יצירת כרטיס ביקור דיגיטלי

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

גם אתם שמעתם על יצירת כרטיס ביקור דיגיטלי? אפשר לומר שמדובר על אחד מכלי השיווק ההכרחיים ביותר שכל בעל עסק צריך שיהיה לו. יצירת כרטיס ביקור דיגיטלי יכולה להיות באמצעות תוכנה קיימת, באמצעות חברה מקצועית או באופן עצמאי. לכל אחת מהשיטות יש את היתרונות והחסרונות שלה, אבל לפני שניגע בכלל בנושא של יצירת כרטיס ביקור דיגיטלי, חשוב שנבין מה זה אומר בדיוק. הנה כל מה שאתם חייבים לדעת על יצירת כרטיס ביקור דיגיטלי.

 

מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי?

בטח יש לכם כבר אתר לעסק, ואם אין לכם זה לא אומר שכרטיס ביקור יכול להוות תחליף.יצירת כרטיס ביקור דיגיטלי יכולה להיות באמצעות תוכנה קיימת, באמצעות חברה מקצועית או באופן עצמאי. כרטיס ביקור דיגיטלי הינו מצרך מבוקש, הדרך שלכם לשווק את עצמכם באופן מהיר ויעיל. בעבר היו נוהגים לחלק כרטיסי ביקור פיזיים, אבל נוכחנו לראות שמדובר על אמצעי שיווק פחות יעיל ובכלל לא שימושי היום. כל המידע היום נמצא בטלפון החכם שלנו, ואנחנו צריכים לנצל את זה. במקרה בו אתם נמצאים בפגישה עסקית או פגשתם לקוח פוטנציאלי, הדרך הנכונה ביותר היא לשלוח לו כרטיס ביקור דיגיטלי. כרטיס ביקור דיגיטלי הוא מעין אתר פצפון, מידע ממוקד מאוד שנמצא בטלפון שלכם, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לשלוח את הכרטיס לנמען. בכרטיס הביקור יש את כל המידע הרלוונטי בנוגע לעסק שלכם, דרכים ליצירת קשר, קישורים למדיה החברתית, החזון העסקי שלכם וכו'. מדובר על דף אחד בדרך כלל שהוא כרטיס הביקור שלכם. חשוב לדעת, אתם חייבים להכניס את המידע הממוקד ביותר בכרטיס שלכם כדי שבאמת יצרו אתכם קשר.

כרטיס ביקור דיגיטלי יכול להיות כלי שיווקי מאוד יעיל, אבל אתם צריכים לדעת איך עושים את זה נכון. בעולם העסקים כמוכם יש עוד רבים, יש תחרות. המטרה שלכם היא לתפוס את העין של הלקוח במבט ראשוני, כרטיס ביקור דיגיטלי איכותי יכול לגרום ללקוח לבחור דווקא בכם. יש חשיבות לכל פרמטר שאתם בוחרים להכניס לכרטיס הביקור, החל מהעיצוב שלו, צבע רקע ועד לתוכן והנוחות ליצירת קשר. 

יצירת כרטיס ביקור דיגיטלי באופן עצמאי

כפי שהצלחתם להבין, יש חשיבות מאוד גדולה לדרך בה הכרטיס שלכם יראה. אתם יכולים ליצור את כרטיס הביקור שלכם דרך תוכנה קיימת, אבל גם כאן צריך לדעת לבחור את התוכנה החכמה ביותר. יש היום תוכנות חינמיות אשר הן פחות מומלצות, אין לכם היצע רחב של אפשרויות תחתיהן. אנחנו ממליצים לכם להשקיע באופן חד פעמי דרך חברה אשר מציעה לכם מעצבים, אנשי שיווק ושירות לקוחות איכותי כדי להבטיח שכרטיס הביקור שלכם יהיה כלי שמכניס לכם עוד ועוד לקוחות. 

כמה זה עולה לי?

