מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

חושבים על כרטיס ביקור עסקי? חשוב שתכירו מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי לפני שאתם הולכים להדפיס כרטיס ביקור סטנדרטי. לפני שניגע בשאלה מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי, צריך לדעת שלא מדובר כאן על תחליף לאתר או כל אמצעי שיווק רשתי אחר, מדובר על תוספת שיכולה להועיל לכם באופן בולט. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי.

 

כרטיס ביקור דיגיטלי לעומת מודפס

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא שונה לחלוטין מכרטיס מודפס. כרטיס הביקור שאתם בוודאי מכיריםהיתרון של כרטיס ביקור דיגיטלי הוא שיש לכם כרטיס אחד בלבד אותו אתם לא צריכים להדפיס בכל פעם שנגמר המלאי. היטב הוא כרטיס ביקור מודפס, הוא קיים כבר עשרות שנים. מדובר על כרטיס אשר עשוי נייר קשיח בדרך כלל בו מופיעים הפרטים של העסק שלכם. יש סוגים שונים של כרטיסי ביקור מודפסים, יש כרטיסי ביקור שהם יותר עמידים מאשר כרטיסים שיכולים להתקפל בכיס של הלקוח ברגע בו הוא מכניס אותם. היתרון של כרטיס ביקור דיגיטלי הוא שיש לכם כרטיס אחד בלבד אותו אתם לא צריכים להדפיס בכל פעם שנגמר המלאי. מדובר על כרטיס דיגיטלי אשר ניתן לשלוח דרך המכשיר הסלולרי לכל לקוח. שני סוגי הכרטיסים עובדים על אותם עקרונות, מדובר על כרטיס בהם המידע אמור להיות ממוקד ככל הניתן והמטרה היא למשוך עוד לקוחות לעסק שלכם.

כאשר שואלים אותנו מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי, אנחנו מיד עונים שמודבר על אמצעי שיווק. הרבה יותר קל לשווק את העסק שלכם באמצעות כרטיס ביקור דיגיטלי. ניתן לרכז רשימת תפוצה או לשלוח את כרטיס הביקור לכל אנשי הקשר שלכם. תוכלו לבקש מאנשים נוספים לשתף ובכך ליצור שיווק אורגני. יש הרבה הבדלים מבחינת עלויות ועוד נתונים נוספים בהם ניגע עכשיו.

איך יוצרים כרטיס ביקור דיגיטלי?

כדי ליצור כרטיס ביקור דיגיטלי יש לכם 2 אפשרויות. האפשרות הראשונה והפחות מומלצת היאהרבה יותר קל לשווק את העסק שלכם באמצעות כרטיס ביקור דיגיטלי לפנות לאתר חינמי, אתר אשר מאפשר לכם ליצור באופן עצמאי כרטיס ביקור דיגיטלי. בכל מהאתרים תצטרכו לשמור את הלוגו של האתר, או שיש לכם הרבה מגבלות בעיצוב האפשרי. כאשר מדובר על העסק שלכם, האופן בו ייראה כרטיס הביקור הוא האופן בו הלקוח יחשוב שהעסק נראה. אתם לא יכולים למשוך לקוחות לעסק שלכם עם כרטיס ביקור דיגיטלי רשלני או חובבני. 

הדרך השניה והנכונה ליצירת כרטיס ביקור דיגיטלי היא באמצעות חברה מקצועית. חברה אשר תסביר לכם מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי בדיוק, תדע לתת את הדגשים הנכונים מבחינת עיצוב ותעניק מחיר הגון. תוכלו לבחור האם לפנות למעצב דרך החברה. יש חשיבות מאוד גדולה לעיצוב שלכם, אתם רוצים ליצור מראה די יוקרתי עבור כרטיס הביקור שלכם לעסק. 

כמה זה עולה לי?

המחיר אותו נשלם עבור כרטיס ביקור דיגיטלי משתנה בהתאם לבחירה שלכם. כפי שכברללא כרטיס ביקור דיגיטלי מושך אנשים לא ידעו עד כמה המוצרים שלכם איכותיים הבנתם, תוכלו לבחור באתרים חינמים, ככה שהמחיר יכול להתחיל מ-0 ש"ח. עבור שירותים של חברה מקצועית המחירים יכולים לנוע בטווח רחב. המחיר יכול להתחיל החל מ-100 ש"ח ולהגיע ל-1,200 ש"ח עבור כרטיס ביקור מעוצב יוקרתי. כמו כן, יש דבר שמאוד חשוב לזכור, עבור כרטיס ביקור דיגיטלי יש לכם הוצאות שנתיות. מדי שנה עליכם לשלם לחברה מקצועית עבור שירותי אחסנה. המחיר עבור שירותי אחסנה שנתיים נע בין 150 ש"ח ועד 400 ש"ח לשנה. גם לאחר כל ההוצאות, עדיין סביר להניח שכרטיס ביקור דיגיטלי גם יהיה זול יותר וגם יעיל יותר.

מה לכתוב על הכרטיס?

