כרטיס ביקור מתווך

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

ענף הנדל"ן נמצא בשיא שלו בשנים האחרונות ואם בחרתם לקחת חלק בענף הזה, אתם צריכים לדעת איך לשווק את עצמכם נכון. מתווכים יכולים להיות קשורים בענף השכירות, ההשקעות, מגורים קבועים וכן הלאה. המטרה שלכם היא להפוך את השם שלכם לדבר הכי חם בשוק. אבל איך עושים את זה? דבר ראשון, אתם חייבים כישרון ואהבה למקצוע, את זה אנחנו לא יכולים להעניק לכם. מה שאנחנו כן יכולים לעזור לכם הוא לבנות כרטיס ביקור מתווך שיגרום לכל הלקוחות שלכם לדעת למי הכי נכון לפנות.

 

 

תחרות לטוב ולרע

תחרות זה לא דבר רע בהכרח, אבל בשביל להתחרות בענף הנדל"ן אתם חייבים להיות תמיד צעד אחד לפני כל המתחרים שלכם. המטרה שלכם היא להישאר בתודעה של קהל הלקוחות שלכם, לשווק את עצמכם נכון ושכל לקוח פוטנציאלי יוכל להגיע אליכם ללא מאמץ כלל, נשמע מסובך? אם תעשו את זה נכון זה פשוט הרבה יותר ממה שאתם חושבים. היתרון בענף הנדל"ן הוא שמדובר לרוב על עסקאות בסכומים גבוהים, ככל שאתם צוברים יותר ניסיון ככה הביקוש לשירות שלכם עולה. אחד הכלים החשובים ביותר בענף הזה הוא שיווק. בין אם מדובר על משרד מתווכים ובין אם מדובר על מתווך פרטי. אחד האלמנטים הנכונים ביותר להתחיל איתם את השיווק שלכם הוא באמצעות כרטיס ביקור מתווך. יש לכם אפשרות לבחור בין כרטיסי ביקור מודפסים או כרטיס ביקור מתווך דיגיטלי עליו נדון עוד מעט. 

טיפים להתנהלות נכונה

ריכזנו עבורכם מספר טיפים אשר יכולים לייעל את השירות שלכם, את קהל הלקוחות שלכם ואת ההכנסה הקבועה שלכם.

זמינות – כאשר לקוח מנהל עסקה הוא רוצה זמינות מלאה. מדובר לרוב על סכומים מאוד גדולים, אתם לא רוצים להשאיר את הלקוח שלכם באוויר עד שתענו לו. מתווך חייב לשמור על זמינות קבועה, בכל שעות היום והלילה אם צריך. ברגע בו אתם מעניקים כרטיס ביקור מתווך מדובר כאן על אחריות מאוד גדולה, ברגע בו אתם לא זמינים אתם מפספסים הזדמנות עסקית.

מיקוד – יצירת כרטיס ביקור מתווך מחייבת אתכם להעניק את המידע הרלוונטי ביותר ללקוח שלכם. אבל, בשונה מאתר אינטרנט, אין לכם את המקום להכניס את כל המידע בבת אחת. המטרה שלכם בכרטיס ביקור היא להעניק ללקוח שלכם את המידע הרלוונטי עבורו. זאת אומרת, אתם חייבים למצוא את הדבר שמייחד אתכם משאר המתחרים שלכם, ולהעניק זאת ללקוח. בין אם מדובר על מחירים אטרקטיביים, זמינות, ניסיון וכן הלאה. אתם לא צריכים להכניס יותר משניים עד שלושה משפטים בכרטיס הביקור שלכם. 

שיווק – כרטיס ביקור מתווך הוא כלי שיווקי, אבל המטרה שלכם היא למעשה שיזכרו שאתם קיימים. ברגע בו אתם עושים כרטיס ביקור מתווך איכותי שמושך את הקהל הם ירצו לשמוע עליכם עוד. לכן, חשוב שיהיה לכם אתר אינטרנט בו אתם יכולים להכניס עוד אינפורמציה שיכולה לעזור לכם "ללכוד" את הלקוח. ברגע בו כרטיס הביקור שלכם הוא מושך, הלקוח ירצה לקרוא עליכם עוד. נדגיש, חשוב שיהיה לכם כרטיס ביקור מושך ומעניין, אבל ברגע בו האתר שלכם לא טוב זה יכול להפיל את העסקה.

עיצוב – אנשים קונים עם העיניים הכל היום, זה בדיוק הנקודת מוצא שלכם. כאשר אתם פונים למעצב עבור כרטיס ביקור מתווך אתם חייבים למצוא את המעצב המקצועי ביותר או את החברה המקצועית ביותר. עיצוב הוא דבר מאוד חשוב, בדרך כלל כאשר מדובר על עסקים כמו תיווך הצבע הנכון ביותר הוא שחור או אדום. עם זאת, מעצב יכול לגעת בעוד נקודות שונות בעיצוב אשר יתרמו לסגירת העסקה. המעצב עובד לפי תבנית אותה בחרתם. כאשר מדובר על כרטיס ביקור מודפס תוכלו לבחור את גודל כרטיס הביקור, את התבנית הנכונה, את העיצוב הנכון, איפה הלוגו שלכם יעמוד ואיך התוכן ייראה. 