יצירת כרטיס ביקור דיגיטלי יכולה להיות עם מנעד רחב של מחירים. המחיר אותו אתם משלמיםבמקום להוציא הון עתק על כרטיסי ביקור רגילים בכל שנה, אתם יכולים להשקיע באופן חד פעמי על כרטיס ביקור דיגיטלי מעוצב ואיכותי הוא עבור הקמה ועיצוב של כרטיס הביקור. יש לנו כרטיסי ביקור חינמיים אשר הם פחות מומלצים, יש כרטיס ביקור החל מ-100 ש"ח ועד 500 ש"ח לשנה עבור אחסון ובנייה. יש כרטיסי ביקור דיגיטליים יוקרתיים אשר מעצבים מובילים עובדים עליהם, המחיר של אותם כרטיסים לרוב ינוע בין 700 ש"ח עד 1,200 ש"ח לא כלל דמי אחזקה ואחסון. כאשר יש לכם כרטיס דיגיטלי אתם צריכים שירותי אחסנה כדי שהכרטיס שלכם באמת יהיה יעיל ליצירת קשר. המחיר אותו גובה חברה לאחסנה בדרך כלל ינוע בין 250 ש"ח עד 400 ש"ח לשנה.

מה זה תורם לי?

יצירת כרטיס ביקור דיגיטלי היא עוד אמצעי שיווק לצורך מציאת לקוחות חדשים. כמו כן כלי שיווק, יצירת כרטיס ביקור דיגיטלי יכולה לשפר את ההכנסות שלכם וליצור לכם תדמית טובה ביותר בעולם העסקים. בדיוק כמו שאתם משווקים את עצמכם ברשתות החברתיות, באתר הבית, ככה אתם צריכים למצוא עוד דרך לשווק את עצמכם כדי להיות צעד אחד קדימה מהמתחרים שלכם. 

זמינות – היתרון הגדול ביותר של כרטיס ביקור דיגיטלי הוא זמינות. אנחנו יכולים לשלוח ללקוח שלנו את כתובת האתר, אבל מדובר על מאגר מידע מאוד גדול שקשה מאוד למשוך דרכו לקוחות. בגלל זה אנחנו גם ברשתות החברתיות דואגים לפרסומים כמה שיותר ממוקדים. כמו כן, הכרטיס ביקור שלכם הוא מאוד זמין ללקוח, יש שם בדיוק את מה שהוא צריך בשביל לרכוש את המוצרים שלכם. 

חיסכון – במקום להוציא הון עתק על כרטיסי ביקור רגילים בכל שנה, אתם יכולים להשקיע באופן חד פעמי על כרטיס ביקור דיגיטלי מעוצב ואיכותי, כל מה שנותר לכם לשלם הוא עבור דמי האחסון. במקרים כאלה אתם יכולים לחסוך מאות שקלים בשנה. 

שמירה על הסביבה – יתרון משמעותי נוסף של יצירת כרטיס ביקור דיגיטלי הוא שאנחנו לא מזהמים את הסביבה עם חומרים כאלה ואחרים. כמו כן, כרטיס הביקור הוא כרטיס שתמיד נשמר ללקוח על הטלפון ולכן אתם לא צריכים לדאוג למקרה שהוא ייזרק לפח. 

כרטיס ביקור דיגיטלי?

בשנתיים האחרונות מתרחשת מגמת דחיפה אדירה להפיכת מוצרים רבים לדיגיטליים, ועובדים רבים בישראל עובדים היום מרחוק, לפחות במחצית מהזמן. 

בשל ההסתמכות ההולכת וגוברת על טכנולוגיה, שגרות שהתרחשו בדרך כלל במצבים שאינם מקוונים, עושות את דרכן לטלפונים ולמחשבים, כולל נוהג שקיים כבר מאות שנים: החלפת כרטיסי ביקור, כשאנשים עדיין לא שמעו על כרטיס ביקור דיגיטלי מה זה ומה עושים איתו.

