כרטיס ביקור בניית ציפורניים

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

כרטיס ביקור בניית ציפורניים

כרטיסי ביקור בניית ציפורניים משמשים כדי להשיג לקוחות חדשים, כמו גם כדי לשווק את העסק של הקוסמטיקאית. הם דרך מצוינת להציג את העסק שלך, ליצור קשר עם לקוחות פוטנציאליים ולהשתמש במה שאפשר כדי למנף עסקית את עצמך. בואי נדבר על זה יותר לעומק, מדוע כל עסק בניית ציפורניים חייב כרטיס ביקור? המשיכי לקרוא!

כרטיסי ביקור הם כלי שימושי לא רק לעסק בניית ציפורניים, אלא לכל עסק. הם יכולים לשמש כחומרי שיווק או כדי ליצור קשר עם לקוחות פוטנציאליים חדשים. כמו כן, בימינו ניתן לייצר גם כרטיסי ביקור דיגיטליים לבניית ציפורניים. באמצעות לינק בודד וקל לשליחה, כל המידע שלך ועל העסק – אצל הלקוחות ברגע. עלייך לשקול מה כרטיסי הביקור שלך צריכים לכלול, לפני שאת מחליטה איזה עיצוב מתאים למותג שלך. הנה כל מה שצריך לדעת על כרטיס ביקור בניית ציפורניים:

מה צריך לדעת על כרטיס ביקור בניית ציפורניים?

כרטיסי ביקור הם לרוב מרכיב עיקרי בכל עסק. הם נועדו ליצור רושם ראשוני טוב ולתת לאנשיםכרטיסי ביקור בניית ציפורניים משמשים כדי להשיג לקוחות חדשים, כמו גם כדי לשווק את העסק של הקוסמטיקאית מושג על מה המוצר או השירות מדברים, כלומר במה עוסק העסק עצמו. תעשיית הציפורניים היא זו שזכתה בשנים האחרונות לצמיחה רבה, מה שהופך את הרעיון של כרטיסי ביקור ייחודיים לחשוב כל כך עבור כל בעלת עסק בתחם הציפורניים.

כרטיסי ביקור דומים לקורות חיים, במובן מסוים. הם מייצגים את האמינות שלך, מי את ומה את עושה. הם יכולים לעזור למשוך לקוחות חדשים ולבנות מוניטין, כמו גם להוות בתור כלי שיווקי לכל דבר (שיווק ישיר, לצורך העניין).

כל בעלת עסק צריכה להשקיע בכרטיס הביקור

כל בעל ובעלת עסק צריכים להשקיע בכרטיסי ביקור, כי הם כלי שיווקי חיוני, במיוחד לעסקים קטנים. כרטיסי ביקור הם הכלי השיווקי החשוב ביותר לכל עסק, לא רק עבור בניית ציפורניים. זה משמש פנים לחברה וזה עוזר לאנשים להתחבר אלייך, למותג שלך, בין אם בתחומי הקוסמטיקה או בתחום אחר.

כרטיס ביקור נותן רושם ראשוני במיידי על החברה שלך לכל מי שמקבל אותו. כך את מכריזה על עצמך לציבור ומקבלת את התעניינותו. הם מספקים לך הזדמנות לספר יותר על מה שאת עושה, מה החברה שלך עושה ואיזה סוג של שירותים את מספקת. הם גם משמשים כדרך ליצור קשר עם אנשים חדשים על מנת לבנות את מערכות היחסים העסקיות שלך. בסופו של דבר, אין ספק שכרטיסי ביקור הם דרך מצוינת לשווק את העסק והמותג שלך. עם כרטיס ביקור בניית ציפורניים לעסק, את יכולה לפנות לספקים וללקוחות פוטנציאליים, לשתף את פרטי הקשר שלך ולהתחיל שיחות בקלות עם על מי שאת רוצה או שצריכה. כמו כן, הם גם כלי נהדר ליצירת קשרים עם אנשי מקצוע אחרים באותו ענף. כרטיסי ביקור עוזרים לך לבנות מערכות יחסים על ידי היכולת למסור פרטים במהירות למישהו שאת פוגשת בזמן שאת באירוע או בכל מקום אחר.

במה עוד עוזר כרטיס ביקור בניית ציפורניים?

כרטיס ביקור בניית ציפורניים גם עוזר לעסקים לקבל לידים חדשים, כשהם נמצאים באירוע שבוכרטיס ביקור הוא חובה בתעשייה כל כך תחרותית כמו בניית ציפורניים. והכרטיס מהווה כלי שעוזר לך להתחבר לאנשים ולקוחות הם מציגים את המוצרים או השירותים שלהם. לפיכך, כרטיסי ביקור לא מיוצרים אך ורק לעסקים של בניית ציפורניים וקוסמטיקה. לא פעם, בונות ציפורניים וקוסמטיקאיות מייצרות כרטיסי ביקור חד פעמיים עבור אירועי כאלו ואחרים, למשל אירועי מכירת מוצרים. במקרים אלו, עיצוב כרטיס הביקור יהיה צריך להיות תואם לסוג האירוע, סוגי המוצרים הנמכרים בו וכו'.

