עלות כרטיס ביקור דיגיטלי

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

כרטיסי ביקור הם אחד מכלי השיווק החשובים ביותר לכל עסק. הם יכולים לשמש כדי להציג את עצמך, לספק פרטים ליצירת קשרה ולבנות קרבה עם לקוחות פוטנציאליים. עלות כרטיס ביקור דיגיטלי משתנה בהתאם לסוג התחום בו אתם עוסקים, כמו גם בהתאם לסוג המידע הקיים בכרטיס.

העלות הממוצעת לכרטיס ביקור דיגיטלי היא כ-550 ₪ – 1,300 ₪. מחיר זה בדרך כלל מתייחס להקמת הכרטיס והעיצוב שלו, כאשר לרוב יהיה צורך לשלם גם על דמי אחסון ואף תחזוקת האתר. להזכירכם, כרטיס ביקור דיגיטלי הוא למעשה מיני-אתר (מיני סייט) אשר בו קיים כל המידע על העסק בצורה מתומצתת.

מה כדאי לדעת על עלות כרטיס ביקור דיגיטלי

כדי ליצור כרטיס ביקור דיגיטלי, תצטרכו להשקיע בעיצוב ופיתוח האתר שלכם. אתה יכול גם להשתמש בכלי מקוון כדי ליצור אתעלות כרטיס ביקור דיגיטלי נקבעת במידה רבה על פי מורכבות העיצוב שלו וגודלו. כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך בחינם, למשל בכלים של תבניות עיצוב שבלוניות.

עלות כרטיס ביקור דיגיטלי נקבעת במידה רבה על פי מורכבות העיצוב שלו וגודלו. לדוגמה, כרטיס ביקור פשוט עם רק טקסט ותמונות יעלה בערך 250 ₪ – 450 ₪. מחיר זה מתייחס לעיצוב של הכרטיס, ועל זה יש להוסיף את עלות האחסון של ה-מיני-אתר.

עד כמה קל לעצב לבד כרטיסי ביקור דיגיטליים?

כרטיסי ביקור הם דרך מצוינת להציג את עצמך בפני מישהו. זוהי דרך מהירה וקלה ליצור קשר עם מישהו ברגע. עם זאת, לא תמיד קל לעצב את כרטיס הביקור שלך. במיוחד אם אתם לא גרפיקאים בעצמכם.

לרוב, לעסקים חשוב שיהיו כרטיסי ביקור דיגיטליים משלהם כדי שיוכלו להגיע בקלות לקהלי היעד שלהם. כרטיסי ביקור הם הרושם הראשוני של המותג שלכם, לא פחות מזה. הם הדבר הראשון שלקוח או לקוח פוטנציאליים רואים כשאתה נכנס למשרד שלהם. ואם אתם רוצים שהכרטיס יעוצב היטב ונכון לעיסוק שלכם, אל תשאלו את עצמכם עד כמה קל לעצב אותו לבד. עדיף לקבל סיוע של גרפיקאים.

מה הסיבות לשימוש בכרטיס ביקור דיגיטלי?

כרטיסי ביקור דיגיטליים משמשים מסיבות רבות – הם יכולים לשמש למטרות שיווק, מיתוג, ונטוורקינג. הם גם מאפשרים לעסקים להציג את הלוגו שלהם על הכרטיס ולא רק באתר האינטרנט או בפרופילי המדיה החברתית שלהם. ככל שתצטרכו יותר מידע בכרטיס, עלות כרטיס ביקור דיגיטלי תהיה כמובן גבוהה יותר.

ובסופו של יום, כרטיסי ביקור הם כלי שיווקי מרכזי שיכול לעזור לך לבלוט מהקהל. עם כל כך הרבה עסקים המשתמשים בשיווק דיגיטלי, חשוב שיהיה לך כרטיס ביקור דיגיטלי אשר מעוצב בהתאמה אישית לעסק שלך.

למה חשוב להתאים לכל עסק כרטיס ביקור דיגיטלי אישי?

רוב כרטיסי הביקור מודפסים על נייר ולעתים קרובות הם נראים מיושנים ומשעממים. במקום זאת, עליך להתחיל להשתמש בכרטיסי ביקור דיגיטליים כדי לעזור למותג שלך להתבלט ולהשפיע. וכדי לגרום לזה לקרות, אתם צריכים עיצוב והתאמה אישית של כרטיס ביקור דיגיטלי אונליין.

עיצוב אישי בכרטיס הביקור הדיגיטלי הוא צעד גדול להבליט את המותג שלך. זהו חלק חשוב מאוד בתהליך הקידום של הפעילות העסקית. ישנם יתרונות רבים בעיצוב כרטיס ביקור מותאם אישית. כאשר יש לך כרטיס ביקור מותאם אישית, תוכל להשפיע על האנשים בצורה מיטבית כאשר הם רואים אותו. תוכל להגיע אליהם בצורה יעילה יותר ולהשאיר מאחוריך רושם מתמשך שנשאר איתם גם בתהליך קבלת ההחלטות שלהם אם לרכוש או לא לרכוש את המוצר שאתה משווק. ככל שהכרטיס יהיה ייחודי יותר, עלות כרטיס ביקור דיגיטלי תהיה בהתאם.

האם כל בית עסק צריך כרטיס ביקור דיגיטלי?

כרטיס ביקור הוא כלי שיווקי חשוב ביותר לכל סוג של עסק. עם זאת, זה יכול להיות מאתגר לעצב כרטיס ביקור שמותאם אישית ומותאם לכל לקוח ולקוח. וחשוב לזכור, שישנם יתרונות רבים בעיצוב אישי לכרטיסי הביקור הדיגיטליים שלך. למשל, אתה יכול ליצור קשר רגשי עם הלקוחות שלך שעוזר להגביר את הנאמנות שלהם כלפי המותג.

כרטיס ביקור נועד להעביר את פרטי ההתקשרות של המנעולן ללקוחות שלו ולכל מי שיבחר באופן תמציתי ופשוט

זה גם עוזר לגרום להם להרגיש שהם מכירים אותך באופן אישי, מה שיגרום להם יותר לסמוך עליך ולקנות ממך בעתיד. זכור, כרטיסי ביקור הם אחד החלקים החשובים ביותר באסטרטגיית השיווק הדיגיטלי שלך. הם דרך מצוינת לחשוף את המותג בצורה הנכונה לו ביותר. אם עלות כרטיס ביקור דיגיטלי מעט גבוהה, זה בהחלט עשוי להיות שווה את זה.

הרושם הראשוני שתשאירו על הלקוחות הפוטנציאליhם

כרטיס ביקור הוא מה שאנשים רואים לראשונה כשהם נחשפים למותג שלכם. זה הרושם הראשוני שאתה עושה על מישהו, לכן חשוב לוודא שהוא משקף את המותג והסגנון האישי שלך. עם זאת, עם כל העיצובים השונים של כרטיסי ביקור זמינים, זה יכול להיות קשה לדעת איזה עיצוב הכי מתאים לך.

