כרטיס ביקור חשמלאי

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

כרטיס ביקור חשמלאיבעלי מקצוע רבים מתמודדים יום יום עם אתגרים עסקיים, שחברות גדולות כבר מזמן שכחו את קיומם. אתגרים אלה סובבים כמובן סביב פעילותם המקצועית, אבל בעיקר סביב רכישת לקוחות חדשים והבטחת זרם קבוע ויציב של עבודה. אחת הדרכים הטובות ביותר להתמודד עם אתגר זה הוא שימוש ויישום של כלי שיווק סטטיסטיים כדוגמת כרטיס ביקור חשמלאי. אז מה זה בדיוק כלי שיווק סטטיסטיים? איך נכון ליישם אותם? האם פשוט לייצר ולהפיץ או שיש משמעות לתוכן ולעיצוב? על כל אלה תוכלו לקרוא ממש כאן בשורות הבאות.

 

כלי שיווק סטטיסטיים – מה זה?

כלי שיווק סטטיסטי הוא כלי שיווקי שהאפקט שלו תלוי בכמות בה משתמשים ומיישמים אותו. כך למשל, פלייר הוא כלי שיווק סטטיסטי. אם תדפיסו אלף פליירים ותפיצו רק חמישים, סביר להניח שלא תראו שום תנועה חדשה של ביזנס. אם תפיצו חמש מאות, ייתכן שייכנס לכם לקוח או שניים חדשים. אם תפיצו את כל האלף ותרוצו להזמין אלף נוספים, תוכלו כבר לראות אימפקט, גם אם ראשוני, על השורה התחתונה של העסק. ככל שתפיצו יותר, כך תגבירו את ההסתברות להשגת האימפקט הרצוי. כרטיסי ביקור היא דוגמא נוספת לכלי שיווק סטטיסטיים וגם במקרה הזה, ככל שתפיצו יותר כרטיסים, כך תגבירו את ההסתברות להצלחה.

לא רק לפזר ולהפיץ

אחרי שאמרנו את כל זה, ייתכן שכבר ניסיתם את זה בעבר ועל אף שהצפתם את כל האזור בפליירים וכרטיסי ביקור שלכם, זה לא ממש עבד. במקרה כזה, יכולות להיות לכך שלוש סיבות מרכזיות: לא השתמשתם בכלי הנכון, לא בניתם נכון את הכלי או לא פניתם לקהל היעד הנכון. הצורך שלנו בחשמלאי הוא די מובהק – זה או שאנחנו צריכים חשמלאי או שלא – אין מקום לעמוד מול אדם ולשכנע אותו שאולי הוא צריך כעת שירותי חשמלאי. המשמעות היא שהכלי בו אתם משתמשים צריך להתקבל אצל הלקוח הפוטנציאלי ואיכשהו להיות זמין עבורו בכל עת, כך שכאשר הצורך אכן יתעורר, הכרטיס יהיה הדבר הראשון אליו הוא יפנה. כרטיסי ביקור חשמלאי על גבי מגנט או כרטיסי ביקור דיגיטליים המוזנים אוטומטית לרשימת אנשי הקשר עם מילת המפתח חשמלאי, הן דוגמאות נהדרות לכלים שיווקיים סטטיסטיים יעילים עבור בעלי מקצוע כמו חשמלאי.

בנוסף לכך, ייתכן שפשוט לא בניתם נכון את הכלי השיווקי שלכם. כך למשל, אם מדובר בכרטיס ביקור ונניח שהפכתם אותו למגנט שניתן להציב על דלת המקרר בבית, עדיין חשוב שהכרטיס יבלוט מעל כל השאר. מה זה אומר? למשל שהמילה חשמלאי צריכה להיות הבולטת ביותר מבין כל התוכן הטקסטואלי שעל הכרטיס. למעשה, כרטיס ביקור מגנטי שמכיל שלושה פרטי מידע בלבד: המילה חשמלאי בענק, מספר הטלפון ואזור השירות הרלוונטי בו מסופק השירות, יכול לייצר אימפקט הרבה יותר משמעותי מאשר כרטיס ביקור חשמלאי שכולל את כל צורות ההתקשרות איתו בתוך בליל של המון טקסט. בזמן אמת, אתם רוצים שבמבט אחד על המגנטים על המקרר, הלקוח ימצא את הכרטיס שלכם ויתקשר והבלטת המילה חשמלאי היא הדרך הנכונה לעשות זאת. גם שימוש נכון בצבעים יתמקד בהבלטת הכרטיס ביחס לאחרים וכך גם הגודל הפיזי של הכרטיס (אם כי כדאי להיזהר – גדול מדי עלול להגיע לפח האשפה במקום לדלת המקרר).

לבסוף, קהל היעד אליו אתם פונים. כרטיס ביקור חשמלאי יכול לייצר אימפקט משמעותי יותר אם תחלקו אותו ללקוחות עסקיים עמם יש לכם הזדמנות ליצור מערכת ארוכת טווח סביב שירותי חשמלאות תכופים על בסיס קבוע. במקרה של לקוחות פרטיים, אתם רוצים כרטיס ביקור חשמלאי שנועד לדלת המקרר ולרשימת אנשי הקשר בטלפון – כלומר כרטיס ביקור מגנטי וכרטיס ביקור דיגיטלי, שעוצבו ונבנו כאמור כדי להישלף בדיוק ברגע המתאים.

איפה מזמינים כרטיס ביקור חשמלאיאיפה מזמינים כרטיס ביקור חשמלאי?

אחרי שהסברנו לכם את כל זה, אתם יכולים כבר להבין שהזמנת כרטיס ביקור חשמלאי כרוכה לא רק בביקור בבית הדפוס הקרוב או הזול ביותר, אלא קודם כל בחשיבה שלכם, רצוי בליווי איש או אשת מקצוע, לגבי האופן בו צריך לבנות ולעצב את הכרטיס, איך לחלק אותו, היכן ומתי, הצורך בכרטיס ביקור דיגיטלי והאופן בו יש ליישם אותו וכן הלאה. לאחר שתגבשו את כל אלה, או אז תוכלו לפנות לגורמים המקצועיים שיוכלו להוציא את הדברים מהכוח אל הפועל וכאן עליכם לוודא שהתוצר הסופי אכן עונה לדרישות כפי שהסברנו קודם לכן – הכרטיס שלכם צריך לבלוט מעל הכל, המילה חשמלאי צריכה לבלוט מאוד, הרושם העיקרי מהכרטיס צריך להיות רושם של מקצועיות, הוגנות, אמינות, מחיר אטרקטיבי וכן הלאה. יוקרה, אלגנטיות, חשיבה מחוץ לקופסא וכדומה, הם לא ערכים שאתם רוצים לשלב במסגרת כרטיס ביקור חשמלאי, גם אם זה ממש מדגדג לכם בקצה האצבעות. מקדו את עצמכם סביב הפן השיווקי של כרטיס הביקור וכווננו כל פעולה וכל החלטה שאתם מקבלים לגביו סביב הפן החשוב והמרכזי הזה. 

כרטיס ביקור חשמלאי
ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>