יתרונות של שליחת כרטיס ביקור בסוף שיחה עם לקוח

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

כיום, התחרות העסקית הפכה להיות הקשה והגדולה ביותר מאיי פעם. ניתן להרגיש את זה כמעט בכל תחום בחיים שלנו – ואם תשאלו בעלי עסקים, חברות, או ארגונים על כך, אנחנו בטוחים שהולכת להיות הסכמה רווחת על העובדה הזו. בסופו של דבר, המטרה של כל בעלי העסקים היא תמיד זהה – לאתר את הכמות הגדולה ביותר של לקוחות פוטנציאליים לעסק שלנו, ולהפוך אותם ללקוחות של ממש – דבר שמגדיל בסופו של דבר את ההצלחה וההכנסות העסקיות שלנו. אחד הדברים הנהדרים ביותר שנוצרו על מנת שבעלי עסקים או חברות יוכלו להגדיל את מאגר הלקוחות שלהם זה כרטיס ביקור דיגיטלי. בשורות הקרובות, נביא לידכם מידע חשוב ורלוונטי על כרטיסי ביקור דיגיטליים, ולמה חשוב וכדאי לשלוח כרטיס ביקור דיגיטלי לאחר שיחה עם לקוח.

בתור התחלה מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי?

כאשר אנחנו מדברים ומתייחסים לכרטיסי ביקור דיגיטליים, מדובר על דף דיגיטלי של ממש, אשר כולל את כל הפרטים הכי חשובים והכי רלוונטיים שצריך לדעת על העסק, החברה, או המוצר שאתם מוכרים. בנוסף לכל הפרטים והמידע החשובים האלה, כרטיס הביקור הדיגיטלי יציין דרכי התקשרות מולכם, כמו מספר טלפון, כתובת דואר אלקטרוני, וכיוצא בזאת. היתרון הגדול של כרטיס ביקור דיגיטלי, זה העובדה שניתן לשלוח אותו בקלות רבה דרך הטלפון, מבלי שום צורך ממשי להגיע פיזית ללקוחות או ללקוחות פוטנציאליים עסקיים שלכם. כיום, כרטיסי ביקור עסקיים דיגיטליים הפכו להיות טרנד של ממשי, ואחוז גדול מבעלי העסקים השונים מחליטים ללכת ולהצטרף לשירותים האלה.

מה היא החשיבות הגדולה של שליחת כרטיס ביקור דיגיטלי ללקוח לאחר סיום שיחה טלפונית מולו?

בואו נתחיל מהדבר הבא – כל שיחת טלפון עסקית שאתם מבצעים, היא שיחת מכירה פוטנציאלית. בסופו של דבר – כאשר אדם מתקשר אליכם במטרה לקבל מידע ופרטים נוספים על השירותים השונים או המוצר שאתם מוכרים – הוא מתקשר כי הוא מעוניין במידה כזו או אחרת בשירותים השונים או במוצר שאתם מוכרים. עלינו לקחת בחשבון גם את העובדה הבאה – כנראה שאותו האדם עשוי להתקשר ללקוחות ובעלי מקצוע דומים, על מנת שיוכל לקבל הצעות מחיר והצעות עבודה שונות ומגוונות.

שליחת כרטיס ביקור לאחר שיחה עסקית עם לקוח – היא דבר שמבטיח לכם מראה אמין ומקצועי מול הלקוח לאחר שיחת הטלפון שביצעתם מולו – כרטיס הלקוח משדר לוק עסקי רציני, אמיתי, ולרלוונטי – דבר שעל פי מחקרים רבים, מעלה ומגדיל את הסיכויים השונים שאותו הלקוח שיצר איתכם קשר, יהפוך בסופו של דבר גם ללקוח שלכם מן המניין. בעלי עסקים רבים שמשתמשים בכרטיסי ביקור דיגיטליים ובשליחת הכרטיס הדיגיטלי לאחר סיום שיחה מול לקוח פוטנציאלי – מעידים על ההצלחה הגדולה של כרטיסי ביקור אלה.

מעוניינים לספק לעסק שלכם שירות הכולל שליחת כרטיס דיגיטלי לאחר כל שיחה עסקית? עם New digital זה הרבה יותר פשוט ממה שאתם חושבים. כרטיס ביקור דיגיטלי חכם בעיצוב שאתם בוחרים. כרטיסי הביקור יספקו את כל המידע הרלוונטי עבור הלקוחות שלכם. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבחור את העיצוב שאתם אוהבים ומתאים לכם מתוך מגוון תבניות שקיימות, להוסיף את המלל ואת התמונות שיתאימו לכם ותוך כמה דקות בודדות, יש לכם את הכרטיס שיגרום ללקוחות להתאהב בכם. ניתן לשתף את הכרטיס בלחיצת כפתור ובעצם להגדיל את החשיפה של האתר שלכם בצורה היעילה והטובה ביותר. השאירו את הפרטים שלכם ונשמח לחזור אליכם כמה שיותר מהר.

ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>