זכרו, עיצוב אישי עדיף תמיד על עיצוב גנרי. קבלו סיוע של מעצב גרפי, תבררו עלות כרטיס ביקור דיגיטלי ותצאו לדרך. אם המתחרים שלכם מחזיקים בכרטיסים אלו, אין סיבה שלכם לא יהיה כרטיס ביקור כזה.

עלות כרטיס ביקור דיגיטלי

עלות כרטיס ביקור דיגיטלי נעה בין הטווחים הממוצעים של כ-250 ₪ – 650 ₪ לשנה, כאשר מחיר זה בד"כ כולל את העיצוב של הכרטיס, הכנתו, התשלום על הדומיין והאחסון שלו למשך 12 חודשים. האם כל בית עסק בימינו צריך כרטיס ביקור דיגיטלי? מה משפיע על המחיר של הכרטיס? הנה התשובות. 

כמה עולה הכנת כרטיס ביקור דיגיטלי ומה משפיע על המחיר של יצירת הכרטיס? ובכן, בעוד שישנם כרטיסי ביקור דיגיטליים בעלויות ממוצעות של 1,000 ₪ ומעלה, אפשר גם להכין כרטיס ביקור דיגיטלי בעלות ממוצעת של כ-450 ₪ בימינו. והאמת היא, שיש גם את האופציה של הכנת כרטיס ביקור דיגיטלי בחינם בעזרת תבניות עיצוב גנריות. קודם כל, חשוב לזכור שכרטיס ביקור דיגיטלי הוא ייצוג דיגיטלי של כרטיס הביקור המסורתי. כרטיסים אלו נוצרים בדרך כלל לשימוש אישי, אך ניתן להשתמש בהם גם במסגרות מקצועיות.

הכנת כרטיס ביקור דיגיטלי קלה יותר מהכנת המסורתי 

במובן מסוים, יצירת כרטיס ביקור דיגיטלי היא הרבה יותר זולה מאשר יצירת כרטיס ביקור פיזי. כרטיס ביקור מסורתי-פיזי יצריך הדפסה, עיצוב אצל גרפיקאי, יצירת קשר עם בית דפוס, תשלום למישהו שיחלק עבורכם את הכרטיסים ועוד. מאידך, כרטיס ביקור דיגיטלי לא מצריך ממכם את כל הדברים המסורבלים האלו. 

ועוד חשוב לדעת כי, העלות של כרטיס ביקור דיגיטלי תלויה בתכונות הרצויות עבורו. אתם יכולים ליצור כרטיס ביקור דיגיטלי בחינם עם חלק מהתוכנות כמו Canva או Photoshop. אבל אם אתם רוצים להשתמש בתכונות מתקדמות, זה יעלה לכם יותר. למשל, יצירת כפתור של יצירת קשר דרך הווצאפ. באופן הזה, כל מי שיבקר את כרטיס הביקור שלכם יוכל ליצור קשר מיידית. 

ממה מורכב המחיר של כרטיס ביקור דיגיטלי

המחיר של כרטיס ביקור דיגיטלי אינו קבוע. זה יכול להיות נמוך כמו 250 ₪ ועד 1,500 ₪ ומעלה, תלוי במורכבות העיצוב. אם אתם לא מורידים אותם בחינם מהאינטרנט, כרטיסי ביקור דיגיטליים מעוצבים על ידי מעצבים גרפיים בעלי מומחיות בעיצוב כרטיסים אלו. כפועל יוצא מזה, העלות תהיה תלויה ברמת המיומנות ובניסיון של המעצב.

עוד צריך לדעת כי, זה לא תשלום חד פעמי. תצטרכו לשלם עבור העיצוב, האירוח והדומיין ב

אופן שוטף. במובן זה של הדברים, מחיר כרטיס ביקור דיגיטלי מורכב מכמה גורמים שונים, ביניהם התשלום לגרפיקאי עבור עיצוב הכרטיס ועלות אירוחו בשרת האינטרנט. כמו כן, העלות ליצירת כרטיס ביקור דיגיטלי משתנה בהתאם לפלטפורמה שבה אתם משתמשים ועד כמה משוכלל אתם רוצים שהכרטיס יהיה. האפשרות הזולה ביותר תהיה שימוש בטוויטר, וויקס או בפייסבוק בחינם. עם זאת, אם אתם רוצים יותר תכונות כמו סרטוני אנימציה או קישורים לאתרי אינטרנט שלכם, העלות תגדל. 

האם כל בית עסק חייב כרטיס ביקור דיגיטלי?

ובכן, לא "חייב", אבל בכל בית עסק מומלץ שיהיה כרטיס ביקור דיגיטלי מותאם אישית. בשורה התחתונה, כרטיס ביקור דיגיטלי הוא פרופיל של עסק מקוון. זהו ייצוג מקוון של החברה ושירותיה. עסקים קטנים שאין להם הרבה מה להציע אולי לא צריכים אחד, אבל עבור רוב החברות, יש צורך להישאר תחרותיים בעולם של היום.

התשובה היא שזה תלוי. איזה סוג של עסק אתם מנהלים? מה הן המטרות שלכם? כמה זמן יש לכם להשקיע בשיווק? האם אתם צריכים כרטיס ביקור דיגיטלי הכולל בתוכו גם את תיק העבודות שלכם? האם תיק העבודות שלכם כוללן בתוכו סרטוני וידאו? שימו לב, אם תיק העבודות שלכם כולל גרפיקות, סרטוני וידאו, אינפו גרפיקה וכו', אתם לחלוטין חייבים כרטיס ביקור דיגיטלי. זאת ועוד, אם יש לכם עסק והמטרה היא להביא כמה שיותר אנשים דרך הדלת, אז כן! אתם בהחלט צריכים כרטיס ביקור דיגיטלי.

10 טיפים להכנת כרטיס ביקור דיגיטלי 

אם עלות כרטיס ביקור דיגיטלי מעט גבוהה, זה בהחלט עשוי להיות שווה את זה

חשוב לזכור שכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם צריך להיות שלוחה שלכם ושל המותג; זה לא תחליף לכרטיס הביקור הלא מקוון שלך (המסורתי מנייר). להלן עשרה טיפים שיעזרו לכם ליצור כרטיס ביקור דיגיטלי שמותאם לעסק שלכם.

