גודל כרטיס ביקור 

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

גודל כרטיס ביקור גודל כרטיס ביקור 

אתם בעלי עסק ואתם צריכים כרטיס ביקור? חשוב מאוד לדעת מה הגודל הנדרש לכך וכיצד מומלץ לעצב כרטיס כזה על מנת להפיק ממנו את המיטב. במאמר הבא נסביר מהו כרטיס ביקור, מה היתרונות שלו, מהו גודל כרטיס ביקור סטנדרטי וכיצד מומלץ לעצב כרטיס ביקור. 

 

גודל כרטיס ביקור- מהו כרטיס ביקור?

כרטיס ביקור, הוא מעין כרטיס קטן שאנחנו יכולים לשאת עלינו בכל עת ובכל מקום ולחלק לכל מי שנבחר מתי שנבחר. כרטיס ביקור יהיה קל לנשיאה ובגודל שמתאים להכנסה לארנק. הבאת כרטיס ביקור ללקוח פוטנציאלי יוצרת פעולה מכובדת ורשמית. לכן, במידה ומדובר בעסקים רשמיים, כמו עורכי דין או רופאים פרטיים לדוגמא, כרטיס ביקור הוא דבר חשוב מאוד. 

כרטיס ביקור מאפשר לכם, כבעלי עסק, ליצור אינטראקציות עם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם מבלי שהם ירגישו שהם מתחייבים לצעד משמעותי כלשהו. לאחר שחילקתם ללקוחות הפוטנציאליים שלכם את כרטיס הביקור שלכם הוא יישאר אצלם. בצורה זו, במקרים רבים, הכרטיס יהווה מעין תזכורת עבור הלקוח הפוטנציאלי שבסופו של דבר תוביל ליצירת קשר עם בעל העסק. 

למרות כל היתרונות של כרטיס הביקור המודפס יש לו גם מספר חסרונות. מאוד קל לזרוק את הכרטיס או לאבד אותו. כמו כן, עלויות הדפסת הכרטיסים יכולות להיות לא זולות ולהגיע לסכומים גבוהים מאוד. דבר נוסף שיש לקחת בחשבון הוא את העובדה שיהיה לכם קשה לעדכן את הפרטים בעת הצורך, שכן יהיה עליכם להדפיס את הכרטיסים מחדש. 

מהו גודל כרטיס ביקור? 

אחד הדברים החשובים שיש לקחת בחשבון בעיצוב כרטיס ביקור הוא גודל הכרטיס והצורה שלו. גודל כרטיס ביקור סטנדרטי בארץ יהיה 5×9 ס"מ, ואילו גודל כרטיס ביקור סטנדרטי בחו"ל יהיה 8×5.5 ס"מ. גודל כרטיס ביקור סטנדרטי בארץ בנוי ככה שהוא יוכל להיכנס לארנק בקלות, כך הוא יישמר בצורה טובה ולא יקשה על מי שמקבל אותו. 

 

כיצד נעצב כרטיס ביקורגודל כרטיס ביקור- כיצד נעצב כרטיס ביקור?

על מנת לעצב כרטיס ביקור בצורה נכונה, חשוב מאוד לשים לב לפרטים שונים כמו סגנון הכרטיס, הצבע שלו ועוד. חשוב שעיצוב הכרטיס יתאים לאופי העסק וישרת אותו בצורה הטובה ביותר. ריכזנו לכם חמישה פרטים שחשוב לשים לב אליהם בעיצוב כרטיס ביקור. 

 

סגנון הכרטיס

יש מגוון סגנונות שונים בהם תוכלו לעצב את כרטיס הביקור שלכם. הסגנונות תלויים בין היתר בטעם האישי שלכם. תוכלו לבחור בסגנון עיצוב חדשני יותר, שבא לידי ביטוי בפלטת צבעים עשירה ואלמנטים רבים. כרטיס ביקור בעיצוב חדשני יכול ליצור עניין בקרב מי שמקבל אותו. יהיו אנשים שיבחרו בסגנון עיצוב קלאסי יותר, בו העיצוב יבוא לידי ביטוי עם צבע אחד או שניים, אלמנט אחד או שניים וכמות המידע ההכרחית בלבד. כרטיס ביקור בסגנון קלאסי יגרום לכך שמי שיקבל אותו יתמקד בדיוק במה שאתם רוצים שהוא יתמקד. 

