כרטיס ביקור דיגיטלי מומלץ

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

אנו מצויים בעידן חדש של דיגיטל וטכנולוגיה, עולם של חדשנות בלתי נלאית שבכל יום ויום מחדשת את עצמה ומוציאה את כל הטובכרטיס ביקור דיגיטלי מומלץ הוא כרטיס ביקור אשר מציג אתכם ואת העסק שלכם בצורה המדויקת ביותר שמהעולם החדש. והנה מגיעה ההמצאה המהפכנית הבאה: כרטיס ביקור דיגיטלי. ולמעשה, כאן כדאי לדעת כי כרטיס ביקור דיגיטלי מומלץ הוא כרטיס ביקור אשר מציג אתכם ואת העסק שלכם בצורה המדויקת ביותר, האיכותית והמקצועיות ביותר, וכולל את כל הפוקנציות הנדרשות לשם כך, את כולן נציג במאמר זה.

אי שם בעבר, היו נוהגים בעלי מקצוע, בעלי עסקים וכל מה שמשלח ידוע דרש זאת, להציג ולחלק כרטיסי ביקור פיזיים, העשויים מנייר, שלרוב היו ונראו גם- מאד גנריים. אלו כמובן, לא יכלו בשום צורה להראות במדויק את הייחודיות והמקצועיות של בעלי המקצוע, אלא היו אלא כרטיס ביקור גרידא. כיום, לא יאומן כי יסופר, לאחר שינויים כה רבים שעבר עולם העסקים, המעבר לזום, צמצום הפגישות הפרונטליות, הגיעה לעת לשינוי דיגיטלי מדהים, בדיוק לעניין כרטיסי הביקור. שכן, כיום כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם הוא איננו אך ורק כרטיס ביקור, הוא הרבה מעבר לכך.

מהו למעשה כרטיס ביקור דיגיטלי מומלץ וכיצד נדע שהוא אכן כזה?

חשוב קודם כל כן להקדים ולאמר שכרטיס ביקור דיגיטלי מומלץ הוא דבר ראשון וקודם כל- כן חייב להיות אכן כרטיס ביקור. כרטיס אשר יציג אתכם, את שמכם, יציג בדיוק מי אתם ומה אתם עושים, יחד עם שאר הפרטים היבשים. זהו הבסיס, על זאת אין ויכוח.כרטיס ביקור דיגיטלי מומלץ הוא כזה אשר מציג מצג מדויק ומושלם שלכם ושל משלח ידכם מעבר לכך, עולם כרטיסי הביקור הדיגיטליים מציגים מהפכה חדשה של המון במחיר אחד. כרטיס ביקור דיגיטלי מומלץ הוא כזה אשר אכן יש בו את כלל הפוקנציות הללו.

נתחיל בעיצוב בויזואליות. כרטיס ביקור דיגיטלי מומלץ הוא כזה אשר מציג מצג מדויק ומושלם שלכם ושל משלח ידכם, של אופי העסק ואופיו בעליו, והוא עובר זאת ויזואלית מתוך נראות הכרטיס. כיום, היד נטויה ואפשר ליצור עיצובים מרהיבים ביותר, לייצר ייחודיות מדהימה והתאמה מדויקת לכל בעל עסק. בצורה הזו, קל ונאות הרבה יותר להגיע לליבם של אנשים, ובעיקר- להגדיל את קהל הלקוחות ולפתח משמעותית את העסק שלכם.

כיצד זה קורה? באמצעות עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי משלכם. מאחר שוויזואליות היא המון, ובעידן של היום ניתן להגיד שהיא גם הרוב, בפני הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. אנשים שופטים לפי העין, גם אם אינם יודעים- תת המודע שלהם יודע. לפי איך שהדברים נראים, כך גם משתקפת התמונה בליבם לגבי מה שהם חושבים עליכם כבעלי מקצוע, ואפילו רושם ראשוני לגבי המקצועיות והשירותיות שלכם אף מבלי להכירכם באופן אישי.

