כרטיס ביקור מאפרת

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

כרטיס ביקור מאפרת

פותחת עסק בתחום האיפור? רוצה לקדם את העסק הקיים שלך? ישנן הרבה פעולות שיווקיות שבהן תוכלי לנקוט בכדי לקדם את עצמך להצלחה ובמרבית המקרים, אם זה לא קורה, זה פשוט בגלל שאת לא מבצעת את הפעולות הנדרשות. מצד שני, יש גבול ליכולת שלך להשקיע בפעילויות שיווקיות יקרות ויש גבול לאמונה שאת יכולה לתת בפעולות שיווקיות פשוטות שאותן מבצע כל איש מקצוע ועדיין לא הוכיחו את עצמן כמשנות מהלכי משחק. כך למשל, כרטיס ביקור מאפרת – האם את באמת צריכה כרטיס ביקור? האם הוא באמת יכול לסייע לעסק שלך לצמוח? מדוע זה לא עבד עד עכשיו? מה צריכים להיות הקווים המנחים בתכנון ועיצוב כרטיס ביקור שבאמת משיג תוצאות ואיך זה קשור לאופן בו את מוסרת אותו לאחרים? על כל אלה תוכלי לקרוא ממש כאן בשורות הבאות.

 

כרטיס ביקור – האם מדובר בכלי שיווקי יעיל?

כל יזם צעיר שפותח עסק עושה מספר פעולות ראשוניות קבועות ובכלל זה פתיחת תיק ברשות המיסים, הדפסת חשבוניות וקבלות או הרשמה לשירות חשבוניות דיגיטליות והדפסה של כרטיסי ביקור כמו גם הפקה של כרטיס ביקור דיגיטלי. ובכל זאת, הסטטיסטיקה מראה שהרוב המכריע של היזמים הצעירים האלה יסגרו את העסק שלהם כבר בשנה הראשונה לפעילותו. אז מה שווים כרטיסי הביקור? ובכן, כרטיסי ביקור הם לא קסם והם לא כלים רבי עוצמה שפשוט צריך להשליך ליקום כדי לקבל את השפע בחזרה. כרטיסי ביקור הם כלים שיווקיים שצריך לבנות אותם בחוכמה ולהשתמש בהם בחוכמה – אם לא בונים אותם נכון ו/או לא משתמשים בהם נכון, הם יכולים להפוך לחסרי ערך לחלוטין.

יעילותו של כרטיס ביקור מאפרת למשל, ככלי שיווקי מנצח נובעת מהיכולת שלו לייצר לעצמך חשיפה בפני לקוחות פוטנציאליים. מסירת כרטיס ביקור אינה אומרת שהאדם המקבל את הכרטיס הופך אוטומטית ללקוח פעיל, אבל אם תפיצי את הכרטיסים הנכונים בצורה הנכונה לכמה שיותר אנשים, ההצלחה שלך תהפוך כבר לעניין מתמטי מעולמות הסטטיסטיקה ואין שום כוח שבעולם, שיוכל למנוע את זה. צריך סבלנות, צריך נחישות, צריך אורך רוח, אבל בסוף זה פשוט קורה וכשזה קורה, זה באמת מרגיש כמו קסם.

אז איך נכון לעצב כרטיס ביקור מאפרת?

ובכן, כרטיס ביקור צריך במהותו לכלול את כל פרטי ההתקשרות עמך ולא מעבר לכך. כרטיס ביקור הוא לא המקום לציין מבצעים, מחירים או לבצע פעולות מכירה. במסירת הכרטיס את רוצה לגרום למקבל הכרטיס את ההרגשה שהוא קיבל כלי פונקציונלי שיאפשר לו ליצור איתך קשר ולא מעבר לכך. מצד שני, אל תחסכי בפרטי התקשרות ואל תצרי את ההרגשה שאת לא ממוסדת. ככל שתציגי יותר פרטי התקשרות, כך רמת האמון בך תגדל. ככלל, אלו הם פרטי ההתקשרות שאת רוצה לכלול בכל סוג של כרטיס ביקור מאפרת: שם פרטי ושם משפחה, מקצוע והסמכה אם יש, כתובת פיזית, טלפון רגיל ו/או נייד, כתובת דוא"ל, כתובת אתר אינטרנט אם יש וכתובת חשבון שאת מנהלת ברשת חברתית ובו את נוהגת להציג את העבודה שלך.

