כרטיס ביקור בוואטסאפ

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

כרטיס ביקור WhatsApp הוא כרטיס ביקור דיגיטלי מלא, שניתן לשלוח לאנשים בוואטסאפ. זה מאפשר לחברות, מותגים ואנשים לחלוק את פרטי הקשר והקישורים שלהם עם אנשים בשיחות הקשורות לעסק, במהלך שיתופי פעולה, מכירות ועוד.

האפליקציה שנקראת ווצאפ, מאפשרת לך לשלוח את פרטי הקשר שלך בפורמט קל לשיתוף, כולל קישורים לאתר שלך או לפרופילי מדיה חברתית. ומה כאשר יש לכם כרטיס ביקור דיגיטלי ווטסאפ? המלאכה הופכת אפילו לפשוטה יותר. בשליחת לינק אחד של כרטיס ביקור דיגיטלי ב-WHATSAPP, הנמענים מקבלים את כל הפרטים על בית העסק.

כרטיס ביקור WHATSAPP

מהן השאלות הבסיסיות שכדאי לשאול לפני שמעצבים כרטיס ביקור בווטסאפ? מאחר שישנם כל כך הרבה סוגים שונים של כרטיסי ביקור דיגיטליים, ריכזנו עבורכם את השאלות העיקריות שאמורות לעניין אתכם לפני יצירת כרטיס ביקור. הנה הן:

1. מהו כרטיס ביקור בווטסאפ?

2. איך זה עובד?

3. מי משתמש בו?

4. למה להשתמש בו?

5. האם אני יכול להשתמש בו גם עבור העסק שלי?

6. האם כדאי לי לייצר כרטיס ביקור בווטסאפ עבור החברה שלי?

7. על מה ממליצים בד"כ ולמה?

8. מה היתרונות ומה החסרונות של כרטיס ביקור בווטסאפ?

9. כמה עולה כרטיס ביקור שאפשר להעביר בווטסאפ?

10. איזה סוג מידע יכיל כרטיס הביקור?

כרטיס ביקור דיגיטלי שאפשר להעביר בווטסאפ, הוא בד"כ אתר קטן שנקרא מיני סייט. האתר יכיל מידע חיוני על האדם שמחזיק בו, או בית העסק. כרטיס ביקור צריך להיות פשוט ויעיל בו זמנית, בעוד שעל נושא עיצוב הכרטיס אסור להתפשר.

מה הסיבות העיקריות להחזיק כרטיס ביקור בווטסאפ?

הסיבה לכך היא שאפשר להשתמש בכרטיס כדרך לשתף אותו עם אנשים בכל רגע ובכל זמן נתון יש לך גם אפשרויות לשתף אותו כתמונה, או לשלוח אותו כהודעה. בסופו של דבר, מדובר למישה בלינק שאתם שולחים לנמענים, ככה שניתן לשלוח אותו באופנים רבים ושונים. במקרים רבים, בעלי עסקים בוחרים לייצר כרטיס ביקור דיגיטלי חכם עם קוד לסריקה דיגיטלית. כאשר מייצרים כרטיס ביקור דיגיטלי, הוא מגיע עם קוד QR. כאשר האדם סורק את קוד ה-QR, נפתח קישור בדפדפן הנייד שלו למידע נוסף על החברה.

כרטיס הביקור הדיגיטלי משמש בעיקר לאתרים ועסקים, שמהם אנשים יכולים לקבל תמונות או וידאו באיכות גבוהה, את פרטי ההתקשרות עם החברה, את תיק העבודות של העסק ועוד. כרטיס הביקור הדיגיטלי משמש גם לציון נוכחות החברה ברשתות חברתיות מקוונות ובמדיות החברתיות. בפלטפורמות אלו, תוכלו לשתף את כרטיסי הביקור שלכם עם מי שתבחרו.

