כרטיס ביקור דיגיטלי חכם

באנר כרטיס ביקור דיגיטלי

כרטיס ביקור דיגיטלי חכםכרטיס ביקור דיגיטלי חכם הוא הגרסה המודרנית של כרטיסי ביקור מסורתיים. אבל מה זה אומר בעצם? האם כל סוגי העסקים חייבים את הכרטיס? כמה עולה כרטיס ביקור דיגיטלי? הנה כל התשובות והפרטים לפניכם.

כרטיס ביקור דיגיטלי חכם הוא ייצוג דיגיטלי של זהות החברה שלכם, וניתן לעצב אותו כך שיתאים לזהות המותג, לסוגי השירותים של החברה ועוד. זה גם יכול להיות מותאם אישית על סמך הצרכים הספציפיים שלכם, והוא משולב במלואו עם החומרים השיווקיים השונים. כך, לעולם לא תצטרכו להתמודד עם הדפסת נייר וכרטיסי ביקור שוב.

בשביל מה צריך כרטיס ביקור דיגיטלי חכם?

כרטיס ביקור דיגיטלי חכם מסייע בהצגת תדמית חברה אישית, מקצועית וכללית עבור אנשי מקצוע שונים. יתר על כן, זה עוזר להבדיל את החברה מהמתחרים שלה, על ידי הצגת “מי אתה ומה אתה מציע ללקוחות פוטנציאליים”.

בסופו של יום, כרטיס ביקור דיגיטלי חכם נוח יותר מהמסורתיים, מכיוון שכל המידע הדרוש לצורכי תקשורת זמין במקום אחד – הטלפון של הלקוח, המחשב הנייד שלו וכו’. בקליק אחד, הלקוח נחשף בפני כל פרטי העסק וסוגי השירותים שיציע, “אודות” העסק, החנות האינטרנטית של העסק ועוד.

 

כלי המאפשר ייצוג דיגיטלי מקיף

כרטיס ביקור דיגיטלי חכם מסייע בהצגת תדמית חברה אישית, מקצועית וכללית עבור אנשי מקצוע שונים.

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא כלי המאפשר לך לקבל ייצוג דיגיטלי מותאם אישית של עצמך ושל העבודה שלך. כרטיס ביקור דיגיטלי עוזר לך להציג את הכישורים, המומחיות, הניסיון והכישורים שלך מבלי שתצטרך לדאוג לגבי הלוגיסטיקה של הדפסת כל דבר פיזי.

בנוסף למה שציינו כאן למעלה, הכרטיסים מתוכננים מתוך מחשבה על מידע נוסף, ולא רק השם ופרטי ההתקשרות של העסק. כרטיסי ביקור דיגיטליים מקלים על מעסיקים או לקוחות פוטנציאליים למצוא שירות או מוצר כשיצטרכו אותך בעתיד. הם מספקים תמונה ברורה של מה שאתה מציע, כמו גם מה הצרכים שלך, כך שאף אחד לא יצטרך לבזבז זמן בניסיון להתאים שני פרופילים נפרדים – אחד מקוון, אחד לא (זה שלא יהיה מקוון, יהיה דף פיזי כלשהוא כמו פלייר, כרטיסי ביקור מקרטון, הדפסת עלונים לעסק ועוד).

שלחו את כרטיס הביקור שלכם דרך WHATSAPP, פייסבוק וכל מדיה אחרת

כרטיס ביקור דיגיטלי מגיע בפורמטים שונים ועושה שימוש בטכנולוגיה כדי לספק למחזיקי כרטיסכרטיס ביקור דיגיטלי מגיע בפורמטים שונים ועושה שימוש בטכנולוגיה כדי לספק למחזיקי כרטיס ביקור חוויה מותאמת אישית ביקור חוויה מותאמת אישית. כרטיס ביקור דיגיטלי חכם הוא אבולוציה של כרטיס הביקור הפיזי המסורתי. השיטה מציעה למשתמשים את היכולת להציג את עצמם במדיות החברתיות שלהם, לפרסם את האתר, את הבלוג ומידע אחר על עצמם. כרטיסי ביקור דיגיטליים מציעים ללקוחות גם חוויה ייחודית, לפחות יותר מזו הפיזית הטיפוסית.