  1. בחרו את הפלטפורמה המתאימה לצרכים שלכם. 
  2. השתמשו בכלים הנכונים לעבודה
  3. שמרו על זה פשוט ונקי – עיצוב מוגזם והמון פרטים יכולים לעיתים להזיק יותר מאשר להועיל. 
  4. ודאו שללקוחות שלכם יהיה קל למצוא את מה שהם רוצים ומחפשים. 
  5. היו עקביים עם אלמנטים של מיתוג כמו צבעים, גופנים ולוגו. 
  6. ודאו שאנשים יוכלו למצוא אתכם ברשתות החברתיות בעזרת הכרטיס. 
  7. שתפו קישור לאתר או לבלוג שלכם בפלטפורמות של מדיה חברתית, כדי שאנשים יוכלו למצוא מידע נוסף עליכם באינטרנט
  8. השתמשו במילות מפתח רלוונטיות על מנת להתברג גבוה יותר במנועי חיפוש.
  9. השתמשו בתמונות איכותיות אבל לא כבדות מדי, כדי לא להכביד על זמני הטעינה של כרטיס הביקור כאשר מקליקים עליו. 
  10. תבדקו את האופציה של הורדה חינמית מהאינטרנט של תבניות עיצוב לכרטיסי ביקור בחינם. 

למה צריך להשוות בין מעצבים שונים?

אין ספק, חשוב לבצע השוואת תיקי עבודות לפני שמזמינים מעצב גרפי. כך תוכלו לראות למי מהם יש את הסגנון הטוב ביותר עבור הצרכים שלכם. חשוב גם להשוות את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלהם, שכן זה יהיה הרושם הראשוני שתקבלו מהם.

למעצבים יש סגנונות וכישורים שונים שמתאימים יותר לעבודות מסוימות מאחרות. כדאי להקפיד למצוא מישהו שיש לו סגנון המשלים את צרכי העסק שלכם, מישהו שמבין את המסר העסקי של החברה. זכרו, ישנם מעצבים שטובים יותר במשימות מסוימות מאחרים. לדוגמה, מעצבים מסוימים מעולים בעיצוב לוגו, בעוד שאחרים טובים יותר בעיצוב גרפיקה של מדיה חברתית. חשוב לבחור מעצב בעל ניסיון בסוג עבודת העיצוב שתרצו שיבצע עבורכם.

כרטיס ביקור דיגיטלי מחירכרטיס ביקור דיגיטלי מחיר

ישנם שני סוגים של כרטיסי ביקור: כרטיס ביקור דיגיטלי וכרטיס ביקור סטנדרטי העשוי נייר.  מטרתו העיקרית של כרטיס הביקור היא ליצור היכרות ראשונית בין איש המקצוע ללקוח ולגרום לרושם ראשוני טוב שיוביל בסופו של דבר את הלקוח לביצוע פעולה. 

 

כרטיס ביקור סטנדרטי

הרוב הגדול של כרטיס הביקור הסטנדרטיים שמחולקים נזרק לפח, אלו אשר אינם נזרקים לפח הם לא אפקטיביים במיוחד ולכן הם לא תורמים לגדילה של פניית הלקוחות לעסק.  כרטיס ביקור סטנדרטי העשוי נייר מציג ברוב המקרים רק את מספר הטלפון של איש המקצוע, את שמו ואת המייל שלו, כרטיס ביקור העשוי נייר אינו מתאים לשמירת פרטים על איש המקצוע.  כרטיסי ביקור סטנדרטיים נאבדים בקלות ומרבית הלקוחות זורקים את כרטיסי הביקור הללו כעבור מספר ימים בודדים מהרגע בו קיבלו אותם. נוסף על כך, עלויות ההדפסה של כרטיסי ביקור מסוג זה אינן זולות בכלל ובכל פעם שרוצים לעדכן פרט כלשהו על העסק יש צורך בהדפסת כרטיסי הביקור מחדש. 

כרטיס ביקור דיגיטלי

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא סוג של אתר קטן על העסק אשר מכיל בתוכו תוכן רב שקשור לעסק, כל זאת נעשה בצורה נוחה ונגישה ללקוח. ישנה אפשרות לשמור את כרטיס הביקור הדיגיטלי במכשיר הנייד ואפילו לשלוח אותו לקרובים אליכם ולכל מי שתרצו. עצם העובדה שכרטיס ביקור מסוג זה נמצא בדיגיטל מאפשרת לו להכיל מידע רב ללא הגבלה של שטח או מקום. ניתן לשלוח את כרטיס הביקור הדיגיטלי בכל רגע שתרצו, לא ניתן להגיע למצב בו נגמר המלאי של כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם, יתרה מכך, תמיד אפשר לערוך את כרטיס הביקור הדיגיטלי ולעדכן את הפרטים הקיימים בו, אין צורך בהדפסה מחודשת של הכרטיס או בשליחה מחודשת של כרטיס הביקור המעודכן. ברגע שביצעתם שינוי בכרטיס הביקור הדיגיטלי, השינוי מתבצע אצל כלל האנשים אשר מחזיקים בכרטיס. 

כרטיס ביקור דיגיטלי: מה הם החסרונות?

כרטיס הביקור הדיגיטלי הוא בעל חסרונות מסוימים שחשוב להכיר בהם. כדי להגיע למצב בו תוכלו להעביר את הלינק של כרטיס הביקור הדיגיטלי עליכם להחזיק במספר הטלפון של אותו אדם אליו תרצו להעביר את כרטיס הביקור, מספר הטלפון של לקוח הוא מידע אישי ולא כל לקוח יהיה מוכן לחלוק איתכם את מספר הטלפון שלו ברגע הראשון שהוא מכיר אתכם. קרו מקרים בהם הלינק אשר מוביל את הלקוח אל כרטיס הביקור הדיגיטלי נעלם בין כל ההודעות שהלקוח מקבל במכשיר הסלולרי שלו. 

קיימים מקרים בהם הלקוח מקבל הודעה המכילה קישור מבלי להכיר את בעל העסק , הלקוח נוטה לחשוב כי מדובר בעוד דואר ספאם או פרסום מעצבן ופשוט מתעלם מן הקישור. 

נוסף על כך, חשוב לוודא כי כרטיס הביקור הדיגיטלי נוגע לקהל היעד אליו אתם מכוונים מכיוון שישנן אוכלוסיות מסוימות שפחות שולטות בעולם האינטרנט והטכנולוגיה וכרטיס ביקור דיגיטלי עלול להיות מסובך עבור אותן אוכלוסיות.

מה ההבדל בין כרטיס ביקור סטנדרטי לכרטיס ביקור דיגיטלי?

בתקופה של ימינו, מרבית התחרות העסקית מתרחשת באינטרנט וברשתות החברתיות, כרטיס הביקור הסטנדרטי אשר עשוי מנייר אינו מופיע ברשתות החברתיות וברשת ולכן אינו מועיל בתחרות. לעומת זאת, כרטיס הביקור הדיגיטלי מעניק לבית העסק או לאיש המקצוע נוכחות ברשתות החברתיות ובאינטרנט בכלל, כך כרטיס הביקור הדיגיטלי עוזר לבית העסק לנצל את הפוטנציאל המקסימלי במפגש הראשוני מול הלקוח אשר מתרחש ברוב הגדול של המקרים באינטרנט. 

