חשיבותו של כרטיס ביקור לעורך דין

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

כרטיס ביקור לעורך דיןתחילת הדרך בעולם העסקים והפרסום היא כרטיס הביקור שלך, במיוחד אם המקצוע בו אתה עוסק הוא עריכת דין. כללי האתיקה בהם דוגלים עורכי הדין לוקחים מהם את האפשרות לפרסם את עצמם בכל דרך שיבחרו. הדרך המהירה ביותר בה משתמשים עורכי דין כדי לפרסם את עצמם היא באמצעות סיפורים מפה לאוזן. בכל מקרה כזה או אחר, הדרך הטובה ביותר להעביר את פרטי איש הקשר שלך היא באמצעות כרטיס ביקור. לא מספיק רק שיהיו בידיו של עורך דין כרטיסי ביקור, חשוב מאוד שכרטיסי הביקור יהיו נקיים ואסתטיים, עם הלוגו של משרד עורכי הדין מוטבע על כרטיס הביקור, כמו כן חשוב מאוד שכרטיסי הביקור יהיו מובנים ומועצבים בצורה יפה וקלאסית, הרי בסופו של דבר כרטיס הביקור מהווה את הפנים של עורך הדין לפני שהוא עורך פגישה עם לקוח פוטנציאלי. 

 

עדיף להשתמש בכרטיס ביקור דיגיטלי או כרטיס ביקור מנייר?

קיימים שני סוגים של כרטיסי ביקור בהם משתמשים עורכי דין, כרטיס ביקור מנייר וכרטיס ביקור דיגיטלי.

מרבית אנשי העסקים יכולים לומר כי כרטיסי הביקור שהם מחלקים נזרקים לפח ברוב המקרים, אלו אשר לא נזרקים לפח הם אינם אפקטיביים במיוחד ולכן הם לא מגדילים את פניית הלקוחות אל העסק.  הסיבה העיקרית לכך היא שכרטיס ביקור מנייר מציג בדרך כלל רק את המייל של העורך דין ואת מספר הטלפון שלו, כרטיס ביקור מנייר אינו מתאים לשמירת פרטים על עורך דין. כאשר אותו לקוח פוטנציאלי שקיבל מעורך הדין את כרטיס הנייר יזדקק לשירותיו של עורך הדין, לא תהיה לו באותו הרגע גישה לכרטיס ועקב כך הוא יחפש את שירותיו של עורך הדין באינטרנט – שם הוא ימצא עורכי דין מתחרים רבים.  כרטיס ביקור דיגיטלי הוא שונה לגמרי מכרטיס ביקור מנייר, כעת נסביר על ההבדל ביניהם.

כאשר עורך דין שולח כרטיס ביקור דיגיטלי ללקוח פוטנציאלי ללקוח יש את האופציה לשמור את כרטיס הביקור הדיגיטלי על מסך הבית של הטלפון הנייד שלו. כך יכול הלקוח הפוטנציאלי להשתמש בכרטיס הביקור בכל רגע בו הוא זקוק לשירותי המשרד של עורך הדין.  נוסף על כך, הלקוח יכול להוסיף את עורך הדין לאנשי הקשר שלו בלחיצה פשוטה אחת. כך הלקוח יכול ליצור קשר עם עורך הדין ולקבל את מלוא הפרטים עליו גם אם הוא לא שמר את כרטיס הביקור הדיגיטלי על מסך הבית של הטלפון הנייד שלו. 

כרטיס דיגיטלי כולל בתוכו את כלל התוכן הרלוונטי ללקוח על השירותים שמעניק עורך הדין. 

בתוך כרטיס הביקור הדיגיטלי עורך הדין יכול לספר על השירות שהוא מעניק, להציג ביקורות של לקוחות מרוצים, להציג תמונות מעניינות ועוד אלמנטים נוספים אשר משדרים אמינות ויוצרים תחושה של היכרות עם עורך הדין.  יש לדעת כי העלות של כרטיס ביקור דיגיטלי היא אינה גבוהה בכלל, הלקוח הראשון שמגיע דרך כרטיס הביקור הדיגיטלי יכול לכסות את ההשקעה עליו. 

 

היתרונות של כרטיס ביקור דיגיטלי לעורך דיןמהן היתרונות של כרטיס ביקור דיגיטלי לעורך דין?

  1. כרטיס ביקור דיגיטלי כולל בתוכו את כלל התוכן הרלוונטי ללקוח על השירותים שמעניק עורך הדין. הוא משמש כמעין אתר תדמית קטן לעורך הדין. 
  2. כרטיס ביקור דיגיטלי מכיל בתוכו לחצנים אשר דרכם מגיעים לפרופיל של עורך הדין ברשתות החברתיות השונות, עקב כך גדלה כמות האנשים אשר נחשפים לתוכן הפרסומי של עורך הדין. 
  3. ניתן לשלוח את כרטיס הביקור הדיגיטלי בלי סוף, בלי לשלם עלות הדפסה. 
  4. כרטיס הביקור הדיגיטלי תמיד מעודכן ותמיד זמין ללקוח. 
  5. ניתן למצוא את כרטיס הביקור הדיגיטלי על ידי חיפוש פשוט באינטרנט.
  6. כרטיס הביקור הדיגיטלי יוקרתי יותר מכרטיס ביקור אשר עשוי מנייר, כרטיס הביקור הדיגיטלי כולל בתוכו אלמנטים מיוחדים אשר לא קיימים בכרטיס ביקור מנייר, חלק מן האלמנטים הם: סרטונים, תמונות, אפקטים שונים ועוד. 

 

מה מכיל כרטיס ביקור עורכי דיןמה מכיל כרטיס ביקור עורכי דין?

כרטיס ביקור העשוי מנייר יכיל בדרך כלל את הלוגו של חברת עורכי הדין, את התמונה של עורך הדין, את מספר הטלפון שלו, את שמו של עורך הדין, את הכתובת ואת המייל של עורך הדין. כדי ליצור קשר עם עורך הדין צריך להעתיק בצורה ידנית את מספר הטלפון או כתובת המייל הרשומים בכרטיס. 

כרטיס ביקור דיגיטלי לעורכי דין מכיל בתוכו את כל המידע העדכני והרלוונטי של עורך הדין, כמו כן כרטיס ביקור דיגיטלי לעורכי דין מכיל בתוכו מגוון כפתורים אשר עוזרים ללקוח ליצור קשר עם עורך הדין ולבצע פעולות נוספות. 

 

מה כולל בתוכו כרטיס ביקור דיגיטלי לעורכי דין?

כרטיס ביקור דיגיטלי לעורכי דין כולל בתוכו את הנתונים הבאים:

  1. הסברים על השירות
  2. אודות העסק
  3. מפת ניווט למשרד עורך הדין
  4. כפתור דרכו נכנסים לפרופיל של עורך הדין במדיה החברתית
  5. כפתורים ליצירת קשר בלחיצה
  6. טופס בו משאירים את הפרטים שלכם
  7. ניתן להוסיף עוד מגוון רחב של כפתורים אשר יעזרו ללקוח הפוטנציאלי.
כרטיס ביקור לעורך דין
ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>