חברות משתמשות כעת בכרטיסי ביקור דיגיטליים כחומרי שיווק, כדי לבנות את המותג שלהן ולבסס אמון עם הלקוחות. הכרטיסים משמשים גם ככלי שיווק ישיר שניתן לשלוח באמצעות דואר אלקטרוני או פלטפורמות מדיה חברתית כמו LinkedIn עבור לידים, דרך WHATSAPP ועוד. בפועל, מדובר בעצם בסוג של דף נחיתה או “מיני-סייט” (מיני אתר) הכולל קישוריות לאתר שלכם, לפרופילים של המדיות החברתיות, לסוגי השירותים שלכם ועוד. בקליק אחד, כרטיס ביקור דיגיטלי חכם מציג בפני הלקוח את כל המידע עליכם.

דרך להבליט את שם המותג בקהלי היעד

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא דרך להבליט את שמך בקרב הקהל. זה צריך להיות ייחודי ואישי, אבל עדיין מקצועי. כרטיס ביקור דיגיטלי הוא כלי שניתן להשתמש בו כדי לשווק את כישוריך תוך שמירה על תדמית מקצועית. אתם פשוט צריכים חברת בניית אתרים וכרטיסי ביקור דיגיטליים שתעזור לכם ליצור רעיונות ולבחור עיצוב לכרטיס.

לרוב, חברות בניית אתרים יכולות לעזור לכם ליצור כרטיס ביקור דיגיטלי מרשים. הן ישתמשו ביצירתיות ובידע שלהן כדי לעצב ולקנות את האפשרויות הטובות ביותר למסר הרצוי. כמו כן, לוודא שהוא תואם את הצרכים והציפיות של קהל היעד ואת צרכי בית העסק.

כמה עולה כרטיס ביקור דיגיטלי חכם?

לגבי מחיר, אם שאלתם כמה עולה כרטיס ביקור דיגיטלי חכם, אז מחיר כרטיס ביקור דיגיטלי חכם נע בין כמה מאות שקלים בודדים לבין 1,500 ₪ ומעלה. לרוב, אלו יהיו טווחי המחירים הממוצעים. כמובן שגם ניתן לבנות כרטיסי ביקור דיגיטליים חכמים בעלויות של 3,000 ₪ ומעלה, כך שהכול תלוי בצרכים של בית העסק, במה שהכרטיס עתיד לכלול, בסוג העיצוב וכו’.

בשורה התחתונה, לא תמיד יהיה מחיר סטנדרטי לשירות. זה תלוי איזה סוג של כרטיס ביקור דיגיטלי חכם אתה רוצה לבנות, המורכבות שלו וכמה אנשים ישתמשו בו. יש מגוון רחב של מחירים מ-500 ₪ ועד 3,000 ₪ לפרויקט. אמנם הרף העליון של ה-3,000 ₪ יכול להיחצות בעקבות מורכבות וסיבות נוספות, אבל בדרך כלל זה הגבול שמומלץ לשלם כל כרטיסי ביקור דיגיטליים חכמים.

זכרו, יש הרבה חברות ועצמאים שבונים כרטיסי ביקור דיגיטליים בחוץ, אבל לא כולם יעילים באותה מידה. אם חברה מסוימת מחזיקה במוניטין של שנים ודורשת מחיר גבוה מחברות אחרות, ייתכן שיהיה שווה להוסיף עוד כמה שקלים מכיסכם.