את הוויזואליות חשוב מאד שיעצב אדם המתמחה בתוכנות עריכה ועיצוב, וגם זה אשר מבין בחיבור ובשילוב שלהם לעולם האפליקציותכרטיס ביקור דיגיטלי מומלץ הוא כזה אשר בו מצויים כל הפרטים הנחוצים לכם, כל פרטי הקשר בלחיצת כפתור ובניית האתרים. שכן, בסופו של דבר אין מדובר בוויזואליות גרידא כאמור, אלא המון מעבר לכך. למעשה, שאר הפונקציות האחרות בכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם חייבות לקבל גם הן, התאמה על ידי מעצב. זאת על מנת לקבל את התוצאה הטובה ביותר.

וכעת נעמוד על עניין חשוב לא פחות והוא עניין הפונקציות. מאחר שכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם ממתין כקישור בסמארטפון שלכם, ונשלח לעוברים ושבים ונקרים בדרככם בלחיצה או בנגיעה, עליו להיות מותאם פונקציונלית לשם כך. על כן, גם כאן חשובה מאד המקצועיות, זאת על ידי מפתחים מקצועיים שעושים זאת בעבורכם.

כרטיס ביקור דיגיטלי מומלץ הוא כזה אשר בו מצויים כל הפרטים הנחוצים לכם, כל פרטי הקשר בלחיצת כפתור אחת, כל הקישורים לעסק, גלריית תמונות של העסק כפי בחירתכם, שיתוף של תיק עבודות לפי בחירתכם להצגה, חיוג מהיר לבעל העסק, שליחת מייל לבעל העסק, המלצות וחוות דעת ואפילו אפשרות לניווט לבית העסק באמצעות קישור לאפליקציית Waze. כמו כן כאמור, התאמה מיטבית ללחצנים וקישורים מבחינה עיצובית ואסטרטגית בחשיבה כלפי הלקוח.

כרטיס ביקור דיגיטלי מומלץ – על שום מה?

מאחר שבעידן של היום, מי שאיננו שם- לא קיים, ברשתות החברתיות, בעולם העסקים, וכך גם לעניין הצגת העסק שלכם כאשר אתםכרטיס ביקור דיגיטלי מומלץ לכל בעל עסק, קטן כגדול . הרי שהרושם הראשוני קובע מציגים את עצמכם מול קהל הלקוחות שלכם. הנפקה של כרטיס ביקור דיגיטלי תאפשר ללקוחות שלכם לראות אתכם כעסק איכותי ומקצועי, זאת גם אם אתם למעשה- רק עסק קטן או אפילו פרילנסרים בתחומכם. כל היופי הוא שאותו כרטיס ביקור דיגיטלי מספר את סיפור העסק שלכם כולו בלחיצת כפתור אחת. הוא מבצע בשבילכם את העבודה, ועוד באופן הרהוט, האיכותי והראוי ביותר. כל זאת- לצד ויזואליות אשר מותאמת בדיוק לאופי העסק שלכם, ושל מי שאתם, כאחד. כאן גם המקום להגיד, לכל מי שחשש, שכרטיס ביקור דיגיטלי מומלץ לכל בעל עסק, קטן כגדול כאחד. שכן, רושם ראשוני הוא נחלת הכלל של כולנו.

לסיכום, כרטיס ביקור דיגיטלי מאפשר לכם להציג את אתכם ואת העסק בצורה המדויקת והמרשימה ביותר. מעבר לרושם הראשוני הכה חשוב, אתם גם מתבלטים משמעותית מעל המתחרים, וככלל- כבעלי עסק איכותיים ומקצועיים. על כן, כרטיס ביקור דיגיטלי מומלץ להנפקה כבר עכשיו, אז אל תחכו אף לא עוד רגע אחד.

 

כרטיס ביקור דיגיטלי מומלץ

כרטיס ביקור הוא דבר חשוב מאוד לעסקים, שכן הוא מכיל פרטים על העסק ודרך ליצירת קשר במקרה הצורך. כרטיס ביקור דיגיטלי הוא למעשה עמוד אינטרנטי שמכיל מידע רב על העסק שלכם. את כרטיס הביקור הדיגיטלי תוכלו לשלוח למי שתבחרו וכך לשווק את העסק שלכם. האם כרטיס ביקור דיגיטלי מומלץ? על כך נרחיב במאמר הבא. 

