כרטיס ביקור אלקטרוני חינם

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

כן, כן, כרטיס ביקור אלקטרוני חינם הוא אפשרי ליצירה, ולמעשה חלק נכבד מבעלי העסקים בוחרים להשתמש בכרטיס הזה. האם גם אתם צריכים אותו? אם כן, למה יהיה עדיף כרטיס ביקור חינם על פני אחד בתשלום? הנה כל המדע לפניכם.

כרטיס ביקור אלקטרוני חינם הוא דרך דיגיטלית עבורך לשתף את פרטי הקשר של העסק, אך לא רק. אפשר להשתמש בו באתר האינטרנט שלכם, בפרופילי המדיה החברתית ובפלטפורמות מקוונות אחרות. בפועל, כרטיס ביקור אלקטרוני מסוג זה מרכז את כל המידע על בית העסק, כולל תבניות עיצוב ייחודיות ושבלונות של פורמטים שונים של כרטיסים.

מה זה כרטיס ביקור אלקטרוני חינם?

כרטיסי ביקור אלקטרוניים נמצאים בשימוש נרחב על ידי אנשים פרטיים, כמו גם בשימוש של עסקים מכל הסוגים ובכל התחומים. זה מאפשר לעסקים ליצור פרופיל שבו הם יכולים להשתמש כדי ליצור קשר אחד עם השני, כדי לפרסם מול לקוחות, להציג רעיונות עסקיים ועוד.

כרטיס ביקור אלקטרוני הוא גרסה דיגיטלית של כרטיס ביקור פיזי. הם משמשים ליצירת פרטי קשר אישיים וחשבונות מדיה חברתית במקום אחד, לרוב נכללים בתוך מיני אתר המרכז את כלל הפרטים של בית העסק.

במה יעזור לי כרטיס ביקור אלקטרוני?

בעזרת כרטיס ביקור אלקטרוני חינם, אתה יכול ליצור במהירות את פרטי הקשר האישיים שלך וחשבונות מדיה חברתית. זאת, תוך כדי תנועה עסקית לכל דבר. אין צורך לעצור בפעילות העסקית, מאחר שהתהליך פשוט מאוד.

ישנם בימינו אתרים שדרכם, בכמה קליקים, ניתן ליצור עבורך אוטומטית את כרטיס הביקור המותאם שלך עם שם העסק, שם החברה ופרטי התקשרות שלך ועוד. הם גם מקלים עליך לשתף את המידע שלך על ידי העלאה לפלטפורמות שונות כגון וואטסאפ,  Facebook, LinkedIn, Google+, Twitter וכו'.

היתרונות של שימוש בכרטיס ביקור אלקטרוני כוללים:

1) אמצעי שיווק ישיר מול לקוחות, קולגות, ספקים ועוד.

2) קל לעדכן את הכרטיס כשמשהו משתנה בעסק, במוצרים או בשירותים הניתנים.

3) כרטיס ביקור אלקטרוני הוא כרטיס ביקור דיגיטלי שניתן לשלוח ללקוחות או לשותפים פוטנציאליים בקלות רבה (באמצעות לינק).

לשם מה משמשים כרטיסי ביקור אלקטרוניים?

כרטיסי ביקור אלקטרוניים משמשים לרוב לצורכי הצגת מותג, שיווק ואפילו לצורכי גיוס כוח אדם. ישנן פלטפורמות רבות ושונות ליצירת כרטיס ביקור אלקטרוני חינם. שימו לב, מאחר שיש לאכרטיסי ביקור אלקטרוניים משמשים לרוב לצורכי הצגת מותג, שיווק ואפילו לצורכי גיוס כוח אדם מעט פלטפורמות שונות, חשוב לבחור בזו המסוגלת להציע לכם שבלונות עיצוב מספיק ייחודיות, תבניות עיצוב מתקדמות וכו'.

סוכנויות דיגיטליות משתמשות בפלטפורמות אלו לעתים קרובות, כאשר יש להן מספר לקוחות והן צריכות להציג לוגואים שונים על כל אחד מהמוצרים שלהן, עיצובים ייחודיים לכל חברה וכו'. אם כך, בחרו בסוכנות הדיגיטלית הנכונה לרוח בית העסק שלכם. במילים אחרות, אם אתם מקבלים סיוע מקצועי כדי לייצר כרטיס, תוודאו שהסוכנות מבינה את הרעיון השיווקי שלכם, את המסר העסקי של החברה וכו'.

כרטיס ביקור אלקטרוני חינם מסייע בבניית מותג

כרטיס ביקור אלקטרוני חינם יכול להיות כלי שעוזר לך לבנות את המותג שלך בתחומך. זה גם יכול לעזור לך למקד לקהל האידיאלי שלך, כאשר קל לאנשים לשתף תוכן עם החברים והעוקבים שלהם, במיוחד בפלטפורמות מדיה חברתית. זה נעשה בדרך כלל באמצעות שיתוף של לינקים של כרטיסי ביקור אלקטרוניים חינם. אתם יוצרים את הכרטיס, מקבלים לינק ויכולים לשתף אותו היכן שתרצו ובאיזו פלטפורמה שתבחרו.

יתרון נוסף בבניית מותג הוא, שכרטיסי ביקור אלו מאפשרים לעדכן ולהוסיף מידע על העסק בכל עת. בסופו של דבר, כרטיס ביקור אלקטרוני הוא כרטיס דיגיטלי המכיל מידע חשוב על אדם ועל העסק אותו הוא מייצג. ניתן לאחסן אותם בצורה דיגיטלית, קלה לגישה ושיתוף מהיר. אין צורך יותר לפשפש בארנק שלכם ובתיק כדי לנסות לאתר כרטיס ביקור מנייר.

מדוע כרטיסי ביקור אלקטרוניים חינם כה שימושיים?

כרטיסי ביקור אלקטרוניים שימושיים משתי סיבות עיקריות. ראשית, הם מאפשרים ללקוחות דרך מהירה לקבל מידע על מישהו דרך כרטיס נוח אחד. זאת, במקום לחפש בעשרות פרופילים מקוונים או אתרי מדיה חברתית. שנית, הם מציעים לאנשים הזדמנויות חדשות להרחיב את הזדמנויות הרשת העסקית שלהם. זאת, על ידי יצירת כרטיס ביקור אלקטרוני חינם שמאפשר הצגת פרטים בצורה מאוד מהירה (שליחת לינק פשוטה).

כל עסק זקוק לכרטיס ביקור אלקטרוני על מנת ליצור ולקיים קשר עם לקוחות, עמיתים או שותפים. אתה יכול לבחור להשתמש בעיצוב מותאם אישית עבור כרטיס הביקור שלך, אך עליך לוודא שהוא כולל את הפרטים הבאים: שם, כותרת, שם חברה, כתובת מייל ומספר טלפון ליצירת קשר (או כל פרטי מידע אחרים שתצטרכו עבור החברה). בשורה התחתונה, כרטיס ביקור אלקטרוני הוא קובץ דיגיטלי ובו כל המידע על החברה. זה בדרך כלל כולל את שם החברה, במה היא עוסקת, התואר או התפקיד של הבעלים, מספר הטלפון ליצירת קשר, לינקים למדיות חברתיות ועוד. בימינו, כרטיס ביקור אלקטרוני חינם יכול לכלול אפילו את תיקי העבודות של בית העסק.

ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>