יצירת כרטיס ביקור דיגיטלי חכם הפכה להיות דבר נפוץ בכמעט כל עסק מתקדם היום. הסיבה לכך ברורה, הטכנולוגיה מתחדשת, אנשים פחות יוצאים מהבית, הפגישות דרך הזום ולכן, כרטיסי ביקור מודפסים כבר אינם רלוונטיים כמו בעבר. היום כל אדם מחזיק טלפון חכם, ובטלפון החכם הזה אפשר לשווק את העסק שלכם. עם זאת, עדיין יש סייג כלפי כרטיסי ביקור דיגיטליים מכיוון שעדיין אנחנו לא מצליחים להבין עד הסוף עד כמה זה יעיל. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על היתרונות והשימוש של כרטיס ביקור דיגיטלי.

 

מהו כרטיס ביקור דיגיטלי חכם?

מכירים כרטיס ביקור מודפס? בעבר, בסוף פגישת עסקים או כאשר לקוח מגיע אלינו לבירור בחנות היינו מעניקים לו כרטיס ביקור שעליו הוא שמר (או לא) למטרת יצירת קשר בעתיד. בעבר היו כרטיסים פשוטים, שם העסק כולל עיסוק וטלפון ליצירת קשר. עם זאת, אנחנו כל יום מבינים את החשיבות הגדולה שיש לאותם כרטיסי ביקור ועד כמה הם נחשבים לכלי שיווקי. התפקיד של כרטיס ביקור דיגיטלי חכם הוא לאפשר ללקוח ליצור איתנו קשר באמצעות לחיצה פשוטה, הוא יוכל לראות את האתר שלנו באמצעות לינק ויקבל קישורים לכל האינפורמציה אודות העסק שלנו, בין אם מדובר על אתר או דף עסקי. כרטיס ביקור דיגיטלי שולחים באמצעות לינק לטלפון או למייל, מדובר על מעין אתר של עמוד אחד מתומצת שאפשר בכמה שניות להבין על מה מדובר. ישנם עיצובים שונים עבור כרטיס ביקור דיגיטליים, בדיוק כמו שיש עיצובים שונים לכרטיסי ביקור מודפסים. 

 

כמה עולה לייצר כרטיס ביקור דיגיטלי חכם?

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא כלי שניתן להשתמש בו כדי לשווק את כישוריך תוך שמירה על תדמית מקצועית

האם זה באמת משתלם לנו לייצר כרטיס ביקור דיגיטלי חכם? תחילה, מה המחיר אותו אתם משלמים על כרטיס ביקור מודפס? כאשר אנחנו רוצים לייצר כמות של כ-1,000 כרטיסי ביקור, המחיר אותו אנחנו נשלם יהיה כ-200 ש”ח עבור כרטיסי ביקור איכותיים יחסית. אבל כאשר אנחנו רוצים כרטיס ביקור דיגיטלי חכם, אנחנו יכולים לעשות את זה בחינם. כל מה שאנחנו צריכים לשלם עליו הוא שירות אחסון שעולה כ-250 ש”ח כל שנה. סביר להניח שעסק קטן עד בינוני משתמש ביותר מ-1,000 כרטיסי ביקור מודפסים ולכן, הרבה יותר משתלם לנו לטווח הקצר והארוך להיעזר בכרטיס ביקור דיגיטלי. מצד שני, אם אנחנו רוצים לבחור בכרטיס ביקור דיגיטלי מעוצב, אנחנו יכולים לשלם בין מאה שקלים ועד 1,200 ש”ח באופן חד פעמי עבור עיצוב הכרטיס ומילוי תוכן בצורה מקצועית. גם כאן, הסתכלות על הטווח הארוך יכולה להשפיע על הבחירה שלנו. אל תסתכלו רק על המחיר (שלטווח הארוך משתלם) אלא גם על כלי שיווקי חדש לעסק שלכם.

 

האם כרטיס ביקור דיגיטלי מהווה תחליף לאתר?