 

מהו כרטיס ביקור דיגיטלי מומלץ?

כפי שציינו כרטיס ביקור הוא אחד הדברים החשובים ביותר לעסקים. כרטיס ביקור למעשה מאפשר לנו כבעלי עסקים ליצור היכרות ראשונית עם לקוחות פוטנציאליים. על ידי כרטיס ביקור, אנחנו מאפשרים ללקוח לקבל את הפרטים שלנו ולא מחייבים אותו לבצע איתנו עסקה. בצורה כזו הלקוח לא ירגיש שלוחצים עליו או לוקחים ממנו פרטים כאשר הוא לא מעוניין בכך ואתם תדעו שעדיין יש אפשרות להמשך קשר עם הלקוח במידה וירצה בכך. 

במידה שאתם פועלים בעסקים רשמיים כמו לדוגמא חוקר פרטי או עורך דין, כרטיס ביקור הוא הכרחי עבורכם. 

כרטיס ביקור דיגיטלי, לעומת כרטיס ביקור מודפס, הוא לא כרטיס פיזי. למעשה, כרטיס הביקור הדיגיטלי הוא עמוד אינטרנטי המכיל מידע רב על העסק שלכם. כרטיס ביקור דיגיטלי הוא נוח וממוקד וניתן להעביר אותו בקלות בין חברים, לקוחות פוטנציאליים ועוד. 

מטרתו של כרטיס הביקור הוא לגרום ללקוחות פוטנציאליים להפוך ללקוחות קיימים. לשם כך חשוב מאוד שכרטיס הביקור יכיל פרטים חשובים וייתן ללקוחות הפוטנציאליים מושג על העסק. חשוב מאוד לא להגזים עם כמות הטקסט שאתם מוסיפים לכרטיס הביקור על מנת לא להתיש את הלקוחות. הפרטים המומלצים לכרטיס ביקור מודפס הם לוגו או איור גרפי, שם בעל העסק, תחום העיסוק, מספר טלפון, מייל, אתר וחשבון פייסבוק. כמו כן, לכרטיס ביקור דיגיטלי ניתן להוסיף תמונות, סרטון תדמית, קישור לאתר, קישור לפייסבוק ועוד מגוון אפשרויות. 

האם כרטיס ביקור דיגיטלי מומלץ?

אז הבנו שכרטיס ביקור דיגיטלי הוא עמוד אינטרנטי. כלומר, כאשר אתם נפגשים עם לקוח פנים אל פנים לא תוכלו להעביר לו כרטיס ביקור במין פעולה רשמית ומכובדת שנפוצה בסרטי ג'יימס בונד. עם זאת, כרטיס ביקור דיגיטלי מומלץ מסיבות רבות- 

  • מידע- כמה מידע אנחנו רוצים להכניס? כרטיס ביקור דיגיטלי לא מוגבל בגודל שלו וכך גם לא מוגבל בכמות המידע שניתן להכניס אליו. כך נוכל להכניס את כל המידע הרלוונטי על העסק, להוסיף תמונות, סרטונים, כפתורי הנעה לפעולה ועוד. הלקוח יוכל לקבל את מה שהוא צריך באופן ממוקד, ברור ונוח.
  • מלאי- כרטיס ביקור דיגיטלי לא מוגבל במלאי שלו. כך תמיד ניתן לשלוח את הכרטיס ללא הגבלה. כך תמיד יהיה עלינו כרטיס ביקור דיגיטלי לשלוח בכל זמן שנצטרך ולא נהיה צריכים לדאוג להדפסה של כרטיסים חדשים.
  • עדכון הכרטיס- במידה שנרצה לעדכן את פרטי הכרטיס נוכל לעשות זאת בקלות בלי לחכות שייגמרו הכרטיסים הקודמים ובלי להדפיס המון כרטיסים חדשים. 
  • נוכחות בגוגל- כרטיס ביקור דיגיטלי איכותי יופיע בגוגל עבור כל מי שיחפש אתכם או את העסק שלכם. נוכחות בגוגל היא דבר חשוב מאוד לעסקים ולכן גם אם יש לכם כרטיס ביקור מודפס מומלץ לעצב גם כרטיס ביקור דיגיטלי. 
  • עלות נמוכה- יחסית לאמצעי שיווק אחרים או לכרטיסי ביקור מודפסים, ניתן ליצור כרטיס ביקור דיגיטלי בעלויות נמוכות מאוד, ואפילו בחינם. כך ניתן להנות מכרטיס ביקור יעיל, איכותי, שמניב תוצאות טובות ומגיע לכל מי שתרצו מבלי לשלם על כך סכומים גבוהים. 

