כרטיס ביקור קוסמטיקה

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

כרטיס ביקור הוא הרושם הראשוני של חברה. בעת יצירת כרטיס ביקור קוסמטיקה, את רוצה שהוא יהיה נועז ומושך את העין. את רוצה שזה יהיה הרחבה של המותג והאישיות שלך, לא פחות מזה – שהכרטיס יציג אותך בתור קוסמטיקאית ובתור נותנת שירות אדיבה ומקצועית.

ישנן דרכים רבות בהן תוכלו לגרום לכרטיסי הביקור שלכם לבלוט מהשאר ולהגדיל את הסבירות לרושם ראשוני חיובי. דרך אחת היא באמצעות עיצוב נכון של  הכרטיסים עצמם. תעשיית הקוסמטיקה פורחת בשנים האחרונות, וזה מצריך כרטיס ביקור קוסמטיקה מעניין ומושך, כזה שיגרום לקליינטורה להרים את הטלפון ולקבוע פגישה אצלך בקליניקה.

 

כרטיס ביקור קוסמטיקה ככלי שיווקי לכל דבר

כרטיסי ביקור מהווים סוג של גלגל ההצלה של כל בעל עסק. הם משמשים כיום לא רק כאמצעי היכרות, אלא גם ככלי שיווקי ומיתוג אישי. הטרנד החדש הוא להתאים אישית את המראה של כרטיס הביקור שלך עם מוצרי איפור ויופי.

אם למשל את משווקת מוצרי קוסמטיקה מסוימים שמאופיינים עם צבע טורקיז, השתמשי באותו צבע בעיצוב כרטיס הביקור שלך. אנשים וקליינטורה מזהים דברים כאלה, בדיוק כמו שסלקום בחרה למתג את עצמה עם הצבע הסגול. כשלקוחות פוטנציאליים ייראו כרטיס ביקור קוסמטיקה בצבעים מאוד מוכרים להם, הם יחושו צורך לבדוק את העניין ולהרים טלפון כדי לקבוע פגישה בקליניקה. 

טיפ קטן לשיווק בעזרת כרטיסי ביקור קוסמטיקה

חברות קוסמטיקה מציעות דוגמיות חינם או הנחות קטנות על מוצריהן למי שמקבל את כרטיסי הביקור שלהם. זה מקל על חברות אלו להשיג יותר לקוחות וליצור מודעות למותג במהירות. יחד עם כרטיסי הביקור שלך, תמיד יהיה כדאי לך לחשוב על איזה שי קטן או מתנה, דוגמית של קוסמטיקה וכדומה. זה יעזור לך לשפר את היחסים עם הלקוחות שלך וגם לשפר את המכירות של מוצרי הקוסמטיקה.

תפקידו של כרטיס הביקור של קוסמטיקאית הוא לבנות אמון אצל הלקוחה. ולכן הוא צריך להיראות מקצועי וייחודי. כרטיס ביקור קוסמטיקה יכול להיות הצעד הראשון בבניית מערכת יחסים בריאה עם הלקוחה ובסופו של דבר להשיג יותר לקוחות ומכירות בטווח הארוך.

על מה מדפיסים כרטיסי ביקור?

ניתן להדפיס כרטיס ביקור על חומרים שונים, לרבות מתכת, נייר או פלסטיק, אפילו עץ ועוד. הנה כמה מהאפשרויות הפופולריות ביותר: 1) נייר בגימור מבריק. 2) מתכת בגימור מט. 3) פלסטיק בגימור מט ועוד. עבור קוסמטיקאיות, כרטיסי ביקור הם הכול. זה הצעד הראשון שלהן לבניית קשרים עם הלקוחות שהן פוגשות בכל מקום ובכל רגע נתון.

קוסמטיקאיות לא עוסקות רק בלק-ג'ל. הן מציעות גם שירותים שונים כמו טיפולי פנים, שעווה ועיסוי רפואי, בניית ציפורניים, פדיקור ומניקור ועוד. וכל המידע הזה צריך להיות מוצג בקצרה ולעניין בכרטיס הביקור שלך כקוסמטיקאית.