 

צבעים

פרט נוסף חשוב מאוד שעליכם לקחת בחשבון בעיצוב כרטיס הביקור שלכם הוא פלטת הצבעים בהם תשתמשו. פלטת הצבעים תעזור לכם לאפיין את העסק שלכם ואתכם. על  מנת לבחור פלטת צבעים תוכלו להיעזר במספר קווים- 

  • מה תחום העיסוק שלכם? ברוב המקרים יהיו צבעים שמתאימים לעסקים מסוימים ויוצרים קשר אליהם. לדוגמא, התחום הרפואי מאופיין בגווני אדום ולבן. תחום האפייה והבישול יאופיין בגווני אדום, כתום, ורוד, ירוק, חום ולבן. כמובן שאתם לא מחויבים ללכת עם הצבעים השגרתיים ולהתאים צבעים חדשים, אך יש לקחת בחשבון כי הצבעים הללו נמצאים במוח שלנו ויוצרים קשר ישיר למקצועות מסוימים. 
  • במידה ואתם מעוניינים לבחור בצבעים שלא בהכרח קשורים באופן ישיר למקצוע שלכם, יש לבחור בצבעים שעובדים טוב ביחד. לדוגמא, צבעים משלימים כמו צהוב וסגול, כחול וכתום, אדום וירוק ועוד. 
  • אתם יכולים לבחור בין צבעים חמים לבין צבעים קרים. לדוגמא, לבחור לעצב את כרטיס הביקור שלכם על בסיס צבעים קרים כלומר גווני כחול, ירוק וסגול, או על בסיס צבעים חמים כלומר גווני אדום, כתום וצהוב. 
  • תוכלו לבחור בצבעי מונוכרום, צבע אחד וגווני לדוגמא כחול אפור, כחול כהה, כחול, תכלת, 

ועוד. 

 

לוגו/ איור גרפי

על מנת למתג את העסק שלכם בצורה נכונה מומלץ מאוד להוסיף לוגו או איור גרפי. מיתוג הוא אחד הדברים החשובים ביותר בעולם העסקים. מיתוג הוא למעשה תהליך בו הופכים את העסק למותג. מלבד מיתוג העסק, הלוגו נותן ללקוחות הפוטנציאליים שלכם מושג על העיסוק שלכם ועל טיב העסק. כמו כן, לוגו או איור גרפי עוזרים להטביע בלקוחות הפוטנציאליים שלכם חותם ויישארו בזיכרון שלהם. 

טקסט

כרטיס ביקור צריך להכיל את הפרטים החשובים של בעל העסק. יש לקחת בחשבון שמומלץ לא להגזים עם כמות הטקסט. חשוב מאוד שכמות הטקסט לא תהיה מוגזמת ושהיא תיכנס כראוי בגודל הכרטיס. הפרטים המומלצים לכרטיס ביקור מודפס הם לוגו או איור גרפי, שם בעל העסק, תחום העיסוק, מספר טלפון, מייל, אתר וחשבון פייסבוק.

 

צורת הכרטיס

כיום תוכלו לבחור בין מגוון צורות שונות כמו כרטיס עגול, מרובע ועוד, או אפילו צורות שמתאימות לעסק כמו צורה של עוגה לכרטיס עבור אופה, צורה של רכב עבור נהג מונית, צורה של דובי עבור חנות צעצועים ועוד. 

 

גודל כרטיס ביקור- מהו כרטיס ביקור דיגיטלי?