עם עיצוב נכון, כרטיס ביקור יכול להיות צורה יעילה של שיווק במגוון מאורעות, אירועים, מול מגוון של קהלי יעד ועוד. כרטיס ביקור הוא חובה בתעשייה כל כך תחרותית כמו בניית ציפורניים. והכרטיס מהווה כלי שעוזר לך להתחבר לאנשים ולקוחות פוטנציאליים.

טיפים לעיצוב כרטיס ביקור בניית ציפורניים

קודם כל, חשוב לזכור שאת צריכה לעצב את כרטיס הביקור שלך כך שהוא ייקרא בקלות על ידי לקוחות. כמו כן, כדאי לוודא שהכרטיס ייראה טוב על השולחן שלך במשרד, זה לא פחות חשוב. כדי להבליט את כרטיסי הביקור שלך, עלייך להשתמש בצבעים מנוגדים (או בצבעים אחידים לשיקולך), ולשלב מגוון סוגי עיצובים. אם את מחליטה דווקא לייצר משהו מאוד אחיד בעיצוב שלו, זו בהחלט גם אופציה אפשרית.

אם אין לך מושג קלוש כיצד את רוצה שכרטיס הביקור שלך ייראה, את יכולה למצוא קצת השראה באינטרנט וברשתות החברתיות. כך תלמדי על איך אנשים אחרים מעצבים את כרטיסי הביקור שלהם. בסופו של דבר, תחום בניית ציפורניים הוא רווי תחרותיות עסקית. למכוני ציפורניים, חנויות ציפורניים וחנויות למוצרי יופי יש לכולם כרטיסי ביקור מקצועיים להפליא. כשזה מגיע לעיצוב כרטיס ביקור משלך, את רוצה לוודא שהכרטיסים הללו נוחים לעין, תוך שהם מעבירים מסר ברור שאת מציעה שירות באיכות טובה. וזה אולי הטיפ הכי טוב שנוכל לתת לך לגבי עיצוב כרטיס ביקור בניית ציפורניים.

כרטיס ביקור ציפורנייםכרטיס ביקור ציפורניים

מתמחה בבניית ציפורניים? בטוחה שאת הבונה הטובה ביותר באזור? למה שלא תספרי על זה לכולן ותרחיבי את מעגל הלקוחות הפעילות והמרוצות שלך? ובכן, אפשר לתאר שעל האופציה הזאת כבר חשבת בעבר בעצמך ועדיין לא מצאת את הדרך להוציא את זה אל הפועל. ניסית גם אולי להפיץ כרטיסי ביקור, אבל רוב הכרטיסים שהזמנת עדיין מאוחסנים בבוידעם וקשה לך לחשוב אפילו על לקוחה אחת שהגיעה כתוצאה מחשיפה לכרטיס ביקור שלך? תכנון, בנייה ועיצוב של כרטיס ביקור ציפורניים הם אומנות לא פחות מבניית ציפורניים ואם תעשי את זה נכון, התוצאות גם תתחלנה להגיע.

כרטיס ביקור ציפורניים – מה הוא צריך לכלול?

כמו בכל ענף, גם בענף בניית הציפורניים והמניקור, תפקידו של כרטיס הביקור הוא לספק את פרטי ההתקשרות של נותן הכרטיס לאדם המקבל את הכרטיס. כרטיס הביקור לא נועד לספר על מבצעים, על יתרונות תחרותיים ועל הערך המוסף הייחודי שיודע העסק לספק ללקוחותיו, אלא רק לספק פרטי התקשרות. המשמעות היא שבכרטיס הביקור שלך צריכים להופיע כל הפרטים הבאים: שם פרטי ושם משפחה, תפקיד והסמכה אם יש, מספר טלפון נייח ו/או נייד, כתובת פיזית, כתובת דוא"ל וכתובת אתר אינטרנט. אם יש לך חשבון ברשת חברתית בו את מציגה את העבודות היפות שלך, כדאי לצרף גם קישור לחשבון או לפחות את שם המשתמש שלו. זהו. אין צורך להעמיס בפרטים נוספים וגם את הפרטים האלה יש לסדר בצורה חכמה עם הדגשה של מספר הטלפון, ההסמכה וכתובת הדוא"ל. ובכל זאת, תפקידו של כרטיס ביקור ציפורניים הוא לא דווקא גם מטרתו. לכרטיס הביקור יש גם מטרה שיווקית חשובה – לחשוף אותך ברבים ולהגביר את ההסתברות לפנייה של לקוחות חדשות.

