והגוונים שלו לדוגמא כחול אפור, כחול כהה, כחול, תכלת, 

ועוד. 

  • לוגו/ איור גרפי- מיתוג עסקי הוא אחד הדברים החשובים ביותר בעולם העסקים והוא מתאר תהליך בו אנחנו הופכים את העסק שלנו למותג. אחד האלמנטים שעוזרים למיתוג העסקי הוא הוספת לוגו או איור גרפי. כאשר אנחנו מוסיפים לוגו או איור גרפי אנחנו נותנים ללקוחות שלנו מושג על טיב העיסוק שלנו ועל טיב העסק. בנוסף, פעמים רבות הלוגו או האיור הגרפי יישארו בזיכרון הלקוחות ויטביעו בהם חותם. 
  • כפתורי הנעה לפעולה

כרטיס ביקור דיגיטלי צריך לספק ללקוח מידע עליכם ועל העסק שלכם. בכרטיס ביקור דיגיטלי, מלבד מידע, ניתן להוסיף כפתורי הנעה לפעולה. כלומר, על ידי לחיצה על הכפתור הלקוח יוכל לבצע פעולות כמו לחייג למשרד לדוגמא. על ידי כפתורים אלה, הלקוח יוכל לבצע פעולות רלוונטיות בקלות ובמהירות ולא יצטרך להסתבך בתהליך. לדוגמא, לקוח שרוצה ליצור קשר לא יצטרך לגשת ללוח המקשים ואז לחזור לאתר ואז שוב לוח המקשים ושוב לאתר רק בשביל לבדוק את מספר הטלפון. על ידי הכפתור המתאים הוא יוכל לחייג אליכם בלחיצה פשוטה. 

אז אילו כפתורים כדאי שיהיו בכרטיס ביקור דיגיטלי?

  • כפתור חיוג. 
  • כפתור שליחת הודעת SMS.
  • כפתור שליחת הודעת וואטסאפ.
  • כפתור שליחת מייל. 
  • כפתור הוספה לאנשי הקשר. 

כמובן שיכולים להיות כפתורים נוספים כמו אפשרות לניווט בווייז או קישורים לרשתות החברתיות להמשך התרשמות. כמו כן יכולים להיות כפתורים שמתאימים לעסקים מסוימים יותר מאשר לעסקים אחרים.

  • טקסט

מטרתו של כרטיס הביקור הוא לגרום ללקוחות פוטנציאליים להפוך ללקוחות קיימים. לשם כך חשוב מאוד שכרטיס הביקור יכיל פרטים חשובים וייתן ללקוחות הפוטנציאליים מושג על העסק. חשוב מאוד לא להגזים עם כמות הטקסט שאתם מוסיפים לכרטיס הביקור על מנת לא להתיש את הלקוחות. הפרטים שחייבים להופיע בכרטיס הביקור הם לוגו או איור גרפי, שם בעל העסק, תחום העיסוק, מספר טלפון, מייל, אתר וחשבון פייסבוק.

כמובן שניתן לכלול כמויות טקסט רבות יותר, בהתאם למה שתרצו להעביר ללקוחות שלכם. עם זאת, עדיין מומלץ שהעמוד יהיה נוח וברור ויכיל את הפרטים ההכרחיים על מנת שהלקוחות הפוטנציאליים לא יתקשו למצוא את הפרטים החשובים ויצליחו להתמקד.

בניית כרטיס ביקורבניית כרטיס ביקור דיגיטלי יכולה להיות משימה לא פשוטה, במיוחד אם אין לכם ניסיון בהקמת אתרי מיני סייט לכרטיסי ביקור. כרטיסי ביקור דיגיטליים הם המילה האחרונה בדיגיטל בימים אלה. עם העלייה בפופולריות של שיווק דיגיטלי, קל להבין מדוע. כעת תוכל ליצור כרטיס ביקור דיגיטלי משלך ולהפיץ אותו לקהל שלך בקליק בלבד. המשיכו לקרוא. 

תהליך בניית כרטיס ביקור דיגיטלי הוא פשוט עבור מעצבים גרפיים ובוני אתרים. אתם תצטרכו להעביר לבוני האתרים תמונה עבור כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם, כמו גם טקסטים שיופיעו בכרטיס הביקור. כמו כן, כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם גם יכלול קישורים למדיות החברתיות שלכם, לתיק העבודות שלכם, לאפשרות של יצירת קשר בווצאפ ועוד. במילים אחרות, לאחר בניית כרטיס ביקור תהיה לכם את האפשרות לחלוק עם הלקוחות שלכם את כל המידע הנדרש להם. 

