כרטיס ביקור וירטואלי לרופא

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

כרטיס ביקור וירטואלי לרופא הוא כלי דיגיטלי הזמין כל זמן נתון, באמצעות כרטיס ביקור וירטואלי הרופא יכול לשתף את פרטי ההתקשרות שלו ואת כל המידע שהוא רוצה להעביר על עצמו ועל השירות שהוא נותן. כרטיסי ביקור וירטואלים נתמכים דרך מכשירים סלולריים , דרך הטאבלט, דרך המחשב, בעצם ניתן להשתמש בכרטיסי ביקור וירטואליים דרך כל מכשיר בעל גישה לאינטרנט. תופתעו לגלות אבל ברוב המקרים כרטיס ביקור וירטואלי זול יותר מכרטיס ביקור סטנדרטי העשוי מנייר. תוכלו לעצב את הכרטיס בכל דרך שתבחרו ולשתף אותו עם כל מי שתרצו. כמות המידע שניתן להכניס בכרטיס ביקור וירטואלי היא בלתי מוגבלת. מעבר לפרטים היבשים שנמצאים גם בכרטיס הביקור הסטנדרטי ( מספר הטלפון הסלולרי של נותן השירות, שמו של איש המקצוע, המייל של נותן השירות ושם החברה תחתה הוא פועל במידה ויש כזאת), כמו כן בכרטיס הביקור הוירטואלי קיימת האפשרות להוסיף תמונות וסרטוני וידאו שונים, כרטיס הביקור הוירטואלי כולל בתוכו לחצנים אשר באמצעותם הלקוחות יוכלו לעבור אל הפרופילים של העסק שלכם בשלל הרשתות החברתיות ועוד מגוון רחב של אלמנטים. 

 

כרטיס ביקור סטנדרטי העשוי מניירכרטיס ביקור סטנדרטי העשוי מנייר

הסוג המיושן של כרטיסי הביקור הוא כרטיס ביקור העשוי מנייר. רוב אנשי העסקים יכולים לומר בפה מלא כי בחלק גדול מהמקרים כרטיסי הביקור שהם מחלקים נזרקים לפח, אלו אשר נשארים אצל הלקוח אינם משפיעים במיוחד ועקב כך הם לא מגדילים את פניית הלקוחות אל העסק. 

הגורם העיקרי לכך הוא שכרטיס ביקור העשוי נייר יכול להציג בדרך כלל רק את הפרטים היבשים על העסק (מספר טלפון של בית העסק או נותן השירות, מייל של בית העסק או נותן השירות, שם של בית העסק או נותן השירות) מבלי אפשרות להציג בו מידע שיווקי שמגדיל את כמות הלקוחות. 

ברוב המקרים, כאשר הלקוח הפוטנציאלי שקיבל מהרופא את כרטיס הנייר יהיה זקוק לשירותיו של הרופא, באותו הרגע לא תהיה לו גישה ישירה לכרטיס הביקור וכתוצאה מכך הוא יחפש את שירותיו של הרופא ברשת – שם הוא ייחשף לרופאים מתחרים רבים.  

כרטיס ביקור וירטואלי – כרטיס הביקור המשוכלל

כרטיס הביקור הוירטואלי שונה לגמרי מכרטיס הביקור הסטנדרטי, הוא בעל יתרונות יוצאי דופן אשר יכולים להרים את העסק לגבהים חדשים. כעת נסביר מהו כרטיס ביקור וירטואלי. ראשית, כרטיס ביקור וירטואלי הוא סוג של אתר תדמית קטן על העסק או על נותן השירות. כאשר הרופא שולח ללקוח הפוטנציאלי את כרטיס הביקור הוירטואלי שלו, ללקוח יש את האפשרות לשמור את כרטיס הביקור על מסך הבית של המכשיר הסלולרי שלו. כך הלקוח הפוטנציאלי יודע שהוא יכול להשתמש בכרטיס הביקור בכל עת בה הוא זקוק לשירותיו של הרופא. 

כרטיס ביקור רופא שיניים

זאת ועוד, הלקוח יכול להוסיף את הרופא לרשימת אנשי הקשר שלו בלחיצת כפתור פשוטה ומהירה. הודות לכך הלקוח יכול לתקשר עם הרופא ולקבל את כלל הפרטים עליו גם אם הוא לא שמר את כרטיס הביקור הוירטואלי על מסך הבית של המכשיר הסלולרי שלו.  

בתוך כרטיס ביקור וירטואלי לרופא תוכלו להציג את כל המידע הרלוונטי ללקוח על השירותים שאתם מעניקים. תוכלו לספר בפירוט על השירותים שאתם מעניקים, להציג ביקורות של לקוחות שנהנו מהשירות שלכם בעבר, להציג סרטוני וידאו מעניינים ועוד מגוון רחב של אפשרויות המשדרות אמינות ויוצרות תחושה של היכרות עם נותן השירות. 

רבים נוטים לחשוב שכרטיס ביקור וירטואלי הוא הוצאה יקרה אך זו טעות, ניתן לכסות את ההשקעה על כרטיס הביקור הוירטואלי כבר דרך הלקוח הראשון שמגיע דרך כרטיס הביקור. 

 

היתרונות של כרטיס ביקור וירטואלי לרופאמהן היתרונות של כרטיס ביקור וירטואלי לרופא?

כרטיס הביקור הוירטואלי הוא על יתרונות רבים ומגוונים, כעת נציג בפניכם חלק מן היתרונות הללו:

  • חסר הגבלה – כרטיס ביקור וירטואלי כולל בתוכו את כל המידע הרלוונטי ללקוח על השירותים שמעניק הרופא, כמות המידע שניתן להכניס בכרטיס הביקור היא בלתי מוגבלת. ניתן לומר כי כרטיס ביקור וירטואלי משמש כמעין אתר תדמית קטן לרופא. 
  • כלי שיווק יוצא דופן – כרטיס הביקור הוירטואלי מכיל בתוכו אפשרויות שונות התורמות לשיווק ולקידום של העסק: כרטיס הביקור הוירטואלי מכיל בתוכו לחצנים אשר דרכם ניתן להגיע אל הפרופילים של הרופא ברשתות החברתיות השונות, כתוצאה מכך גדלה כמות הלקוחות הפוטנציאליים שנחשפים לתוכן השיווקי של הרופא
  • תשכחו מעלויות הדפסה – מכיוון שכרטיס הביקור הוירטואלי נמצא ברשת והוא אינו פיזי ניתן לשלוח אותו ללא הגבלה, בלי להוציא מאות שקלים על הדפסות חוזרות של הכרטיס. 
  • קל ופשוט לעריכה – ניתן לומר בפה מלא כי הדפסה של כרטיסי ביקור סטנדרטים היא פעולה מסורבלת מכל הבחינות, נותן השירות או בית העסק נאלצים לחזור על פעולת ההדפסה בכל פעם ששינוי משמעותי קורה בעסק ויש צורך לעדכן זאת בכרטיס הביקור. 

כרטיס הביקור הוירטואלי הוא קל ופשוט לעריכה, ניתן לבצע שינויים בכרטיס הביקור באמצעות לחיצות כפתור פשוטות ללא כל השקעה של מאמץ תוך כדי חיסכון של כסף חשוב וזמן יקר. 

יתרה מכך, ברגע שביצעתם שינוי בכרטיס הביקור הוירטואלי שלכם השינוי מתבצע באופן אוטומטי גם בכרטיסי הביקור הווירטואליים שנמצאים אצל הלקוחות שלכם. 

ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>