מתחילים להרוויח 1,000$ בזמן למידת קורס מסחר באמזון

תוכן עניינים

חולמים על הכנסה מהבית? חושבים שיש לכם את מה שצריך בשביל לקדם מוצרים ולהרוויח עליהם? אם כן, אחת האופציות הבולטות בתחום היא מסחר באמזון, פלטפורמת המסחר הגדולה והמובילה בעולם. יחד עם זאת, על מנת להצליח ולהרוויח, גם את המסחר בפלטפורמה הזו צריך ללמוד וממי שיודע. אין ניסים ונפלאות אלא יש למידה, השקעה ועבודה המובילות להצלחה. אז איך מתחילים? בואו נראה.

איך לעשות כסף באינטרנט איור

בשנים האחרונות מחפשים אנשים רבים אופציות להרוויח כסף מבלי לצאת מהבית, לשבת עם כוס קפה מול המסך ולהביא פרנסה או לפחות השלמת הכנסה באמצעות הקלקות. יחד עם זאת, בין החלומות והפנטזיות ובין המציאות יש מרחק, ולא פעם מרחק רב, ולראייה – הרבה אנשים שנכנסים ו – "מנסים את מזלם" בסופו של דבר פורשים. מדוע? בעיקר מפני שלא לקחו מספיק ברצינות את תהליך הלמידה. מדוע בכלל חשוב ללמוד מסחר באמזון בצורה רצינית, ואיך עושים זאת? על כך בשורות הבאות.

מסחר באמזון – בין חלום למציאות

איזה כיף יהיה לקום בבוקר ולראות על מסך המחשב שהרווחתם בלילה כמה מאות דולרים על מוצר מסוים, בלי שעשיתם כלום חוץ מלישון? איזה כיף יהיה להביא רווחים נאים בלי לצאת לעולם העבודה הלוחץ והמלחיץ? בטח מדובר בעבודה ממש קלה… נכון? אז זהו, שלא. האמת היא שכמו בכל תחום בחיים, כולל במסחר, יש לדעת מי נגד מי, להבין את הכללים, לדעת להשתמש בכלים המוצעים בפלטפורמה, לבחור נכון את המוצרים שלכם וכמובן גם לדעת לשווק אותם ולצאת ברווח.

מצד שני, הבשורות הטובות הן שמי שלומד מסחר באמזון ובאינטרנט באמצעות קורס רציני, מתמיד ומתחייב לעצמו, משקיע ופועל עם הרגליים על הקרקע – בהחלט יכול להצליח. הדרך מתחילה בקורס שמוצע על ידי מכללות וגורמים שונים המתמחים בעולם הדיגיטל והשיווק.

איזה קורס מסחר באמזון לקחת?

אם תכתבו בגוגל את הביטוי "מסחר באמזון" תגלו שיש לא מעט גורמים המציעים אותו. הקורסים נבדלים זה מזה במספר פרמטרים, ובהם אורך הקורס שיכול לנוע על פני עשרות או מאות שעות, תחומי הלימוד בקורס, היותו מועבר כולו אונליין או בחלקו במפגשים פרונטאליים, וכמובן גם זהות המרצים בקורס על הניסיון וההצלחות שלהם, והעלויות של הקורס.

מה שעליכם למצוא הוא מכללה או גורם אחר שיש לו הצלחות מוכחות, ניסיון וותק. למשל, אם מדובר בגוף שזוהי שנתו הראשונה או השנייה, ייתכן שהקורס שלו איכותי אך סביר יותר להניח שתמצאו מענה מצוין במכללה ותיקה. מדוע? מפני שהוותק מעיד על הצלחה לאורך שנים, על תלמידים מרוצים שגם המליצו על המכללה לאחרים, וכן – גם על יכולת שיווק טובה שהינה חיונית להצלחה במסחר.

מעבר לכך, חשוב כמובן לבדוק שהקורס המוצע כולל לכל הפחות את התחומים הבאים" מבוא למסחר באמזון, מציאה של ספקים, כיצד פועל המסחר בפלטפורמה, שיווק ומיתוג, השקה של מוצרים, תחזוקה העמוד שלכם באמזון, ואסטרטגיות פרסום.

יכול לעניין אותך גם: איך יודעים מה למכור באיביי?