כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

כרטיס ביקור דיגיטלי לעסקכרטיס ביקור דיגיטלי לעסק

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא התחליף המשודרג לכרטיסי הביקור הרגילים (כרטיסי ביקור העשויים מנייר), כרטיס הביקור הדיגיטלי הוא בעל יתרונות רבים לכל סוגי העסקים.

בתוך כרטיס הביקור הדיגיטלי מופיעים כל הנתונים הדרושים כדי ליצור קשר עם בעל העסק כמו למשל מספר טלפון, כתובת המייל של בעל העסק, הכתובת של העסק ועוד. כמו כן, כרטיס הביקור הדיגיטלי מכיל בתוכו מגוון רחב של אלמנטים אשר מאפשרים ללקוח להכיר את בית העסק וכל זה בלחיצות כפתור פשוטות. רק העובדה הזו מעלה באופן משמעותי את הסיכויים שהלקוח יבחר דווקא בכם בפעם הבאה שיזדקק לשירות בתחום בו עוסק העסק שלכם. 

 

מהם ההבדלים בין כרטיס ביקור דיגיטלי לכרטיס ביקור רגיל?

כיום, כאשר הרוב הגדול של התחרות העסקית מתרחש באינטרנט וברשתות החברתיות כרטיס הנייר הוא כמעט ולא אפקטיבי. אך כרטיס הביקור הדיגיטלי מקנה לבית העסק נוכחות באינטרנט וברשתות החברתיות ובכך הוא עוזר לבית העסק לממש את מלוא הפוטנציאל במפגש הראשוני מול הלקוח שמתרחש ברוב המקרים באינטרנט. 

ניתן להבין כי כרטיס ביקור דיגיטלי מתאים לכל בית עסק אשר חשוב לו להגיע לכמה שיותר לקוחות בכמה שפחות מאמץ ולהיות בטוח כי הלקוח יוכל לשמור את פרטי ההתקשרות של בית העסק בקלות ולהשתמש בהם בשעת הצורך במהירות. כמו כן, כרטיס ביקור דיגיטלי הינו פתרון מעולה לבית עסק אשר מעוניין להציג את עצמו בצורה הטובה ביותר בפני לקוחות פוטנציאלים ואינו מוכן להסתפק בכמות המידע המעטה שניתן להעביר בכרטיס הביקור הרגיל.  

מהן הסיבות לבחור בכרטיס ביקור דיגיטלי?

  • בגלל הנוחות שהוא מציע- תשכחו מערימות של כרטיסי ביקור ועברו לכרטיס ביקור דיגיטלי שילווה אתכם לכל מקום שתרצו מבלי לתפוס מקום.
  • בגלל הכסף שהוא חוסך לנו – כרטיסי ביקור העשויים מנייר דורשים הדפסה מידי פעם, לעומת זאת כרטיס הביקור הדיגיטלי נותן לבית העסק את האפשרות להגיע לכמות אין סופית של לקוחות ולקבל חשיפה לעסק ללא הגבלה, כל זאת תוך כדי חיסכון כספי מכיוון שאין צורך בהדפסה חוזרת של כרטיס דיגיטלי.

 

היתרון השיווקי שמקנה הכרטיס הדיגיטליבזכות היתרון השיווקי שמקנה הכרטיס הדיגיטלי

כרטיס הביקור הרגיל מאפשר לבית העסק להציג רק מידע בסיסי, ללא כל מידע שיווקי אשר עוזר לקדם את העסק, לעומת זאת כרטיס הביקור הדיגיטלי מציע אפשרויות שיווקיות אשר בעזרתן ניתן לנצל את מלוא פוטנציאל החשיפה בפעם הראשונה וליצור אצל הלקוח רושם ראשוני מצויין אשר יגרום לו לחזור אל בית העסק בעתיד. 

כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק נותן לכם את האופציה להציג תמונות וסרטונים שונים של העסק, לספר על העסק שלכם בצורה משכנעת, להציג את היתרונות הקיימים בעסק שלכם לעומת העסקים האחרים ולבסוף להניע את הלקוח הפוטנציאלי לפעולה. נוסף על כך, ניתן לשתף את כרטיס הביקור הדיגיטלי בקלות רבה בכל רשת חברתית ומדיה דיגיטלית. יתרון זה תורם לעסק בכך שהלקוח יכול לשתף את פרטי העסק עם אנשים נוספים ובכך להגדיל את כמות החשיפה של העסק.

 

בזכות הקלות בה ניתן לערוך את כרטיס הביקור הדיגיטלי

הדפסת כרטיסי ביקור רגילים היא פעולה מסובכת מכל הבחינות ובית העסק נדרש לחזור על פעולת ההדפסה בכל פעם שישנו שינוי משמעותי בעסק. 

בכרטיס הביקור הדיגיטלי ניתן לבצע עריכות ושינויים בלחיצת כפתור אחת ללא כל השקעה של מאמץ תוך כדי חיסכון של כסף וזמן. נוסף על כך, ברגע שאתם מבצעים שינוי בכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם הוא מתבצע באופן אוטומטי גם אצל כרטיסי הביקור הדיגיטליים אשר נמצאים אצל הלקוחות שלכם. 

 

בגלל הקלות בה ניתן להשתמש בכרטיס הביקור הדיגיטלי

כיום, כל לקוח פוטנציאלי מלא במידע מכל הסוגים המגיע דרך האינטרנט, רוב הסיכויים שכרטיס ביקור רגיל אשר עשוי מנייר יצא את עצמו עמוק בתוך התיק או שפשוט יאבד ללקוח. לעומת זאת כרטיס הביקור הדיגיטלי לעולם לא יכול לאבד, לא ניתן לזרוק אותו לפח והוא אינו תופס מקום מיותר ללקוח. ברגע בו הלקוח צריך את שירותיו של העסק הוא פותח את הכרטיס הדיגיטלי בלחיצת כפתור אחת. 

 

כדי לשמור על איכות הסביבה

כרטיסי ביקור רגילים עשויים מנייר, כדי לייצר אותם יש צורך בכריתת עצים. מעל 80% מכרטיסי הביקור הרגילים נזרקים לאחר שבוע, זוהי כמות ענקית של נייר אשר מתבזבז לחינם. אם כלל העסקים יעברו לכרטיסי ביקור דיגיטליים ישמרו כמויות עצומות של עצים. 

 

מהם המחירים של כרטיס ביקור דיגיטלי?

המחיר של כרטיס ביקור דיגיטלי מעוצב נע בין 600 שקלים ל-1100 שקלים להקמה ראשונית של הכרטיס.  כרטיס ביקור דיגיטלי בסיסי עולה בין 200 שקלים ל-600 שקלים.

איזה מידע ניתן להציג בכרטיס ביקור דיגיטלי?

כרטיס ביקור דיגיטלי מאפשר ללקוח לבצע מגוון רחב של פעולות בלחיצת כפתור פשוטה, חלק מן הפעולות אותן יכול לבצע הלקוח בכרטיס הביקור הדיגיטלי הן:

  1. שליחת מייל לבית העסק
  2. כניסה לאתר של העסק בלחיצת כפתור
  3. חיוג מהיר לבית העסק בלחיצת כפתור
  4. כניסה לפרופילים של העסק ברשתות החברתיות
  5. הוספה לאנשי קשר בלחיצה
  6. שיתוף הכרטיס הדיגיטלי ברשתות החברתיות השונות בלחיצת כפתור