כאשר אנחנו יוצאים מנקודת הנחה שאין לעסק שלנו אתר ומדובר על עסק קטן, לדוגמא עסק של בניית ציפורניים לעבודה מהבית, אפשר להמיר כרטיס ביקור דיגיטלי חכם למעין אתר. אנחנו לא נקבל את התוצאה הטובה ביותר, אבל הבחירה הזאת מתאימה למי שאין לו תקציב עבור בניית אתר. עם זאת, כאשר אנחנו מדברים על עסקים גדולים יותר מוטב להדגיש כי כרטיס הביקור אינו מהווה תחליף לאתר. המטרה העיקרית של כרטיס הביקור הוא להוות מעין “טריגר”. כאשר אדם פותח כרטיס ביקור, הכל צריך להופיע לו באופן ממוקד ומושך – המטרה היא שהכרטיס יגרום לאותו לקוח לקרוא על העסק שלכם, לפתוח את העסק, להיכנס לדף העסקי של הפייסבוק שלכם. אין לכם הרבה דרכים לגרום ללקוח להיכנס, אתם חייבים להיות ייחודיים ולדעת איך לעבוד באופן שיווקי חכם. 

 

למה לא פשוט להדפיס כרטיסי ביקור?

יש מספר חסרונות של כרטיסי ביקור מודפסים, החיסרון הראשון הוא הבלאי. אתם יכולים לחשוב על עצמכם, כמה פעמים קיבלתם כרטיס ביקור וזרקתם אותו לפח בסופו של דבר? או שכחתם אותו בכיס וגיליתם את זה רק לאחר שכבר הבגד עבר כביסה? מלבד לכך, כאשר אנחנו מסתכלים על המחיר אותו אנחנו משלמים הינו גבוה יותר עבור כרטיס ביקור מודפס. ההוצאות עבור כרטיסי ביקור מודפסים הינם על בסיס קבוע, כל פעם נגמר המלאי של הכרטיסים וצריך לחדש. חידוש בסדר גודל קטן יעלה לנו כמה מאות שקלים בחודש, כאשר מדובר על עסקים גדולים המחירים עולים. עם זאת, המחיר עבור כרטיס ביקור דיגיטלי חכם נשאר קבוע (אחסון). המחיר אותו אנחנו משלמים לרוב ינוע בטווח של 250 ש”ח בשנה עבור אחסון ותחזוקה. 

 

מהם הדגשים ביצירת כרטיס ביקור דיגיטלי?

אם החלטתם ליצור כרטיס ביקור דיגיטלי חכם באופן עצמאי, חשוב לדעת את כל ההשלכות שיש לכך. אין בעיה לעשות את זה לבד, יש לא מעט תוכנות חינמיות שתוכלו לפגוש אבל בכל זאת, יש כלים שיווקיים ששווה להתאמץ בשבילם. בסופו של דבר, אתם מציגים את העסק שלכם באמצעות אותם כרטיסים. לכן, תזכרו שאתם יכולים לפגוע בתדמית שלכם אם תעשו את כרטיס הביקור באופן לא מקצועי.

  • מיקוד – הדגש הראשון שאנחנו רוצים לשים עליו דגש הוא מיקוד הטקסט שלכם. אין לכם הרבה מקום למלל כאשר מדובר על כרטיס ביקור כלשהו. לכן, הבחירה שלנו חייבת להיות ממוקדת, עלינו לדעת במשפט אחד איך לגרום ללקוח להיכנס לאתר הבית שלנו ולקבל אינפורמציה מלאה לגבי השירות שלנו. בדרך כלל, עבור הדברים האלה אנחנו צריכים בעלי מקצוע בתחום השיווק.
  • עיצוב – לעיצוב יש דגש מאוד גדול, אנחנו קונים עם העיניים. אם נדאג לשמור על תבנית ייחודית ועיצוב מרענן, אנחנו יכולים למשוך את הקהל שלנו באופן ויזואלי. בדרך הזאת, אנחנו יכולים לאסוף עוד ועוד לקוחות פוטנציאליים. 

 

ניווט מהיר בחזרה:

New digital

New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

כרטיס ביקור דיגיטלי חכם

אל תעצרו כאן!

קבלו מידע נוסף לגבי כל מה שצריך לדעת על כרטיסי ביקור דיגיטליים והתקדמו גם אתם!
רושם ראשוני מקצועי במרחק קליק אחד!