כרטיס ביקור סלולרי

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

כרטיסי ביקור היו חלק מרכזי בתרבות העסקית מאז שאנחנו זוכרים את עצמנו עושים עסקים. הם הדבר הראשון שאנשים מציגים כשאתה פוגש אותם, והדבר האחרון שאתה משאיר על השולחן שלהם לפני שאתה עוזב את הפגישה. אז מה זה כרטיס ביקור סלולרי?

אחת לכמה שנים, התעשיות השונות מצליחות לייצר איזשהו מוצר כל כך מוצלח, עד שהוא זוכה למספר כינויים בשפת העם. כרטיס ביקור סלולרי הוא אחוד מאותם מוצרים SUPER מוצלחים. הוא זכה לשמות מגוונים כמו כרטיס ביקור דיגיטלי, כרטיס שיווק דיגיטלי שזמין 724 ברשת, כרטיס ביקור חכם ועוד. בואו נדבר על הכרטיס הזה, שהוא למעשה הגרסה המודרנית של כרטיס ביקור מנייר.

עוד מידע חשוב על כרטיסי ביקור סלולריים חכמים

כרטיס ביקור סלולרי הוא כרטיס עם או בלי קוד QR, שניתן לסרוק כדי לספק קישור במיידי לאתר האינטרנט שלכם. בשורה התחתונה, כרטיס ביקור סלולרי הוא למעשה "מיני סייט" (אתר מיני) והוא כולל פרטי התקשרות, לינק לאתר שלכם, לינק למדיות החברתיות של העסק, "אודות" על העסק, מציג את סוגי השירותים הזמינים בעסק ועוד.

בפועל, כרטיס ביקור סלולרי הוא למעשה כרטיס ביוקר דיגיטלי אשר זמין ברשת 724 ואפשר לשלוח אותו ללקוחות דרך כל מדיה. אתם יכולים לשלוח את הכרטיס דרך וואצאפ, מסנג'ר, פייסבוק, אינסטגרם וכל מדיה אחרת שתרצו. בסופו של דבר, כרטיס ביקור סלולרי נשלח בדרך הכי פשוטה בעולם – באמצעות לינק. באופן הזה, אתם יכולים לשלוח את כרטיס הביקור שלכם מכל מקום, בכל רגע נתון ודרך כל אמצעי טכנולוגי.

מה עוד צריך לדעת על כרטיס ביקור סלולרי?

כרטיס ביקור סלולרי משמש בדרך כלל כחלופה לכרטיס ביקור מסורתי. כרטיס ביקור סלולרי הוא כלי שיווקי שבאמצעותו ניתן לקדם את המותג ולהוסיף ערך לזהות הדיגיטלית של העסק. כרטיסי ביקור סלולריים הם בדרך כלל מיני סייט (MINI SITE) המציג את סוגו של בית העסק, הכישורים והידע שלכם בתור אנשי מקצוע ועוד.

הכרטיס מכיל את כל המידע שהיית רוצה לשאת איתך על הנייר או על הטלפון החכם שלך כדי להציג ללקוחות. במילים אחרות, כרטיס ביקור סלולרי מאפשר לכם לקבל את כל המידע שלכםכרטיס הביקור הסלולרי מכיל את כל המידע שהיית רוצה לשאת איתך על הנייר או על הטלפון החכם שלך כדי להציג ללקוחות תחת קורת גג אחת. ככה, תוכלו להציג את כל המידע עליכם ללקוחותיכם באמצעות שליחת לינק בלבד. עד כדי כך פשוט, קל, מהיר ויעיל.  זה יכול לכלול קישורים לפרופילים החברתיים שלך ולאתרים אחרים, כך שאחרים יוכלו לגלות עליך בקלות רבה יותר, ללמוד על העסק ולהחליט אם לשכור את שירותיו או לרכוש את מוצריו.

איך נראה כרטיס ביקור סלולרי?

אולי תופתעו לדעת שכיום, אין הגדרה אוניברסלית של איך כרטיס ביקור סלולרי צריך להיראות. זה אחד מאותם דברים שהפכו יותר לסגנון אישי מאשר מוצר שפועל תחת חוקים נוקשים. כרטיס ביקור סלולרי-דיגיטלי הוא למעשה לינק הכולל מידע עסקי דיגיטלי, לרבות את כל המידע על מי שיצר את הכרטיס עצמו.

כרטיסי ביקור סלולריים משמשים כעת חברות כדי להציג את זהות המותג שלהן, כמו גם כדי לעזור להן לבנות קשרים חזקים יותר עם אנשים משפיעים בתעשייה שלהן. מאחר שיש כיום משמעות עמוקה לכרטיסים אלו, חברות שוכרות מעצבים גראפיים מוכשרים שיעצבו עבורן כרטיסי ביקור סלולריים חכמים.

טיפים לעיצוב כרטיס ביקור סלולרי

כרטיס הביקור הסלולרי שלך הוא הרושם הראשון שלך לעולם. זה צריך להיות מקצועי, קל לזיהויכרטיס הביקור הסלולרי שלך הוא הרושם הראשון שלך לעולם ובלתי נשכח. כרטיסי הביקור שאתם מכינים בעצמכם קצת שונים מאלו שמגיעים מוכנים מראש (אלו שמעוצבים בעזרת שבלונות עיצוב שנקראות THEMES).

אם אינך אמן, ייתכן שיהיה רעיון טוב להשתמש בכלי עיצוב דיגיטלי כמו Canva או Adobe Illustrator או אפילו Microsoft Word ולשנות את גודל הגופן, הצבע והפריסה של כרטיס הביקור שלך כך שיתאימו למותג החברה שלך.

מה אם אין לנו חצי מושג לגבי עיצוב כרטיס ביקור סלולרי?

אם אין לכם חצי מושג בדברים האלו, יהיה כדאי לקבל סיוע של חברת בניית אתרים, חברת עיצוב אתרים, עיצוב כרטיסי ביקור סלולריים וכדומה. כרטיס הביקור הדיגיטלי צריך לייצג את המותג והאישיות הכוללת של החברה. חשוב לקחת בחשבון את סוג העסק שבו אתה עוסק, ולבחור את העיצוב הנכון.

וכחלק מהתהליך של עיצוב כרטיס ביקור סלולרי, חברת עיצוב גרפי תתשאל אתכם שאלות על מהות העסק, תשאל שאלות על המוצרים שלכם, על השירותים וכו'. כל זאת ועוד, כדי לחקור וללמוד על העסק, מה שיוביל לעיצוב נכון יותר של כרטיס הביקור הסלולרי שלו.

מה לבדוק לפני עיצוב כרטיס ביקור סלולרי?

  •  ראשית, הבינו את קהלי היעד שלכם.
  • תסתכלו על כרטיסי הביקור של המתחרים שלכם, מה שנקרא "מחקר מתחרים".
  • תשקלו את היעד הדמוגרפי של העסק שלכם.
  • צלמו תמונות מקצועיות במיוחד עבור כרטיס ביקור סלולרי.
  • הציגו את כל המידע בעמוד אחד בכרטיס.
  • אל תשכחו כמה חשוב שתהיה קריאה ברורה לפעולה!
ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>