כרטיס ביקור יועץ משכנתאות

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

כרטיסי ביקור משמשים לצרכים שיווקיים יעילים עבור עסקים וחברות מכל תחום ותעסוקה, בין אם מדובר על עסקים גדולים המוניםמה החשיבות העומדת מאחורי כרטיס ביקור יועץ משכנתאות ואיך מכינים כרטיס כזה סניפים בפריסה ארצית או עולמית או עסקים קטנים ונישתיים השייכים לאנשים פרטיים. כיוון שכרטיסי ביקור מעניקים מידע יעיל ופרקטי על כל עסק באשר הוא, כל בעל עסק מוכרח להחזיק ברשותו כרטיס ביקור מעוצב, איכותי ומושך שיצליח להעביר את המסר הנכון למחזיק בו כמו לקוחות חדשים, לקוחות פוטנציאליים, ספקים או משקיעים.

כיוון שכרטיס ביקור מהווה את הפנים והזהות של כל עסק, גם יועצי משכנתאות מוכרחים להחזיק כרטיס כזה ברשותם, אין זה משנה אם מדובר על יועץ משכנתאות פרטי או יועץ משכנתאות העובד מטעם גופים פיננסיים. מה החשיבות העומדת מאחורי כרטיס ביקור יועץ משכנתאות ואיך מכינים כרטיס כזה? נסקור את התשובות לכך במאמר הנוכחי.

מיהו יועץ משכנתאות?

יועץ משכנתאות הוא בעל מקצוע המתמחה בנושאי ייעוץ פיננסי בתחום הלוואות משכנתא, שאלו לרוב הלוואות שנועדו למטרות קנייהכרטיס ביקור יועץ משכנתאות צריך לכלול את שמו המלא של היועץ, שם החברה/עסק כולל תמונת הלוגו של שטחי מקרקעין. כיוון שהלוואות משכנתא קשורות להלוואות בסכומי כסף גבוהים, לקוחות רבים זקוקים להכוונה וסיוע מקצועי בנוגע ללקיחת הלוואות משתלמות וכמה שיותר זולות מבחינת החזרי ריבית.

תפקידו של יועץ המשכנתאות היא לבנות תמהילים מותאמים לכל לקוח בהתאם למצבו הפיננסי, וכן לקחת בחשבון את גובה ההחזרים והריביות שיעמדו לחובתו של הלווה גם כמה עשרות שנים קדימה, כיוון שהלוואות משכנתא כרוכות במסגרת זמן ממושכת של 20 עד 30 שנה.

למה יועצי משכנתאות צריכים להחזיק כרטיסי ביקור?

הייעוץ והידע המקצועי שיועצי משכנתאות מחזיקים יסייעו לכל לווה לקחת על עצמו הלוואה גדולה וארוכת טווח בצורה נכונה ומחושבת,רטיס הביקור יכול לשמש את יועץ המשכנתאות עבור גיוס ומשיכת לקוחות חדשים זאת לאחר חישוב כל תנאי המימון העומדים לזכותו של הלווה וייעוץ בנוגע לכדאיות לקיחת ההלוואה או איתור גוף מלווה אחר בתנאים אחרים משתלמים. כיוון שמדובר על ייעוץ פיננסי מהותי בחייו של כל לווה, הוא זקוק לקבל את תמיכתו וליוויו של יועץ המשכנתאות בכל שלב בתהליך.

כדי שיועץ המשכנתאות יהיה זמין עבור לקוחותיו בצורה נגישה ומקצועית, עליו להציע ללקוחות מגוון דרכים בהם הם יוכלו ליצור אתו קשר  – בין אם מדובר על השעות בהן הוא נמצא במשרד, הזמנים בהם הוא נמצא בפגישות בבנקים מחוץ למשרד, כתובת מייל לשליחת טפסים ומסמכים ואף טלפון נייד פרטי בו הוא יהיה זמין גם בשעות לא שגרתיות עבור לקוחותיו. דרכי התקשרות אלו צריכים להיות נגישים ללקוחות בכל עת, ואלו הם פרטים שניתן לרכז יחד על גבי כרטיס ביקור של יועץ המשכנתאות.

