עיצוב כרטיס ביקור אונליין חינם

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

כלי השיווק הבסיסי ביותר בכל בית עסק ועבור כל בעל מקצוע הוא כלי כרטיס הביקור. את העובדה הפשוטה הזאת אתם כנראה יודעים בעצמכם, וזאת הסיבה שבגינה אתם מעוניינים להפיק לעצמכם כרטיס ביקור מייד בימים הראשונים של הקמת העסק. כדי לעצב את כרטיס הביקור שלכם תוכלו לנקוט בשתי גישות אפשריות: האחת היא עיצוב כרטיס ביקור אונליין חינם והשנייה היא עיצוב הכרטיס בסיוע גורם מקצועי מומחה. בין שתי האפשרויות הללו, האפשרות השנייה היא ללא ספק הנכונה והמתאימה ביותר למרבית האנשים, אך לפעמים אנחנו עצמנו יודעים טוב מאוד מה טוב בשבילנו ויכולים לבצע את המשימה בעצמנו, טוב יותר מכל אחד אחר. במקרה כזה, האופציה החינמית של עיצוב אונליין היא בהחלט אופציה נכונה, אבל חשוב שתבחרו בה מהסיבות הנכונות.

עיצוב כרטיס ביקור אונליין חינם – לפני שמתחילים לעצב

עיצוב כרטיס הביקור שלכם הוא מרכיב מפתח וחשוב בהגדרת ההצלחה שלו ככלי שיווקי. העיצוב של כרטיס הביקור הוא זה שייקבעשתי גישות אפשריות: האחת היא עיצוב כרטיס ביקור אונליין חינם והשנייה היא עיצוב הכרטיס בסיוע גורם מקצועי מומחה עד כמה אתם עצמכם תהיו גאים למסור אותו לכמה שיותר אנשים ועד כמה אותם אנשים שיקבלו אותו מכם, אכן ישתכנעו ליצור עמכם קשר על פי הפרטים המופיעים בכרטיס. המשמעות היא שאם תהליך העיצוב הוא תהליך טכני שבו אתם ממש בונים את הכרטיס, לתהליך הזה צריך להיות שלב מקדים של תכנון ובו אתם מגדירים לעומק איך אמור להיראות הכרטיס הסופי.

בתכנון הכרטיס אתם רוצים לחשוב על נושא הטקסט שצריך להיכלל בכרטיס והטקסט שלא אמור להיכלל בו. בתכנון אתם רוצים להתייחס גם לערכים שאתם רוצים לשדר ולתחושות שאתם רוצים ליצור אצל מקבלי הכרטיסים שלכם. אם תחפשו באינטרנט דוגמאות לכרטיסי ביקור, תוכלו למצוא אלפי דוגמאות אפשריות מתוכן תוכלו לבחור כל אחת כבסיס לכרטיס שלכם, אבל האם זוהי הדרך לבנות כלי שיווקי משכנע? התשובה היא כמובן לא. לפני שאתם ניגשים למשימה של עיצוב כרטיס ביקור אונליין חינם, חשוב מאוד שתחשבו לעומק על הכרטיס שלכם מהצד העסקי והשיווקי שלו.

עיצוב בפועל – היכן ניתן לבצע אותו?

אחרי שהשלמתם את תהליך התכנון, תוכלו לגשת למשימה של עיצוב הכרטיס בפועל, ואם אתם רוצים לעשות את זה אונליין ובחינם לחלוטין, תוכלו לעשות זאת במספר דרכים. פעם אחת, ישנן תוכנות גרפיות אונליין, המאפשרות לעצב כל עבודה גרפית בחינם לחלוטיןטרם ניגשים למשימה של עיצוב כרטיס ביקור אונליין חינם, חשוב מאוד שתחשבו לעומק על מסר הכרטיס שלכם ולהוריד את הקובץ הסופי כקובץ תמונה או כקובץ של תוכנה גרפית אל המחשב. ישנן היום באינטרנט תוכנות המוצעות על ידי אתרים מתמחים, שמאפשרות לכם להתחיל עם תבנית בסיס ולהיעזר בסטים מוכנים מראש של צבעים ודוגמאות עיצוב. לחילופין, תוכלו להתחיל מדף חלק לחלוטין ולעצב את הכרטיס שלכם בעצמכם מא' ועד ת'. חשוב מאוד שאת התוצאה הסופית תוכלו לשמור על המחשב שלכם באיכות מקסימלית.

