כרטיס ביקור למעצבת פנים

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

כרטיס ביקור הוא הכלי החשוב ביותר עבור מעצבי פנים. זה נותן להם הזדמנות להציג את כישוריהם ואישיותם. אם את מחפשת אחר מעצב גרפי לעיצוב כרטיס ביקור למעצבת פנים, הגעת למקום הנכון. במאמר הבא נעבור על כל הדגשים, הטיפים ומה שחשוב בעת יצירת כרטיסים אלו.

כרטיס ביקור צריך לכלול את המידע הבא: 1) שם מלא על מעצבת הפנים ותואר עבודה או הסמכה. 2) שם החברה, אתר האינטרנט או כתובת האימייל של המעצבת. 3) פרטי התקשרות כגון מספר טלפון ואימייל, קישורים לפרופילים חברתיים ותיק עבודות. 4) לוגו החברה של מעצבת הפנים. 5) כל מידע אחר שתצטרכי על הכרטיס. מה עוד חושב לדעת? המשיכי לקרוא!

 

מה חשוב לדעת על עיצוב כרטיס ביקור למעצבת פנים

כרטיס ביקור למעצבת פנים צריך להראות בבירור מי את ואיך להגיע אלייך. זה צריך לכלול גםכרטיס ביקור למעצבת פנים צריך להראות בבירור מי את ואיך להגיע אלייך את תיק העבודות שלך, אתר אינטרנט, קישורי מדיה חברתית ומספר טלפון ספציפי ליצירת קשר עבור פרויקטים שונים.

כרטיס הביקור של מעצב הפנים צריך לכלול כתובת פיזית, מספר הטלפון ליצירת קשר, כתובת הדוא"ל של המעצבת, קישורי המדיה החברתית שלה אם יש כאלו ועוד. בסופו של דבר, כרטיס ביקור של מעצב פנים הוא ייצוג של זהותם, היצירתיות ומערך הכישורים שלו. זו הסיבה שהוא צריך לכלול מידע על חברת העיצוב ופרטי התקשרות עם המעצב או החברה.

מה עוד יכיל כרטיס ביקור למעצבת פנים?

כרטיס ביקור למעצבת פנים יכול להכיל לוגו, תמונה של עבודתה וקצת מידע על השירותים שהיא מספקת. זה יכול לכלול גם מידע ליצירת קשר כגון כתובת דואר אלקטרוני ומספר טלפון וכן קישורים לפרופילי המדיה החברתית שלהם, אבל אין חובה לכך. אם הכרטיס הוא כרטיס ביקור דיגיטלי, אז יהיה חשוב לצרף גם קישוריות למדיות החברתיות של המעצבת.

גודל כרטיס הביקור של מעצב פנים צריך להיות דו צדדי עם רקע לבן, אך כמובן שאפשר לבחור גם בצבעים אחרים. הכרטיס צריך להיות גדול מספיק כדי להתאים לעיצוב הנדרש, אבל לא גדול עד כדי כך שהוא כבר לא יצליח להיכנס לארנקים, שזה הגודל הסטנדרטי של כרטיסי ביקור.

כרטיס הביקור הוא הרושם הראשוני של מעצבת הפנים

כרטיס הביקור הוא הרושם הראשוני שלקוחות חדשים רואים ממך. זה צריך לתת להם תחושהמהי חשיבותו של כרטיס ביקור עבור עסק של מעצבת פנים לגבי מקצועיות העבודה שלך, איזה סוג של פרויקט תוכלי לבצע ומי את כמעצבת פנים מוכשרת. כרטיס ביקור צריך סגנון ייחודי משלו וחייב לגרום לקליינטורה לזכור את שמך לאורך שנים!

אי אפשר להמעיט בחשיבות של כרטיס ביקור מקצועי בשוק של היום, שבו לכל מעצבת פנים יש ארסנל שיווקי משלה. ובפועל, כרטיס הביקור של המעצבת הוא כלי שיווקי לכל דבר. היא מציגה את עצמה בעזרת הכרטיס, מציגה את עבודותיה, דרכים ליצירת קשר איתה ועוד. יש הרבה אנשי מקצוע שמשתמשים בכרטיסי ביקור כחלק בלתי נפרד מאסטרטגיית השיווק שלהם. בכל פעם שהם פוגשים מישהו חדש, הם מוסרים להם אחד ומתחילים להסביר את השירותים והמומחיות שלהם. זו הדרך הטובה ביותר להציג את עצמך כי זה אישי ונגיש בו זמנית.

כרטיס ביקור מקצועי הכרח לעל מעצבת פנים

כרטיס ביקור מקצועי הוא הכרחי עבור כל מעצב פנים. זה נותן ללקוחות הפוטנציאליים את האפשרות להבין לגבי השירותים של המעצבת. כרטיס ביקור הוא סוג של שיווק בפני עצמו, מכיוון שהוא מאפשר לאנשים לדעת מה אתה עושה ולמה אתה כשיר לעשות זאת. זה גם מאפשר לאנשים ליצור איתך קשר דרך האתר שלך או פרופילי מדיה חברתית, מה שיכול להועיל מאוד לעסק שלך.

בשוק של היום, מעצבים מתחרים זה בזה באמצעות מדיה חברתית ואתרים כמו, Pinterest , וואטסאפ  ואינסטגרם. אם את רוצה, את יכולה להטמיע על כרטיס הביקור את כתובת האינסטגרם שלך, מה שיקל על אנשים לבחון את תיק העבודות שלך כאשת מקצוע.

הנה כמה טיפים שיעזרו לך לעצב כרטיס ביקור ייחודי:

  1. תשאירי את הכרטיס פשוט, כי לפעמים "פחות" זה "יותר".
  2. ודאי שיש בו את המידע שהלקוחות שלך צריכים.
  3. השתמשי בעיצוב מקצועי, עד עדיפות לסיוע של מעצב גרפי לכרטיסי ביקור.
  4. ודאי שהצבעים יהיו עקביים לאורך הכרטיס.
  5. ודאי שעיצוב כרטיס הביקור מושך, הוא צריך לשקף את אישיותך כמעצבת פנים.

עיצוב כרטיסי ביקור למעצבת פנים – עיצוב פשוט או לא?

עיצוב עם צבע ומרקמים עשוי להיות מעט מסובך, אבל זו דרך קלה לגרום לכרטיסי ביקור לבלוט. חלק מהמעצבים בוחרים להשתמש בנייר עם גוון מתכתי או בדיו בצבע שונה על הכרטיסים שלהם, מה שיוצר תחושת עומק ויופי.

כרטיסי ביקור אינם מיועדים רק לחברות עיצוב פנים. הם משמשים גם אדריכלים ומהנדסים, בין יתר אנשי המקצועות השונים. כדי לגרום לכרטיס להיראות בולט וייחודי, חשוב גם לדעת ממי לקבל סיוע מקצועי. בדרך כלל, חברות עיצוב גרפי יוכלו לסייע לך עם הדפסת כרטיסי ביקור למעצבי פנים. אז אל תחשבי פעמיים, קבלי סיוע מקצועי גרפי.

ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>