אפשר להבין מכך כי כרטיס ביקור דיגיטלי מתאים לכל איש מקצוע או בית עסק שחשוב לו לגעת בכמה שיותר לקוחות עם מאמץ מינימלי ככל האפשר, בית עסק או איש מקצוע המשתמש בכרטיס ביקור דיגיטלי יכול להיות בטוח כי הלקוח יוכל לשמור את פרטי איש הקשר ולהשתמש בהם בקלות ובמהירות בעת הצורך. נוסף על כך, כרטיס הביקור הדיגיטלי הוא פתרון מעולה לאנשי מקצוע ובתי עסקים המעוניינים להציג את עצמם בצורה האידיאלית בפני לקוחות פוטנציאלים ואינם מוכנים להסתפק בכמות הנתונים הדלה שניתן להעביר בכרטיס ביקור סטנדרטי.  

היתרונות של כרטיס ביקור דיגיטליהיתרונות של כרטיס ביקור דיגיטלי

  1. כרטיסי ביקור דיגיטליים מכילים בתוכם כפתורים שונים אשר דרכם ניתן להגיע לפרופיל של בית העסק ברשתות החברתיות השונות, כתוצאה מכך גדלה כמות האנשים שנחשפים לתוכן השיווקי של בית העסק. 
  2. מהרגע בו הקמתם את כרטיס הביקור הדיגיטלי ניתן לשלוח אותו ללא הפסקה, בלי לשלם עלויות על הדפסות חוזרות. 
  3. כרטיס ביקור דיגיטלי הרבה יותר יוקרתי ומיוחד מכרטיס ביקור סטנדרטי העשוי מנייר, כרטיס ביקור דיגיטלי מכיל בתוכו אלמנטים יוצאי דופן שאינם קיימים בכרטיס ביקור סטנדרטי העשוי מנייר, חלק מן האלמנטים הללו הם: תמונות, סרטוני וידאו, כפתור של חיוג מקוצר לבית העסק ועוד אלמנטים נוספים.
  4. כרטיס ביקור דיגיטלי מכיל בתוכו את כל המידע הרלוונטי ללקוח על השירותים שמעניק איש המקצוע או בית העסק. כרטיס ביקור דיגיטלי משמש כסוג של אתר תדמית קטן לבית העסק או לאיש המקצוע.
  5. ניתן להגיע אל כרטיס הביקור הדיגיטלי על ידי חיפוש פשוט וקצר באינטרנט.

לכל הוצאה שיש לכם בעסק השפעה רבה, במיוחד לטווח הארוך. עסק מצליח הוא עסק אשר יוכל להפיק את המירב מכל ההוצאות שלו בעסק, בין אם מדובר על הוצאות שיווק, דלק וכן הלאה. כאשר אנחנו מדברים על כרטיס ביקור דיגיטלי מחיר, אנחנו מגיעים לעולם שיכול להיות מאוד חסכוני וגם להגדיל את הכנסות העסק. כולנו יודעים מה זה כרטיס ביקור, אבל כרטיס ביקור דיגיטלי יכול להישמע לחלק מאיתנו מעט לא מובן. עבור כרטיס ביקור דיגיטלי מחיר המשתנה בהתאם לנתונים שונים. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על כרטיס ביקור דיגיטלי מחיר, עיצוב, יתרונות וחסרונות. 

 

מהו כרטיס ביקור דיגיטלי?

כרטיס ביקור סטנדרטי יהיה כרטיס ביקור אשר מכיל בתוכו את כל האינפורמציה הממוקדת ביותר על העסק שלנו. כאשר אנחנו מכינים כל כרטיס דיגיטלי שיש, אנחנו צריכים להבין שיש לנו את הדרך לקנות את הלקוח בכמה משפטים. ברגע בו אנחנו מעמיסים יותר מדי אינפורמציה על הלקוח, אנחנו לא באמת עושים עבודת שיווק נכונה. אי אפשר להכיל יותר מדי מידע על פני כרטיס ביקור קטן. המטרה של כרטיס הביקור בסופו של דבר הוא לעורר סקרנות ולגרום ללקוח לרצות לשמוע עליכם עוד. ההבדל בין כרטיס ביקור רגיל ובין כרטיס ביקור דיגיטלי אמנם נראים שוליים, הרי כאן מדובר על כרטיס מודפס ובמקרה השני מדובר על כרטיס ביקור שאנחנו יכולים לשלוח דרך הטלפון. ההבדל הוא גדול, מבחינת כל מי שאתם יכולים להגיע אליו, עיצובים חדשים ובכלל, התחדשות של העסק שלכם לעומת עסקים אחרים שעובדים על כרטיס ביקור מודפס. 

בדרך כלל, אנחנו מעניקים כרטיס ביקור כאשר אנחנו נמצאים בפגישה עסקית או פוגשים לקוח כלשהו באמצע הדרך. עם זאת, כאשר יש לנו כרטיס ביקור דיגיטלי אנחנו יכולים להגיע להיצע רחב יותר של אנשים. אנחנו יכולים לשלוח את כרטיס הביקור שלנו לכל אנשי הקשר, אנחנו יכולים לערוך רשימת תפוצה של הלקוחות שלנו ולשלוח להם כרטיס ביקור והם יעבירו הלאה. הדרך לשווק את העסק באמצעות כרטיס ביקור דיגיטלי הינה פשוטה יותר. עם זאת, אתם חייבים לעשות את זה מקצועי. 

 

לא חייב להיות יקר

עבור כרטיס ביקור דיגיטלי מחיר אשר משתנה גם בהתאם לבחירה שלכם לגבי המעצב. למעשה, היום יש תוכניות חינמיות אשר מאפשרות לכם לערוך כרטיס ביקור דיגיטלי באופן עצמאי. כאן אתם צריכים לדעת לעשות את הבחירה הנכונה ביותר, איך למצוא את התוכנה החינמית שיכולה לשרת אתכם על הצד הטוב ביותר. עם זאת, חשוב ממש לדעת כי יש השפעה לתוצאה שלכם, לטוב ולרע. תארו לכם שאתם הייתם מקבלים כרטיס ביקור דיגיטלי מעסק כלשהו והכרטיס היה נראה כאילו ילד יצר אותו, לא הייתם קונים מאותו מקום… כאשר אתם מכינים כרטיס ביקור דיגיטלי באופן עצמאי עליכם לקחת בחשבון את הנתון הזה. 