לעומת כרטיס ביקור רגיל, כלומר כרטיס ביקור מודפס, כרטיס ביקור דיגיטלי הוא לא כרטיס פיזי, אלא עמוד אינטרנטי המכיל מידע רב על העסק שלכם. כרטיס ביקור דיגיטלי הוא נוח וממוקד וניתן להעביר אותו בקלות בין חברים, לקוחות פוטנציאליים ועוד. 

לפני שבוחרים באופציה זו, חשוב מאוד להבין מי קהל היעד שלנו והאם כרטיס ביקור דיגיטלי יתאים לו. אם לדוגמא אנחנו עסק שפונה לקהל יעד מהגיל השלישי, כנראה שפחות יתאים לעבוד מולם עם כרטיס ביקור דיגיטלי, לכן  יש לקחת זאת בחשבון. 

כרטיס ביקור דיגיטלי לא מוגבל בגודל שלו וכך גם לא מוגבל בכמות המידע שניתן להכניס אליו. בצורה כזו תוכלו להכניס מידע רב אודות העסק שלכם, תמונות מתאימות, תכנים בהתאם לאתר שלכם ולמה שאתם רוצים להעביר, כפתורים שיניעו לפעולה ועוד. 

כך תמיד ניתן לשלוח את הכרטיס ולא לפחד שייגמר המלאי שלו. כמו כן, במידה שנרצה לעדכן את פרטי הכרטיס נוכל לעשות זאת בקלות מבלי להצטרך להדפיס המוני כרטיסים חדשים. 

למרות כל היתרונות של כרטיס ביקור דיגיטלי, גם לו יש מספר חסרונות. על מנת לשלוח את כרטיס הביקור הדיגיטלי, כלומר להעביר לינק שלו, צריכים להיות לנו פרטי התקשרות כלשהם (מספר טלפון או חשבון מייל). לא כל לקוח פוטנציאלי שנפגוש ירצה להעביר לנו מהר כל כך את פרטי ההתקשרות שלו, וכך לא תמיד יהיה לנו איך להעביר לו את כרטיס הביקור שלנו. כמו כן, כל אדם מקבל המון הודעות אסמס או וואטסאפ, כך שכרטיס הביקור שלנו יכול להתפספס מבין כל ההודעות השונות. 

דבר נוסף שיש לקחת בחשבון הוא ששליחת לינקים לאדם שאין לו את פרטי ההתקשרות שלנו יכול להתפרש כספאם או פרסום מעיק שבסופו של דבר ינסו להיפטר ממנו. 

מידות כרטיס ביקורמנסים לבנות ולעצב לעצמכם כרטיס ביקור? נקודת הפתיחה בכל תהליך של עיצוב ובנייה של כרטיס ביקור היא יצירת הפלטפורמה שעל גביה ניצור את הכרטיס וזה אומר פיסת נייר עבה בגודל של כרטיס ביקור. אבל מהו הגודל של כרטיס ביקור? האם ישנן מידות כרטיס ביקור סטנדרטיות? האם המידות הללו מחייבות או שאתם יכולים לחרוג מהן? מהם הפרמטרים שעל פיהם תוכלו להחליט מהן המידות המיטביות עבור כרטיס הביקור שלכם ומהן המידות הללו בפועל? על כל אלה תוכלו לקרוא ממש כאן בשורות הבאות.

 

מהן המידות של כרטיס ביקור טיפוסי?