לפני שנסביר לכם מהו כרטיס ביקור דיגיטלי, חשוב להבין גם מהו כרטיס ביקור של פעם, רק אחר כך ניתן יהיה להבדיל ביניהם. אז כרטיס ביקור רגיל הוא למעשה כרטיס שעובר תהליך תכנון עיצובי והדפסה, בדרך כלל בבית דפוס. בכרטיס מופיעים פרטים די יבשים וטכניים על העסק כמו למשל השם של העסק, הלוגו של העסק, איזה משפט או ססמא שמאפיינים את העסק, דרכים ליצירת קשר כמו טלפון, מייל וכדומה. 

הגיע הזמן להתקדם עם הטכנולוגיה

כרטיסי ביקור דיגיטליים תפסו תאוצה בשנת 2021, וצפויים לכבוש את שנת 2022 בסערה. נגמרו הימים של החלפת נייר אחד באחר, והנחתו בארנק רק כדי לשכור ממנו. לא רק שכרטיסי ביקור מנייר מזיקים לסביבה, אלא שהם גם פשוט מיושנים.

כרטיסי ביקור דיגיטליים מוצגים היום כהעדפה טכנולוגית מתקדמת עבור עסקים ואנשים פרטיים, והיום כמעט כל אדם יודע על כרטיס ביקור דיגיטלי מה זה. לא משנה אם יש לכם עסק קטן או גדול, אם אתם בתחילת הדרך או ממש משופשפים כבר, אם אתם פעילים ברשתות החברתיות או מעדיפים אתר, כרטיס ביקור דיגיטלי מתאים לכולם. 

כרטיס ביקור דיגיטלי מה זה ומה המאפיינים שלו?

כרטיס ביקור דיגיטלי, שנקרא גם כרטיס ביקור וירטואלי, הוא אמצעי מקוון לשיתוף פרטי קשר. ניתן ליצור כרטיסי ביקור דיגיטליים באייפון, באייפד, באנדרואיד או במחשב, ולעתים הם זולים יותר מאשר כרטיסי הביקור מנייר. כמו כרטיסי ביקור טיפוסיים, כרטיסי ביקור אלקטרוניים ניתנים להתאמה אישית, לעיצוב ושיתוף עם כל אחד. 

אין מגבלות מקום בכרטיסים דיגיטליים, ואתם יכולים להוסיף יותר מידע לכרטיס שלכם, בכמות המועדפת עליכם. בנוסף לפרטי הקשר הרגילים, כמו שמכם, שם החברה, הדואר האלקטרוני ומספר הטלפון שלכם, הידע בעיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי מה זה מאפשר העשרת הכרטיס שלכם בתמונה או סרטון, לוגו, דפים ברשתות החברתיות, תגיות, קבצי PDF וכן הלאה.

איך עובדים כרטיסי ביקור דיגיטליים?

קיימות מספר אפליקציות ליצירת כרטיסי ביקור דיגיטליים, ומומלץ למצוא את האפליקציה המתאימה ביותר. הבנת יצירת כרטיס ביקור דיגיטלי מה זה ואיך הוא עובד, מובילה לבחירת אפשרויות יצירת כרטיסי ביקור בחינם, עם סורק כרטיסי ביקור ואפליקציית מנהל אנשי קשר. 

חלק מהאפליקציות מאפשרות לכם ליצור מספר כרטיסי ביקור דיגיטליים עם מידע שונה על כל כרטיס, כך שתוכלו ליצור כרטיס ביקור דיגיטלי מה זה יכול לתרום לקשרים העסקיים שלכם, אחד עבור לקוחות, ואחד עבור קשרים חברתיים. אפליקציית כרטיסי ביקור מתקדמת מאפשרת שיתוף כרטיס עם כל אחד, גם אם אין לו את האפליקציה. 

