הדפסת כרטיס ביקור

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

כרטיסי ביקור הם אחד הדברים החשובים ביותר לבעלי עסקים רבים כמו עורכי דין, רופאים פרטיים, חוקרים פרטיים ועוד. על ידי כרטיס הביקור ניתן ליצור אינטראקציות עם לקוחות פוטנציאליים, קולגות, שותפים עסקיים וכל מי שנרצה ולמעשה לשווק את עצמנו בדרכים עקיפות. כיצד מתבצעת הדפסת כרטיס ביקור וכיצד כדאי לעצב אותו? המאמר הבא הוא בשבילכם.

למה כדאי לבצע הדפסת כרטיס ביקור?

כרטיס ביקור הוא אחד ממוצרי הדפוס הבסיסיים בעסקים רבים וגם אחד החשובים בהם. חשוב מאוד להשקיע תשומת לב בעיצוב הכרטיס ובבחירת הסוג שלו על מנת ליצור רושם ראשוני גבוה כבעלי העסק וכך להגדיל את מעגל הלקוחות שלנו. כרטיס ביקור צריךכרטיס ביקור הוא אחד ממוצרי הדפוס הבסיסיים בעסקים רבים וגם אחד החשובים בהם להיות קל לנשיאה ובגודל כזה שיתאים להכנסה לארנק. על כרטיס הביקור יופיע המידע הרלוונטי להמשך תקשורת איתכם והוא יכלול את השם שלכם ואת שם העסק, תחום העיסוק, פרטי התקשרות (טלפון, מייל, פקס), דף פייסבוק, אתר ועוד.

כאשר מביאים ללקוח פוטנציאלי כרטיס ביקור, בעצם יוצרים פעולה רשמית ומכובדת שתותיר על הלקוח הפוטנציאלי רושם. לכן, במידה ואתם פועלים בעסקים רשמיים כמו לדוגמא חוקר פרטי או עורך דין, כרטיס ביקור הוא דבר חשוב מאוד עבורכם.

כמו כן, כרטיס ביקור מאפשר לכם, כבעלי עסק, ליצור אינטראקציות עם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם מבלי שהם ירגישו שהם מתחייבים לצעד משמעותי כלשהו. בצורה כזו הלקוח לא ירגיש שלוחצים עליו או לוקחים ממנו פרטים כאשר הוא לא מעוניין בכך ואתם תדעו שעדיין יש אפשרות להמשך קשר עם הלקוח במידה וירצה בכך.

חשוב מאוד שכרטיסי הביקור יהיו זמינים בכל מצב ובכל עת על מנת לנצל כל הזדמנות עסקית שתצוץ לפניכם.

הדפסת כרטיס ביקור- אפשרויות

  1. למינציה

למינציה הוא ציפוי ניילון דק איתו ניתן לצפות מוצרי נייר שונים וביניהם כרטיסי ביקור. הלמינציה מאפשרת להגן על הנייר מפני נזקים שונים, כמו רטיבות או קרע לדוגמא, וכך היא הופכת אותו לעמיד יותר. כמו כן, היא מעניקה לנייר גימור יוקרתי. ניתן לבחור בגימור מט או מבריק, לפי הטעם האישי שלכם.

  1. לכה סלקטיבית

לכה סלקטיבית היא לכה מבריקה שניתן להוסיף באזורים מסוימים של כרטיס הביקור והיא עוזרת ליצור עניין. האזורים שנבחר לצפות בלכה הסלקטיבית יהיו אזורים שנרצה להבליט בהם אלמנטים מסוימים כחלק מהעיצוב. כרטיסי ביקור כאלה יעברו תחילה ציפוי למינציה מט, על מנת ליצור שכבת הגנה לכרטיס הביקור, ולבסוף יוסיפו את הלכה הסלקטיבית באזורים הנבחרים. כך ניתן לשדרג את מראה הכרטיס ולהעניק לו יוקרתיות.

  1. ניירות מיוחדים וממוחזרים

ניתן להדפיס כרטיסי ביקור על גבי ניירות שונים ומיוחדים שהם גם ממוחזרים, ביניהם נייר קרטון, נייר יהלום, נייר פנינה ועוד. כל אחד מסוגי הניירות מעניק אפקט אחר לכרטיסי הביקור. נייר קרטון הוא בעל טקסטורה עדינה של שתי וערב, נייר יהלום ונייר פנינה מעניקים גימור יוקרתי בעל ברק. כמו כן, הדפסת כרטיס ביקור על גבי נייר ממוחזר תורמת גם למאבק הסביבתי שזהו יתרון משמעותי עבור אנשים ריבם. את הניירות המיוחדים בדרך כלל לא מצפים בלמינציה על מנת לשמור על התחושה והמראה הייחודי שלהם.

  1. כרטיסי ביקור דו צדדיים

כיצד מתבצעת הדפסת כרטיס ביקור וכיצד כדאי לעצב אותואפשרות נוספת להדפסת כרטיס ביקור היא כרטיסי ביקור דו צדדיים. כך אתם יכולים לנצל שטח פנים גדול יותר של הנייר וכך להכניס יותר מידע או אלמנטים שתבחרו (תמונות, איורים ועוד). מומלץ להכניס את כל המידע בצד אחד של הכרטיס ואילו בצד השני לשים מידע בשפה אחרת או את התמונות שאתם מעוניינים להוסיף. יש גם שמקדישים את הצד השני למיתוג העסק על ידי הוספת לוגו, סלוגן, מוטו, משפט, ציטוט או כל דבר אחר שתבחרו.