מעבר לפרטי ההתקשרות, את רוצה להכניס טקסט קצר מאוד, ממש ברמת הסלוגן, שמחבר את מקבלת הכרטיס להרגשה שאת רוצה ליצור בה, קרי הרגשה של יופי. כך למשל, "עולם היופי" או "עולם של יופי" יכולים להיות סלוגנים פשוטים ובסיסיים, שמחברים את מקבלת הכרטיס עם תחושות של יופי, אותן את רוצה שהיא תקשר אלייך. אבל הטקסט על כרטיס ביקור מאפרת זה לא הכל וצריך להתייחס גם לסוגיית העיצוב.

בשלב העיצוב, את רוצה להתמקד בערכי היסוד שאותם את רוצה להעביר לכל מי שהכרטיס שלך יגיע לידיה. ערכי יסוד אלה צריכים לכלול למשל יופי, מקצועיות, אמינות, מסירות, אכפתיות, הקפדה, הצלחה, סטייל, מובילות וכן הלאה. איך מעבירים את כל המסרים הללו באמצעות גרפיקה? לשם כך נדרש גרפיקאי מקצועי או גורם מקצועי שמתמחה בתכנון ועיצוב כרטיסי ביקור ויודע בדיוק מהם ערכי היסוד החשובים עבור כרטיס ביקור מאפרת וגם איך להביא אותם לידי ביטוי על גבי הכרטיס. שימי לב, שמשימה זו אינה טריוויאלית כלל ועיקר וגם אם זה נראה לך מאוד יפה להציג רקע של עין מאופרת היטב, זה לא בהכרח מה שייצור אצל מקבלת הכרטיס את התחושות שאותן את רוצה ליצור אצלה. על כן, חשוב מאוד להיעזר בגורם מקצועי שיודע איך לעשות את הדברים בצורה נכונה.

 

כרטיס שעושה וואוו

אחד הדברים שצריך לזכור כל בעל מקצוע המפיק כרטיסי ביקור הוא, שכרטיס הביקור הוא כלי שיווקי וככזה, זה לא מספיק שהוא מפורט, שהוא נראה טוב, או שהוא מרשים. כרטיס ביקור צריך לגרום למקבל אותו, תחושה של וואוו, של התלהבות ושל הבנה פנימית שזה האדם הנכון עבורו. האופן בו אנו יוצרים את התדמית הזאת הוא לא פחות מאומנות, שצריך להכיר אבל זה לגמרי אפשרי. כך למשל, את רוצה ליצור את התחושה שאת יכולה לעשות הכל, אבל את לא רצה אחרי אף אחד. את רוצה ליצור את התחושה שאת כבר שנים בתחום, שאת הצלחה מוכחת ושבמסירת הכרטיס את למעשה נותנת למקבלת הכרטיס הזדמנות ליהנות מהשירותים שלך. כל זה צריך לנבוע גם מהסטייט אוף מיינד העמוק שלך, וזה צריך לבוא לידי ביטוי גם בכרטיס הביקור שאת מפיצה ובכל פעילות שיווקית אחרת.

 

מסירה והפצה של כרטיסי ביקור

לאחר שיש בידיך כרטיס ביקור מאפרת, שעומד בכל הסטנדרטים הנדרשים, הגיע השלב למסור אותו. מסירת כרטיס הביקור הוא שלב קריטי שיכול להכריע את רמת היעילות שלו. במסירת כרטיסי הביקור שלך את לא רוצה להיראות דביקה, רודפת אחרי אנשים, מתחננת לאנשים או מצד שני, מבטלת אותם בהינף יד. כאשת מקצוע המאמינה בעצמה, את רוצה לאמץ לעצמך אמונה פנימית שבאמת יש לך משהו טוב להציע לעולם ושהעולם צריך את מה שיש לך להציע. מסירת כרטיס הביקור נועדה לספק לעולם הזדמנות ליהנות ממה שיש לך להציע. אם העולם רוצה, הוא מוזמן ואם הוא לא רוצה, זה בסדר גמור. עם האמונה הפנימית הזאת, את רוצה לפזר כמה שיותר כרטיסים לאורך זמן ובאופן טבעי – לא בחלוקה סיטונאית ולא לפזר אותם כמו פריט חסר ערך. תני למקבלת הכרטיס את ההרגשה שעצם הכרטיס שהיא קיבלה הופך אותה למיוחדת ביחס לאחרות. כן, זה לא פשוט ולא אינטואיטיבי, אבל זה הכרחי.

