בניית כרטיס ביקור דיגיטלי

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

בניית כרטיס ביקור דיגיטלירוצים להגדיל את מעגל הלקוחות שלכם? דרך טובה לכך היא כרטיס ביקור דיגיטלי. כרטיס ביקור דיגיטלי, עובד כמו כרטיס ביקור מודפס רק שההבדל המרכזי ביניהם הוא דרך ההעברה. על מנת להעביר כרטיס ביקור מודפס יש להיפגש פנים אל פנים עם הלקוח שלנו ואילו על מנת להעביר כרטיס ביקור דיגיטלי ניתן להשתמש בדואר אלקטרוני, הודעות SMS, הודעות וואטסאפ ועוד. על בניית כרטיס ביקור דיגיטלי נרחיב במאמר הבא. 

 

בניית כרטיס ביקור דיגיטלי- מה זה?

לפני שנסביר על בניית כרטיס ביקור דיגיטלי כדאי להבין מה זה בכלל. כרטיס ביקור דיגיטלי הוא עמוד אינטרנטי המכיל מידע רב על העסק שלכם ואותו תוכלו להעביר בקלות בין חברים, לקוחות פוטנציאליים ועוד. 

חשוב מאוד לבנות את כרטיס הביקור הדיגיטלי כהלכה ולהתאים אותו לעסק שלכם, לאופי הפעילות שלו ולקהל היעד שלו. 

בניית כרטיס ביקור דיגיטלי- כיצד נבצע בניית כרטיס ביקור דיגיטלי?

על מנת לבצע בניית כרטיס ביקור דיגיטלי צריך קודם כל שיהיו לכם דומיין ואחסון אתר. במידה שאין לכם, מומלץ לפנות לחברה מתאימה שתעשה זאת בשבילכם. שימו לב שאם יש לעסק שלכם אתר אינטרנט, יהיה לכם קל יותר לבנות את כרטיס הביקור הדיגיטלי מאחר ויש לכם תשתית מוכנה. 

חשוב מאוד לשים לב כי כרטיס ביקור דיגיטלי מצריך חוויית משתמש טובה. לשם כך צריך שהטעינה של כרטיס הביקור תהיה מהירה, שהוא יכיל כפתורי הנעה לפעולה, שהגולשים לא יצטרכו להסתבך על מנת למצוא מידע רלוונטי. תחשבו שאתם שולחים ללקוח פוטנציאלי את כרטיס הביקור הדיגיטלי, הוא מנסה להיכנס אליו אך הטעינה לוקחת הרבה זמן, ברוב המקרים הלקוח הפוטנציאלי יתייאש ויפסיק לנסות להיכנס לכרטיס הביקור שלכם. לכן, חשוב מאוד שחוויית המשתמש תהיה טובה ושכרטיס הביקור הדיגיטלי יספק לגולשים בו נוחות. כמו כן, חשוב מאוד שכרטיס הביקור הדיגיטלי יותאם גם לגלישה מטלפונים ניידים, שכן ברוב המקרים אנשים לא יפתחו מחשב על מנת לצפות בכרטיס הביקור הדיגיטלי ששלחתם להם. 

כמו כן, חשוב מאוד לעצב את כרטיס הביקור הדיגיטלי בצורה חכמה ובצבעים שנוחים לעין ומתאימים לעסק שלכם.   

 

בניית כרטיס ביקור דיגיטלי- טיפים לעיצוב בבניית כרטיס ביקור דיגיטלי

על מנת לעצב נכון את כרטיס הביקור הדיגיטלי יש לקחת בחשבון מספר אלמנטים- 

  • סגנון הכרטיס

האלמנט הראשון הוא סגנון העיצוב. את כרטיס הביקור הדיגיטלי ניתן לעצב במגוון סגנונות. סגנונות העיצוב תלויים במספר אלמנטים כמו הטעם האישי שלכם, אופי העסק ועוד. ניתן לבחור בין סגנון עיצוב חדשני יותר או סגנון עיצוב קלאסי כאשר בכל אחד מהם יבואו לידי ביטוי אלמנטים אחרים. 

