יתרונות של כרטיס ביקור דיגיטלי

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

העולם העסקי והתחרות שמורגשת בשוק העסקי הם הגדולים ביותר שבעלי עסקים, חברות, או ארגונים חוו מאיי פעם. הצמיחה והגדילה של השוק העסקי, יחד לקדמה הטכנולוגית הגדולה שהנגישה את הסחר האלקטרוני – הביאו לכך שבעלי עסקים כיום מתמודדים עם קשיים רבים בהשגה של לקוחות עסקיים חדשים. בסופו של דבר, המטרה של כל בעלי העסקים הינה דומה – להגיע למספר גדול של לקוחות פוטנציאליים עסקיים חדשים, דבר שעשוי להגדיל בסופו של דבר גם את ההכנסה החודשית שלנו. אחד הדרכים הטובות ביותר כיום להצלחה בתוך התחרות העסקית הגדולה שמורגשת בשוק – זה החזקה של כרטיסי ביקור דיגיטליים, ושליחה שלהם ללקוחות פוטנציאליים שמגיעים אלינו. בשורות הקרובות נרחיב עוד על כרטיסי הביקור הדיגיטליים, מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי, ומה הם היתרונות השונים של כרטיסי הביקור הללו.

בתור התחלה מה זה כרטיסי ביקור דיגיטליים

כרטיסי ביקור דיגיטליים בראש ובראשונה קרויים על שם כרטיסי הביקור הישנים והקלאסיים שאנחנו מכירים מהעבר – אותם כרטיסי ביקור, אלו שלרוב היו מגיעים בצורה של מגנטים, שבעלי עסקים, חברות, או ספקי שירות כלשהם היו מחלקים בבתים, במקומות ציבוריים, וכיוצא בזאת. כרטיסי ביקור דיגיטליים, מתייחסים לאותה המטרה לגמרי, אך הביצוע הוא דיגיטלי לגמרי – ביצוע שמתאים לעידן הנוכחי ולשוק העסקי המודרני. כרטיסי ביקור דיגיטליים מכילים את כל המידע החשוב והרלוונטי על העסק שלכם – החל מכל הפרטים היבשים, מה השירותים השונים שהעסק שלכם מציע, דרכי תקשורת רלוונטיים, וכיוצא בזאת. את כרטיס הביקור הדיגיטלי, ניתן להעביר באמצעות קישור בכל דרך דיגיטלית שאתם מכירים – החל מהודעה בוואטסאפ, ועד לפרסום ברשתות חברתיות, וכיוצא בזאת.

אלו הם היתרונות השונים של כרטיסי הביקור הדיגיטליים שכל בעל עסק חייב פשוט להכיר

מראה חדשני ויוקרתי

כאשר אתם מעצבים כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק או לחברה שלכם – השמיים הם הגבול. אצלנו, תוכלו למצוא רשימה ענקית של אפשרויות מגוונות לעיצוב כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם. בסופו של דבר, כאשר בעל עסק מחזיק בכרטיס ביקור דיגיטלי – כרטיס הביקור מעניק לעסק שלו לוק יוקרתי, שללא ספק מושך לקוחות פוטנציאליים חדשים.

המלצות אמיתיות

כרטיס הביקור הדיגיטלי שלנו, מחזיק בידיו באופציה נהדרת – הוספה של המלצות אמיתיות לכרטיס הביקורת הדיגיטלי. המלצות מלקוחות, עשויים גם כן למשוך אליכם לקוחות חדשים.

תיק עבודות

בכרטיס הביקור הדיגיטלי, תוכלו למעשה להכניס תיק עבודות שמציג עבודות אחרות שביצעתם בעבר. עבור ספקי שירות רבים, מדובר על דבר קריטי למדי, שכן תיק העבודות שמכיל תמונות, סרטונים, וכיוצא בזאת של עבודות קודמות – הוא תיק עבודות שעשוי להיות קריטי מאוד לאיתור של לקוחות פוטנציאליים חדשים

כל המידע החשוב במקום אחד

כרטיס ביקור דיגיטלי מכיל את כל המידע החשוב ביותר על העסק שלכם במידע אחד. החל ממספר הטלפון, כתובת מגורים, כתובת דואר אלקטרוני, וכל דבר נוסף שעולה לרוחכם.

רוצים לקבל מידע נוסף על עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי? הגעתם בדיוק למקום הנכון! NEW DIGITAL הוא כרטיס הביקור של העסק שלכם. כרטיס ביקור בקליק אחד שיגרום ליותר אנשים להכיר אתכם וכך בעצם לייצר חשיפה גדולה יותר והכנסה טובה יותר. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא בעצם לבחור את התבנית העיצובית שמתאימה לכם, להכניס את המלל ובתוך שניות בודדות יש לכם כרטיס דיגיטלי שעובר הלאה בלחיצת כפתור. תוכלו לקבל מידע נוסף דרך האתר שלנו או ליצור איתנו קשר. התקדמו לעולם חדש יותר עם הכרטיס הדיגיטלי של NEW DIGITAL.

ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>