כרטיס ביקור דיגיטלי

לבסוף, זה המקום להזכיר גם את האופציה של כרטיס ביקור דיגיטלי כהשלמה לגרסה המודפסת של כרטיס ביקור מאפרת. הכרטיס הדיגיטלי מעוצב ומתוחזק למענך על ידי חברות שמתמחות בכך ואופן המסירה שלו מבוסס על שליחת הכרטיס בסמס או בווטסאפ במהלך שיחת טלפון שאת מבצעת, לאחר השיחה או כאשר אדם מתקשר אלייך ולא מקבל מענה. בכל המקרים האלה, יישלח כרטיס ביקור דיגיטלי לטלפון של האדם מן הצד השני. כרטיס ביקור דיגיטלי ניתן להעברה היום גם מטלפון לטלפון באמצעות טכנולוגיית NFC, אבל בכל מקרה, את רוצה להחזיק גם כרטיסים מודפסים זמינים לחלוקה בכל עת ולכל אחד. 

כרטיס ביקור למאפרת מקצועיתכרטיס ביקור, מהווה כניסה לעולם העסקים יש להקפיד על כללים, כך שתוכלו למשוך לקוחות באמצעות הנראות והשקעה נכונה בכרטיס הביקור שלכם. גם מאפרות שסיימו את לימודיהן, חייבות לעצב נכון באמצעות גרפיקאי מקצועי, כרטיס ביקור למאפרת מקצועית. במיוחד, כאשר מדובר על תחום האסתטיקה, יש להקפיד על כרטיס הביקור, אשר ימשוך את עיניהן של הנשים, אשר מעוניינות באיפור מקצועי לאירועים השונים. יש להימנע מהרבה פונטים ושל צבעוניות יתר, למרות שמדובר בעולם הגוונים. התואר והעיסוק חשובים, היות והוא חשוב לתיאור. כמו כן, יש לדאוג כי כרטיס ביקור למאפרת מקצועית, יהיה על נייר איכותי ועבה. הסדר על כרטיס הביקור חשוב ולכן, יש לכתוב על הכרטיס את השם הפרטי של המאפרת, ואח"כ את שם המשפחה,  את העיסוק ואז את פרטי התקשורת: כתובת, טלפון, מייל או אתר אינטרנט.

 

יש להקפיד על כרטיס שמשדר טעם טוב ועיצוב נקי

על המאפרת המקצועית, יש להקפיד על כרטיס ביקור מעוצב שמשדר טוב טעם יש לציין, כי קיימים שני סוגים של כרטיס ביקור למאפרת מקצועית, הראשון הוא כרטיס ביקור סטנדרטי מנייר והשני הוא כרטיס ביקור דיגיטלי. יש לדעת כי ההמלצה הטוב ביותר למאפרת שנמצאת בתחילת דרכה הוא לפרסם כמה שיותר, הן ברשתות החברתיות, וואטס אפ, הפניית לקוחות פוטנציאליים, כך שניתן להעלות את כמות הלקוחות ותוך זמן קצר, ההשקעה על כרטיס ביקור חכם, תוחזר כמו כן, כרטיס ביקור מנייר, לא יישמר לאורך זמן  כרטיס ביקור למאפרת מקצועי שהוא כרטיס ביקור חכם, יהיה תמיד במחשב, או בטלפונים הניידים של לקוחותיה, מה שמקל על הלקוחות למצוא אותה כאשר הן צריכות מאפרת מקצועית.