כרטיס ביקור דיגיטלי לעסקיםכרטיסי ביקור מודפסים מעולם לא איבדו את מקומם בעולם העסקים, אבל זה לא אומר שהם הפתרון המתאים ביותר לכל סיטואציה ובכל עידן טכנולוגי. בשנים האחרונות הולך ותופס תאוצה תחום חדש של כרטיסי ביקור דיגיטליים, שמסירתם לנמען מתבצעת בצורה שונה לגמרי, הם נראים שונה, הם עוברים בפלטפורמה שונה והם גם מיועדים להשיג מטרות שונות, גם אם משיקות. אז מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי לעסקים? מי צריך את זה? האם זה משתלם? האם כדאי להשתמש בגרסה החינמית? את כל התשובות לכל השאלות תוכלו למצוא ממש כאן בשורות הבאות.

 

אז מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי לעסקים?

ובכן, כרטיס ביקור דיגיטלי הוא מעין אתר אינטרנט זעיר, היושב על גבי שרת אינטרנט וזמין לצפייה בכל עת ומכל מקום. אתר זה כולל פרטים הדומים ברובם לפרטים המופיעים על גבי כרטיס ביקור מודפס, אך בתוספת אלמנטים ספציפיים וייחודיים למרחב הדיגיטלי. בניגוד לכרטיס ביקור מודפסת, הכרטיס הדיגיטלי לא מיועד להעברה מיד ליד במפגשים פנים אל פנים, אלא מועבר בצורה מקוונת לנמען שלכל הפחות כבר שמע על העסק. בהמשך נפרט את הדברים יותר, אך בשלב הזה חשוב לדעת שבניגוד לכרטיס ביקור מודפס אותו אתם מדפיסים פעם אחת ומאותו רגע אתם אחראים להפצתו וחלוקתו, במקרה של כרטיס ביקור דיגיטלי לעסקים, לא מדובר במוצר אלא בשירות עבורו משלמים תשלום שנתי וגם על כך נרחיב בהמשך.

מהם הפרטים הנכללים בכרטיס ביקור דיגיטלי?

כרטיס ביקור דיגיטלי, ממש כמו כרטיס ביקור מודפס, הוא כלי שיווקי אך בעל מטרה מאוד ספציפית, לספק לנמען פרטים התקשרות ראשוניים עם מוסר הכרטיס. בכרטיס הביקור הדיגיטלי נמצא בדיוק את הפרטים האלה ובכלל זה שם מלא, תפקיד, שם העסק/ חברה, מספר טלפון, מספר נייד, מספר פקס, כתובת דוא"ל וכתובת אתר. אלא שבמקרה של כרטיס ביקור דיגיטלי אנו יכולים להוסיף עוד מספר פרטים חשובים וקריטיים ובכלל זה קישורים לחשבונות ברשתות חברתיות, הצגת תמונות וגרפיקה שיווקית אטרקטיבית ואפילו שילוב של סרטון וידאו. יחד עם זאת, גם במקרה של כרטיס ביקור דיגיטלי חשוב מאוד לשמור על עקרון התמציתיות. כרטיס ביקור דיגיטלי לעסקים לא נועד לשמש כאתר האינטרנט שלכם או לספר באריכות מדוע כדאי לעבוד איתכם. הוא נועד לתת טעימה קצרה אבל חזקה והוא נועד לספק פרטי התקשרות לעידוד יצירת קשר.

 

איך מועבר הכרטיס לנמען?