את הכרטיס תוכלו להעביר למי שאתם רוצים בכל מיני דרכים כמו למשל באימייל, במסנג‘ר באפליקציית הפייסבוק שעל הטלפון שלכם, דרך האינסטגרם, בווטצ‘אפ ועוד. כל מה שאתם צריכים זה לדאוג שהכרטיס שלכם נמצא על המחשב שלכם, על הטאבלט שלכם ועל הסמרטפון שלכם וככה תוכלו להעביר אותו באופן מיידי למי שאתם רוצים. לחברים, לבני משפחה, בפגישה עסקית או אירוע חברתי, הוא תמיד יהיה זמין עבורכם ויאפשר לכם לחשוף את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר. 

מהם יתרונות כרטיסי ביקור דיגיטליים?

קיימות מספר סיבות שמובילות בעלי עסקים להתעניין במאפייני כרטיס ביקור דיגיטלי מה זה וביתרונות השימוש בכרטיס. ובכן, כל עוד יש גישה לטלפון, למחשב או ל-Apple Watch, כרטיס ביקור דיגיטלי תמיד זמין. 

מכיוון שההתנהלות מקוונת, לעולם לא תצטרכו לדאוג למצב בו מלאי הכרטיסים שלכם נמוך, ולא תצטרכו להזמין עוד כרטיס ביקור מה זה כולל ההסברים לצוות בית הדפוס לגבי שינויים בפרטים, יצירת תבנית חדשה או שימוש בתבנית קיימות.

במקרה של החלפת מקום עבודה, קבלת מספר טלפון חדש או פשוט ביצוע שגיאת הקלדה, שינויים אלו עשויים להיות יקרים עם כרטיסי ביקור מנייר, אבל כרטיסי ביקור דיגיטליים מאפשרים לכם לערוך את הפרטים שלכם בכל עת, כך שאנשים שמקבלים את הכרטיסים הדיגיטליים שלכם, תמיד מעודכנים בפרטי הקשר העדכניים ביותר שלכם. כרטיס ביקור דיגיטלי מאפשר להגדיל את רמת החשיפה של העסק שלכם, מסייע לכם להגיע לעוד ועוד אנשים כל הזמן וככה גם להגדיל את הפעילות. 

עלות כרטיס ביקור דיגיטלי

עלות כרטיס ביקור דיגיטלי מתייחסת לאפשרות האחסון המקוונת. כמו עם אפשרויות אחסון אתרי אינטרנט, גם העלות לתחזוקה ולאחסון של כרטיס ביקור דיגיטלי מה זה וכמה זה עולה, משתנה בין חברות האחסון. עלות הכרטיס משתנה לפי מאפייני החבילה הנבחרת, ורוב המחירים נעים בין 297-597 ₪ לשנה.

יצירת כרטיס ביקור דיגיטלי

בעולם בכלל ובעולם העסקים בפרט, רושם ראשוני הוא אחד הדברים החשובים ביותר. אחת הדרכים ליצירת רושם ראשוני בעולם העסקים, היא לשלוח ללקוחות פוטנציאלי כרטיס ביקור דיגיטלי. כרטיס ביקור דיגיטלי יעניק ללקוחות הפוטנציאליים מידע רלוונטי עליכם ועל העסק שלכם ויעזור לכם ליצור רושם ראשוני. על מנת שהרושם הראשוני יהיה טוב, חשוב מאוד שיצירת כרטיס ביקור דיגיטלי תתבצע כהלכה. על יצירת כרטיס ביקור דיגיטלי נרחיב במאמר הבא. 

יצירת כרטיס ביקור דיגיטלי- מה זה?

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא עמוד אינטרנטי המכיל מידע רב על העסק שלכם ואותו תוכלו להעביר בקלות בין חברים, לקוחות פוטנציאליים ועוד. 