 

כרטיס ביקור דיגיטלי מחיר ממוצע

עבור כרטיס ביקור דיגיטלי מחיר המתחלק לשניים, אחד הוא המחיר אותו אתם משלמים עבור העיצוב והמחיר השני הוא עבור האחסון. מנעד המחירים עבור שירות זה נע בטווח רחב, תוכלו למצוא כרטיס ביקור דיגיטלי מעוצב מ-100 ש"ח ועד 500 ש"ח. אם אנחנו רוצים לפנות לכרטיסי ביקור יותר יוקרתיים, המחירים יכולים לנוע בין 700 ש"ח ועד 1,200 ש"ח ללא דמי אחזקה ואחסון. המחיר אותו נשלם עבור אחסון לשנה יהיה כ-250 ש"ח עד 400 ש"ח, תלוי בשרת ובחברה אותה בחרנו. 

 

מהם היתרונות של כרטיס ביקור דיגיטלי?

  • זמינות – הדבר העיקרי שהופך כרטיס ביקור דיגיטלי להרבה יותר אפקטיבי הוא שהכרטיס זמין לכם. אם יש לכם כרטיס מודפס אתם צריכים תמיד לדאוג לקחת אותו אתכם, לעיתים יורד גשם והכרטיס יכול להתרטב או שהוא מתקמט בכיס שלכם. מצד שני, כרטיס ביקור דיגיטלי הוא הרבה יותר עמיד וזמין לכל לקוח בכל זמן ביום. יש לכם את הכרטיס מובנה על הטלפון שלכם ובאמצעות לינק אתם יכולים לשלוח אותו למספר טלפון או למייל. 
  • חיסכון – עבור כרטיס ביקור דיגיטלי מחיר חד פעמי, אתם לא צריכים לשלם כל פעם על עיצוב אלא פעם בשנה עבור אחסון הכרטיס. המחיר אותו אנחנו משלמים עבור כרטיסים מודפסים יהיה גבוה יותר באופן משמעותי אם אנחנו מסתכלים על זה לאורך כל השנה. כרטיסים דיגיטליים אינם עם מגבלה ולכן, אנחנו חוסכים המון כסף. גם אם אתם בוחרים בכרטיס ביקור יוקרתי לעסק שלכם, עדיין אתם תהיו רווחיים יותר מאשר שימוש בכרטיסים מודפסים. 
  • איכות הסביבה – עסק שהופך את עצמו בחלקו לדיגיטלי יכול גם לתרום לתדמית העסק באופן ניכר וגם לכדור הארץ. כרטיס ביקור דיגיטלי הוא כרטיס ירוק, משמע אין שימוש בגורמים מזהים או בנייר לצורך בניית הכרטיס. לכן, עסקים רבים בוחרים לעבור לכרטיס ביקור דיגיטלי, גם כדי לשמור על הסביבה וגם כדי ליצור תדמית יותר חיובית לעסק שלהם. 
  • קישור לאתר – כפי שציינו, כאשר אתם שולחים כרטיס ביקור דיגיטלי לאדם כלשהו, זה כלי שיווקי לכל דבר ועניין. כאשר יש לכם כרטיס ביקור מודפס, אין לכם את האופציה לשלוח קישור ולשווק את האתר שלכם בדרך הזאת. המטרה של כרטיס ביקור דיגיטלי או מודפס היא לעורר סקרנות אצל הלקוח, ואם זה עבד על הלקוח כאשר יש לכם כרטיס ביקור דיגיטלי הוא יוכל ישירות להיכנס לאתר שלכם באמצעות לינק אותו נוסיף לעמודה. חשוב לזכור שכרטיס ביקור דיגיטלי חייב להיות ממותג ולשמור על עיצוב שמושך את העין, יש חשיבות לבחירת הצבע ולכל פרט קטן בעיצוב.

מהו המחיר של כרטיס ביקור דיגיטלי

המחיר של פתיחת כרטיס ביקור דיגיטלי בסיסי ואחסונו נע בין 1 – 550 שקלים, המחיר הינו לשנה. המחיר של הקמת כרטיס ביקור דיגיטלי מעוצב נע בין 800 שקלים ל-1200 שקלים דמי הקמה ועוד 350 שקלים לשנה על דמי אחזקה ואחסון. 

כרטיס ביקור דיגיטלי מחיריםכרטיס ביקור דיגיטלי מחירים

אם אתם מתעניינים באפשרות להפיק כרטיס ביקור דיגיטלי, חשוב שתבינו דבר אחד פשוט: כרטיס ביקור דיגיטלי הוא לא מוצר, אלא שירות. המשמעות? אתם לא משלמים עבור קובץ או כרטיס או כל מוצר אחר כלשהו, אותו אתם מקבלים ובזה מסתיים העניין, אלא משלמים עבור שירות מתמשך ומתגלגל במעין מודל של מנוי חודשי או שנתי. מה עומד מאחורי העניין ומדוע לא מדובר במוצר אותו אתם רוכשים פעם אחת וזהו וכמה זה עולה בפועל? את התשובות לשאלות אלה ובנוסף פרטים נוספים על כרטיס ביקור דיגיטלי מחירים, ספקים ושירות, תוכלו לקבל ממש כאן בשורות הבאות.

 

מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי?

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא מעין מיניסייט, כלומר אתר אינטרנט זעיר אותו אתם יכולים לשתף עם אנשים שונים להם הייתם מוסרים באופן מסורתי כרטיס ביקור מודפס. הכרטיס הדיגיטלי יופיע על הצג שלהם, על גבי המחשב או מסך הטלפון או הטאבלט כמו מעין אתר אינטרנט קטן, בעל דף אחד קצרצר, שמהווה כרטיס הביקור שלכם. השאלה הראשונה שיכולה לעלות לכם כעת בראש היא מדוע צריך לבנות את הכרטיס בפורמט של אתר אינטרנט ולא פשוט לבנות קובץ תמונה, שאותו אפשר להעביר במייל או בווטסאפ. התשובה היא שאתם בהחלט יכולים ליצור לעצמכם קובץ תמונה של כרטיס ביקור, אותו תוכלו להעביר לאנשים שונים בהודעות או במייל, אך הכרטיס הביקור הדיגיטלי מציע לכם ערך גבוה יותר.

כרטיס ביקור דיגיטלי נשלח למעשה באופן אוטומטי לכל מי שאתם מדברים איתו בטלפון, בזמן השיחה או לאחר סיום השיחה וכן לכל מי שניסה לתפוס אתכם בטלפון ולא הצליח להשיג אתכם. בכל המקרים האלה, שולחת המערכת את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם ישירות לטלפון של האדם השני והכרטיס לא מגיע כקובץ שאותו צריך למצוא ולפתוח, אלא נפתח באופן אוטומטי על גבי המסך. במקביל, כל פרטי ההתקשרות שלכם מוזנים באופן אוטומטי לרשימת אנשי הקשר של האדם המקבל. במילים אחרות, כרטיס ביקור דיגיטלי הוא לא רק מוצר ויזואלי כמו כרטיס מודפס, אלא ממש רכיב תוכנה, שמבצע פעולות באופן אוטומטי כדי להבטיח את הטמעת הפרטים שלכם אצל האדם המקבל אותו.