לפני הכל, ניתן לכם את הנתון הסופי המבוקש: מידות כרטיס ביקור סטנדרטי הן 90 מ"מ אורך על 50 מ"מ רוחב. מדוע אלו הן המידות? מכיוון שזהו הגודל האידיאלי של כרטיס המיועד להיכנס לארנק. ארנקים, כמו גם אלבומי כרטיסי ביקור, מתוכננים כולם על פי מידות אלה כך שאם אתם רוצים שהאדם לו אתם מוסרים את כרטיס הביקור יוכל להכניס את כרטיס הביקור לארנק ואף לשמור אותו אצלו באלבום כרטיסי הביקור שלו בצורה נוחה, חשוב שתקפידו על מידות אלה. ואחרי שאמרנו את זה, סטנדרטי זה לא תמיד מה שכולם צריכים. לפעמים נכון לחרוג מהמוסכמות, אבל נדגיש כבר עכשיו: חריגה ממידות אלה יכולה להיות יעילה ונכונה אך ורק כאשר יש לכך סיבה טובה. אם הכוונה שלכם היא ליצור כרטיס ביקור בעל מידות שונות רק כדי להיראות שונים, זה יכול לפעול דווקא כנגדכם. אם, לעומת זאת, יש לכם קונספט מסוים לגבי כרטיס ביקור, שיכול להיות הרבה יותר אפקטיבי, אך דורש מידות שונות, או אז אתם בהחלט יכולים ואף רוצים לשקול שינוי של מידות הבסיס המקובלות.

מתי נכון לשנות את מידות הבסיס של הכרטיס?

ובכן, עצם השאלה הוא שגוי. שינוי מידות הבסיס של כרטיס הביקור, כלומר חריגה מ-90 מ"מ אורך ו/או 50 מ"מ רוחב, אינה מטרה שעומדת בפני עצמה. שינוי מידות הבסיס יכול להיות נכון, אך ורק כאשר הוא נובע ממהלך עמוק יותר, שמחייב את השינוי. כך למשל, ישנן לא מעט דוגמאות של כרטיסי ביקור מעניינים במיוחד, שעשויים מחומרים שונים כמו פלסטיק, או כרטיסים תלת ממדיים שממש לא נועדו להיכנס לארנק. אז אולי אף אחד לא ישמור אותם בתוך הארנק, אבל רבים יניחו אותם על השידה במשרד ואף אחד לא באמת יוכל לשכוח אותם. אם תצליחו לייצור כרטיס ביקור כזה, שאף אחד לא יוכל לשכוח, אז זה ממש לא משנה מה תהיינה המידות שלו. במקרה כזה, מידות כרטיס ביקור הן נגזרת של הקונספט אותו יצרתם וכך זה צריך להיות. בכל מקרה אחר, כדאי בהחלט להישאר במידות הבסיס ואפילו מאוד לדייק בהן.

אנו מדגישים את הסוגיה של הדיוק, מאחר וכיום ניתן להזמין כרטיסי ביקור במגוון רחב של מידות שנעות סביב מידות הבסיס. כך למשל כרטיס ביקור ברוחב 40 מ"מ על 80 מ"מ אורך, או כרטיס ביקור באורך 110 מ"מ על 60 מ"מ רוחב. לכאורה פערים קטנים, אבל אלו הם בדיוק הפערים שיכולים להפוך את כרטיס הביקור שלכם לכזה שלא מתאים להיכנס לארנק ושקל הרבה יותר פשוט להשליך אותו לפח הזבל ולשם אתם לא רוצים להגיע.

 

כרטיס ביקור הוא לא גימיק, גם אם הוא יכול לכלול בתוכו גימיק

בואו ניקח למשל את הדוגמא של יצרן משקאות אנרגיה. יצרן כזה יכול בהחלט ליצור לעצמו כרטיסי ביקור בתצורה של פחית משקה אנרגיה ובעיצוב שלה. מהלך כזה הוא מהלך של גימיק נטו אבל האם יש לו ערך שיווקי? האם זה נכון למטרות השיווקיות של העסק? לא בהכרח ולעיתים גם להיפך. במילים אחרות, זה שמידות המוצר שלכם הן קרובות פחות או יותר לטווח מידות, לא אומר שזה נכון מבחינתכם לבנות כרטיסי ביקור במידות של המוצר שלכם.