עיצוב מקצועי הוא חיוני לכרטיסי ביקור קוסמטיקאיות

חיוני לכרטיסי הביקור של הקוסמטיקאית להיות בעיצוב מקצועי המשקף את האישיות והשירותיםחיוני לכרטיסי הביקור של הקוסמטיקאית להיות בעיצוב מקצועי המשקף את האישיות והשירותים שהיא מציעה שהיא מציעה. כרטיס הביקור הוא אחד מפרטי המידע החשובים ביותר שחברה יכולה להציג ללקוחות פוטנציאליים. לא רק השם ופרטי ההתקשרות כלולים בו, אלא גם הצצה לאישיותך בתור אשת מקצוע בתחום הקוסמטיקה.

כרטיס ביקור צריך להיראות מקצועי והוא צריך להיעשות נכון, כדי ליצור רושם ראשוני טוב עבור מי שאת מדברת אתו למטרת יצירת קשרים עסקיים וקליינטורה. זה יכול להיות מישהו שמעוניין להעסיק אותך, או כל מי שעשוי להיתקל בכרטיס שלך, לקוחות פוטנציאליים, ספקים של מוצרי קוסמטיקה ועוד נותני שירותים למיניהם.

10 טיפים לעיצוב כרטיסי ביקור קוסמטיקאית

  •  בחרי צבעים נכונים ומושכים עבור כרטיס ביקור קוסמטיקאית.
  • ודאי שהטקסט והלוגו שלך נמצאים בפרופורציה אחד עם השני – לא קטנים מדי או גדולים מדי.
  • אל תשכחי לכלול את הלוגו שלך בגב כרטיס ביקור קוסמטיקה.
  • אם ניתן לקרוא ברקוד בכרטיס הביקור שלך, אל תשכחי להוסיף אותו בגב הכרטיס.
  • קבלי סיוע מקצועי של חברת עיצוב גרפי, מעצב גרפי לכרטיסי ביקור של קוסמטיקאיות וכו'.
  • תשקלי עיצוב כרטיס ביקור קוסמטיקאיות עם הרבה שטח לבן, כדי לתת לו מראה נקי ופחות צפוף.
  • תשקלי להשתמש בגופנים פשוטים כמו Arial שאנשים מורגלים אליהם.
  • תקפידי על כך ששמך יהיה קריא ובולט מכל צידי הכרטיס.
  • תשקלי להשתמש רק בצבע אחד או שניים בעיצוב כרטיסי ביקור קוסמטיקה, כדי להימנע מעומס.
  • זכרי, מטרת עיצוב כרטיס ביקור היא להפכו למושך את העין מבלי לקלקל את פשטות העיצוב.

תבדילי את עצמך מהקוסמטיקאיות המתחרות

כקוסמטיקאית מקצועית, חשוב להחזיק בכרטיס ביקור מעוצב היטב. זה יבדל אותך מהמתחרים שלך וימשוך לקוחות פוטנציאליים. לא קל לעצב כרטיס ביקור שהוא לא רק רלוונטי אלא גם נראה טוב. בעזרת הטיפים שריכזנו כאן עבורך, את יכולה ליצור כרטיס ביקור קוסמטיקה שמדבר למותג שלך, ונותן לך יתרון על פני המתחרות שלך בתחום. והכי חשוב, קבלי סיוע מקצועי של חברת עיצוב גרפי לכרטיסי ביקור של קוסמטיקאיות.

כרטיס ביקור קוסמטיקאיתכרטיס ביקור קוסמטיקאית

כרטיס ביקור הוא בעצם מסמך שמיועד לספק את כל פרטי ההתקשרות הנדרשים עם מוסר הכרטיס. יחד עם זאת, לחלוטין לא מדובר במסמך אינפורמטיבי נטו, אלא בכלי שיווקי ראשון במעלה, כלי שיווקי שיכול לבנות ולהפיל עסק שלם. בשורות הבאות נספר לכם על העקרונות המרכזיים שעליהם אתם רוצים לשמור בעיצוב כרטיס הביקור שלכם ונתמקד בעיקר בדוגמא של כרטיס ביקור קוסמטיקאית.