 

מדוע מדובר בשירות ולא במוצר?

כפי שאמרנו קודם לכן, סביב כל הנושא של הפקת כרטיס ביקור דיגיטלי מחירים צריכים להיבחן ברמת השירות ולא ברמת המוצר. הסיבה לכך, שוב כפי שאמרנו קודם לכן, היא שלא מדובר בקובץ תמונה אלא במעין אתר אינטרנט קטן שיושב על שרת אינטרנט וזמין 24/7 מסביב לשעון. כמו כן, מאחר והכרטיס שלכם נשלח אוטומטית לאנשים שונים על פי קריטריונים שהגדרתם מראש ומבצע תהליך של הטמעת הפרטים האישיים שלכם בטלפון של האדם המקבל, מאחורי התהליך כולו צריכה לעמוד פלטפורמה שמבצעת את התהליך הזה בכל רגע נתון. בהתאם לכך, לא מדובר במוצר שאתם קונים פעם אחת ומאותו רגע אתם אלו שמתפעלים אותו ושולחים אותו, אלא במערכת שפועלת מסביב לשעון ומעבירה את כרטיס הביקור שלכם בזמן אמת לשורה של אנשים בצורה אוטומטית. בהתאם לכך, המחיר שאתם משלמים עבור הכרטיס הביקור הדיגיטלי הוא למעשה המחיר של ביצוע הפעולות עם הכרטיס – שליחה ללקוחות פוטנציאליים ותחזוקת האתר שלכם על גבי השרת כך שניתן לצפות בו ולגשת לנתונים שבו, בכל עת, מכל מכשיר ומכל מקום בעולם.

כמה זה עולה?

בהזמנת כרטיס ביקור דיגיטלי מחירים אופייניים להם אתם יכולים לצפות, יתחילו בדרך כלל ברמה של 250 ש"ח לשנה לכל הפחות. על כך יש להוסיף את דמי ההקמה של הכרטיס, כלומר בנייה ועיצוב של הכרטיס באופן חד פעמי, עלות שיכולה להגיע למאות שקלים ועד כדי 1,000 שקלים. מחיר המנוי השנתי יכול להיות גבוה יותר כמו גם עלות הקמת הכרטיס, הכל בהתאם לרמת המורכבות של הכרטיס ורמת מורכבות השירות שבו אתם בוחרים. כך למשל, תוכלו לקבוע שאת הכרטיס ניתן יהיה להעביר אך ורק בסמס עבור אנשים שלא מצליחים לתפוס אתכם. לחילופין, תוכלו להגדיר יכולת העברה דרך סמס, ווטסאפ ודוא"ל בעוד שורה של סיטואציות או פשוט עבור רשימה שלמה של מספרי טלפון שתספקו לספק השירות. בכל אחד מן המקרים, המחיר שתשלמו יהיה שונה בהתאם למורכבות השירות המסופק לכם.

האם זה משתלם?

ובכן, כרטיס ביקור הוא כלי שיווקי בעל חשיבות ראשון במעלה והוא כלי שיווק סטטיסטי. המשמעות? ככל שתפזרו יותר כרטיסי ביקור כך תעלה ההסתברות לאימפקט של הכרטיסים על השורה התחתונה של העסק. אם יש לכם גם את היכולת לכוון את כרטיסי הביקור לאנשים שכבר הביעו עניין בעסק שלכם או כבר שוחחו איתכם, תוכלו להגדיל עוד יותר את אותה הסתברות. כרטיס ביקור דיגיטלי מאפשר לכם לפתוח עוד ערוץ נוסף שלם להפצת כרטיס הביקור שלכם והוא עושה זאת בצורה מאוד יעילה וממוקדת. על כן, בהזמנת כרטיס ביקור דיגיטלי מחירים הם רק פרמטר אחד שממנו לא צריך להתעלם, אבל בהחלט יש לבחון אל מול התועלות שמספק לכם השירות וישנן לא מעט כאלה. 

כרטיס ביקור דיגיטלי מחירים

כמו בכל מוצר שאנו רוכשים וכל שירות שאנו מזמינים, גם במקרה של הזמנת שירות כרטיס ביקור דיגיטלי מחירים הם פרמטר חשוב ומרכזי שאותו אנו בוחנים. זה נכון שהמחיר לעולם לא אמור להיות הפרמטר היחיד שעל פיו אנו מקבלים את החלטת הקנייה שלנו, אבל זה לא אומר שצריך לגמרי להתעלם ממנו. ובכל זאת, כאשר אתם בוחנים את התמחור השונה של ספקי שירות כרטיס ביקור דיגיטלי שונים, אתם רוצים לזכור שאתם לא קונים מכונת קפה לבית, אלא מבצעים השקעה בעסק. במקרה כזה, הפרמטר החשוב ביותר שאמור להכריע את החלטת הקנייה שלכם הוא מידת התרומה של המוצר לעסק, גם אם זה דורש השקעה כספית גדולה יותר.

 

המחירים דומים ואין מה לצפות להפתעות גדולות

שירות כרטיס ביקור דיגיטלי הוא שירות די סטנדרטי, שמוצע אמנם על ידי ספקי שירות רבים, אך אינו שונה בהרבה בין ספק לספק, לפחות לא מבחינת הרכב הפיצ'רים והתכונות המרכזיות של השירות. כדי שכבר תהיה לכם תמונה משקפת לגבי רמת המחירים בתחום זה, נתחיל ונאמר שמדובר בשירות שעלותו הממוצעת עומדת על כ-300 שקלים לשנה. בתור השקעה חשובה לעסק וביחס לערך שכלי שיווקי כזה יכול לספק לכם, זה לגמרי לא צריך לשנות לכם אם אתם משלמים 300 שקלים או אפילו 1000 שקלים בשנה. הערך שנגזר משירות כזה אמור להיות גבוה הרבה יותר משני הסכומים הללו. יחד עם זאת, זה לא אומר שאתם צריכים לקבל כל מחיר המוצע לכם וזה גם לא אומר שלמחיר אין חשיבות בכלל.

כך למשל, אם אתם מנהלים עסק עם עשרות עובדים, זה אומר שתצטרכו להפיק כרטיס ביקור דיגיטלי לפחות לשכבת ההנהלה העליונה והנהלת הביניים וזה אומר שעלות השירות מוכפלת במספר כרטיסי הביקור הנדרשים לכם, גם אם לא ביחס לגמרי ישר (אם כרטיס אחד עולה 300 שקלים לשנה, זה לא אומר שעשרה כרטיסים יעלו לכם 3000 שקלים לשנה). על כן, בבחירת ספק שירות כרטיס ביקור דיגיטלי מחירים הם בהחלט פרמטר שאתם רוצים לבחון ואפילו להתמקח עליו, במיוחד אם אתם זקוקים למספר כרטיסי ביקור למנהלים בעסק.