היתרונות הרבים שיש בכרטיס ביקור חכם למאפרת מקצועית

המודעות לשמירת איכות הסביבה רק גוברת ולכן, יש יתרונות  לשימוש בכרטיס ביקור חכם מאשר כרטיס ביקור סטנדרטי המודפס על נייר. ראשית, חיסכון בעלויות ההדפסה, ניתן לשלוח אינספור פעמים את כרטיס ביקור למאפרת מקצועית מבלי להיפגש פנים מול פנים עם הלקוחות. הפרטים של המאפרת המקצועית, מעודכנים ותמיד זמינים בטלפון החכם. הכרטיס החכם, מכיל את כל התוכן והמידע הרלוונטי והממוקד של המאפרת. כרטיס זה, הוא סוג של אתר קטן מאוד באינטרנט, כאשר האפשרות היא להופיע בכל הרשתות החברתיות וליצור קשר בקלות בכל מיני אופנים עם המאפרת המקצועית.

 

גלריית עבודות של המאפרת המקצועית בכרטיס הביקור החכם

איך אנחנו תמיד אומרות? "תמונה שווה אלף מילים" לכן, אין כמו סרטוני ווידיאו ותמונות של עבודות שונות של המאפרת המקצועית. הכרטיס החכם של המאפרת, מכיל הפניה למדיות החברתיות, בפייסבוק ובאינסטגרם וניתן לפרסם במקומות נוספים כגון בגוגל. המאפרת יכולה אף לתת הצעת מחיר ללקוחות שכבר צפו בתיק העבודות שלה ומעוניינות בשירות. כרטיס ביקור למאפרת והכוונה היא , לכרטיס דיגיטלי חכם, מאפשר למאפרת לשלוח את הקישור של הכרטיס ללקוחותיה, אשר שם הם ימצאו את כל הפרטים והמידע הרלוונטי לגביה. זו הדרך הטובה ביותר, להגיע לקהל לקוחות רב יותר, באמצעות שימוש בכרטיס ביקור חכם למאפרות מקצועיות.

 

כרטיס חכם מאפרת מקצועיתכרטיס חכם מאפרת מקצועית המותאם למנוע החיפוש בגוגל

את כרטיס ביקור למאפרת, שהוא כרטיס חכם, אפשר למצוא גם במנוע הגדול בעולם לחיפוש שהוא גוגל. הסיכוי שלקוחות יפנו במידי למאפרת המקצועית הוא גבוה, משום שלאחר שהתרשמו מהעבודות והפרטים שלה, הם יתקשרו רק על מנת לסגור עסקה, לאחר שהמאפרת כבר שלחה להן באמצעות כרטיס הביקור החכם שלה, את הצעת המחיר. יש לציין כי הנראות של כרטיס ביקור חכם, משתנה בין העסקים השונים ולכן, מי שמעוניינת בכרטיס ביקור למאפרת , חייבת לפנות לחברת בניית אתרים ומיתוג עסקי דיגיטלי, שכבר בנו כרטיס חכם למאפרות רבות, כך שהמאפרת, תוכל אף להתרשם מעבודות  דומות של בניית כרטיס חכם למאפרות אחרות.

 

לעצב כרטיס ביקור חכם למאפרתאפשרות לעצב כרטיס ביקור חכם למאפרת בגווני הלוגו שלה

כמובן שלכל בעלת או בעל עסק קיים לוגו שהוא אף המיתוג של בעל/ת העסק. ניתן יהיה לעצב את גווני כרטיס ביקור למאפרת , בהתאם לגווניי הלוגו. יש להדגיש את ההתמקצעות של המאפרת, כלומר איפור ערב, איפור כלות או שניהם יחד. יש  לציין כי עלות הבנייה של כרטיס חכם למאפרת, עשוי להשתנות בין החברות השונות ובהתאם לחבילת הכרטיס שהמאפרת תבחר. יש להגדיל את הנוכחות של המאפרת ברשת באמצעות חבילה משתלמת שתעניק לה בוסט בפרסום. ככל שיראו את הפרטים והעבודות של המאפרת המקצועית במדיות השונות, כך היא תוכל להגדיל את נתח לקוחותיה.