 

עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי מומלץ

עיצוב נכון של כרטיס ביקור דיגיטלי מומלץ מאוד. כרטיס ביקור צריך להיות מעוצב בצורה ייחודית, שתמשוך לקוחות ותעניק ללקוחות מושג עלינו ועל העסק שלנו. על מנת לעצב את כרטיס הביקור בצורה ייחודית, חשוב מאוד לשים לב לפרטים שונים כמו סגנון הכרטיס, הצבע שלו ועוד. חשוב שעיצוב הכרטיס יתאים לאופי העסק וישרת אותו בצורה הטובה ביותר. תוכלו לבחור בין סגנון חדשני שבא לידי ביטוי בפלטת צבעים עשירה ואלמנטים רבים או סגנון קלאסי יותר שבא לידי ביטוי בצבע אחד או שניים ובאלמנט אחד. כמובן שכל סגנון עיצובי כזה ישפיע אחרת על הלקוח, שכן סגנון חדשני יסקרן את הלקוח בעוד שסגנון קלאסי ימקד אותו במידע שאנחנו רוצים למקד אותו.

כמו כן, חשוב מאוד להוסיף מספיק מידע אך לא להגזים. בסופו של דבר הלקוחות שיקבלו את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם רוצים לקבל מידע עליכם ועל העסק. מצד שני הם לא רוצים לשוטט בעמוד האינטרנטי ולחפש את המידע שהם רוצים. לכן, היו ממוקדים והוסיפו את המידע הרלוונטי בלבד. כמובן שתוכלו להוסיף תמונות, סרטוני תדמית, קישור לאתר, קישור לפייסבוק ועוד. 

 

האם ניתן ליצור כרטיס ביקור דיגיטלי מומלץ בחינם?

את התשובה לכך נחלק לשניים. האם ניתן ליצור כרטיס ביקור דיגיטלי בחינם? התשובה היא כן. לכרטיס ביקור דיגיטלי יש טווח מחירים רחב מאוד שמתחיל ב-חינם. עם זאת יש לקחת בחשבון כי כרטיס ביקור דיגיטלי חינם הוא כרטיס פשוט מאוד שיכיל את פרטי ההתקשרות הבסיסיים בלבד. 

לשאלה האם ניתן ליצור כרטיס ביקור דיגיטלי מומלץ בחינם, כנראה שהתשובה תהיה שלילית. כאשר יוצרים כרטיס ביקור דיגיטלי בחינם יוצרים כרטיס ביקור פשוט מאוד. יש לקחת בחשבון שלכרטיס ביקור דיגיטלי בחינם תהיה מגבלת עיצוב שתמנע מכם להתאים את עיצוב הכרטיס לאופי העסק ולהפוך את כרטיס הביקור לייחודי. כמו כן, לכרטיס ביקור דיגיטלי בחינם יש מגבלת כניסות. כלומר לא תוכלו לשלוח אותו לכל מי שתרצו ולבקש שיפיצו. את המגבלה הזו בדרך כלל יהיה ניתן לעקוף רק על ידי תשלום נוסף. בסופו של דבר אתם רוצים את כרטיס הביקור הדיגיטלי על מנת שתוכלו להפיץ אותו בקרב כמה שיותר אנשים, לכן מומלץ לבחור בתוכנה שלא תכלול את המגבלה או לשלם כסף על מנת לעקוף אותה. 

כרטיס ביקור יוקרתי
ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>