אפשרות שנייה היא שימוש באתרים, המציעים אפליקציות ייעודיות למשימה הספציפית של עיצוב כרטיס ביקור אונליין חינם. אפליקציות אלה מלוות אתכם למעשה לאורך התהליך כולו ומאפשרות לכם במספר צעדים פשוטים להשלים את תהליך העיצוב של הכרטיס. גם במקרה זה, תוכלו להוריד קובץ תמונה וקובץ עיבוד תמונה אותם תוכלו להעביר לאחר מכן לבית הדפוס לצורך ביצוע ההדפסה עצמה.

מה אתם מרגישים ביחס לכרטיס שלכם?

לפני שאתם מוסרים את התוצאה שקיבלתם לבית דפוס, הביטו בכרטיס שלכם ושאלו את עצמכם האם אתם גאים בו? האם אתם מרגישים צורך עז לפזר אותו ברבים בגאווה? או שאולי הוא נראה לכם די בסדר, ממוצע וסטנדרטי? אם אינכם גאים בו לגמרי ואם העיצוב שלו לא יוצר בכם את הדרייב לפזר אותו כמה שיותר, זה אומר שלא השלמתם את המשימה ועליכם לשנות את הכרטיס עדישנם לא מעט אתרים, המציעים אפליקציות ייעודיות למשימה הספציפית של עיצוב כרטיס ביקור אונליין חינם שתגיעו לתוצאה שתאפשר לכם להרגיש בדיוק את זה. שנית, בזמן שאתם מביטים בכרטיס שאלו את עצמכם מה יחשוב עליכם אדם שמקבל אותו לידיו? האם הוא יחשוב שאתם אנשי מקצוע רציניים ובעלי יכולות? האם הוא יחשוב שאתם עוד איש מקצוע מתוך השוק כולו? האם הוא יחשוב שהוא לא יכול לוותר עליכם והוא חייב לנסות אתכם לפחות פעם אחת? האם הוא יחשוב שאתם יקרים או זולים? שאתם מצליחים או שורדים? כבר בשלב התכנון הייתם אמורים להגיע לדמות שאותה אתם רוצים לצייר בפני מקבלי הכרטיס שלכם ובשלב העיצוב עליכם ליצור את הדמות באמצעות עיצוב הכרטיס. אם לא הצלחתם לעשות זאת, המשיכו בתהליך העיצוב עד שתגיעו לתוצאה הרצויה.

אונליין חינם כן, אבל לא על חשבון העסק

עיצוב כרטיס ביקור אונליין חינם היא פרקטיקה שבעידן האינטרנט החופשי, הייתה רק עניין של זמן. אתם לא באמת חייבים להוציא כסף על התהליך כתנאי להפקת כרטיס ביקור מנצח. מצד שני, אתם לא רוצים לעצב את כרטיס הביקור שלכם תחת הרושם שמדובר בכורח המציאות וצריך פשוט להשלים את המשימה ועדיף בקלות ובחינם. עיצוב כרטיס ביקור אונליין חינם זה מצוין, אבל ודאו שהכרטיס שאתם מעצבים הוא כלי שיווקי מנצח, שגם ישיג את מטרותיו ולא יישאר להעלות אבק בבוידעם.

כבר בשלב של הכנת כרטיס ביקור עליכם לוודא שהכרטיס שלכם הוא בעל שתי תכונות הכרחיות
ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>