כלי שיווקי לכל דבר – כרטיס ביקור ב-WHATSAPP

כרטיס הביקור הדיגיטלי הוא כלי שאתה יכול להשתמש בו כדי להציג את פרטי הקשר והזהותכשאתם משתפים כרטיס ביקור בווטסאפ, ודאו שלכרטיס הביקור שלכם יש אמירה ברורה לגבי העסק ומה אתם עושים בחברה. המקצועית שלך בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, וואטסאפ. כרטיס ביקור דיגיטלי הוא שילוב של הזהות האישית והמקצועית שלך בכלי אחד. זה מאפשר לך לזהות את עצמך כמי שמומחה בתחומך, על ידי הכללת תגי המומחיות שלך או הסמכות שונות על הכרטיס. זה גם מאפשר מיתוג רב עוצמה על ידי הצגת לוגו החברה או שם המותג שלך.

כמה מהשימושים הנפוצים ביותר בכרטיס ביקור דיגיטלי הם כדי להבדיל את עצמך כמומחה בתחום, כמו גם הצגת מוצרים ושירותים, הצגת אישורים והסמכות, מיתוג כללי ועוד. רוב האנשים משתמשים בוואטסאפ למטרות אישיות, אבל זה כלי נהדר לשיווק עסקי. זה אולי נראה כמו מדיום מביך לשימוש בהתחלה בגלל הפופולריות שלו בקרב המשתמשים הביתיים, אבל עם כמה שינויים פשוטים, אתה יכול ליצור כרטיס ביקור דיגיטלי משכנע שיעזור לך להתבלט בקהל. אותו, תוכלו לשתף בקלות ובזריזות דרך ווטסאפ.

טיפים ליצירת ועיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי בווטסאפ

1. שמור את המסר שלך קצר ותמציתי.

2. הפוך את הכרטיס למושך-ויזואלית.

3. השתמש בתמונה שמדברת למי שאתה כאדם, לא בהכרח כעסק.

4. עדיף לעצב כרטיס ביקור דיגיטלי מותאם ואישי.

5. אל תשתמש בתמונות באיכות ירודה, זה נראה מאוד לא מקצועי.

6. כלול את פרטי הקשר שלך כגון שם, כתובת דואר אלקטרוני, מספר טלפון, שם חברה ואתר עם קישורים אליו.

7.יהיה הכי טוב אם תכלול תמונת פרופיל מקצועית עם השם שלך כתוב עליה, או שם העסק.

8. קבלו סיוע של מעצב גרפי ליצירת כרטיס ביקור בווטסאפ.

9. אם אין לכם תקציב למעצב גרפי, השתמשו בתבניות עיצוב חינמיות של כרטיסי ביקור דיגיטליים.

10. תכללו בכרטיס הביקור קישורים למדיות החברתיות שלכם.

חלק מאסטרטגיית השיווק של כל עסק – כרטיס ביקור דיגיטלי

כרטיס הביקור הוא חלק מהותי מאסטרטגיות השיווק הדיגיטלי של כל חברה. היא פלטפורמת ההודעות הפופולרית ביותר המשמשת למעלה ממיליארד אנשים ברחבי העולם. יתרה מכך, זהו מסנג'ר הטלפון הנייד המשומש ביותר בעולם, מה שאומר שפלטפורמה זו חייבת להיכלל באסטרטגיית השיווק שלכם.

כשאתם משתפים כרטיס ביקור בווטסאפ, ודאו שלכרטיס הביקור שלכם יש אמירה ברורה לגבי העסק ומה אתם עושים בחברה. בעידן הדיגיטלי, אחת הצורות החשובות ביותר של מיתוג אישי היא כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך. אנשים נוטים יותר לזכור וליצור איתך קשר אם הם רואים את כרטיס הביקור שלך, או אם הם מקבלים קישור לאתר שלך דרך ווטסאפ.

כשאתם משתפים כרטיס ביקור בווטסאפ, ודאו שלכרטיס הביקור שלכם יש אמירה ברורה לגבי העסק ומה אתם עושים בחברה
ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>