גודל כרטיס ביקור סטנדרטי

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

כדי לבחור כרטיס ביקור איכותי לעסק שלכם עליכם לדעת מהו גודל כרטיס ביקור סטנדרטי, עיצובים שונים ואיך להפוך את המוצר שלכם לייחודי. יש מספר גדלים של כרטיסי ביקור עבור עסקים כאלה ואחרים, אך גודל כרטיס ביקור סטנדרטי הוא בעל מידה זהה ונמצא ליעיל ביותר מבין כל שאר הגדלים. הדבר הראשון שלמעשה אתם צריכים לבחור הוא את גודל הכרטיס, רק בדרך הזאת יוכל המעצב להתאים את העיצוב וכך גם תדעו מה התוכן הנכון להוסיף. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על גודל כרטיס ביקור סטנדרטי וטיפים לכרטיס ביקור איכותי.

מהו גודל כרטיס ביקור סטנדרטי?

גודל כרטיס ביקור סטנדרטי יהיה בגודל של 9X5 ס"מ, בין אם מדובר על כיוון אנכי או אופקי. אבל למה בעצם הגודל הזה הוא הסטנדרטי? המטרה שלכם היא להתאים את גודל הכרטיס בצורהגודל כרטיס ביקור סטנדרטי יהיה בגודל של 9X5 ס בה היא תהיה נוחה לכל לקוח אשר מגיע אליכם. הגודל שציינו הינו גודל שיכול להיכנס בקלות לארנק או לכיס. יש כרטיסי ביקור שהם גדולים יותר שהלקוח למעשה יכול להגיע למצב שהוא "נתקע" איתם. אין לו באמת איפה לאחסן את כרטיס הביקור עד שהוא מגיע הביתה. זאת אומרת, הלקוח ישמור את כרטיס הביקור רק במקרה בו הוא באמת צריך את השירות שלכם דווקא. 

עם זאת, למרות שגודל כרטיס הביקור הוא 9X5 ס"מ עדיין יש מקרים חריגים. יש היום טכניקות שונות לייצור כרטיסי ביקור, כמו כרטיס ביקור מתקפל ואפילו כרטיס ביקור דיגיטלי. מה שאנחנו מנסים להעביר, אם זה הכרחי שכרטיס הביקור שלכם יהיה גדול יותר אתם עדיין תוכלו לעשות זאת. מקום מקצועי יעניק לכם את כל הפתרונות הרלוונטים כדי שתוכלו לקבל את התוצאה הטובה ביותר. 

כרטיס ביקור מתקפל

אם אתם בכל זאת רוצים כרטיס ביקור גדול יותר מכיוון שיש לכם תוכן חשוב שאתם רוצים להכניס, יש לכם אפשרות לבחור כרטיס ביקור מתקפל אשר מגיע אל גודל כרטיס ביקור סטנדרטי כאשר הוא מקופל. כרטיס ביקור מתקפל יכול להתקפל לשניים, יכול להיות לו קיפול חלקי וכן הלאה. המטרה היא שגם כאשר הכרטיס מקופל עדיין יהיה בחלקיו המקופלים אינפורמציה ברורה. לדוגמא, יכול להיות שבחלק המקופל יהיה הלוגו של העסק או שם העסק, ברגע בו פותחים את הקיפול יש לכם אמצעי התקשרות ותוכן מסוים שמסביר על השירות שאתם מביאים בכמה מילים. חשוב להדגיש, המחיר של כרטיס ביקור מתקפל יהיה גבוה יותר ליחידה מאשר כרטיס ביקור בגודל סטנדרטי. 

איך מעצבים כרטיס ביקור?

גודל כרטיס ביקור סטנדרטי מאפשר לנו לעצב את הכרטיס שלנו בכל אופן בו נרצה. לרוב, העיצוב יהיה באמצעות מעצב מקצועי למרות שיש תוכנות חינמיות שיכולות לעזור לכם בעיצובגודל כרטיס ביקור סטנדרטי מאפשר לנו לעצב את הכרטיס שלנו בכל אופן בו נרצה שהוא יחסית חובבני. המעצב נכנס לפוטושופ שם הוא מכניס דף חלק בו יש את גודל הכרטיס שציינו. המעצב יפתח קובץ מעט גדול יותר מאשר גודל הכרטיס כי יש להשאיר שוליים לבית הדפוס. לאחר מכן נוכל להתחיל לבנות את העיצוב בחלקו הקדמי, זאת אומרת שהמעצב בוחר את הצבע הרצוי, משלב צבעים, מוסיף את הרקע הרצוי. ניתן לבחור את הצבע שיש ללוגו, לשלב בין הלוגו לרקע וכן הלאה. 

לאחר שיש לנו את הבסיס כולל את הלוגו הגיע הזמן להוסיף את התוכן. זאת עושים באמצעות פתיחת דף חדש בגודל זהה. על זה אנחנו נוסיף את כל פרטי ההתקשרות באמצעות אותם צבעים שהשתמשנו עבור הלוגו, אלו הם צבעים מנחים. שימוש בצבעים מגוונים מדי יכול ליצור בלבול אצל הלקוח. את התוכן אנחנו כותבים בגדלים שונים, לדוגמא את שם המותג אנחנו רוצים בגדול, את התוכן האחר בגודל קטן יותר. נוסיף את אמצעי התקשורת באמצעות לוגו של אינסטגרם, פייסבוק, וואטסאפ  ומייל. נוסיף את מספר הטלפון שלכם, כתובת אם צריך ואתר אינטרנט. 

כמה זה עולה לי?

המחיר עבור גודל כרטיס ביקור סטנדרטי יהיה שונה ממקום למקום. המחיר אותו אתם משלמים עבור העיצוב הוא בנפרד מאשר ההדפסה. המחיר עבור עיצוב כרטיס ביקור יכול לנוע בין 150 ש"ח ועד 1,000 ש"ח כאשר מדובר על עבודה מורכבת יותר. חשוב לזכור, העיצוב הוא השקעה חד פעמית שיש לשים עליה דגש רב, עליכם לבחור מעצב בעל מוניטין גבוה כדי לייצר את מה שאתם רוצים להעביר לקהל שלכם. 

המחיר עבור הדפסת הכרטיסים משתנה בהתאם לבית הדפוס, ככל שתזמינו יותר כרטיסים ככה המחיר עבור כרטיס יירד. בדרך כלל המחיר עבור 500 כרטיסים ינוע בין 100 ש"ח ועד 300 ש"ח. גם כאן, המחיר תלוי בעיצוב שלכם, אם אתם רוצים ציפוי לכה, כרטיס ביקור שקוף וכן הלאה. בנוסף, גם הגודל של הכרטיס משנה את המחיר אותו תשלמו, בעיקר עבור ההדפסה. היום רבים החליטו לעבור לכרטיסי ביקור דיגיטליים, הבחירה היא שלכם לשני הסוגים יש אפקט טוב על תדמית העסק. 

כרטיס ביקור דיגיטלי חכם חינם
ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>