עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

הדור הבא של כרטיסי הביקור מכה גלים: הכירו את כרטיס הביקור הדיגיטלי. וזה שהולך להציג אתכם בצורה האיכותית, המקצועיתעיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי נעשה על ידי התאמה מוחלטת לעסק שלכם, ולמי שאתם כאחד והנאותה ביותר בדור המסכים של היום. בעבר, נהוג היה עבור בעלי מקצוע, בעלי עסקים וכל מה שמשלח ידוע דרש זאת, להציג ולחלק כרטיסי ביקור מכורטסים, פיזיים. כיום, לאחר שינויים כה רבים שעבר עולם העסקים, המעבר לזום, צמצום הפגישות הפרונטליות, הגיעה לעת לשינוי מהותי דיגיטלי גם כאן, לעניין כרטיסי הביקור. ולמעשה, גם המעבר של הצגת כרטיסי הביקור הדיגיטליים בעולם העסקים יצרה מהפך גם בזירה זו. שהרי מדובר על יישום חדש וחדשני זה הצגת העסק שלנו בפני כל, בצורה חדשנית, מגניבה ופשוטה ובסטייל של ממש. בצורה הזו, קל ונאות הרבה יותר להגיע לליבם של אנשים, ובעיקר- להציג את מי ומה שאתם באמצעות סך הכל, כרטיס ביקור.

כיצד זה קורה? באמצעות עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי משלכם. מאחר שוויזואליות היא המון, ובעידן של היום ניתן להגיד שהיא גם הרוב, בפני הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. אנשים שופטים לפי העין, גם אם אינם יודעים- תת המודע שלהם יודע. לפי איך שהדברים נראים, כך גם משתקפת התמונה בליבם לגבי מה שהם חושבים עליכם כבעלי מקצוע, ואפילו רושם ראשוני לגבי המקצועיות והשירותיות שלכם אף מבלי להכירכם באופן אישי.

אילו אפשרויות ניתן לבצע בעיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי?

תחילה יש לציין, כרטיס הביקור הדיגיטלי כשמו כן הוא, ממש ככה. הוא ממתין קישור בסמארטפון שלכם, ונשלח לעוברים ושביםאילו אופציות עיצוב קיימות בתהליך עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי ונקרים בדרככם בלחיצה, ואף לעיתים לגבי המשודרגים יותר- בנגיעה. כרטיס ביקור דיגיטלי מעוצב על פי הייצוגיות והמקצועיות שלכם, וכל מה שמתאים לכם. אותו עיצוב אישי מתבצע בהתאמה אישית לכל עסק, על ידי מפתחים מקצועיים שעושים זאת בעבורכם. בתוך כרטיס ביקור דיגיטלי שאת רוכשים לעצמכם, מצויים כל הפרטים הנחוצים לכם, כל פרטי הקשר בלחיצת כפתור אחת, כל הקישורים לעסק, גלריית תמונות של העסק כפי בחירתכם, שיתוף של תיק עבודות לפי בחירתכם להצגה, חיוג מהיר לבעל העסק, שליחת מייל לבעל העסק, המלצות וחוות דעת ואפילו אפשרות לניווט לבית העסק באמצעות קישור לאפליקציית Waze.

מדוע לבעל עסק נחוץ ואף הכרחי להוציא כרטיס ביקור דיגיטלי?

מאחר שבעידן של היום, מי שאיננו שם- לא קיים, ברשתות החברתיות, בעולם העסקים, וכך גם לעניין הצגת העסק שלכם בפני כל.לויותיו של עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי משלכם איננו עניין יקר כאשר אתם יוצרים תנועה בכל זמן נתון עבור העסק שלכם, אתם גם ממשיכים ליצור מודעות להיותכם בעלי מקצוע בתחומכם בפני הלקוחות הפוטנציאלים שלכם. גם הוצאה של כרטיס ביקור דיגיטלי עושה בדיוק את זה, וכל היופי הוא שאותו כרטיס ביקור דיגיטלי מספר את סיפור העסק שלכם כולו בלחיצת כפתור אחת. הוא מבצע בשבילכם את העבודה, ועוד באופן הרהוט, האיכותי והראוי ביותר. כל זאת- לצד ויזואליות אשר מותאמת בדיוק לאופי העסק שלכם ושלכם כאחד.

כרטיס ביקור דיגיטלי מתאים לכל בעל עסק, קטן כגדול, והיא מאפשרת דווקא עבור עסקים קטנים- רושם ראשוני של מקצועיות בפני הפונים אליהם. חכמים רבים לפנינו אמרו "אין שני לרושם ראשוני" ואנו לחלוטין מסכימים, וממשילים זאת גם לעולם העסקים- הרושם אותו תיצר בפעם הראשונה בפני הלקוח הוא שיקבע את המשך דרככם יחדיו, אם יהיה.

כרטיס ביקור דיגיטלי מאפשר לכם להציג את אתכם ואת העסק בצורה המדויקת והמרשימה ביותר. מעבר לרושם הראשוני הכה חשוב, אתם גם מתבלטים משמעותית מעל מתחריכם. שכן, כרטיס ביקור דיגיטלי אשר מעוצב בצורה מדויקת וטובה יבטח יגרום לכם לבלוט מעל בעלי מקצוע אחרים.

בנוסף לויזואליות, טקסט ומקצועיות, ישנו גם עניין הנוחות, הן עבורכם והן עבור הלקוחות. זאת מתבטא באמצעות יצירת כל תצוגתלאפשר לעסק שלכם רושם ראשוני מדויק באמצעות עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי משלכם העסק שלכם בתוך קישור אחד, מה שמקצר לכם את הדרך משמעותית וכך גם ללקוחות שלכם, שאינן צריכים "לעבוד" בלחפש מידע נוסף עוד ועוד.

ולסיום- מהירות. כאשר אתם עומדים מול לקוח פונציאלי חדש עליכם לפעול במהרה. אנשים, ובייחוד בכובעם כלקוחות ידועים בחוסר סבלנותם, בייחוד בעידן המהיר של היום. על כן, באמצעות שליחה מהירה של כרטיס ביקור דיגיטלי והצגת העסק שלכם בצורה הזו, אתם מגיעים אל הלקוח שלכם בצורה המהירה ובאותה נשימה גם האיכותית ביותר. ובינתיים, ללקוח יש את האפשרות, לעלעל בכל המידע המוצג בפניו ולגבש החלטה.

יש לציין, עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי נעשה על ידי התאמה מוחלטת לעסק שלכם, ולמי שאתם כאחד. על כן יש לבצע זאת מול בעלי מקצוע המתמחים בכך, בכדי לשדר בדיוק את הראוי ביותר בעבור העסק שלכם.

כל הטוב הזה שמצוי בעיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי יכול להיות שלכם, וממש בקלות. למעשה, אף עלויותיו של עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי משלכם איננו עניין יקר, בייחוד בהתחשב בכל היתרונות המדהימים שהוא מאפשר. כל שנותר לכם לעשות כעת הוא ליצור עמנו קשר, ואנו כבר נדאג לקחת את זה מכאן ולאפשר לעסק שלכם רושם ראשוני מדויק באמצעות עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי משלכם.

הדפסת כרטיס ביקור מפלסטיק לבן- כרטיס ביקור מפלסטיק לבן נחשב לאפשרות פשוטה אבל עם זאת קלאסית
ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>