הדפסת כרטיס ביקור- כיצד יש לעצב את כרטיס הביקור?

על מנת לעצב כרטיס ביקור בצורה נכונה, חשוב מאוד לשים לב לפרטים שונים כמו סגנון הכרטיס, הצבע שלו ועוד. חשוב שעיצוב הכרטיס יתאים לאופי העסק וישרת אותו בצורה הטובה ביותר. ריכזנו לכם חמישה פרטים שחשוב לשים לב אליהם בעיצוב כרטיס ביקור.

סגנון הכרטיס

עיצוב כרטיס ביקור ניתן לביצוע במגוון סגנונות שונים. הבחירה בסגנון העיצוב לכרטיס הביקור תהיה תלויה בין היתר בטעם האישיאת התהליך של הדפסת כרטיס ביקור אתם רוצים לעבור ממקום של מחשבה מעמיקה והתמקדות בערך השיווקי ובמטרה שהוא אמור למלא שלכם, אך עליכם לקחת בחשבון כי כל סגנון עיצובי ישפיע על הלקוח בדרכים אחרות. לדוגמא, אם תבחרו בסגנון עיצוב חדשני יותר, הוא יוכל ליצור עניין רב בקרב הלקוחות הפוטנציאליים שמקבלים אותו. סגנון עיצוב חדשני בא לידי ביטוי בפלטת צבעים עשירה ובאלמנטים רבים ומגוונים. לעומת זאת, אם תבחרו בסגנון עיצוב קלאסי יותר, הוא יגרום לכך שמי שיקבל אותו יתמקד בדיוק במה שאתם רוצים שהוא יתמקד. סגנון עיצוב קלאסי יבוא לידי ביטוי עם צבע אחד או שניים, אלמנט אחד או שניים וכמות המידע ההכרחית בלבד.

צבעים

פרט נוסף חשוב מאוד שעליכם לקחת בחשבון בעיצוב כרטיס הביקור שלכם הוא פלטת הצבעים בהם תשתמשו. פלטת הצבעים תעזור לכם לאפיין את העסק שלכם ואתכם. על  מנת לבחור פלטת צבעים תוכלו להיעזר במספר קווים מנחים-

  • מה תחום העיסוק שלכם? לתחומי עיסוק רבים קיימים צבעים שיוצרים קשר אליהם ומתאימים להם, כך שהלקוח רואה את הצבעים ויודע כבר לאיזה תחום קשור כרטיס הביקור. לדוגמא, התחום הרפואי מאופיין בגווני אדום ולבן.
  • במידה ואתם מעוניינים לבחור בצבעים שלא בהכרח קשורים באופן ישיר למקצוע שלכם, יש לבחור בצבעים שעובדים טוב ביחד. לדוגמא, צבעים משלימים כמו צהוב וסגול, כחול וכתום, אדום וירוק ועוד.
  • אתם יכולים לבחור בין צבעים חמים לבין צבעים קרים. לדוגמא, לבחור לעצב את כרטיס הביקור שלכם על בסיס צבעים קרים כלומר גווני כחול, ירוק וסגול, או על בסיס צבעים חמים כלומר גווני אדום, כתום וצהוב.
  • תוכלו לבחור בצבעי מונוכרום, צבע אחד וגווני לדוגמא כחול אפור, כחול כהה, כחול, תכלת,

ועוד.

לוגו/ איור גרפי

על מנת למתג את העסק שלכם בצורה נכונה מומלץ מאוד להוסיף לוגו או איור גרפי. אם אין לכם לוגו או איור גרפי מתאימים לעסק, כדאי מאוד לבחור בחברה מתאימה שתעצב עבורכם את הלוגו על מנת למתג את העסק בצורה נכונה.

טקסט

כרטיס ביקור צריך להכיל את הפרטים החשובים של בעל העסק. יש לקחת בחשבון שמומלץ לא להגזים עם כמות הטקסט ושהיא תיכנס כראוי בגודל הכרטיס. הפרטים המומלצים לכרטיס ביקור מודפס הם לוגו או איור גרפי, שם בעל העסק, תחום העיסוק, מספר טלפון, מייל, פקס, במידה ויש כתובת לדואר, אתר וחשבון פייסבוק וכל אמצעי תקשורת אחר שיש לכם (סקייפ, בלוג ועוד). ניתן להוסיף לכרטיסי הביקור גם קור QR שנסרק לטלפון ומוביל את הלקוח בקלות לאתר האינטרנט, לעמוד נחיתה, לכרטיס ביקור דיגיטלי, לדף הפייסבוק או לכל מקום אחר שתבחרו.

גודל וצורת הכרטיס

אחד הדברים החשובים שיש לקחת בחשבון בעיצוב כרטיס ביקור הוא גודל הכרטיס והצורה שלו. גודל כרטיס ביקור סטנדרטי בארץ יהיה 5×9 ס"מ, והוא בנוי כך שהוא יוכל להיכנס לארנק בקלות, יישמר בצורה טובה ולא יקשה על מי שמקבל אותו.

כיום תוכלו לבחור בין מגוון צורות שונות כמו כרטיס עגול, מרובע ועוד, או אפילו צורות שמתאימות לעסק כמו צורה של עוגה לכרטיס עבור אופה, צורה של רכב עבור נהג מונית, צורה של דובי עבור חנות צעצועים ועוד.

ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>