מה צריך לדעת על בניית כרטיס ביקור? 

כרטיסי ביקור דיגיטליים הם טרנד יחסית חדש שתופס במהירות. הם דרך מצוינת להראות את הכישורים והידע שלך בתחום כזה או אחר. אמה-מה, התהליך יכול להיות מרתיע אם אין לכם ניסיון בתוכנות עיצוב או עיצוב גרפי בכלל. 

הנה מה שאתה צריך לדעת על בניית כרטיס ביקור דיגיטלי משלך. קודם כל, אתם יכולים להשתמש בפלטפורמת וורדפרס עבור בניית כרטיס ביקור. למי שלא מכיר, פלטפורמת וורדפרס היא מערכת ניהול תוכן, מה שאומר שזו הדרך הנפוצה ביותר לבניית אתרים. 

מדוע וורדפרס מומלצת לבניית כרטיס ביקור? 

זוהי אחת הדרכים הקלות ביותר לבנות כרטיס ביקור דיגיטלי. וורדפרס מספקת ממשק קל לשימוש לבניית כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך. זה גם מאפשר לך להוסיף תמונות, טקסט וקישורים ללא צורך לדעת HTML או CSS. פלטפורמת וורדפרס גמישה וניתנת להתאמה אישית לפי הצרכים שלכם. פלטפורמה זו שימשה אנשים רבים כדי לבנות כרטיסי ביקור דיגיטליים משלהם. 

בסופו של דבר, וורדפרס היא מערכת ניהול תוכן המאפשרת למשתמשים ליצור ולערוך אתרים ללא צורך בכישורי עיצוב אתרים. פלטפורמת וורדפרס קלה לשימוש וללמידה, מה שהופך אותה לאידיאלית לעסקים קטנים בתחילת דרכם. יש למערכת גם מגוון עצום של ערכות נושא, תוספים, ווידג'טים, תבניות ומשאבים אחרים הזמינים באינטרנט בחינם. זה מאפשר לכל אחד עם מיומנויות מחשב לבנות מיני-אתר לכרטיס ביקור מבלי לשכור מעצב או מפתח אתרים יקר.

חשוב לערוך השוואת מחירים עבור כרטיס ביקור 

הפרש המחירים בין מעצבים של בניית כרטיס ביקור דיגיטלי לא תמיד מוצדק. כדי לנסות להוזיל מחיר בניית כרטיס דיגיטלי, חשוב להבין את ההיבטים השונים של העבודה הנלווים ליצירת כרטיס ביקור. מעצבים מתמקדים בדרך כלל באסתטיקה של כרטיס ביקור ובכישורי העיצוב שלהם, בעוד בניית כרטיסי ביקור דיגיטליים מתמקדים יותר בפונקציונליות. 

המשמעות היא שכל סוג של מעצב יצטרך לעשות יותר מחקר ולקחת יותר זמן על מנת ליצור עיצוב יעיל עבור הלקוח שלו. וכך גם רלוונטי לגבי בוני אתרים של כרטיסי ביקור. ובשורה התחתונה, כרטיסי ביקור הם כלי נהדר לשיווק דיגיטלי. הם יכולים לשמש כדי למשוך לקוחות פוטנציאליים, להגביר את המודעות למותג ולשמש כנכס שיווק דיגיטלי לכל דבר. 

למי מתאימים כרטיסי ביקור דיגיטליים?

כרטיסי ביקור דיגיטליים הם צורה מודרנית של כרטיס ביקור שניתן לגשת אליו מכל מכשיר. הם נועדו לעשות רושם ראשוני טוב על לקוחות פוטנציאליים ולעזור להשיג יותר לידים. כרטיסי ביקור דיגיטליים יכולים לשמש כל מי שיש לו נוכחות באינטרנט – בלוגרים, פרילנסרים, עסקים קטנים וכו'.

כרטיסי ביקור דיגיטליים הם דרך מצוינת לחלוק את הכישורים והחוויות המקצועיים שלך עם מעסיקים פוטנציאליים. הם גם דרך מצוינת להתחבר לאנשים בתעשייה. כרטיסי ביקור דיגיטליים קיימים כבר זמן מה, אך אופן השימוש בהם השתנה עם הזמן. כשכרטיסי ביקור דיגיטליים יצאו לראשונה, הם שימשו בעיקר כצורה של שיווק במדיה חברתית. כיום, כרטיסי ביקור דיגיטליים משמשים לרוב כמבוא למותג האישי או ככרטיס היכרות באירועי נטוורקינג.