תמונה – דבר חשוב מאוד שקשור אל כרטיס ביקור מתווך הוא להראות את עצמכם. מעצבים רבים יציעו לכם להכניס תמונה שלכם לכרטיס הביקור. זאת עוד דרך חכמה ליצור כימיה ביניכם ובין הלקוח. ברגע בו אתם מוכרים ללקוח עסקה בלבד בלי יחס בין אישי הסיכויים בהם אתם תקבלו שיחת טלפון מהלקוח נמוכים יותר. 

כמה זה עולה?

השאלה היא האם אתם בוחרים כרטיס ביקור מודפס, ואם כן איזה כרטיס ביקור מודפס. אם אתם בוחרים בכרטיס דיגיטלי המחיר ינוע בין 200 ש"ח ועד 1,200 ש"ח לא כולל שירותי אחסון שעולים עוד 200 ש"ח עד 400 ש"ח לשנה. כאשר אתם בוחרים כרטיס מודפס יש לכם מגוון אפשרויות, יש לכם עיצובים שונים, נייר ממוחזר שמאוד יכול לקנות את הלקוח. שימו לב, יש דגש מאוד גדול על שמירה על איכות הסביבה ולכן, זה עוד פרמטר שאתם צריכים לקחת בחשבון כאשר אתם בוחרים כרטיס כלשהו. המחיר עבור כרטיס ביקור מתווך מודפס ינוע בין 150 ש"ח ועד 400 ש"ח ל-500 כרטיסי ביקור. 

כרטיס ביקור תיווךכרטיס ביקור תיווך

כרטיס ביקור דיגיטלי הינו שדרוג של כרטיס הביקור הסטנדרטי ( כרטיס ביקור אשר עשוי מנייר), כרטיס ביקור דיגיטלי הוא שדרוג מצויין לכל בעלי העסקים והוא כולל בתוכו יתרונות שיווקים רבים. 

ראשית, כרטיס הביקור הדיגיטלי מכיל בתוכו את כל הפרטים הרגילים שמופיעים גם בכרטיס הביקור הסטנדרטי ביניהם: מספר טלפון של בית העסק, הכתובת של העסק, שמו של איש המקצוע ועוד.

מעבר לכך, כרטיס הביקור הדיגיטלי כולל בתוכו שלל אלמנטים אשר נותנים ללקוח הפוטנציאלי את האפשרות להכיר את העסק ואת השירות שהוא נותן בלחיצות כפתור פשוטות. רק היתרון הספציפי הזה מעלה את הסיכויים שהלקוח הפוטנציאלי יבחר דווקא בכם מבין כל שאר נותני השירות העוסקים בתחום שלכם. 

 

למי מתאים כרטיס ביקור דיגיטלי

כרטיס ביקור דיגיטלי מתאים למתווכים שאינם מסתפקים בכמות המידע הדלה שניתן להעביר בכרטיס ביקור סטנדרטי העשוי מנייר.

ניתן לומר כי כרטיס ביקור דיגיטלי מתאים לכל בית עסק או איש מקצוע שחשוב לו לחשוף את עצמו לכמה שיותר לקוחות במאמץ מינימלי ככל האפשר, כרטיס ביקור דיגיטלי מתאים גם לבעלי עסקים ואנשי מקצוע שרוצים להיות בטוחים כי הלקוחות הפוטנציאלים יוכלו לשמור את פרטי ההתקשרות שלהם בקלות ולהשתמש בהם בקלות ובמהירות בעת הצורך. מעבר לכך, כרטיס הביקור הדיגיטלי מהווה פתרון יוצא דופן לבתי עסקים ואנשי מקצוע המעוניינים להציג את עצמם בצורה האידיאלית בפני הלקוחות הפוטנציאליים. 

באמצעות כרטיס הביקור הדיגיטלי ניתן להציג מידע בלתי מוגבל על העסק שלכם ועל השירותים שהוא נותן ככה שאינכם צריכים לחסוך במילים בשל חשש מחוסר מקום. 

בעולם תחרותי כל כך כמו עולם התיווך ההצלחה מגיעה אל אלה אשר מצליחים לבדל את עצמם מהמתחרים שלהם, כרטיס ביקור דיגיטלי הוא דרך מצוינת לפנות לכמה שיותר לקוחות ולהציג את עצמכם בצורה האידיאלית. 