 

פערים ברמת השירות ובטווח האפשרויות

אחרי שאמרנו את כל זה ועל אף שמדובר בשירות די סטנדרטי לרוחב השוק, אי אפשר להתעלם מכך שישנם פערים, הן ברמת השירות והן במגוון האפשריות והפיצ'רים שמציעה כל ספק שירות בשוק. בבחינת המחירים והערך המסופק תמורתם, חשוב שתצללו אל תוך כלל מרכיבי השירות אותו אתם מקבלים תמורת מה שאתם משלמים וחשוב עוד יותר, שתדעו לסנן מהם הפיצ'רים שבאמת חשובים לכם ומהם אלה שהם nice to have אבל לגמרי לא הכרחיים מבחינתכם. בבחינת הצעות מחיר של כרטיס ביקור דיגיטלי מחירים יכולים להשתנות על פני טווח רחב בגין שורה ארוכה של פיצ'רים המפורטים בהצעה, אלא שכאשר בוחנים את רשימת הפיצ'רים הזאת, לרוב מגלים שמרביתם כלל לא רלוונטיים לכם ושהם לבטח לא מצדיקים תוספת משמעותית במחיר השירות. לעומת זאת, ספק ספציפי עשוי להציע לכם רשימה די דלילה של פיצ'רים, במה שעשוי להיראות לכם תחילה כהצעה פחות טובה, אלא שכל אחד מהפיצ'רים הללו הוא קריטי עבורכם.

על כן, בבחינת ספקי שירות של כרטיס ביקור דיגיטלי מחירים צריכים להיבחן לא רק בפני עצמם, אלא גם ובעיקר לאור מרכיבי השירות שהם כוללים ומידת החשיבות של כל מרכיב כזה עבורכם. שליטה מלאה במספר נוסחים של כרטיס הביקור לפי סיטואציה, שליטה מלאה בהגדרות המשלוח של הכרטיס, היכולת להפיץ את הכרטיס ללא הגבלה ובשלל תצורות – כל אלה הם פיצ'רים שעליכם לשקול את מידת הרלוונטיות שלהם עבורכם ולהחליט כמה אתם מוכנים להשקיע בכדי להבטיח שיהיו בידכם. לעיתים זה אומר שיהיה עליכם להשקיע עוד כמה עשרות אחוזים מעל המחיר הממוצע, אבל הערך שתוכלו להפיק מהם יהיה גבוה מאות מונים מהערך שתוכלו להפיק בלעדיהם.

פערי מחירים לא רק בין ספקים, אלא גם בין מוצרים

בבחירת ספק שירות של כרטיס ביקור דיגיטלי מחירים יכולים להשתנות לא רק בין ספקים שונים, אלא גם בין חבילות שירות שונות אצל אותו ספק. אצל ספקים מסוימים, תוכלו למצוא גם אופציה חינמית לחלוטין, לצד חבילות לכרטיס בודד וחבילות נוספות לארגונים הזקוקים למספר רב של כרטיסי ביקור. בנושא זה, חשוב להדגיש שני דברים: א' האופציה החינמית נבנתה במטרה לאפשר לכם להכיר את השירות לפני שאתם ממש מכניסים את היד לכיס. אופציה זו גם בנויה במיוחד כדי למנוע מכם את הערך האמיתי של כרטיס ביקור דיגיטלי (אם היה ניתן ליהנות מהערך הזה בחינם, אך אחד לא היה משלם על השירות). אז זה בסדר לצאת לדרך עם הגרסה החינמית כדי להכיר יותר את המוצר לפני שמתחילים לשלם, אבל גרסת החינם לחלוטין לא נועדה לספר לכם האם המוצר עובד או לא ועד כמה. ב', בהזמנת שירות כרטיס ביקור דיגיטלי מחירים יכולים להמריא בצורה פראית כאשר מזמינים כמות גדולה של כרטיסי ביקור לארגון שלם. בהיבט הזה חשוב לומר את הדבר הבא: אתם לא חייבים להזמין כרטיס ביקור דיגיטלי נפרד לכל עובד בארגון. לעניין זה, חשוב בהחלט שלכל מנהל בכיר, מנהל ביניים ואפילו מנהל זוטר יהיה כרטיס ביקור דיגיטלי משלו, אבל כל יתר העובדים, יכולים בהחלט להשתמש בגרסה ארגונית גנרית לצד כרטיסי הביקור המודפסים שלהם.

בשורה התחתונה, בבחירת שירות כרטיס ביקור דיגיטלי מחירים יכולים להשתנות בדרך כלל במידה מינורית בין ספק לספק, אבל את הבחירה הסופית שלכם אתם רוצים לבסס לא רק על פערי מחירים, אלא בעיקר על פערים ברמת השירות ובערך של הפיצ'רים המסופקים לכם על ידי כל ספק. 

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא חלון הראווה של העסק שלכם. בזכותו אתם יכולים ליצור רושם ראשוני טוב, למשוך לקוחות פוטנציאליים, להגדיל את מעגל הלקוחות וכך גם להגדיל את הנבת הרווחים של העסק שלכם. אך כמה עולה כרטיס ביקור דיגיטלי? על כך נרחיב במאמר הבא. 

כמה עולה כרטיס ביקור דיגיטלי- מה זה?

כרטיס ביקור דיגיטלי, בשונה מכרטיס ביקור מודפס שהוא כרטיס פיזי, הוא עמוד אינטרנטי. כרטיס הביקור הדיגיטלי מכיל מידע רב על העסק שלכם וניתן להעביר אותו בקלות בין חברים, לקוחות פוטנציאליים, לקוחות קיימים, מכרים, קולגות וכל מי שתבחרו למעשה. 

חשוב מאוד לבנות את כרטיס הביקור הדיגיטלי כהלכה ולהתאים אותו לעסק שלכם, לאופי הפעילות שלו ולקהל היעד שלו. 

כמה עולה כרטיס ביקור דיגיטלי- האם אפשר לבנות בחינם?