דרך מעולה למתג את העסק

כרטיסי ביקור הם דרך מצוינת לייצג את המותג שלך ולספק את פרטי הקשר שלך. הם כלי שימושי ליצירת רשתות עסקיות וקשרים עסקיים, הצגת עצמכם והוצאת הבשורה העסקית שלכם החוצה לקהלי היעד שלכם. כרטיסי ביקור דיגיטליים הם דרך יעילה יותר להפיץ את פרטי הקשר שלכם, מכיוון שניתן לשתף אותם בקלות בפלטפורמות מדיה חברתית כמו LinkedIn וטוויטר.

בשנים האחרונות כרטיסי ביקור דיגיטליים הפכו פופולריים, מכיוון שקל יותר לשתף אותם באינטרנט ולתמצת עבור הלקוחות את כל המידע הדרוש להם במיני סייט אחד קטן. כרטיסי ביקור דיגיטליים מספקים גם יותר מידע מכרטיסי ביקור מסורתיים, כך שתוכלו לשתף יותר על עצמכם מבלי להעמיס הרבה מידע על גבי כרטיס אחד קטן. 

בין אם תצטרכו בניית כרטיס ביקור מסוג כזה או אחר, חשוב לבנות אותו בעזרתם של אנשי מקצוע בתחום, כמו מעצבים גרפיים, בוני אתרים, מתכנתים שיודעים קוד HTML וכו'. המחרים שלכם לא מתפשרים על איכות הכרטיס שלהם, אז למה שאתם תתפשרו? 

כרטיס ביקור שקוף מחירכרטיס ביקור שקוף מחיר

כרטיס ביקור שקוף מחיר נע בין 50 ₪ ועד 500 ₪ בממוצע, כאשר ישנם סוגים רבים ושונים של כרטיסי ביקור שקופים מחיר. אם אתם מעוניינים להדפיס כרטיס ביקור שיבלוט באוקיינוס התחרות העסקית שם בחוץ, הגעתם למקום הנכון. בואו נבין מה הוא כרטיס ביקור שקוף ומדוע הוא מומלץ לעסקים קטנים וגדולים. 

כרטיס ביקור הוא פיסת נייר קטנה המשמשת להצגת עצמך, החברה שלך והשירותים שלך. זה יכול להיות פיסת נייר פשוטה עם פרטי התקשרות בלבד, או כרטיס ביקור שקוף עם מידע נוסף עליך. כרטיסי ביקור משמשים כדרך יעילה ליצירת קשרים. כשמישהו יראה את הכרטיס שלך, סביר להניח שהוא ייקח את הזמן לקרוא אותו וללמוד עליך יותר. זה יכול להגדיל את הסיכוי שהם ישכרו את שירותי החברה או ירכשו ממך בעתיד. לאחר שביררתם כרטיס ביקור שקוף מחיר (50 ₪ – 500 ₪), המשיכו לקרוא את המידע הבא.

למה משמשים כרטיסי ביקור שקופים? 

כרטיסי ביקור משמשים כדי להציג את עצמך לאחרים. הם משמשים גם כדרך ליצור קשר עם עסקים אחרים למטרות של שיתופי פעולה עסקיים. כרטיסי ביקור יכולים להיות עשויים מנייר או פלסטיק, והם בדרך כלל מקופלים לשניים כך שהם יכולים להיכנס לכיס של חולצה או מעיל חליפה. וכך גם רלוונטי לגבי כרטיס ביקור שקוף. 

כרטיסי ביקור הם מעוצבים יותר ונראים יותר טוב, אבל הם באותו הגודל והמידות של כרטיסי ביקור נייר ופלסטיק. ובמובן זה, כרטיסי ביקור משמשים למטרות אישיות ומקצועיות כאחד. הם עשויים בדרך כלל מנייר, פלסטיק או אפילו מתכת. זו יכולה להיות דרך פשוטה להציג את עצמך בפני מישהו חדש, וזה גם מהווה אחלה דרך לפתוח שיחה עסקית. 

מי צריך לחלק ולקבל כרטיסי ביקור שקופיםמי צריך לחלק ולקבל כרטיסי ביקור שקופים? 