 

מומלץ תמיד, לפנות לחברות המתמחות במיתוג עסקי בדיגיטל, אשר ידועות כמתמחות בבנייה מקצועית של כרטיס ביקור חכם ורצוי, בתחום המקצועי המבוקש, כמו במקרה שלנו, מאפרת מקצועית. יש לבצע השוואת מחירים, בהתאם לחבילת הפרסום המבוקשת, לשים לב לוותק וחוות דעת חיוביות לגבי חברות למיתוג עסקי ואז, ניתן יהיה להחליט במי מהן לבחור. אם ישנן המלצות של קולגות, בהחלט כדאי לבדוק .

https://www.youtube.com/watch?v=kIfK0eeUZOA

מאפרות עוסקות בתחום היופי והאסתטיקה, תחום הנוגע לחייהן של נשים רבות שרוצות להיראות וגם להרגיש טוב. כיוון שקיים ביקושמה החשיבות של כרטיס ביקור למאפרת ואיך ניתן להשיג כרטיס כזה לעסק גבוה בתחום הביוטי עבור נשים המעוניינות להיראות מטופחות ומרשימות באירוע חשוב כזה או אחר, היצע המאפרות גבוה גם הוא – דבר היוצר תחרות רבה בין מאפרות חדשות וותיקות בתחום שרוצות להגדיל את מאגר הלקוחות שלהן ולמנף את הצלחת העסק שלהן.

כדי שכל מאפרת תוכל למתג את עצמה בצורה הטובה ביותר וכך גם ליצור בידול משאר המתחרות האחרות שלה, חשוב שהיא תחזיק ברשותה כרטיס ביקור מקצועי ומעוצב שיתרום למיתוג של העסק שלה. מה החשיבות של כרטיס ביקור למאפרת ואיך ניתן להשיג כרטיס כזה לעסק? נענה על השאלות הללו במאמר הנוכחי.

מה המטרה של כרטיס ביקור למאפרת?

כרטיס ביקור נועד להעניק לעסק את הזהות הייחודית שלו, בין אם מדובר על עסקי איפור או עסקים בתחומים אחרים. אין זה משנהכרטיס ביקור למאפרת יאפשר לה לשמור על קשר עם לקוחות חדשים, וותיקים וגם לקוחות מתעניינים אם מדובר על עסק קטן או גדול, כיוון שכל עסק שרוצה למתג עצמו בצורה נכונה ולהותיר רושם מקצועי על קהל הצרכנים צריך להחזיק ברשותו כרטיס ביקור התואם את אופי החברה.

מטרתו של כרטיס הביקור הוא לאפשר דרך ליצירת קשר עתידי עם הלקוחות, ספקים או משקיעים פוטנציאליים שמתעניינים בשיתופי פעולה עסקיים. למעשה, כרטיס הביקור משמש כאלמנט שיווקי מהותי עבור כל עסק, כיוון שמופיעים בו כל הפרטים הרלוונטיים שצריך לדעת על המקום כמו כתובת, מספרי טלפון, כתובת אימייל, אתר אינטרנט וכל מידע חשוב אחר הקשור לאותו עסק. כרטיס ביקור למאפרת יאפשר לה לשמור על קשר עם לקוחות חדשים, וותיקים וגם לקוחות מתעניינים שעשויים להפוך להיות לקוחות קבועים.

סוגים של כרטיסי ביקור

בקטגוריה של כרטיסי ביקור לעסקים, ניתן למנות שני סוגים עיקריים של כרטיסים:

  • כרטיס ביקור מנייר – זהו כרטיס ביקור סטנדרטי המודפס על גבי נייר קשיח, כאשר כל פרטי העסק הרלוונטיים מופיעים בו בצורה תמציתית ופרקטית ביניהם פרטי יצירת קשר עם העסק. כדי להעניק לכרטיס הביקור את המיתוג שלו, מודפסים עליו גם לוגו ושם החברה וכן אלמנטים גרפיים נוספים שיוצרים עניין ומשיכה עבור אלו המחזיקים בו.
  • כרטיס ביקור דיגיטלי – מדובר על כרטיס ביקור אלקטרוני המוצג על גבי מכשירים דיגיטליים, כיוון שזהו למעשה כרטיס ביקור הנבנה על גבי דף אינטרנט כדי שניתן יהיה להציג אותו בצורה דיגיטלית. גם כרטיס מסוג זה מכיל את כל המידע והפרטים על העסק, כאשר קיימת אפשרות לשלב מידע נוסף ורלוונטי בהתאם להעדפות של בעל העסק.

