בניית כרטיס ביקור דיגיטלי חינם

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

בניית כרטיס ביקור דיגיטלי חינםבניית כרטיס ביקור דיגיטלי חינם היא ייצוג דיגיטלי של הפרופיל של העסק שלכם, השירותים והמוצרים הנמכרים בו. הוא משמש כדי להציג את הכישורים, הרקע והמומחיות שלך בצורה מהירה וקלה. זה יכול לשמש למטרות שיווק ברשת או כדרך להצגת שירותי החברה וסוגי ההתמחויות שלה. 

מחפשים בניית כרטיס ביקור דיגיטלי חינם ברשת? רגע לפני שנדבר על זה, חשוב להבין מה הוא הכרטיס הדיגיטלי. כרטיס הביקור הדיגיטלי הופך לפופולרי יותר בשנים האחרונות, מכיוון שקל יותר לשתף אותו מאשר כרטיס ביקור פיזי. זה מקל על עסקים לפנות לאנשים אחרים עם תחומי עניין ורקע דומים. 

מה שצריך לדעת על בניית כרטיס ביקור דיגיטלי חינם

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא גרסה דיגיטלית של כרטיס ביקור פיזי. זהו כלי שעוזר לך לתת לעסק שלך יתרון בשוק. כרטיסי ביקור דיגיטליים נועדו להיות משותפים בקלות במדיה חברתית ובשיווק בדואר אלקטרוני. הם עוזרים לך להציג את האישיות והערכים של המותג שלך, מה שחשוב לבניית אמון עם לקוחות פוטנציאליים.

בניית כרטיס ביקור דיגיטלי חינם זהו תהליך יצירת קובץ או מיני-סייט המכילים את כל המידע האישי שלך וקישורים לחשבונות המדיה החברתית שלך. ניתן לצרף אותו למיילים, לשתף אותו במדיה החברתית או להדפיס אותו. בתור כלי שיווקי, הכרטיס הדיגיטלי אפקטיבי מאוד ומושך אליו מבקרים להתעניין בשירותי החברה. 

האם אפשר לעצב בעצמי כרטיס ביקור דיגיטלי? 

כרטיס הביקור הדיגיטלי הוא ייצוג דיגיטלי של עצמך. זו הזדמנות עבורך להציג את מה שיש לך להציע בעולם המקצועי. ואם תרצו לעצב את כרטיסי הביקור שלכם, תזדקקו למחשב עם פוטושופ או אילוסטרייטור מותקן עליו. כמו כן, יהיה עליך להוריד את תבנית כרטיס הביקור הנכונה לכם מהאינטרנט. זאת ועוד, כדאי שתתקין במחשב גם את Adobe InDesign על מנת להקל על הדפסת ויצירת העיצובים. 

כל אלו, הן שיטות ודרכים לעצב כרטיסי ביקור במקרה שיש לכם ידע גרפי מסוים. אם אין לכם את הידע הנדרש לעיצוב כרטיסי ביקור, כמובן שיהיה חשוב לקבל את הסיוע של מעצב גרפי. ויודעים מה? יש אפילו דרכים יותר פשוטות להנות מכרטיסי ביקור איכותיים. זה נקרא בניית כרטיס ביקור דיגיטלי חינם. כיצד עושים זאת? המשיכו לקרוא. 

עדיף לקבל סיוע ממעצב גרפי בד"כ 

כשתיצרו קשר עם מעצב גרפי, יהיה אפשרי להשתמש בכל גופן שאתה אוהב, אבל הימנע מגופנים קטנים מדי או גדולים מדי, כי הם עשויים לא להיראות טוב. כמו כן, חשוב שהמידע בכרטיס שלך יהיה קריא וקל לקריאה, כך שלא יהיה בלבול כשאנשים עוברים על המידע המוצג על גבי הכרטיס שלכם. בסופו של דבר, יש הרבה דברים שצריך לחשוב עליהם כשאתה מעצב כרטיס ביקור. האם אתה רוצה להשתמש בצבע או בשחור לבן? האם הלוגו שלך יהיה בתלת ממד או דו ממדי? איזה סוג של תמונת רקע אתה רוצה? ואז, ישנה השאלה מי הולך לעזור לך לעצב את כרטיס הביקור שלך? אם אתם אובדי עצות, מעצבים גרפיים מומחים בלעשות סדר בבלגן תוך מקצועיות ובזריזות. המעצב הגרפי יאפיין את סוג העסק שלכם, ישאל אתכם מס' שאלות וייצא לדרך לעצב לכם את הכרטיס. 

לעצב כרטיס ביקור דיגיטלי חינםלעצב כרטיס ביקור דיגיטלי חינם שיבלוט בתחום 

עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי אינו קל כפי שהוא נראה. יש הרבה גורמים שיש לקחת בחשבון ואתה צריך להיות בטוח שהעיצוב שלך בולט מהמתחרים בתחום. אם אתה רוצה לוודא שעיצוב כרטיס הביקור שלך שונה מזה של כולם, הימנע משימוש בצבעים דומים מדי כמו שחור או אפור. אתה יכול גם להשתמש בגווני צבעים עם צבע אחד בהיר ברקע וצבע אחר חזק יותר וכהה בחזית. הקונטרסט העיצובי הזה גורם לעין מיד להגיב ולהישיר מבט. 

כדי לוודא שלכרטיס הביקור שלכם יש מראה מקצועי, הימנעו משימוש רב מדי בטקסט ובמקום זאת השתמשו באיור או בלוגו למטרות מיתוג. בסופו של דבר, עיצוב כרטיס ביקור אינו משימה קלה. אתה צריך לחשוב מה קהל היעד שלך רוצה ומה הוא צריך לדעת עליך. אם תסתייעו במעצב גרפי, הוא יספק לכם כמה טיפים וטריקים לעיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי שיסייע בבניית המותג שלכם.

אז איך משיגים כרטיס ביקור דיגיטלי בחינם? 

בניית כרטיס ביקור דיגיטלי חינם אפשרית, כי בימינו כרטיסי ביקור הם חלק חשוב מאוד באסטרטגיית השיווק של כל איש עסקים. הם משמשים כדי להציג את עצמך ולהציג את המותג שלך. הם גם דרך מצוינת למשוך את תשומת הלב של אנשים ולעשות רושם ראשוני טוב.

כדי לבנות כרטיס ביקור דיגיטלי חינם, תצטרכו להוריד מהאינטרנט MOCKUP, שזו בעצם סוג של תבנית עיצוב (THEME) עבור יצירת כרטיסי ביקור דיגיטליים בחינם. כמו כן, אם אתם משתמשים במערכת WORDPRESS, תוכלו לנסות לחפש PLUGINS ליצירת כרטיסי ביקור דיגיטליים. אמנם בניית כרטיס ביקור דיגיטלי חינם היא אפשרית בימינו, אבל חלק נכבד מהעסקים מעדיפים דווקא לשלם למעצב גרפי כדי לקבל עיצוב ייחודי לבית העסק. החלטה שלכם. 

בניית כרטיס ביקור דיגיטלי חינם
ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>