התשובה היא כן. לכרטיס ביקור דיגיטלי יש טווח מחירים רחב מאוד שמתחיל ב-חינם. עם זאת יש לקחת בחשבון כי כרטיס ביקור דיגיטלי חינם הוא כרטיס פשוט מאוד שיכיל את פרטי ההתקשרות הבסיסיים בלבד. לכרטיס ביקור דיגיטלי בחינם יש מספר חסרונות בולטים- 

  • מגבלת כניסות- לא תוכלו לשלוח אותו לכל מי שתרצו ולבקש שיפיצו. את המגבלה הזו בדרך כלל יהיה ניתן לעקוף רק על ידי תשלום נוסף. בסופו של דבר אתם רוצים את כרטיס הביקור הדיגיטלי על מנת שתוכלו להפיץ אותו בקרב כמה שיותר אנשים, לכן מומלץ לבחור בתוכנה שלא תכלול את המגבלה או לשלם כסף על מנת לעקוף אותה. 
  • מגבלת עיצוב- מגבלת עיצוב תמנע מכם להתאים את עיצוב הכרטיס לאופי העסק ולהפוך את כרטיס הביקור לייחודי. 
  • לוגו החברה בה יצרנו אותו- מכירים שאתם עורכים וידאו באפליקציה חינמית ואז מופיע לכם השם של האפליקציה לכל אורך הוידאו? כך גם בבניית כרטיס ביקור דיגיטלי על ידי מערכות חינמיות. פעמים רבות זה יפגע בתדמית ובמקצועיות שלכם כבעלי עסק.
  • קידום הכרטיס בגוגל- אחד היתרונות של כרטיס ביקור דיגיטלי הוא הנוכחות שלו בגוגל והעובדה שניתן לקדם אותו. אך כאשר אתם יוצרים כרטיס ביקור דיגיטלי בחינם אתם לא יכולים לקדם אותו בגוגל מה שיכול לפגוע בחשיפה שהעסק שלכם מקבל וכתוצאה מכך פספוס של לקוחות פוטנציאליים רבים. 

 

כמה עולה כרטיס ביקור דיגיטלי- היתרונות של כרטיס בתשלום

כפי שהבנו, כאשר בונים כרטיס ביקור דיגיטלי בחינם יש לכך מספר חסרונות. אז האם כדאי לשלם על מנת לבנות כרטיס ביקור דיגיטלי? התשובה היא כן ויש לכך מספר יתרונות- 

  • עיצוב- כאשר אתם משלמים על כרטיס ביקור דיגיטלי אתם יכולים לעצב אותו איך שאתם רוצים, כך שיתאים לעסק שלכם ולאופי הפעילות שלו. כך אתם יכולים ליצור רושם ראשוני טוב על כל מי שנכנס לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם. 
  • קידום בגוגל- כפי שציינו קודם, כרטיס ביקור דיגיטלי ניתן לקידום בגוגל. כאשר אתם משלמים על כרטיס ביקור דיגיטלי אתם יכולים לקדם אותו בגוגל וכך הלקוחות שיחפשו אתכם או את תחום השירות שלכם יוכלו למצוא אתכם. כך החשיפה שתקבלו תגדל באופן משמעותי ותוכלו להגדיל את מעגל הלקוחות שלכם בסופו של דבר. 
  • חברות מקצועיות- כרטיסי ביקור דיגיטליים בתשלום נבנים על ידי אנשי מקצוע שמכירים את התחום ויודעים כיצד לעשות זאת באופן מקצועי ונכון. כך אתם לא מבזבזים זמן על מנת להבין כיצד לעשות זאת בעצמכם ואתם מקבלים כרטיס ביקור דיגיטלי מקצועי, מעוצב וטוב. 
  • ללא שום הגבלה- כפי שציינו קודם, כרטיס ביקור דיגיטלי בחינם יגיע עם מגבלות על העיצוב ועל הכניסות אליו. לעומת זאת, כרטיס ביקור דיגיטלי בתשלום יגיע ללא שום מגבלות. תוכלו לשלוח אותו ולשתף אותו אינספור פעמים, לעצב אותו לפי הבחירות שלכם בלי שום מגבלה ועוד. 
  • הוספת תוספים- כאשר בונים כרטיס ביקור דיגיטלי בתשלום יכולים להוסיף מגוון תוספים לכרטיס הביקור. כך תוכלו להוסיף כל מה שתרצו כמו כפתורי הנעה לפעולה, תמונות, סרטונים ועוד. תוספים אלה מאפשרים לכם לשפר את הביצועים ולעצב את כרטיס הביקור באופן מתקדם. 
  • חוויית משתמש טובה- חוויית משתמש טובה מתאפשרת כאשר טעינת כרטיס הביקור תהיה מהירה, שהוא יכיל כפתורי הנעה לפעולה, שהגולשים לא יצטרכו להסתבך על מנת למצוא מידע רלוונטי. תחשבו שאתם שולחים ללקוח פוטנציאלי את כרטיס הביקור הדיגיטלי, הוא מנסה להיכנס אליו אך הטעינה לוקחת הרבה זמן, ברוב המקרים הלקוח הפוטנציאלי יתייאש ויפסיק לנסות להיכנס לכרטיס הביקור שלכם. לכן, חשוב מאוד שחוויית המשתמש תהיה טובה ושכרטיס הביקור הדיגיטלי יספק לגולשים בו נוחות. כמו כן, חשוב מאוד שכרטיס הביקור הדיגיטלי יותאם גם לגלישה מטלפונים ניידים, שכן ברוב המקרים אנשים לא יפתחו מחשב על מנת לצפות בכרטיס הביקור הדיגיטלי ששלחתם להם.
  • מחזיר את ההשקעה- עלות כרטיס ביקור מקצועי היא לא גבוהה כלל ובדרך כלל תוכלו להחזיר את ההשקעה אפילו אחרי הלקוח הראשון שיצטרף אליכם. 

אז כמה עולה כרטיס ביקור דיגיטלי?

כל מה שנמצא באינטרנט יושב על שרתי אחסון והאחסון עולה כסף. לכן, גם האחסון של כרטיס ביקור דיגיטלי כרוך בתשלום שנתי. קשה לענות על השאלה כמה עולה כרטיס ביקור דיגיטלי באופן חד משמעי שכן המחירים משתנים בהתאם לפרמטרים שונים כמו האם בחרתם להקים כרטיס ביקור דיגיטלי בחינם, האם בחרתם בכרטיס בסיסי או יוקרתי ועוד. ריכזנו לכם ממוצע מחירים-

  • פתיחת כרטיס ביקור דיגיטלי בחינם תצריך תשלום על האחסון בלבד והמחיר ינוע בסביבות ה-250 שקלים.
  • המחיר לפתיחת כרטיס ביקור דיגיטלי בסיסי ואחסון שלו ינוע בין 100 ל-500 שקלים. 
  • המחיר לבניית כרטיס ביקור דיגיטלי יוקרתי ומעוצב יענו בין 800 ל-1,200 שקלים ויש להוסיף לו כ-350 שקלים על אחסון. 

שימו לב כי העלות של כרטיס ביקור דיגיטלי משתנה כל הזמן בתדירות די גבוהה ולכן יש להתעדכן במחירים העדכניים כל הזמן. 

כרטיס ביקור עם ברקוד
ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>