כרטיס ביקור נהג מונית

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

כרטיס ביקור לנהג מונית הוא דבר שכל בעל מונית חייב שיהיה לו. מדובר על הדרך הנכונה ביותר לשווק את עצמכם. בתור נהגי מונית אתם נמצאים כל היום בנסיעות ופוגשים לא מעט אנשים, אבל ברגע שאתם תבינו שכל נוסע שאתם פוגשים הוא לקוח פוטנציאלי, אתם תדעו איך למשוך אותו אליכם. הדרך הנכונה ביותר למשוך לקוחות אליכם הוא באמצעות שירות טוב, ברגע שהענקתם שירות טוב הלקוח ירצה לחזור אליכם. 

למה אתם צריכים כרטיס ביקור לנהג מונית?

כפי שהבנתם ואתם בוודאי יודעים, בתור נהגי מונית אתם נמצאים כל היום סביב אנשים. ברגע שאתם תאספו לעצמכם קהל לקוחות שמכיר את השירות שאתם נותנים, אתם לא תצטרכו לטרוח כל כך על שיווק בכל פעם. את כרטיס הביקור אתם מביאים לכל נוסע, וזאת כמובן בליווי של שירות איכותי ומחיר הגון. היום בשביל לשווק את עצמכם באתרי אינטרנט אתם צריכים להשקיע המון כסף, יש היום היצע רחב מאוד של נהגי מוניות וחברות מוניות אשר תופסות את כל הלקוחות. ברגע שיהיה לכם כרטיס ביקור מונית תוכלו להעניק אותו לכל לקוח שקיבל מכם שירות טוב, בדרך הזאת תוכלו להגדיל את כמות הלקוחות שלכם ביום יום. 

 כרטיס ביקור לנהג מונית? מה הכי נכון:

יש לכם מספר כרטיסי ביקור אותם תוכלו לבחור. יש את הכרטיס הבסיסי שהוא באמת נפוץ יותר בקרב נהגי מוניות, כרטיס ביקור מודפס. מדובר על כרטיס סטנדרטי שאתם מעניקים ללקוח. חשוב לשמור על עיצוב ייחודי או דבר מה שימשוך את קהל הלקוחות שלכם. תוכלו את כרטיס הביקור להשאיר במוקדים מסוימים שם בדרך כלל מחפשים מוניות, כמו תחנות מרכזיות, תחנות רכבת ושכונות מסוימות. 

כמו כן, אם אתם רוצים לשווק באופן חדשני יותר תוכלו לבחור כרטיס ביקור דיגיטלי. כרטיסי ביקור דיגיטליים הם אינם מהווים תחליף לאתר, אבל אם אין לכם אתר זה מאוד יכול לעזור לכם. כרטיסי ביקור דיגיטליים הם למעשה דף אחד בו נמצא כל האינפורמציה הרלוונטית לעסק שלכם, פרטי התקשרות, שם החברה ותוכן ממוקד שמאפיין את המקומות בהם אתם פועלים. 

את כרטיס הביקור אתם מביאים לכל נוסע, וזאת כמובן בליווי של שירות איכותי ומחיר הגון.

איך בוחרים את החברה הנכונה?

כדי לבחור את החברה הנכונה אתם צריכים להתמקד בחברות אשר מייצרות כרטיסי ביקור לתחום בו אתם נמצאים. המטרה שלכם היא גם להכיר את אופן העבודה עם המתחרים שלכם ובדרך הזאת תוכלו למצוא את המקום לייחד בו את העסק שלכם. כמו כן, אתם רוצים לבחור בחברה שמעניקה לכם את המגוון הרחב ביותר של האפשרויות, הן מבחינת מחיר, מעצבים, תבניות וכן הלאה. בחרו חברה אשר יש לה ניסיון מובהק בתחום הכללי של יצירת כרטיסי ביקור. יש היום לא מעט חברות אשר יציעו לכם את השירותים האלה, אבל מעט מאוד חברות מציעות לכם שירות ששווה לשלם עליו. בסופו של דבר הכל מתחיל ונגמר ברושם ראשוני. אם אתם מייצרים כרטיס ביקור מונית והוא אינו כרטיס מזמין או שנראה חובבני, הלקוחות שלכם יעדיפו לבחור במישהו אחר. לכן, התמקדו בייצור חכם של כרטיסי ביקור, בחירת חברה נכונה ושמירה על ייחודיות. 

 

 

כמה עולה לי לייצר כרטיס ביקור מונית?

המחיר אותו תשלמו עבור כרטיס ביקור לנהג מונית נע בטווח רחב, המחירים משתנים בהתאם לבחירת העיצוב, סוג הכרטיס וכמות ההדפסות. בדרך כלל עלות של 500 כרטיסי ביקור יעלו לכם בין 150 ש"ח ועד כ-500 ש"ח, כולל עיצוב במחירים הגבוהים יותר. ככל שתזמינו יותר כרטיסי ביקור ככה המחיר עבור כרטיס יירד באופן משמעותי. יש עלויות נוספות אשר עליכם לקחת בחשבון אם אתם רוצים שכבה של לכה על הכרטיס שלכם או עיצוב ייחודי. כמו כן, יש לנו כרטיסי ביקור דיגיטליים אשר בגדול, מדובר על השקעה חד פעמית על ייצור הכרטיס. המחיר אותו תשלמו עבור כרטיס ביקור מונית דיגיטלי ינוע בין 200 ש"ח ועד 1,200 ש"ח, המחיר משתנה בהתאם לעיצוב הנבחר. כמו כן, יש לכם עלויות נוספות של אחסון הכרטיס בדומה לאתרי אינטרנט. המחיר עבור אחסון כרטיס ביקור נע בין 200 ש"ח ועד 400 ש"ח. כפי שציינו, לא מדובר על תחליף לאתר, אבל אם אין לכם אתר זה מאוד יכול לעזור. היינו מציעים לכם גם לשווק את כרטיס הביקור שלכם אם הוא דיגיטלי ואם לכם אתר. 

המחיר אותו תשלמו עבור כרטיס ביקור מונית נע בטווח רחב, המחירים משתנים בהתאם לבחירת העיצוב, סוג הכרטיס וכמות ההדפסות

 

מה יש להוסיף בתוכן?

בכל כרטיס ביקור, בין אם מדובר על כרטיס ביקור דיגיטלי או מודפס יש לכם כמות תוכן שאתם יכולים להוסיף. התוכן לא צריך להיות כללי מדי, אלא מאוד ממוקד בנוגע לשירות שלכם. ההצעה שלנו היא להוסיף את הייחודיות שלכם במשפט. לדוגמא, אם אתם מציעים נסיעות VIP, עובדים 24/7, נסיעות לנתב"ג, מונית מעל 5 נוסעים וכל מיני דברים ייחודיים אשר למעשה פונים לקהל לקוחות מסוים, תדגישו את הפרטים האלה בכרטיס שלכם. להתחיל להרחיב על מי אתם ולמה כדאי לבחור דווקא בכם במשפט זה מאוד קשה. ככה יהיה לכם כרטיס ביקור נהג מונית מקצועי.

ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>