כרטיס ביקור טכנאי מחשבים

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

כרטיס ביקור טכנאי מחשביםכרטיס ביקור טכנאי מחשבים

כעת, אחרי שהשלמתם את לימודי המחשבים שלכם ואתם רוצים לפתוח את העסק העצמאי שלכם כטכנאי מחשבים, הגיע גם השלב של הכנת חומרים שיווקיים ובראשם כרטיסי ביקור. אז מה צריך לכלול כרטיס ביקור טכנאי מחשבים ומהם התנאים שבהם הוא צריך לעמוד על מנת שתוכלו להפיק ממנו את המקסימום? בשורות הבאות נציג בפניכם מספר שיקולים שעליכם לקחת בחשבון בתכנון ועיצוב כרטיס הביקור שלכם, תהליך אליו אתם לחלוטין לא רוצים להתייחס בקלות ראש.

 

כרטיס ביקור טכנאי מחשבים – מה הוא צריך לספר?

כרטיס ביקור הוא מסמך אינפורמטיבי, שמיועד לספק למקבל אותו את פרטי ההתקשרות של המוסר. אבל עוד מעבר להיותו מסמך אינפורמטיבי, כרטיס ביקור הוא כלי שיווקי בעל חשיבות ראשונה במעלה. המדובר למעשה בכלי שיווקי סטטיסטי, כלומר ככל שתפיצו יותר כרטיסי ביקור, כך תגדילו את ההסתברות לאימפקט על השורה התחתונה של העסק ולהיפך. בהתאם לכך, כרטיס ביקור לא יכול להיות "סתם" מסמך חסר חיים. למעשה, כרטיס ביקור חייב לתמוך בכל מהותו ובכל רכיביו, במטרות העסקיות שלכם ואם הוא לא עושה זאת, עדיף שלא להשתמש בו מלכתחילה. אז איך אמור כרטיס ביקור טכנאי מחשבים להיות בנוי? ובכן, הוא לא צריך להיות כתוב בפונט של צג מחשב והוא לא צריך להיות בצבעי מסך כרום שחור וירוק, לחלוטין לא.

כאשר אנו מזמינים טכנאי מחשבים, אנחנו מצפים למצוא מישהו אמין, מקצועי, מסור, שם לב לפרטים הקטנים, בעל תמחור אטרקטיבי, עדכני ורציני. המשמעות היא שכל פריט, כל אות וכל פרט גרפי בכרטיס הביקור שלכם, צריך לצעוק בדיוק את הערכים האלה. אתם לא רוצים כרטיס יוקרתי מדי שיציג אתכם כיקרים ואתם לא רוצים כרטיס ביקור מצועצע, שלכאורה מתחבר לעולם המחשבים אבל מציג אתכם בנופך לא רציני. בעיצוב כרטיס הביקור שלכם, חשוב מאוד שתסגלו לעצמכם תפיסה רצינית ושקולה והדברים נכונים גם לכרטיס ביקור של סטנדאפיסטים. עליכם לשקול היטב את הערכים שאתם רוצים לשדר לקהל היעד שלכם ולוודא שאלו הם בדיוק הערכים שבוקעים מכרטיס הביקור שלכם.

מה צריך להיות כתוב בכרטיס טכנאי מחשביםמה צריך להיות כתוב בכרטיס?

כרטיס ביקור הוא כאמור בראש ובראשונה מסמך אינפורמטיבי שאמור למסור למקבל הכרטיס את פרטי ההתקשרות עם בעל המקצוע שמוסר אותו. בהתאם לכך, הפרטים שצריכים להופיע על הכרטיס בצורה טקסטואלית כוללים את הפרטים הבאים: שם פרטי, שם משפחה, מקצוע, רצוי מאוד לציין הסמכה, מספר טלפון נייח/ נייד, כתובת דוא"ל וכתובת פיזית. כמו כן, מומלץ מאוד לשלב סלוגן של שתיים שלוש מילים, שיחבר את מקבל הכרטיס ברמה הרגשית אל הערך המרכזי לו הוא מצפה מכם. למשל "טכנאי מסביב לשעון" או "זהו – המחשב תקין" או כל סלוגן אחר שיוצר רגש חיובי אותו יכול מקבל הכרטיס לשייך אליכם.

כעת אתם שואלים מה לגבי כתובת אתר האינטרנט שלכם – האם להכניס גם אותה לכרטיס? ובכן, כפי שאמרנו קודם לכן, כרטיס הביקור שלכם מיועד להשיג מטרה עסקית מאוד מובהקת – לייצר לכם ביזנס ולהביא לקוחות חדשים. אם יש לכם אתר אינטרנט ואתר האינטרנט שלכם בנוי היטב ויכול לתרום למטרה זו, הכניסו את כתובתו בהחלט. אם זה לא המצב, עדיף שלא להכניס את כתובת האתר. יחד עם זאת, בהחלט מומלץ תמיד להכניס כתובת אתר אינטרנט ולכן, אם האתר שלכם לא תומך במטרה העסקית שאתם רוצים להשיג, הפתרון הוא לא להסתיר אותו באמצעות השמטתו מכרטיס הביקור, אלא לתקן אותו, לבנות אותו בצורה נכונה ואז גם לשלב את כתובתו בגאווה בתוך הכרטיס. דברים אלה נכונים עבור כרטיס ביקור טכנאי מחשבים ועבור כל כרטיס ביקור והם נכונים גם עבור כל פרט ופרט שאתם מכניסים לכרטיס – כל פרט בכרטיס צריך לעודד את מקבל הכרטיס ליצור איתכם קשר ולעבוד איתכם וכל פרט שיכול לפגוע בכך, לא צריך להופיע על גבי הכרטיס.

 

האם אפשר לבנות את הכרטיס לבד?

ברמה הטכנית, התשובה היא בהחלט כן – כטכנאי מחשבים אתם בוודאי יודעים שהיום ישנם לא מעט אתרים המציעים תוכנות ואפליקציות לביצוע עבודות עיצוב גרפיות ואפילו אפליקציות שמתמקדות ספציפית בעיצוב כרטיסי ביקור. זאת אומרת, שברמה הטכנית אין שום בעיה לעצב ולבנות כרטיס ביקור טכנאי מחשבים באופן עצמאי לחלוטין. יחד עם זאת, כפי שאמרנו קודם לכן, כרטיס ביקור זה לא כסת"ח והמטרה היא לא ליצור אותו כדי ליצור אותו. אם כרטיס הביקור שלכם לא ממלא את מטרתו, הוא מזיק לה ואם הוא מזיק לה, אז הוא לא טוב.

זה לא אומר בהכרח שאתם לא יכולים לבנות אותו בעצמכם, אבל אם אתם מבינים שמדובר בהשקעה בעסק, בכלי שיווק שיכול לשנות את כל גורלו של העסק שלכם ואם אתם גם רוצים להרגיש גאים לפזר אותו ולהפיץ אותו ברבים, אתם בהחלט רוצים לעשות את ההשקעה הנדרשות כדי לבנות אותו בצורה מקצועית, בליווי איש מקצוע ועל פי העקרונות המקצועיים לעיצוב ובנייה של כרטיסי ביקור. 

כרטיס ביקור טכנאי מחשבים
ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>