יש לקחת בחשבון כי חשוב מאוד להתאים את כרטיס הביקור לקהל היעד שלכם. כלומר, אם אתם עורכי דין לענייני צוואות וקהל היעד המרכזי שלכם הוא בני הגיל השלישי, יכול להיות שיהיה עדיף להשתמש בכרטיס ביקור מודפס. 

יצירת כרטיס ביקור דיגיטלי- כיצד?

על מנת ליצור כרטיס ביקור דיגיטלי צריך קודם כל שיהיו לכם דומיין ואחסון אתר. במידה שיש לכם דומיין ואחסון אתר, תוכלו לבנות את כרטיס הביקור הדיגיטלי בכוחות עצמכם. שימו לב שאם יש לכם או לעסק שלכם אתר אינטרנט, יהיה לכם קל יותר ליצור את כרטיס הביקור הדיגיטלי מאחר ויש לכם תשתית מוכנה. 

חשוב מאוד לשים לב כי כרטיס ביקור דיגיטלי מצריך חוויית משתמש טובה. מהי חווית משתמש טובה? כאשר הטעינה של כרטיס הביקור מהירה, כאשר הוא מכיל כפתורי הנעה לפעולה, כאשר הגולשים לא צריכים להסתבך על מנת למצוא מידע רלוונטי. במידה שאתם שולחים ללקוח פוטנציאלי את כרטיס הביקור הדיגיטלי, הוא מנסה להיכנס אליו אך הטעינה לוקחת הרבה זמן, ברוב המקרים הלקוח הפוטנציאלי יתייאש ויפסיק לנסות להיכנס לכרטיס הביקור שלכם. לכן, חשוב מאוד שחוויית המשתמש תהיה טובה וכי כרטיס הביקור הדיגיטלי יספק לגולשים בו נוחות. כמו כן, חשוב מאוד שכרטיס הביקור הדיגיטלי יותאם גם לגלישה מטלפונים ניידים, שכן ברוב המקרים אנשים לא יפתחו מחשב על מנת לצפות בכרטיס הביקור הדיגיטלי ששלחתם להם. 

כמו כן, חשוב מאוד לעצב את כרטיס הביקור הדיגיטלי בצורה חכמה ובצבעים שנוחים לעין ומתאימים לעסק שלכם. 

יצירת כרטיס ביקור דיגיטלי- כפתורים מומלצים

כרטיס ביקור דיגיטלי צריך לספק ללקוח מידע עליכם ועל העסק שלכם. בכרטיס ביקור דיגיטלי, מלבד להוספת מידע, ניתן להוסיף כפתורי הנעה לפעולה. כלומר, על ידי לחיצה על הכפתור הלקוח יוכל לבצע פעולות כמו לחייג למשרד לדוגמא. על ידי כפתורים אלה, הלקוח יוכל לבצע פעולות רלוונטיות בקלות ובמהירות ולא יצטרך להסתבך בתהליך. לדוגמא, לקוח שרוצה ליצור קשר לא יצטרך לגשת ללוח המקשים ואז לחזור לאתר ואז שוב לוח המקשים ושוב לאתר רק בשביל לבדוק את מספר הטלפון. על ידי הכפתור המתאים הוא יוכל לחייג אליכם בלחיצת כפתור. 

אז אילו כפתורים כדאי שיהיו בכרטיס ביקור דיגיטלי?

  • כפתור חיוג. 
  • כפתור שליחת הודעת SMS.
  • כפתור שליחת הודעת וואטסאפ.
  • כפתור שליחת מייל. 
  • כפתור הוספה לאנשי הקשר. 

כמובן שיכולים להיות כפתורים נוספים כמו אפשרות לניווט בווייז או קישורים לרשתות החברתיות להמשך התרשמות. כמו כן יכולים להיות כפתורים שמתאימים לעסקים מסוימים יותר מאשר לעסקים אחרים. 