 

היתרונות של כרטיס ביקור דיגיטלי לתיווךמהם היתרונות של כרטיס ביקור דיגיטלי לתיווך

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא בעל יתרונות רבים למתווכים ולכל אנשי המקצוע באשר הם, בשל היתרונות הרבים של כרטיס הביקור הדיגיטלי נוצר מצב בו כמעט והחליף לחלוטין את כרטיס הביקור הסטנדרטי. 

כעת נציג בפניכם חלק מן היתרונות של כרטיס הביקור הדיגיטלי:

 

כרטיס ביקור דיגיטלי – נוחות שלא פגשתם מעולם

בכל זמן בו המכשיר הסלולרי של הלקוח שלכם נמצא עליו, גם כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם נמצא על הלקוח. עצם העובדה שכרטיס הביקור הדיגיטלי נעשה באופן ממוחשב ומאוחסן ברשת פוטרת אותנו מהתעסקות מיותרת בבעיות כמו מתי יגמרו הכרטיסים ומתי יהיה צורך בהדפסה נוספת של כרטיסי ביקור. מעבר לכך, כרטיס הביקור הדיגיטלי הוא כלי נוח לתפעול וגמיש בצורה יוצאת דופן – אם החלפתם את מספר הטלפון של העסק שלכם או שיצרתם כתובת מייל חדשה לעסק, תוכלו לשנות את הפרטים בכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם בקלות יוצאת דופן, כל השינויים שביצעתם יבוצעו אצל כל הלקוחות שמחזיקים בכרטיס הביקור שלכם, זוכרים שבכל פעם שהייתם משנים פרט כלשהו בעסק שלכם הייתם צריכים להדפיס מלאי חדש של כרטיסי ביקור, אז תשכחו מזה כי בכרטיס ביקור דיגיטלי זה לא קורה.

 

"בטח מדובר בעסק יקר"

אנשים רבים נוטים לחשוב כי כרטיס ביקור דיגיטלי הוא עסק יקר ולא משתלם, אך בניגוד למה שחושבים ברוב המקרים כרטיסי ביקור דיגיטליים משתלמים יותר מכרטיסי ביקור סטנדרטיים. ברגע בו עברתם לכרטיס ביקור דיגיטלי אין צורך לשלם מאות ואפילו אלפי שקלים בשנה על הדפסות חוזרות. במקום לבזבז את הכסף על הדפסות תוכלו להשקיע אותו בקידום של אפיק אחר בעסק שלכם. 

 

כרטיס ביקור דיגיטלי שיווקכרטיס ביקור דיגיטלי – כלי שיווק עוצמתי

באמצעות כרטיס ביקור סטנדרטי העשוי מנייר ניתן להציג רק מידע בסיסי על העסק, ללא כל אפשרות להציג מידע בעל תוכן שיווקי שתורם להתפתחות העסק ולהגדלת החשיפה שלו. 

כרטיס ביקור דיגיטלי כולל בתוכו אלמנטים שיווקים רבים שבאמצעותם תוכלו להגיע לחשיפה מקסימלית בפעם הראשונה שלקוח יצפה בכרטיס הביקור שלכם,  כמו כן כרטיס ביקור דיגיטלי מייצר אצל הלקוח רושם ראשוני מעולה שגורם לו לפנות אל העסק ולבקש את שירותיו פעמים נוספות. 

באמצעות כרטיס הביקור הדיגיטלי תוכלו להציג סרטונים מעניינים על העסק ותמונות מושכות של העסק, תוכלו לכתוב על העסק שלכם בצורה משכנעת ועניינית שתמשוך לקוחות ללא חשש ששטח הכתיבה יגמר. 

נוסף על כך, בכרטיס הביקור הדיגיטלי תוכלו לספר על היתרונות המיוחדים של העסק שלכם או על היתרונות של השירות שאתם נותנים, תוכלו לספר על הדרך בה העסק שלכם נבדל משאר העסקים בתחום שלכם. 

כמו כן, ניתן לשתף את כרטיס הביקור הדיגיטלי בקלות בכל הרשתות החברתיות למיניהן (פייסבוק, אינסטגרם ועוד) ובמדיה החברתית. רק העובדה זו בפני עצמה הופכת את כרטיס הביקור הדיגיטלי לכלי שיווק עוצמתי מכיוון שכל לקוח שנהנה מהשירות שלכם יכול לשתף את פרטי העסק בקלות עם אנשים נוספים ובכך להגדיל את חשיפת העסק בצורה יוצאת דופן. 

 

כרטיס ביקור דיגיטלי שומר על איכות הסביבה

כרטיסי ביקור סטנדרטים עשויים מנייר, כדי לייצר נייר יש צורך בכריתה של עצים. יותר מ-85% מכרטיסי הביקור הסטנדרטיים נזרקים כעבור מספר ימים, מדובר בכמות עצומה של נייר שמתבזבזת לחינם. אם כל העסקים ונותני השירות יעברו לכרטיסי ביקור דיגיטליים כמויות עצומות של עצים ינצלו. 

ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>