איך בוחרים יעד לטיסה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

איך אנחנו אוהבים לטוס, זה אולי אחד הדברים שאנחנו בתור ישראלים הכי אוהבים. טורקיה מחוץ לתמונה, אך יש יעדים אותם עוד לא כבשנו, וגם אם כבשנו אותם, תמיד כיף לחזור אליהם שוב. אז אחרי הפוגה קצרה של מלחמה, יומני הטיסות מתחילים להתמלא מחדש ואם כבר עכשיו אתם חושבים על הקיץ, כדאי שגם תזמינו טיסה. אז איך תבחרו את יעד הטיסה הבא שלכם? הכנו לכם כמה טיפים מצוינים. 

 

על איזה יעד חלמתם? 

יש יעדים שהם ברי השגה ויש כאלה שהם קצת פחות, אך אם יש לכם חלום על יעד מסוים ויש לכם את התקציב הדרוש לכך – גם השמיים הם לא גבול. האם אתם מחפשים את הקסם ההיסטורי של ערי אירופה, את החופים השלווים של דרום מזרח אסיה, או את האנרגיה הפועמת של דרום אמריקה? אם יש לכם חלום, עליכם לבחון כיצד אתם יכולים להגשים אותו. 

 

מה בתקציב? 

כל חלום מגיע עם תג מחיר, אבל זה לא אומר שאתם צריכים לשבור את הכיס. שקלו היטב את התקציב שלכם, תוך התחשבות לא רק בעלות הטיסה אלא גם בלינה, בארוחות ובפעילויות שונות. אם תוכלו לממן כרטיסי טיסה ליעד בו אתם ממש חושקים אך כשתגיעו אליו לא תוכלו לעשות דבר כי לא יהיה לכם תקציב – לא עשיתם בטיול כזה דבר.

 

מה יהיה מזג האוויר? 

כשאתם בוחרים יעד לטיסה עליכם לחשוב גם על מזג האוויר בו – יהיה לכם מאוד לא נעים להגיע לדובאי לחום של 50 מעלות, כמו שאולי לא יתאים לכם לקפוא מקור בשלג בניו יורק בשיא החורף. כשאתם חושבים על יעד, אל תחשבו על מזג האוויר כאן אצלנו בארץ, בדקו היטב מידע על טיסות ותיירות ומה יהיה מזג האוויר ביעד שלכם בעונה הספציפית בה אתם מתכננים לטוס. 

 

אתרי תיירות מפורסמים ואזורי שופינג 

אם חשוב לכם לבקר באתרי תיירות מסוימים, תכננו אותם בקפידה עם הטיול שלכם. לדוגמה, אם אתם מעוניינים לראות את מגדל אייפל ואתם מגיעים לדרום צרפת או לחבל בורדו, עליכם לקחת בחשבון שתצטרכו לטוס בפנים צרפת או לנסוע ברכבות לפריז כדי לראות את המגדל המפורסם. עליכם לתכנן את היעד שלכם בקפידה מבחינת אתרי התיירות ואם אתם חובבי שופינג כדאי לכם לבחון מתי והיכן יש אזורי רכישות שיוצאים בסיילים מיוחדים. 

 

מצאתם פריט שאתם פשוט חייבים בארץ אבל הוא כבד מידי? 

בטיולים ברחבי העולם אנשים פוגשים ורואים דברים שהיו רוצים לקחת איתם חזרה ארצה. לעיתים קרובות הפריטים יהיו גדולים וכבדים מידי לטיסה הרגילה ואי אפשר להמשיך ולטייל איתם וכאן נכנס לתמונה השילוח הבינלאומי. בעזרתו תוכלו לרכוש כל פריט ובכל גודל, לשלוח אותו לארץ וליהנות ממנו כשתחזרו – מזכרת מהטיול שלכם. לעוד מידע על שילוח בינלאומי כנסו לאתר בלחיצה, ושתהיה לכם טיסה נעימה!

ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>