 

תפקידו הבסיסי של כרטיס ביקור

כרטיסי ביקור הם כאמור, אמצעים חשובים בכל פעילות שיווק של עסק ובכל זאת, תפקידם הבסיסי הוא לספק מידע. המידע המסופק דרך כרטיסי ביקור הוא מידע לגבי פרטי ההתקשרות עימנו, מוסרי הכרטיס. כך, כאשר אנו פוגשים אנשים חדשים בכנסים, תערוכות, פגישות, או סתם ברחוב, אנו למעשה מספקים לאנשים אלה את היכולת ליצור עמנו קשר ולמעשה קוראים להם ליצור עמנו קשר בכל אחד מן האמצעים המפורטים על גבי הכרטיס. בהתאם לכך, בכל כרטיס ביקור נדרשים להופיע כל הפרטים הבאים:

שם פרטי ושם משפחה

שם העסק/ החברה

תפקיד

כתובת העסק

מספר טלפון בעסק

מספר טלפון נייד

 מספר פקס

כתובת דוא"ל

אתר אינטרנט

אלו הם פרטי ההתקשרות שחייבים להופיע היום על כל כרטיס ביקור, לרבות כרטיס ביקור קוסמטיקאית. בנוסף לאלה, אפשר להוסיף פרטי התקשרות דרך רשתות חברתיות, אך חשוב מאוד שלא להעמיס ולא ליצור מצב שמרוב עצים לא רואים את היער. כרטיס הביקור שאנו מוסרים מיועד לעודד את האדם המקבל אותו ליצור עמנו קשר ולשם כך הוא לא זקוק ליותר ממספר טלפון. נהוג לספק פרטים נוספים בהם יכול מקבל הכרטיס ללמוד עלינו יותר בטרם הוא יוצר עמנו קשר ולכן אנו מציינים גם את כתובת אתר האינטרנט שלנו וכן את כתובת הדוא"ל למי שנוח יותר ליצור קשר בצורה כתובה, אבל חשוב שלא להפריז עם המידע המסופק באופן שיכול לפגוע בתדמית שלנו או להיראות מעייף מדי לאחר.

מטרתו של כרטיס הביקור

אחרי שדיברנו על תפקידו של כרטיס הביקור, חשוב שנתמקד גם במטרתו והמטרה שלשמה אנו מוסרים כרטיסי ביקור לאחרים היא לשווק את עצמנו, להגביר את החשיפה שלנו לאחרים וליצור התקשרויות שמכל אחת מהן יכול להתפתח ביזנס. מטרה זו היא שמכתיבה למעשה את כל המראה והעיצוב של כרטיס הביקור, כמו גם את התוכן המילולי שאנו מזינים לתוכו. זה אמנם לא יכול להזיק אם כרטיסי הביקור שלנו מסתובבים שם בחוץ, גם אם מעט מאוד מהם הובילו ליצירת התקשרות בפועל, אבל בסופו של דבר המטרה היא לייצר ביזנס מאותם כרטיסי ביקור שאנו מוסרים ואם המטרה הזאת לא מושגת, ייתכן שאנחנו לא עושים את זה נכון: או באופן בו בנוי הכרטיס או באופן בו אנו מוסרים אותו.

 

תכנון ועיצוב כרטיסי ביקור של כרטיס ביקור קוסמטיקאיתתכנון ועיצוב כרטיסי ביקור – כרטיס ביקור קוסמטיקאית

בכדי לדון בנושא של תכנון ועיצוב כרטיסי ביקור, נתמקד בדוגמא של כרטיס ביקור קוסמטיקאית. קוסמטיקאית היא אשת מקצוע שהערך המוסף המרכזי שלה הוא יופי. נשים מגיעות לקוסמטיקאית שלהן בכדי לשפר את המראה והאסתטיקה שלהן, אך לא פחות מכך גם בכדי לשפר את ההרגשה הפנימית שלהן, שנובעת מתוך תחושת הדאגה לעצמי, טיפוח העצמי והטיפול בעצמי. בהתאם לערך מוסף מרכזי זה נוכל להגדיר גם את הפיצ'רים שצריכים להיכלל בכל כרטיס ביקור קוסמטיקאית:

  • מילולית – כאמור, כל פרטי ההתקשרות ובנוסף מסר שיווקי חד וברור, שמגביר את תחושת היופי אצל המתבונן בכרטיס. כך למשל "עולם היופי" יכול להיות מסר מצוין שיופיע בפינת הכרטיס בצורה בולטת ורק מעצם החשיפה לו, יאפשר למחזיק בכרטיס להתחבר לרגשות של יופי ואסתטיקה ולעשות את החיבור בין רגשות אלה ובין הקוסמטיקאית ששמה רשום על הכרטיס.
  • גרפית – ברמה הגרפית, כרטיס ביקור קוסמטיקאית אמור לשדר ערכים של יופי, אסתטיקה וטיפוח עצמי. זה לא אומר שאנחנו רוצים לצייר ליפסטיק, אייליינר או מכונת לייזר להסרת שיער על גבי הכרטיס, אבל זה בהחלט אומר שנרצה להקדיש מאמץ רב ליצירת עיצוב סופר אסתטי ואפילו מרהיב ביופיו תוך שימוש בצבעים שמשקפים יופי כמו ורוד ולבן. בהיבט הזה חשוב לציין שקוסמטיקאיות רבות ולמעשה אנשי מקצוע רבים בכל ענפי המשק, בוחרים בעיצוב שנראה להם טוב בעין, אך אינם מקדישים את הזמן והמאמץ הנדרשים בכדי ללמוד על הסמלים של כל פריט גרפי, סמלים של צבעים וכדומה. כמו כן, רבים מסתפקים בכך שהכרטיס פשוט נראה טוב, בעוד שבפועל, זוהי הזדמנות להותיר את הלקוח הפוטנציאלי עם פה פעור. יש הבדל גדול בין כרטיס ביקור סטנדרטי שפשוט נראה טוב ובין כרטיס שקשה להוריד ממנו את העיניים. כרטיס ביקור קוסמטיקאית בהחלט צריך להיות אחד כזה שקשה להוריד ממנו את העיניים.
  • שיווקית – כרטיס הביקור צריך להיות מתוכנן על פי קהל היעד שאליו הוא מיועד. במקרה של כרטיס ביקור קוסמטיקאית, קהל היעד המרכזי הוא כמובן נשים ובהתאם לכך צריך לעשות את החיבור של הצבעים, הטון הכללי של הכרטיס, המילים בהן אנו משתמשים והרגשות אותם אנו בוחרים להדגיש דרך הכרטיס. במקרה של בעל מקצוע אחר כמו נגר, רואה חשבון או מסגר, נרצה אולי לשדר ערכים אחרים בהתאם לקהל היעד אליו פונה איש המקצוע.
  • ערכי יסוד – בכל תהליך של תכנון ועיצוב כרטיס ביקור צריך לחשוב לעומק על ערכי היסוד שאנו רוצים להעביר לאדם המקבל את הכרטיס. כך למשל, משרד פרסום ירצה להעביר מסרים של חדשנות, חשיבה מחוץ לקופסא, עדכניות, מודרניות, עכשוויות וכן הלאה. עורך דין ירצה להעביר מסרים של שמרנות, יציבות, הצלחה, יוקרה, סדר וארגון, תחכום וכן הלאה. במקרה של כרטיס ביקור קוסמטיקאית נרצה להעביר מסרים של טיפוח, יופי, קשר אישי, אחריות, מקצועיות, מסירות, עדכניות וכן הלאה.

עבודה עם גורם מקצועי מלווה

אם אתם מכירים את התופעה של אנשים המפזרים כרטיסי ביקור לכל עבר אך אינם משיגים תוצאה מהותית, זה לא לחינם. כפי שניתן לראות, תכנון כרטיס ביקור מחייב תשומת לב לפרטים הקטנים ביותר ומחייב סטייט אוף מיינד של הליכה עד הקצה, עד המקסימום, סטייט אוף מיינד לא של משהו טוב, אלא של משהו שאי אפשר לעמוד בפניו. בכדי להגיע לתוצאות האלה, רצוי לבצע את התהליך של תכנון ועיצוב כרטיס הביקור בליווי גורם מקצועי, שמתמחה בפן השיווקי של התהליך. במקביל, רצוי גם באופן עצמאי לחשוב על הדברים, על ערכי היסוד שאתם רוצים לשדר, על קהל היעד שאליו אתם פונים, על המילים והגרפיקה שמשקפים בצורה הטובה ביותר את מה שיש לכם להציע לעולם וכן הלאה. כך תוכלו להבטיח שכרטיס הביקור שלכם ישרת אתכם לא רק לצורך מסירת פרטי התקשרות, אלא גם כאמצעי השיווק היעיל ביותר בעסק שלכם.

כרטיס ביקור קוסמטיקאית היא רק דוגמא שליוותה אותנו לאורך שורות אלה, אך הדברים נכונים לגבי כל בעלי המקצוע. לבסוף, ושוב בחזרה לענף הקוסמטיקה, מומלץ מאוד לבחון מסמכים רשמיים או אפילו כרטיסי ביקור של שחקנים מובילים בשוק, לנסות להבין מה הופך אותם למיוחדים ומובילים ולבחון מה אפשר לאמץ בכדי להשיג תוצאות דומות לאלו מהן נהנים מובילי השוק.

ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>