עשיתם כרטיס ביקור דיגיטלי? כך תתחילו להשתמש בו בצורה האפקטיבית ביותר

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

כרטיס ביקור דיגיטלי לבעלי עסקים, הפך להיות משהו שהוא פחות או יותר חובה לכל בעל עסק, חברה, ארגון, או מותג שמעוניינים לשמור על העסק שלהם רלוונטי ככל הניתן בתוך התחרות העסקית הגדולה. כרטיסי ביקור דיגיטלי, משמשים אותנו בתור בעלי עסקים, בכל פעם שאנחנו מעוניינים לשלוח או להעביר מידע כללי על החברה שלנו, על השירותים או המוצר שהחברה שלנו מציעה למכירה, ועל אופי החברה כולה. החלטתם לעשות כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק שלכם? אין ספק שמדובר על החלטה נכונה מאוד. בשורות הקרובות, הבאנו לידכם מידע ונוסף ורלוונטי שיסייע לכם להבין – כיצד כדאי להשתמש בכרטיס הביקור הדיגיטלי שלנו עכשיו כשיש לנו אחד כזה.

בתור התחלה חשוב להבין את המטרה ואת התכלית של כרטיס הביקור הדיגיטלי

כשבעלי לקוחות או עסקים פונים אלינו במטרה שיוכלו להבין כיצד עליהם להשתמש בצורה הנכונה ביותר בכרטיס הביקור הדיגיטלי שהם זה עתה עשו, אנחנו מפנים אותם להבנה של מה היא המטרה העיקרית של כרטיס הביקור הדיגיטלי שהם מחזיקים בידם. באופן כללי – כרטיס ביקור דיגיטלי מהווה פלטפורמה נוחה ומתומצתת למדי – כזו שמכילה את כל הפרטים השונים שלקוח פוטנציאלי צריך לדעת על העסק או החברה שלנו. בדיוק בשל העובדה הזו, אנחנו נרצה למעשה שכרטיס הביקור הדיגיטלי שלנו יהיה הדבר הראשוני ביותר שהלקוח שלנו יקבל בנוגע לעסק שלנו – למעשה, מדובר על מעין קדימון והצגה של העסק שלנו כולו.

בראש ובראשונה להפיץ את הכרטיס הדיגיטלי בכל מקום שאתם יכולים

זה עתה הגיע אליכם כרטיס הביקור הדיגיטלי שרכשתם? נהדר! הדבר הבא שתרצו לעשות עכשיו זה לעדכן ולהוסיף את כרטיס הביקור הדיגיטלי שאתם מחזיקים בידיים שלכם בכל הרשתות, המדיות, והפלטפורמות הדיגיטליות השונות שהעסק שלכם נמצא בו. כך למעשה, תוכלו להגביר את החשיפה של בני אדם לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם, דבר שעשוי בפסוקו של יום להגדיל את כמות הלקוחות הפוטנציאליים שלכם בתור בעלי עסקים. עדיין לא מצליחים להבין איפה כדאי להפיץ את הקישור של כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם? בשורות הבאות נעשה לכם קצת סדר בראש.

כך כדאי לכם להפיץ את הקישור של כרטיס הביקור הדיגיטלי העסקי שלכם

  1. רשתות חברתיות – הוסיפו את הקישור של כרטיס ביקור הדיגיטלי שלכם בכל רשת חברתית שאתם נמצאים בה (פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, וכיוצא בזאת…).
  2. וואטסאפ ביזנס – וואטסאפ ביזנס היא פלטפורמה נהדרת שמסייעת לכם לשמור על קשר טלפוני מול לקוחות בצורה טובה יותר. הוספת קישור של כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם לכל שיחה בוואטסאפ ביזנס היא מומלצת לחלוטין.
  3. 144 ודפי זהב – כמעט כל העסקים בארץ נמצאים שם.
  4. מייל – הוסיפו את כרטיס הביקור הדיגיטלי החדש שלכם כחתימה לכל דואר אלקטרוני שאתם שולחים.

רוצים לשדרג את הפעילות העסקית שלכם? ליצור חשיפה גבוהה בזמן יחסית מהיר? עם כרטיס הביקור הדיגטלי של NEW DIGITAL אתם לוקחים את העסק שלכם צעד אחד קדימה ולפני כולם. זו הדרך שלכם להתמודד עם התחרות, זו הדרך שלהם לגרום לאנשים להכיר אתכם וגם לספר לחברים שלהם על העסק שלכם. אם אין לכם כרטיס דיגיטלי לעסק שלכם, זה הזמן שלכם להפיק אחד. בלחיצת כפתור ובמינימום מאמץ תוכלו להנות מכרטיס מקצועי, איכותי שיציג את כל מה שהלקוחות שלכם צריכים לדעת עליכם. לפרטים ומידע נוסף, צרו איתנו קשר ונשמח לחזור אליכם במהרה עם כל הפרטים.

ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>