אחרי שקראתם את כל זה, אתם עשויים לחשוב שזה קצת קטנוני, אבל כרטיס ביקור הוא כלי שיווקי רב עוצמה וכל החלטה שאתם מקבלים לגביו, יכול להכריע את מידת ההצלחה שלו ואת התדמית שאתם יוצרים לעצמכם בקרב קהל היעד שלכם. אם 50% מכרטיסי הביקור שלכם יגיעו לפח הזבל כי הם גדולים מדי או מצועצעים מדי, זה אומר שלא רק שאיבדתם מאפקטיביות הכרטיס, אלא שגם פגעתם בתדמיתכם. אז נכון שהטקסט והעיצוב חשובים עוד יותר, אבל מהן המידות הכרטיס  אם לא חלק בלתי נפרד מהעיצוב שלו?

בהתאם לכל מה שאמרנו בשורות לעיל, אנו ממליצים לדבוק תמיד במידות הסטנדרטיות של כרטיסי ביקור ולא לחרוג מהן אם אין בכך צורך אמיתי. מידות אלה הן המידות להן כולנו מצפים וכשאנחנו מקבלים משהו שאנחנו מצפים לו, אנחנו מרגישים יותר נינוחים איתו. זה לא אומר שאי אפשר לחרוג, אבל כאמור, אך ורק אם החריגה תומכת במהלך משמעותי יותר שהאימפקט שלו חשוב יותר מהסוגיה של מידות כרטיס ביקור. 

כרטיס ביקור גודלכרטיס ביקור גודל

כרטיס ביקור הוא אחד הדברים החשובים ביותר לבעלי עסקים. כאשר מדפיסים כרטיס ביקור חשוב מאוד לוודא שההדפסה מתבצעת בגודל המתאים. כרטיס ביקור צריך להיות בגודל כזה שיאפשר לשאת אותו בקלות ולהכניס אותו לארנק. על הגודל הסטנדרטי של כרטיסי ביקור ועל הדרכים המומלצות לעצב כרטיסי ביקור נרחיב במאמר הבא. 

 

כרטיס ביקור גודל- מהו כרטיס ביקור?

כרטיס ביקור הוא אחד הדברים החשובים ביותר לבעלי עסקים פורמליים שונים. כרטיס הביקור הוא למעשה כרטיס קטן שניתן לשאת עלינו תמיד ולחלק למי שנרצה. כרטיס ביקור צריך להיות קל לנשיאה ובגודל כזה שיתאים להכנסה לארנק. כאשר מביאים ללקוח פוטנציאלי כרטיס ביקור יוצרים פעולה רשמית ומכובדת שתותיר על הלקוח הפוטנציאלי רושם. לכן, במידה ואתם פועלים בעסקים רשמיים כמו לדוגמא חוקר פרטי או עורך דין, כרטיס ביקור הוא דבר חשוב מאוד עבורכם. 

 

כרטיס ביקור גודל- מדוע חשוב שיהיה לנו כרטיס ביקור?

כרטיס ביקור מאפשר לכם, כבעלי עסק, ליצור אינטראקציות עם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם מבלי שהם ירגישו שהם מתחייבים לצעד משמעותי כלשהו. כלומר, במידה ואתם פוגשים בלקוח פוטנציאלי מסוים, אך הוא לא בטוח שהוא רוצה לסגור אתכם עסקה תוכלו לתת לו את כרטיס הביקור שלכם ולהשאיר את ההחלטה בידיו. בצורה כזו הלקוח לא ירגיש שלוחצים עליו או לוקחים ממנו פרטים כאשר הוא לא מעוניין בכך ואתם תדעו שעדיין יש אפשרות להמשך קשר עם הלקוח במידה וירצה בכך. 

דבר נוסף שיש לקחת בחשבון הוא שכאשר אתם מחלקים ללקוחות הפוטנציאליים שלכם את כרטיס הביקור שלכם הוא יישאר אצלם. בצורה כזו, במקרים רבים, כרטיס הביקור מהווה מעין תזכורת עבור הלקוח הפוטנציאלי. הלקוח הפוטנציאלי שיבחין בכרטיס הביקור שלכם ייזכר בכם ובעסק שלכם ובמקרים רבים התזכורת הזו בסופו של דבר תוביל ליצירת קשר עם בעל העסק ולסגירת העסקה איתו. 