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא כאמור אתר זעיר היושב על גבי שרת אינטרנט מקוון מסביב לשעון. העברתו לנמען מבוצעת באמצעות שליחה שלו אל הטלפון של הנמען באופן כזה שהכרטיס מופיע על גבי המסך באופן אוטומטי. במילים אחרות, כרטיס ביקור דיגיטלי הוא לא קובץ או קישור שאותו הנמען צריך לפתוח בעצמו, אלא שהוא נפתח באופן אוטומטי ומוצג לנמען על גבי מסך הטלפון שלו. משלוח הכרטיס מתבצע בשורה של סיטואציות אותן יכול המשתמש להגדיר בעצמו. כך למשל, ניתן להגדיר כי כל מי שיתקשר לעסק מחוץ לשעות הפעילות יקבל כרטיס ביקור שבו גם יפורטו שעות הפעילות ועידוד ליצור קשר למחרת. הכרטיס יכול להישלח גם לאחר שיחת טלפון ראשונה שקיים לקוח פוטנציאלי עם העסק, הוא יכול להישלח ללקוח שהשתמש בשירותי העסק ומסר את מספר הטלפון שלו והוא יכול להישלח גם בצורה המונית למאגר של מספרי טלפון המצויים בידי העסק, אם כי פורמט זה הוא לחלוטין לא פורמט המטרה של כרטיס ביקור דיגיטלי לעסקים.

 

מדוע מדובר בשירות ולא במוצר?

ובכן, מוצר הוא פריט שאנו רוכשים ומאותו הרגע, השימוש בו הוא לגמרי עצמאי. שירות הוא לכאורה מוצר המסופק לנו באופן מתמשך ולאורך זמן, כשישנו גורם מקצועי שנקרא ספק השירות, המנהל מערכת שירותית באמצעותה מסופק לנו השירות. במקרה של כרטיס ביקור דיגיטלי לעסקים מדובר בשירות שכן הוא כולל מרכיבים מתמשכים לאורך זמן, שמרגע הפסקתם לא ניתן להשתמש עוד במוצר. כך למשל, ספק השירות הוא זה שמאחסן את כרטיס הביקור שלנו על גבי שרת, הוא זה שמפעיל את המערכת שמזהה את מספרי הטלפון המתקשרים אלינו ומבצע את משלוח הכרטיס לאותם מספרים וכן הלאה. מבחינתנו, מרגע שיצרנו את כרטיס הביקור הדיגיטלי, אנו לא צריכים יותר להתעסק איתו או לחשוב עליו. כל ההפצה שלו לנמענים אותם הגדרנו ובסיטואציות אותן הגדרנו, מבוצעת באופן אוטומטי לחלוטין על ידי ספק השירות. בדיוק מהסיבה הזאת, כרטיס ביקור דיגיטלי לעסקים מסופקים כשירות מתמשך ולא כמוצר חד פעמי ולכן גם התשלום הוא תשלום שנתי ולא תשלום חד פעמי.

איך בונים את הכרטיס?

אם אתם רוצים ליצור לעצמכם כרטיס ביקור דיגיטלי לעסקים, כל שעליכם לעשות הוא לפנות לגורם מקצועי המספק את השירות הזה. ספקי שירות רבים מציעים את הגרסה החינמית של כרטיסי ביקור דיגיטליים. גרסה זו מיועדת לאפשר לכם להכיר את התחום ולהתנסות בו, אבל היא גם בנויה לא לספק לכם את הערך האמיתי הגלום בשירות (אם ניתן היה לקבל את הערך האמיתי בגרסה חינמית, אף אחד לא היה משלם על השירות). בהיבט זה, אתם בהחלט יכולים להתחיל עם הגרסה החינמית, לחוות את השירות ולאחר מכן להחליט האם תרצו לעבור לגרסה בתשלום. ספק השירות אמור לספק לכם את האמצעים הנדרשים לעיצוב ובניית כרטיס הביקור שלכם, כמובן בשיתוף פעולה מלא שלכם ולעיתים גם על ידכם באמצעות פלטפורמות עיצוב ובנייה שיסופקו לכם. התשלום, אם שאלתם נע באזור ה-250 שקלים לשנה שלמה, כך שלא מדובר בסכום שאמור למנוע מכם את השירות, המה גם שהשירות של כרטיס ביקור דיגיטלי לעסקים הוא לא הוצאה עסקית, אלא השקעה בעסק, השקעה שיכולה להניב לכם אלפי מונים יותר מהסכום שהשקעתם בה.

כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק
ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>