  • צבעים

אלמנט חשוב נוסף בעיצוב כרטיס ביקור הוא פלטת הצבעים. פלטת הצבעים תעזור לכם לאפיין את העסק שלכם ואתכם. על מנת לבחור את הצבעים בהם תשתמשו יש מספר קווים מנחים- 

  • תחום העיסוק- לכל תחום עיסוק יש צבעים שמתאימים לו ויוצרים קשר מידי אליו, כך שהלקוח יידע במה מדובר רק בזכות הצבעים. לדוגמא התחום הרפואי מאופיין בגווני אדום ולבן. תחום האפייה והבישול יאופיין בגווני אדום, כתום, ורוד, ירוק, חום ולבן. 
  • התאמות צבעים- חשוב מאוד להתאים נכון בין הצבעים ולבחור בצבעים שעובדים נכון ביחד. לדוגמא, תוכלו לבחור בצבעים משלימים כמו צהוב וסגול, כחול וכתום, אדום וירוק ועוד. 
  • צבעים חמים או קרים- ניתן לבחור בעיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי על ידי צבעים חמים ( גווני אדום, כתום וצהוב) או על ידי צבעים קרים (כחול, ירוק וסגול). 
  • ניתן לבחור בצבעי מונוכרום, צבע אחד והגוונים שלו לדוגמא כחול אפור, כחול כהה, כחול, תכלת, 

ועוד. 

  • לוגו/ איור גרפי

מיתוג עסקי הוא אחד הדברים החשובים ביותר בעולם העסקים והוא מתאר תהליך בו אנחנו הופכים את העסק שלנו למותג. אחד האלמנטים שעוזרים למיתוג העסקי הוא הוספת לוגו או איור גרפי. כאשר אנחנו מוסיפים לוגו או איור גרפי אנחנו נותנים ללקוחות שלנו מושג על טיב העיסוק שלנו ועל טיב העסק. בנוסף, פעמים רבות הלוגו או האיור הגרפי יישארו בזיכרון הלקוחות ויטביעו בהם חותם. 

בניית כרטיס ביקור דיגיטלי- אילו כפתורים מומלצים בבניית כרטיס ביקור דיגיטלי?

כרטיס ביקור דיגיטלי צריך לספק ללקוח מידע עליכם ועל העסק שלכם. בכרטיס ביקור דיגיטלי, מלבד מידע, ניתן להוסיף כפתורי הנעה לפעולה. כלומר, על ידי לחיצה על הכפתור הלקוח יוכל לבצע פעולות כמו לחייג למשרד לדוגמא. על ידי כפתורים אלה, הלקוח יוכל לבצע פעולות רלוונטיות בקלות ובמהירות ולא יצטרך להסתבך בתהליך. לדוגמא, לקוח שרוצה ליצור קשר לא יצטרך לגשת ללוח המקשים ואז לחזור לאתר ואז שוב לוח המקשים ושוב לאתר רק בשביל לבדוק את מספר הטלפון. על ידי הכפתור המתאים הוא יוכל לחייג אליכם בלחיצה פשוטה. 

 

אז אילו כפתורים כדאי שיהיו בכרטיס ביקור דיגיטלי?

  • כפתור חיוג. 
  • כפתור שליחת הודעת SMS.
  • כפתור שליחת הודעת וואטסאפ.
  • כפתור שליחת מייל. 
  • כפתור הוספה לאנשי הקשר. 

כמובן שיכולים להיות כפתורים נוספים כמו אפשרות לניווט בווייז או קישורים לרשתות החברתיות להמשך התרשמות. כמו כן יכולים להיות כפתורים שמתאימים לעסקים מסוימים יותר מאשר לעסקים אחרים.

 

מה נכתוב בבניית כרטיס ביקור דיגיטלי?

מטרתו של כרטיס הביקור הוא לגרום ללקוחות פוטנציאליים להפוך ללקוחות קיימים. לשם כך חשוב מאוד שכרטיס הביקור יכיל פרטים חשובים וייתן ללקוחות הפוטנציאליים מושג על העסק. חשוב מאוד לא להגזים עם כמות הטקסט שאתם מוסיפים לכרטיס הביקור על מנת לא להתיש את הלקוחות. הפרטים שחייבים להופיע בכרטיס הביקור הם לוגו או איור גרפי, שם בעל העסק, תחום העיסוק, מספר טלפון, מייל, אתר וחשבון פייסבוק.

כמובן שניתן לכלול כמויות טקסט רבות יותר, בהתאם למה שתרצו להעביר ללקוחות שלכם. עם זאת, עדיין מומלץ שהעמוד יהיה נוח וברור ויכיל את הפרטים ההכרחיים על מנת שהלקוחות הפוטנציאליים לא יתקשו למצוא את הפרטים החשובים ויצליחו להתמקד.

בניית כרטיס ביקור דיגיטלי
ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>