יצירת כרטיס ביקור דיגיטלי- טקסט

מטרתו של כרטיס הביקור הוא לגרום ללקוחות פוטנציאליים להפוך ללקוחות קיימים. לשם כך חשוב מאוד שכרטיס הביקור יכיל פרטים חשובים וייתן ללקוחות הפוטנציאליים מושג על העסק. חשוב מאוד לא להגזים עם כמות הטקסט שאתם מוסיפים לכרטיס הביקור על מנת לא להתיש את הלקוחות. הפרטים המומלצים לכרטיס ביקור מודפס הם לוגו או איור גרפי, שם בעל העסק, תחום העיסוק, מספר טלפון, מייל, אתר וחשבון פייסבוק.

כמובן שבכרטיס ביקור דיגיטלי ניתן לכלול כמויות טקסט רבות יותר, שכן מדובר בעמוד אינטרנטי. עם זאת, עדיין מומלץ שהעמוד יכיל את הפרטים ההכרחיים על מנת שהלקוחות הפוטנציאליים לא יתקשו למצוא את הפרטים החשובים ויצליחו להתמקד. 

יצירת כרטיס ביקור דיגיטלי- עיצוב

עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי הוא אחד הדברים החשובים ביותר בכרטיס ביקור. ריכזנו לכם מספר דגשים חשובים בעיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי- 

  • סגנון הכרטיס

עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי ניתן לביצוע במגוון סגנונות. סגנונות העיצוב תלויים במספר אלמנטים כמו הטעם האישי שלכם, אופי העסק ועוד. ניתן לבחור בין סגנון עיצוב חדשני יותר או סגנון עיצוב קלאסי כאשר בכל אחד מהם יבואו לידי ביטוי אלמנטים אחרים. 

  • צבעים

אלמנט חשוב נוסף בעיצוב כרטיס ביקור הוא פלטת הצבעים. פלטת הצבעים תעזור לכם לאפיין את העסק שלכם ואתכם. על מנת לבחור את הצבעים בהם תשתמשו יש מספר קווים מנחים- 

  • תחום העיסוק- לכל תחום עיסוק יש צבעים שמתאימים לו ויוצרים קשר מידי אליו, כך שהלקוח יידע במה מדובר רק בזכות הצבעים. לדוגמא התחום הרפואי מאופיין בגווני אדום ולבן. תחום האפייה והבישול יאופיין בגווני אדום, כתום, ורוד, ירוק, חום ולבן. 
  • התאמות צבעים- חשוב מאוד להתאים נכון בין הצבעים ולבחור בצבעים שעובדים נכון ביחד. לדוגמא, תוכלו לבחור בצבעים משלימים כמו צהוב וסגול, כחול וכתום, אדום וירוק ועוד. 
  • צבעים חמים או קרים- ניתן לבחור בעיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי על ידי צבעים חמים ( גווני אדום, כתום וצהוב) או על ידי צבעים קרים (כחול, ירוק וסגול). 
  • ניתן לבחור בצבעי מונוכרום, צבע אחד והגוונים שלו לדוגמא כחול אפור, כחול כהה, כחול, תכלת, 

ועוד. 

  • לוגו/ איור גרפי

מיתוג עסקי הוא אחד הדברים החשובים ביותר בעולם העסקים והוא מתאר תהליך בו אנחנו הופכים את העסק שלנו למותג. אחד האלמנטים שעוזרים למיתוג העסקי הוא הוספת לוגו או איור גרפי. כאשר אנחנו מוסיפים לוגו או איור גרפי אנחנו נותנים ללקוחות שלנו מושג על טיב העיסוק שלנו ועל טיב העסק. בנוסף, פעמים רבות הלוגו או האיור הגרפי יישארו בזיכרון הלקוחות ויטביעו בהם חותם. 

האם כדאי לעצב כרטיס ביקור אונליין באופן עצמאי ומה הסיכונים הכרוכים בכך
ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>