נוסף להענקת דרכי גישה נוחות ליצירת קשר עבור לקוחות, כרטיס הביקור יכול לשמש את יועץ המשכנתאות עבור גיוס ומשיכת לקוחות חדשים אותם הוא יכול לאתר במהלך פגישות עסקיות, פגישה אקראית ברחוב ומרכזי בילוי ופנאי או אפילו במתחם בו המשרד שלו ממוקם.

אילו פרטים צריכים להופיע על כרטיס הביקור של היועץ?

בין אם כרטיס הביקור נועד לשמש לקוחות וותיקים, חדשים או כאלו פוטנציאליים – חשוב שכרטיס הביקור של יועץ המשכנתאות יכלולכרטיס ביקור יועץ משכנתאות צריך לכלול את שמו המלא של בעל הכרטיס, לצד פרטים נוספים את כל הפרטים הרלוונטיים לעסק שלו, כאשר דרכי יצירת קשר יהיו המרכזיים ביותר וישלבו כמה שיותר אמצעי התקשרות. לכן כרטיס ביקור יועץ משכנתאות צריך לכלול את שמו המלא של היועץ, שם החברה/עסק כולל תמונת הלוגו, תפקידו בעסק/חברה בה הוא עובד, מספר הטלפון במשרד הישיר אליו נוסף על מספר טלפון כללי של המרכזייה/משרד, מספר הנייד האישי שלו וכן גם כתובת האימייל המשמשת אותו במשרד.

במידה וליועץ המשכנתאות יש אתר, בלוג, פרופיל ברשת חברתית או נכס דיגיטלי אחר יש לציין גם אותו בכרטיס הביקור, זאת כדי לאפשר גישה רחבה לשירותי העסק, להותיר רושם מקצועי ולהציג מיתוג רלוונטי ועדכני גם באמצעים דיגיטליים שונים.

כיצד מכינים כרטיס ביקור יועץ משכנתאות?

כיוון שיועץ משכנתאות הוא תפקיד מקצועי העוסק בייעוץ פיננסי, תהליכי העיצוב של כרטיסי הביקור ליועצי משכנתאות צריכיםיועץ משכנתאות הוא תפקיד מקצועי העוסק בייעוץ פיננסי, תהליכי העיצוב של כרטיסי הביקור ליועצי משכנתאות צריכים להיות מינימליסטיים להיות מינימליסטיים ששומרים על רשמיות לצד פרקטיות נכונה. לכן הכנה של כרטיס הביקור תעשה על ידי מעצבים גרפיים מקצועיים שידעו לשלב בכרטיס עיצוב מאופק אך מושך, וכן לכלול בכרטיס את כל המידע והפרטים החשובים אודות יועץ המשכנתאות.

יש לבחור פונט מעוצב שימשוך את העין, ואותו לשלב בגדלים שונים במקומות שונים על גבי הכרטיס כדי ליצור את הבידול והמיתוג המתאים. המידע שיופיע בכרטיס צריך להיות קצר ותמציתי בהתאם לצורך, כך שיהיה מספיק מקום לציון כל דרכי יצירת הקשר האפשריים עבור הלקוחות ובנוסף למנוע מכרטיס הביקור להיראות עמוס ו"מקושקש" מדי. לוגו העסק צריך לבלוט על גבי הכרטיס כדי ליצור את הזהות הנכונה ולאפשר זיהוי נוח ומהיר עבור מחזיק הכרטיס, וכן גם לאפשר לכרטיס להיות מיוחד ושונה לעומת המראה והסגנון של כרטיסי ביקור של עסקים אחרים.

כרטיסי ביקור דיגיטליים – מה היתרונות שלהם?

כיוון שהטכנולוגיה מאפשרת כיום גישה מהירה ונוחה לרשת הווירטואלית, מומלץ שכל יועץ משכנתאות יחזיק ברשותו בכרטיס ביקור דיגיטלי המציג מידע עדכני ומועיל על העסק בכל מכשיר דיגיטלי, ללא צורך בהדפסה של כרטיסי ביקור מנייר.

ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>