למרות כל היתרונות של כרטיס הביקור יש לו גם מספר חסרונות. מאוד קל לזרוק את הכרטיס או לאבד אותו. בצורה כזו, במידה שהלקוח לו נתתם את כרטיס הביקור לא יהיה מרוכז או לא מספיק בעניין הוא יכול לשכוח את הכרטיס בקלות ולא יהיה דבר שיזכיר לו. כמו כן, עלויות הדפסת הכרטיסים יכולות להיות לא זולות ולהגיע לסכומים גבוהים מאוד. 

דבר נוסף שיש לקחת בחשבון הוא את העובדה שיהיה לכם קשה לעדכן את הפרטים בעת הצורך. כל פעם שתרצו לעדכן פרט מסוים בכרטיס הביקור שלכם יהיה עליכם להדפיס את הכרטיסים מחדש. במידה וטרם אזלו לכם הכרטיסים הקודמים יהיה עליכם להחליט בין זריקה של הכרטיסים הישנים ואיבוד הכסף עליהם לבין המתנה עם עדכון הפרטים החדשים.  

כרטיס ביקור גודל- מה הגודל הסטנדרטי של כרטיסי ביקור? 

אחד הדברים החשובים שיש לקחת בחשבון בעיצוב כרטיס ביקור הוא גודל הכרטיס והצורה שלו. גודל כרטיס ביקור סטנדרטי בארץ יהיה 5×9 ס"מ, ואילו גודל כרטיס ביקור סטנדרטי בחו"ל יהיה 8×5.5 ס"מ. גודל כרטיס ביקור סטנדרטי בארץ בנוי ככה שהוא יוכל להיכנס לארנק בקלות, כך הוא יישמר בצורה טובה ולא יקשה על מי שמקבל אותו. 

 

טיפים לעיצוב כרטיס ביקורכרטיס ביקור גודל- טיפים לעיצוב כרטיס ביקור

על מנת לעצב כרטיס ביקור בצורה נכונה, חשוב מאוד לשים לב לפרטים שונים כמו סגנון הכרטיס, הצבע שלו ועוד. חשוב שעיצוב הכרטיס יתאים לאופי העסק וישרת אותו בצורה הטובה ביותר. ריכזנו לכם חמישה פרטים שחשוב לשים לב אליהם בעיצוב כרטיס ביקור. 

 

סגנון הכרטיס

עיצוב כרטיס ביקור ניתן לביצוע במגוון סגנונות שונים. הבחירה בסגנון העיצוב לכרטיס הביקור תהיה תלויה בין היתר בטעם האישי שלכם, אך עליכם לקחת בחשבון כי כל סגנון עיצובי ישפיע על הלקוח בדרכים אחרות. לדוגמא, אם תבחרו בסגנון עיצוב חדשני יותר, הוא יוכל ליצור עניין רב בקרב הלקוחות הפוטנציאליים שמקבלים אותו. סגנון עיצוב חדשני בא לידי ביטוי בפלטת צבעים עשירה ובאלמנטים רבים ומגוונים. לעומת זאת, אם תבחרו בסגנון עיצוב קלאסי יותר, הוא יגרום לכך שמי שיקבל אותו יתמקד בדיוק במה שאתם רוצים שהוא יתמקד. סגנון עיצוב קלאסי יבוא לידי ביטוי עם צבע אחד או שניים, אלמנט אחד או שניים וכמות המידע ההכרחית בלבד. 

לכן, לפני שאתם בוחרים סגנון עיצובי חשבו מה אתם רוצים להעביר ללקוחות שלכם וכיצד אתם רוצים להשפיע עליהם. כך תוכלו לבחור את סגנון העיצוב שמתאים למה שאתם מחפשים. 