המטרה השיווקית של כרטיס ביקור

כרטיס ביקור הוא כלי שיווקי בעל חשיבות ראשונה במעלה ובתנאי שעושים בו שימוש נכון. שימוש נכון זה אומר שהכרטיס מעוצב בצורה מושלמת, שהטקסט שנכלל בו הוא תמציתי ואטרקטיבי ושהכרטיס נמסר בצורה נכונה. בנוסף לכך, שימוש נכון בכרטיסי ביקור משמעותו הפצה של כמה שיותר כרטיסי ביקור. מאחר ומדובר בכלי שיווקי סטטיסטי, ככל שתפיצי יותר כרטיסי ביקור, כך תגדל ההסתברות שתקבלי פניות מלקוחות חדשות ולהיפך. אם כרטיסי הביקור הישנים שלך עדיין שמורים בבוידעם, לא פלא שלא הפקת מהם ערך כלשהו. אז נתחיל אולי בחלק הטקסטואלי.

בחלק הזה, נכללים כל פרטי ההתקשרות שאותם פירטנו לעיל ועליהם כדאי להוסיף סלוגן קצר וקולע שמחבר את הלקוחה בצורה רגשית לערך החיובי והיפה ביותר של חוויית המניקור – "יופי של מניקור", "ציפורני מלכות" או כל סלוגן אחר שמעלה אצל מקבלת הכרטיס מחשבות ותמונות על התוצאה היפה ממנה היא תוכל ליהנות לאחר ביקור אצלך.

בחלק העיצובי של הכרטיס, חשוב מאוד שהכרטיס ישדר את ערכי היסוד החשובים בעיני כל לקוחה פוטנציאלית של מומחית מניקור – מקצועיות, מומחיות, אסתטיקה, טעם אישי, עידון וכן הלאה. כל אלה צריכים לבוא לידי ביטוי בעיצוב הכרטיס – לא צעקני מדי, לא סתמי מדי ולא מתייפייף, אלא עיצוב שגורם ללקוחה להרגיש שעלייך היא לא יכולה לוותר מבלי לנסות לפחות פעם אחת. רבים מבעלי המקצוע כושלים בדיוק בשלב הזה, מזמינים כרטיסי ביקור בעיצובים בסיסיים ולפי שבלונות ידועות מראש, מבלי להקדיש בכלל מחשבה למשמעות העיצוב על מקבל הכרטיס. במקרה שלך את לא רוצה להתייחס לעניין בקלות ראש. המטרה שלך היא ליצור כרטיס ביקור שכל מי שיעיף בו מבט, יבין שמאחוריו עומדת אשת מקצוע מצליחה, מעודנת, בעלת טעם יוצא דופן, אחת כזאת שאי אפשר להתעלם ממנה מבלי לנסות.

כרטיס ביקור ציפורניים מה הוא צריך לכלולומה לגבי אופן מסירת והפצת הכרטיסים?

את הכרטיסים שאת מדפיסה, את רוצה להפיץ בכמויות כמה שיותר גדולות. ככל שתפיצי יותר, כך תגבירי את ההסתברות להצלחה. יחד עם זאת, לא כדאי להפוך את כרטיס הביקור שלך לפיסת נייר חסרת ערך. תני למקבלת הכרטיס את ההרגשה שהיא מיוחדת בעצם זה שהיא מחזיקה את הכרטיס שלך בידיה. תני לה להרגיש שיש לך מה להציע לה ושהיא תאהב את מה שיש לך להציע לה ותני לה להרגיש שאת לא זקוקה לה או מתחננת לעסקיה, אלא פשוט רוצה בטובתה. כמו כן, בכל פעם שאת מוסרת כרטיס, בקשי כרטיס בחזרה. חילופי כרטיסים היא חוויה שמאפשרת לשני הצדדים ליהנות מהמעמד, חוויה שבונה אמינות, אמון וקשר רגשי חזק. אם תקפידי על כך, תוכלי לגלות שלקוחות שלא רק מסרת להן כרטיס ביקור, אלא החלפת איתן כרטיס תמורת כרטיס, הן הלקוחות שיהוו את רוב הפונות אלייך.

לבסוף, כדאי מאוד לשקול את האופציה של כרטיס ביקור ציפורניים בפורמט הדיגיטלי. המדובר על כרטיס ביקור דיגיטלי שנשלח לכל אדם המשוחח איתך בטלפון, תוך כדי שיחה, לאחר השיחה או במקרה ולא ענית לשיחה ממנו. בצורה זו, תוכלי להטמיע את הכרטיס שלך ברשימת אנשי הקשר של הלקוחות הפוטנציאליות שלך ושוב, להגביר את ההסתברות לקבלת פנייה. 

קאבר ציפורניים
ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>