אחרי שהבנו מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי, מה למעשה אנחנו אמורים לעשות בדיוק? בין אם אתם פנינו לחברה מקצועית ובין אם לא, אנחנו חייבים לדעת איך עובד כרטיס ביקור דיגיטלי. אחד הדגשים החשובים ביותר הוא התוכן. סביר להניח שיש לכם כבר אתר לעסק, ובאתר עצמו אתם יכולים להכניס מידע אודות האתר באופן מאוד כללי ולא מתפשר. עם זאת, כאשר מדובר על כרטיס ביקור דיגיטלי, המצב הוא שונה. עליכם לבנות תוכן מאוד ממוקד, יותר מדי תוכן יבלבל את הלקוח ותאבדו אותו. עליכם להדגיש את היתרון המובהק של העסק שלכם או את החזון ולמה הלקוח צריך דווקא אתכם. כמו כן, על הכרטיס הדיגיטלי יופיעו פרטי התקשורת אתכם. 

מה כל כך חשוב בעיצוב?

אפשר לראות באופן מאוד ברור היום שאנחנו חיים יותר עבור ויזואליות מאשר איכות, עצוב אבל נכון. אנחנו בטוחים שמה שאתם מציעים בעסק שלכם הוא מאוד איכותי, אבל ללא כרטיס ביקור דיגיטלי מושך אנשים לא ידעו עד כמה המוצרים שלכם איכותיים. לכן, עליכם לבחור בהקפדה את העיצוב של כרטיס הביקור. אתם כבר יודעים מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי, אבל אתם לא מבינים עד כמה חשוב כל פרט בעיצוב. עיצוב הוא מאוד דומה לפסיכולוגיה. בחירת צבעים יכולה להשפיע על הלקוח שלכם, הגופן, הלוגו, כל פרט קטן הוא מלא מחשבה כאשר אנחנו פונים למקום מקצועי לעיצוב.  כרטיס ביקור דיגיטלי הוא עמוד אינטרנט שבעלי עסקים יכולים לשלוח למגוון לקוחות פוטנציאליים. כרטיס ביקור דיגיטלי, בשונה מכרטיס ביקור מודפס, ניתן לשימוש בכל עת, הוא לא נגמר, ניתן לעדכן אותו מתי שנרצה והוא יחסית זול. מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי? על כך במאמר הבא. 

 

מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי?

כאשר אנחנו שומעים את צמד המילים כרטיס ביקור אנחנו מדמיינים את הסצנות האלה בהן עורך דין או בלש פרטי מביא ללקוח פוטנציאלי כרטיס ואחרי שתיים, שלוש סצנות אותו לקוח פוטנציאלי הופך ללקוח ומתקשר לאיש המקצוע. אך כאן אנו מדברים על כרטיס ביקור דיגיטלי. 

לעומת כרטיס ביקור מודפס, כרטיס ביקור דיגיטלי הוא לא כרטיס פיזי. כרטיס ביקור דיגיטלי הוא עמוד אינטרנטי המכיל מידע רב על העסק שלכם ואותו תוכלו להעביר בקלות בין חברים, לקוחות פוטנציאליים ועוד. 

יש לקחת בחשבון כי חשוב מאוד להתאים את כרטיס הביקור לקהל היעד שלכם. כלומר, אם אתם עורכי דין לענייני צוואות וקהל היעד המרכזי שלכם הוא בני הגיל השלישי, יכול להיות שיהיה עדיף להשתמש בכרטיס ביקור מודפס. 

 

מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי- יתרונות

מידע כמה מידע אנחנו רוצים להכניס? כרטיס ביקור דיגיטלי לא מוגבל בגודל שלו וכך גם לא מוגבל בכמות המידע שניתן להכניס אליו. כך נוכל להכניס את כל המידע הרלוונטי על העסק, להוסיף תמונות, סרטונים, כפתורי הנעה לפעולה ועוד. הלקוח יוכל לקבל את מה שהוא צריך באופן ממוקד, ברור ונוח.
מלאי כרטיס ביקור דיגיטלי לא מוגבל במלאי שלו. כך תמיד ניתן לשלוח את הכרטיס ללא הגבלה. כך תמיד יהיה עלינו כרטיס ביקור דיגיטלי לשלוח בכל זמן שנצטרך ולא נהיה צריכים לדאוג להדפסה של כרטיסים חדשים.
עדכון הכרטיס במידה שנרצה לעדכן את פרטי הכרטיס נוכל לעשות זאת בקלות בלי לחכות שייגמרו הכרטיסים הקודמים ובלי להדפיס המון כרטיסים חדשים. 
נוכחות בגוגל כרטיס ביקור דיגיטלי איכותי יופיע בגוגל עבור כל מי שיחפש אתכם או את העסק שלכם. נוכחות בגוגל היא דבר חשוב מאוד לעסקים ולכן גם אם יש לכם כרטיס ביקור מודפס מומלץ לעצב גם כרטיס ביקור דיגיטלי. 
עלות נמוכה יחסית לאמצעי שיווק אחרים או לכרטיסי ביקור מודפסים, ניתן ליצור כרטיס ביקור דיגיטלי בעלויות נמוכות מאוד, ואפילו בחינם. כך ניתן להנות מכרטיס ביקור יעיל, איכותי, שמניב תוצאות טובות ומגיע לכל מי שתרצו מבלי לשלם על כך סכומים גבוהים. 

מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי- עיצוב

עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי הוא אחד הדברים החשובים ביותר בכרטיס ביקור. לשם כך חשוב מאוד לשים לב לפרטים שונים כמו סגנון הכרטיס, הצבע שלו, התאמה לאופי העסק ועוד. ריכזנו לכם מספר דגשים חשובים בעיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי- 

  • סגנון הכרטיס

עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי ניתן לביצוע במגוון סגנונות. סגנונות העיצוב תלויים במספר אלמנטים כמו הטעם האישי שלכם, אופי העסק ועוד. ניתן לבחור בין סגנון עיצוב חדשני יותר או סגנון עיצוב קלאסי כאשר בכל אחד מהם יבואו לידי ביטוי אלמנטים אחרים. לדוגמא, בסגנון עיצוב חדשני נשתמש בפלטת צבעים עשירה ובאלמנטים רבים ואילו בסגנון עיצוב קלאסי נתמקד בצבע אחר או שניים, במעט אלמנטים ובכמות מידע ההכרחית בלבד. כל אחד מהכרטיסים ישפיעו אחרת- כרטיס בסגנון הקלאסי יגרום לקהל היעד להתמקד במה שנבחר ואילו כרטיס בעיצוב חדשני יעורר עניין וסקרנות.

  • צבעים

אלמנט חשוב נוסף בעיצוב כרטיס ביקור הוא פלטת הצבעים. פלטת הצבעים תעזור לכם לאפיין את העסק שלכם ואתכם. על מנת לבחור את הצבעים בהם תשתמשו יש מספר קווים מנחים- 

  • תחום העיסוק- לכל תחום עיסוק יש צבעים שמתאימים לו ויוצרים קשר מידי אליו, כך שהלקוח יידע במה מדובר רק בזכות הצבעים. לדוגמא התחום הרפואי מאופיין בגווני אדום ולבן. תחום האפייה והבישול יאופיין בגווני אדום, כתום, ורוד, ירוק, חום ולבן. לא תמיד הבחירה תהיה ללכת עם הצבעים הללו ויש אנשי מקצוע שבוחרים צבעים חדשים, אך יש לקחת בחשבון כי במוחו של הלקוח יש קשר בין צבע למקצוע. 
  • התאמות צבעים- חשוב מאוד להתאים נכון בין הצבעים ולבחור בצבעים שעובדים נכון ביחד. לדוגמא, תוכלו לבחור בצבעים משלימים כמו צהוב וסגול, כחול וכתום, אדום וירוק ועוד. 
  • צבעים חמים או קרים- ניתן לבחור בעיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי על ידי צבעים חמים ( גווני אדום, כתום וצהוב) או על ידי צבעים קרים (כחול, ירוק וסגול). 
  • ניתן לבחור בצבעי מונוכרום, צבע אחד והגוונים שלו לדוגמא כחול אפור, כחול כהה, כחול, תכלת, ועוד. 
  • לוגו/ איור גרפי

מיתוג עסקי הוא אחד הדברים החשובים ביותר בעולם העסקים והוא מתאר תהליך בו אנחנו הופכים את העסק שלנו למותג. אחד האלמנטים שעוזרים למיתוג העסקי הוא הוספת לוגו או איור גרפי. מלבד למיתוג עסקי, כאשר אנחנו מוסיפים לוגו או איור גרפי אנחנו נותנים ללקוחות שלנו מושג על טיב העיסוק שלנו ועל טיב העסק. בנוסף, פעמים רבות הלוגו או האיור הגרפי יישארו בזיכרון הלקוחות ויטביעו בהם חותם. 

  • טקסט

מטרתו של כרטיס הביקור הוא לגרום ללקוחות פוטנציאליים להפוך ללקוחות קיימים. לשם כך חשוב מאוד שכרטיס הביקור יכיל פרטים חשובים וייתן ללקוחות הפוטנציאליים מושג על העסק. חשוב מאוד לא להגזים עם כמות הטקסט שאתם מוסיפים לכרטיס הביקור על מנת לא להתיש את הלקוחות. הפרטים המומלצים לכרטיס ביקור מודפס הם לוגו או איור גרפי, שם בעל העסק, תחום העיסוק, מספר טלפון, מייל, אתר וחשבון פייסבוק.

כמובן שבכרטיס ביקור דיגיטלי ניתן לכלול כמויות טקסט רבות יותר, שכן מדובר בעמוד אינטרנטי. עם זאת, עדיין מומלץ שהעמוד יכיל את הפרטים ההכרחיים על מנת שהלקוחות הפוטנציאליים לא יתקשו למצוא את הפרטים החשובים ויצליחו להתמקד. 

הפורמט של כרטיסי הביקור נראה בדרך כלל כך: שם, כותרת, שם חברה, כתובת, מספר איש קשר ואימייל.
ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>