 

צבעים

פרט נוסף חשוב מאוד שעליכם לקחת בחשבון בעיצוב כרטיס הביקור שלכם הוא פלטת הצבעים בהם תשתמשו. פלטת הצבעים תעזור לכם לאפיין את העסק שלכם ואתכם. על  מנת לבחור פלטת צבעים תוכלו להיעזר במספר קווים מנחים- 

  • מה תחום העיסוק שלכם? לתחומי עיסוק רבים קיימים צבעים שיוצרים קשר אליהם ומתאימים להם, כך שהלקוח רואה את הצבעים ויודע כבר לאיזה תחום קשור כרטיס הביקור. לדוגמא, התחום הרפואי מאופיין בגווני אדום ולבן. תחום האפייה והבישול יאופיין בגווני אדום, כתום, ורוד, ירוק, חום ולבן. תחום הרפואה האלטרנטיבי יאופיין בצבעי ירוק, טורקיז וכחול. כמובן שאתם לא מחויבים ללכת עם הצבעים השגרתיים ולהתאים צבעים חדשים, אך יש לקחת בחשבון כי הצבעים הללו נמצאים במוח שלנו ויוצרים קשר ישיר למקצועות מסוימים. לכן, אם אתם מעוניינים שהלקוח יבחין בצבעים ויידע למה הם שייכים כדאי לברר על התאמת צבעים למקצועות מסוימים. 
  • במידה ואתם מעוניינים לבחור בצבעים שלא בהכרח קשורים באופן ישיר למקצוע שלכם, יש לבחור בצבעים שעובדים טוב ביחד. לדוגמא, צבעים משלימים כמו צהוב וסגול, כחול וכתום, אדום וירוק ועוד. 
  • אתם יכולים לבחור בין צבעים חמים לבין צבעים קרים. לדוגמא, לבחור לעצב את כרטיס הביקור שלכם על בסיס צבעים קרים כלומר גווני כחול, ירוק וסגול, או על בסיס צבעים חמים כלומר גווני אדום, כתום וצהוב. 
  • תוכלו לבחור בצבעי מונוכרום, צבע אחד וגווני לדוגמא כחול אפור, כחול כהה, כחול, תכלת, 

ועוד. 

 

לוגו/ איור גרפי

על מנת למתג את העסק שלכם בצורה נכונה מומלץ מאוד להוסיף לוגו או איור גרפי. מיתוג הוא תהליך בו הופכים את העסק למותג והוא נחשב לאחד הדברים החשובים ביותר בעולם העסקים. מלבד מיתוג העסק, הלוגו נותן ללקוחות הפוטנציאליים שלכם מושג על העיסוק שלכם ועל טיב העסק. כמו כן, לוגו או איור גרפי עוזרים להטביע בלקוחות הפוטנציאליים שלכם חותם ויישארו בזיכרון שלהם. 

אם אין לכם לוגו או איור גרפי מתאימים לעסק, כדאי מאוד לבחור בחברה מתאימה שתעצב עבורכם את הלוגו על מנת למתג את העסק בצורה נכונה. 

 

טקסט

כרטיס ביקור צריך להכיל את הפרטים החשובים של בעל העסק. יש לקחת בחשבון שמומלץ לא להגזים עם כמות הטקסט. חשוב מאוד שכמות הטקסט לא תהיה מוגזמת ושהיא תיכנס כראוי בגודל הכרטיס. הפרטים המומלצים לכרטיס ביקור מודפס הם לוגו או איור גרפי, שם בעל העסק, תחום העיסוק, מספר טלפון, מייל, אתר וחשבון פייסבוק.

צורת הכרטיס

כיום תוכלו לבחור בין מגוון צורות שונות כמו כרטיס עגול, מרובע ועוד, או אפילו צורות שמתאימות לעסק כמו צורה של עוגה לכרטיס עבור אופה, צורה של רכב עבור נהג מונית, צורה של דובי עבור חנות צעצועים ועוד. 

כרטיס ביקור נועד להעביר את פרטי ההתקשרות של המנעולן ללקוחות שלו ולכל מי שיבחר באופן תמציתי ופשוט
ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>