עיצוב כרטיס ביקור למאפרת מנייר – זהו כרטיס ביקור סטנדרטי המודפס על גבי נייר קשיחמה היתרונות של כרטיס ביקור מנייר?

כרטיס ביקור המודפס על נייר הוא קטן, קומפקטי ואיננו תופס מקום רב בארנק או בכיס. לאחר ישיבה או פגישה עסקית נהוג להחליף כרטיסי ביקור בין המשתתפים כדי לשמור על קשר עתידי, וכן כך גם להציג את איכות ומקצועיות העסק. כיוון שהכרטיס מועבר מיד ליד באופן מוחשי, הוא משדר בצורה טובה סמכותיות ורשמיות וגם מאפשר על שמירת קשר עין במהלך מסירת הכרטיס לידי אדם אחר.

מה היתרונות שיש לכרטיס ביקור דיגיטלי?

כרטיס הביקור הדיגיטלי יכול להיות מוצג בכל זמן ובכל מקום, ללא צורך לחפש בארנק או בכיס אחר כרטיס הביקור המודפס שנמסרמה היתרונות שיש לכרטיס ביקור דיגיטלי עבור עסק של מאפרת מקצועית בזמן כזה או אחר. כיוון שהכרטיס ביקור הינו נגיש באופן חופשי, המחזיקים בו יוכלו לעשות בו שימוש נוח ומהיר יותר וכך להבטיח כי המטרה של כרטיס הביקור תתממש והמחזיקים בהם יעשו בו שימוש עתידי. כיוון שהכרטיס הוא אלקטרוני, דרך יצירת הקשר עם העסק הוא קל ופשוט באמצעות לחיצה על צג המכשיר ובחירה בדרך ההתקשרות המועדפת, כך שהכרטיס הינו פרקטי ומאפשר סנכרון עם מגוון דרכי התקשרות – טלפון, הודעה, אימייל, ניווט וגם צפייה באתר או פרופילים חברתיים של העסק ברשתות החברתיות.

איזה כרטיס ביקור מומלץ עבור מאפרות?

מאפרות מצליחות למשוך אליהן לקוחות באמצעות הצגה של עבודות קודמות שהן ביצעו, איפור ערב לאירועים, איפור כלות, איפורכרטיס ביקור למאפרת עשוי לכלול את שמה, פרטי התקשרות כמו כתובת דואר אלקטרוני או מספר טלפון וכן את סוג העסק או המקצוע שלה לקמפיינים וכל סוג של איפור אחר המחייב התרשמות ויזואלית של לקוחות פוטנציאליות כדי שירצו להיעזר בשירותיהן בהווה או בעתיד. לכן כרטיס ביקור דיגיטלי יהיה הבחירה הטובה ביותר עבורן, כיוון שהוא יוכל להעניק למאפרות את האפשרות להציג את עבודותיהן בצורה נגישה וחופשית למתעניינות ולקהל צרכניות גדול.

בכרטיס הביקור הדיגיטלי ניתן לכלול אזור בו תוצג גלריית עבודות האיפור של המאפרת, כך שנשים המחזיקות בכרטיס בצורה דיגיטלית יוכלו להתרשם מהמקצועיות שלה, לעיין בשירותיהם שהיא מציעה וגם לפנות אליה בשאלות ובירורים בצורה נוחה ומהירה באמצעות לחיצת כפתור בלבד.

כיצד לעצב נכון כרטיס ביקור למאפרת?

כיוון שמאפרת מתעסקת באסתטיקה ויופי, כרטיס הביקור שלה צריך לשדר בדיוק את הדברים הללו – ולכן העיצוב של כרטיס ייעשה בצורה מקצועית על ידי מעצבים גרפיים המתמחים בהכנה ועיצוב של כרטיסי ביקור למאפרות. אנשי מקצוע אלו ידעו לשלב את הגוונים הנכונים, להוסיף את התמונות של עבודותיה באיכות גבוהה וברורה ולהעביר את המסר הנכון לקהל הלקוחות.

ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>