כרטיס ביקור וירטואלי

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

כרטיס ביקור וירטואליכרטיס ביקור וירטואלי הוא סוג של אמצעי דיגיטלי אשר זמין בכל זמן נתון, באמצעותו ניתן לשתף פרטי איש קשר ואת כל המידע שאתם רוצים להעביר על העסק שלכם. כרטיסי ביקור וירטואליים פועלים דרך האייפון, האנדרואיד והמחשב, במקרים רבים כרטיס הביקור הוירטואלי זול יותר מכרטיס ביקור רגיל העשוי מנייר. 

ניתן לעצב את כרטיס הביקור ולשתף אותו עם כל אחד שנרצה. לא קיימת הגבלה לכמות המידע שניתן להכניס בכרטיס ביקור וירטואלי. מעבר לפרטי איש קשר הרגילים שנמצאים בכרטיס הביקור ( שמו של נותן השירות, מספר הטלפון של נותן השירות, המייל של נותן השירות ושם החברה תחתה הוא פועל), בכרטיס הביקור ניתן להוסיף סרטוני וידאו ותמונות, כפתורים אשר יעבירו את הלקוח לפרופילים של העסק ברשתות החברתיות, כפתור אשר יציג ללקוח את הדרך אל בית העסק דרך ה WAZE ועוד. 

מה זה כרטיס ביקור וירטואלי

הכרטיס ביקור הוא כמעט אותו דבר כמו כרטיס ביקור רגיל העשוי מנייר – כרטיס הביקור נוצר ונערך באמצעות האינטרנט במקום הדפסה. ניתן לגשת אל כרטיס הביקור הוירטואלי דרך כל מכשיר חכם. אחד היתרונות העיקריים של הכרטיס הוירטואלי לעומת כרטיס הביקור הרגיל הוא האפשרות להפוך את אנשי הקשר לאינטראקטיביים והאפשרות להשתמש במגוון רחב של פונקציות בכרטיס.
חלק מן הפונקציות הקיימות בכרטיס ביקור וירטואלי הן: שמירת הטלפון של העסק בלחיצת כפתור אחת, חיוג לבית העסק בלחיצת כפתור אחת, ניווט לבית העסק ועוד מגוון רחב של אפשרויות. 
נוסף על כך, נוח מאוד לעבוד עם כרטיסי ביקור וירטואליים, אפשר לשלוח את כרטיס הביקור לכל אנשי הקשר שלכם וכך הם יתעדכנו במידע על העסק שלכם.   ניתן לומר כי שהכרטיס ביקור מרכז את כל המידע על בית העסק תוך כדי צמצום של ההוצאות מכיוון שאין צורך בהדפסות חוזרות של הכרטיס.  

מהן היתרונות של כרטיס הביקור הוירטואלי?

קיימות מספר סיבות שבגללן כרטיס הביקור הוירטואלי כמעט והחליף לחלוטין את כרטיס הביקור הסטנדרטי, כעת נציג בפניכם חלק מן היתרונות הללו:

הנוחות שכרטיס הביקור הוירטואלי מציע

כל עוד המכשיר הסלולרי שלכם נמצא עליכם תמיד כרטיס הביקור הוירטואלי יהיה בהישג ידיכם. מכיוון שהכל נעשה באופן ממוחשב, אין צורך להעסיק את הראש בדאגות כמו מתי יגמרו הכרטיסים ויהיה צורך בהדפסה נוספת. כמו כן, כרטיסי הביקור הם גמישים מאוד. במידה והחלפתם מספר טלפון לעסק או שיניתם כתובת מייל לעסק, תוכלו לערוך את כרטיס הביקור הוירטואלי שלכם בקלות והשינויים יבוצעו גם אצל הלקוחות אשר מחזיקים בכרטיס הביקור שלכם. בכרטיס ביקור סטנדרטי כל שינוי בפרטי העסק מצריך הדפסה מחדש של כרטיס הביקור.  

כמו כן, כרטיס הביקור אינו תופס מקום מיותר ולא ניתן לאבד אותו, ברגע בו הלקוח זקוק לשירותיו של העסק הוא פותח את כרטיס הביקור הוירטואלי על ידי לחיצת כפתור. 

כרטיס ביקור וירטואלי משתלם יותר

ברוב המקרים כרטיסי הביקור הוירטואלים משתלמים יותר מכרטיסי הביקור הסטנדרטים. אין צורך בתשלום חוזר של מאות ואפילו אלפי שקלים בכל שנה על הדפסות. ניתן להשתמש בכסף שנחסך כדי לקדם היבט אחר בעסק שלכם. 

הקלות בה ניתן לשתף את כרטיס הביקור הוירטואלי

כיום, פגישות אינטרנטיות ואירועים המתקיימים ברשת הפכו להיות חלק מחיי היום יום שלנו, כך גם כרטיס הביקור הוירטואלי מתחיל לתפוס חלק מרכזי בחיי היום יום. קיימת האפשרות לשתף את כרטיס הביקור הוירטואלי עם כל אדם, בכל זמן ובכל מקום – ניתן לשתף את כרטיס ביקור בדואר האלקטרוני, ניתן לשתף את כרטיס הביקור הוירטואלי בהודעת SMS ובהודעת וואטספ. כמו כן ניתן לשתף את כרטיס הביקור הוירטואלי דרך הרשתות החברתיות השונות כמו: פייסבוק, אינסטגרם ועוד. 

כרטיס תורם לשיווק של בית העסק

כרטיס הביקור הסטנדרטי נותן לבית העסק את האפשרות להציג רק מידע בסיסי, ללא הצגה של מידע שיווקי אשר תורם לקידום של העסק, לעומת זאת כרטיס הביקור הוירטואלי מציע מגוון רחב של אפשרויות שיווקיות אשר באמצעותן ניתן להגיע למלוא פוטנציאל החשיפה בפעם הראשונה ולייצר אצל הלקוח הפוטנציאלי רושם ראשוני טוב שיגרום לו לבקש את שירותיו של העסק פעמים נוספות. 

כרטיס הביקור הווירטואלי מאפשר לכם להציג סרטונים ותמונות שונות של העסק, לספר על העסק שלכם בצורה משכנעת שתמשוך לקוחות ללא כל הגבלת מקום, לספר על היתרונות של העסק שלכם ועל הדרך בה הוא נבדל מעסקים אחרים וכמובן להניע את הלקוח הפוטנציאל לפעולה. יתרה מכך, ישנה אפשרות לשתף את כרטיס הביקור הוירטואלי בקלות בכל מדיה דיגיטלית ורשת חברתית. יתרון זה הוא משמעותי מאוד מכיוון שלקוח אשר נהנה משירותיו של העסק יכול לשתף את פרטי העסק עם אנשים נוספים ובכך להגדיל את החשיפה של העסק. 

כרטיס ביקור שומר על איכות הסביבה

כרטיסי ביקור מיוצרים במחשב ואינם מבזבזים אף משאב, לעומת זאת כרטיסי הביקור הסטנדרטים אשר עשויים מנייר מצריכים כריתה של עצים כדי לייצר אותם. הרוב הגדול של כרטיסי הביקור הסטנדרטים נזרקים לאחר מספר ימים, זוהי כמות עצומה של נייר המתבזבז לחינם. במידה וכל בתי העסק יעברו לכרטיסי ביקור וירטואליים כמויות עצומות של עצים ישמרו. 

כרטיס ביקור וירטואלי
ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>