כרטיס ביקור שקוף יכול להינתן על ידי כל מי שיש לו משהו חשוב לומר, ורוצה שאחרים יזכרו אותו כשיפגשו שוב. זה גם יכול לעזור לך להכניס רגל בחברה שאתה רוצה לעבוד בה, ולוודא שהאדם הנכון יראה את קורות החיים שלך. כך או כך, כרטיס ביקור שקוף מחיר בימינו די אטרקטיבי. עד כמה אטרקטיבי מחירו של כרטיס ביקור שקוף? עד כדי כך, שבעלות ממוצעת של כ-300 ₪ תוכלו להדפיס מאות כרטיסים. 

כרטיס ביקור עשוי בדרך כלל מנייר, אם כי יש כאלה שעשויים מפלסטיק. זה בדרך כלל בגודל של כרטיס אשראי רגיל או תעודה מזהה. כרטיסי ביקור ניתנים להדפסה משני הצדדים ומגיעים בצורות, גדלים וצבעים שונים. לבחירתכם, תוכלו לבחור במגוון סוגי עיצוב לכרטיס הביקור שלכם. 

מה הוא כרטיס ביקור שקוף בעצם? 

חשוב לזכור כי, כרטיס ביקור שקוף הוא בדיוק כמו כל כרטיס ביקור אחר, אלא שאין לו צד אחורי כך שניתן לקרוא אותו בקלות מהצד הקדמי. זה אידיאלי למי שרוצה עיצוב משלהם ייחוד משלו. כרטיסי ביקור שקופים עשויים לרוב גם הן מחומרים כמו פלסטיק. יש להם גם צורות וגדלים שונים שיכולים להשתנות בהתאם לתעשייה בה אתה עוסק. כמו כרטיסי ביקור מסורתי, גם השקופים הם סוג של כלי שיווק מעסק לעסק המשמש להצגת המידע והשירותים של החברה.

לכרטיס ביקור שקוף יש צד קדמי וצד אחורי, העשויים מחומר פלסטי שקוף. הצד הקדמי מציג את שם החברה, פרטי הקשר והלוגו. הצד האחורי הוא המקום שבו אתה יכול לשים את פרטי הקשר שלך בדרך כלל. 

"שקיפות" היא יותר מסתם עיצוב! זו תכונה עסקית! 

אין זה מפתיע שעסקים מייצרים כעת כרטיסי ביקור משלהם בעיצוב שקוף. שקיפות היא דרך להראות את האישיות שלך ומי אתה כאדם. במובן מסוים, כרטיס ביקור שקוף מראה בעצם שאתם פועלים עסקית בצורה שקופה ומהימנה. ועבור הלקוחות, לדעת שאתם הגונים וישרים – זה שווה זהב.  כרטיסי ביקור משמשים כדי להציג את עצמך ואת העסק שלך לאנשים שאתה פוגש. הם גם הרושם הראשוני של חברה. אז אם אפשר להעניק רושם ראשוני שקוף וחיובי, זה יהיה מעולה. 

כרטיס ביקור מורכב בדרך כלל מטקסט, לוגו ותמונה אופציונלית. חשוב שזה יהיה מושך מבחינה ויזואלית כדי שימשוך את תשומת הלב של הקהל שלך. גם אם מדובר על כרטיס ביקור שקוף, עדיין חשוב להשקיע בהזנת הפרטים הנכונים ובעיצוב הנכון. 

בפני מי אני מציג את עצמי עם כרטיס ביקור שקוף? 

כרטיסי ביקור הם דרך מצוינת להציג את עצמך בפני לקוחות פוטנציאליים, שותפים או משקיעים. ישנם סוגים רבים של עסקים שצריכים כרטיסי ביקור. אלו כוללים: מעצבים ואמנים, משווקים ומתכנני אירועים, יועצים ונותני שירותים, קבלנים ובכלל עסקים קטנים וגדולים כאחד. 

בשורה התחתונה, כרטיסי ביקור הם חלק חיוני באסטרטגיית השיווק של כל חברה. הם יכולים לשמש כדי לסייע בקידום העסק והמותג שלו. עם זאת, לא כל כרטיסי הביקור נוצרים באופן שווה, בדיוק כשם שלא כל המעצבים הגרפיים שווים ביכולתם. לפני שאתם יוצרים כרטיסי ביקור, תערכו איזשהו מחקר שוק והשוואת מחירים כדי לאתר את המעצבים הנכונים. 

כרטיס ביקור שקוף
ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>