הכנת מצגות מקצועיות

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

מצגת היא דבר חשוב ביותר למגוון רחב של צרכים. את המצגת ניתן להכין כיום באופן עצמאי, אך חשוב מאוד להקפיד על מצגת איכותית. בסופו של דבר, מטרת המצגת היא לאפשר לצופים לגלות בה עניין, להנות ממנה ובמקרים רבים גם ללמוד ממנה. על כן, חשוב מאוד להכין את המצגת בצורה איכותית ולעצב אותה בצורה מתאימה, בהתאם למטרות העומדות על הפרק.

 

הכנת מצגות מקצועיות- מתי יש צורך בכך?

ישנם לא מעט מצבים שבהם יש צורך להכין מצגת. כאשר מדובר על הכנת מצגות מקצועיות חשוב לדעת כי מצגת מציגה כל דבר בצורה מפושטת יותר וברורה יותר ועל כן, נוטים להשתמש בה לא מעט במסגרת אירועים עסקיים, כאשר יש צורך להציג תוכניות עסקיות שונות, להציע פרזנטציה הנוגעת לתחום המכירות ועוד. ניתן למצוא את המצגות בישיבות רבות וחשובות שבהן יש צורך להציג לשותפים עסקיים, למנהלים או לכל אדם אחר דברים הנוגעים לעסק. חשוב שתבינו כי מצגת שמכינים עבור אירוע עסקי כלשהו או עבור ישיבה, מספרת בעצם על העסק שלכם. מצגת חובבנית עם מראה מיושן תעיד על עסק חובבני ולא עדכני ואילו מצגת מעוצבת וממותגת עם מראה מקצועי מפגינה עסק רציני, מקצועי וייחודי.

 

מצגת לאירועים

מלבד הכנת מצגות מקצועיות הרלוונטיות למטרות עסקיות שונות כגון: פרזנטציה עבור מכירות,, הצגת מטרות כלשהן העומדות על הפרק, הצגת תכנית עסקית כלשהי או כל דבר אחר הנוגע לעסקים וחברות, הרי שמצגות רלוונטיות מאוד גם עבור אירועים שונים. לא מעט אנשים מכינים מצגות מעניינות ומיוחדות לאירועים כגון: בר מצווה, בת מצווה, חתונה ועוד. המצגת יכולה להכיל תמונות שונות, ניתן לשלב בה מוזיקה ועוד. ככל שתכינו את המצגת בצורה טובה יותר ותעצבו אותה בצורה יותר, כך היא תרגש יותר ותשמח יותר את האדם שהיא הוכנה עבורו ואת כל האנשים שצופים בה יחד אתו. ניתן להקרין מצגות בימי הולדת או באירועים כגון: חתונת כסף, יום נישואין שחוגגים יחד עם בני משפחה וחברים ועוד.

אין ספק שיש כיום לא מעט אירועים שונים או מטרות שונות שעבורם כדאי להכין מצגת, אך כמובן שחשוב להכין את המצגת בצורה הטובה ביותר על מנת שהיא תשדר את מה שרוצים שהיא תשדר.

 

איך מכינים מצגת איכותית?

כדי להציג מצגת איכותית לכל אירוע או מטרה, כדאי להקפיד על כמה דברים חשובים: ראשית כל, כדאי מאוד שהמצגת תהיה מתומצתת עם מעט טקסט, נקייה ולא עמוסה ביותר מדי אלמנטים, כדאי לא להתפתות ולהעמיס על המצגת

שנית, אם מדובר על הכנת מצגות מקצועיות הרלוונטיות עבור עסקים, כדאי מאוד לבנות אותה בהתאם לנראות הקיימת של העסק. כלומר, להשתמש בפונטים וצבעים שיש בלוגו של העסק ובשפה העיצובית שלו בשלטים או כל סוג של פרסום אחר.

מלבד זאת, חשוב מאוד שהמבנה של המצגת יהיה קוהרנטי כלומר מגובש, שיש לו סדר והיגיון. אם כל שקופית במצגת תהיה בנויה בצורה שונה לגמרי, יהיה קשה מאוד להבין מה קורה בה וכן יהיה קשה להיות ממוקדים בה ותשומת הלב של הצופים תברח למקומות אחרים. מבנה מסודר מעניק לצופים את ההרגשה שחשבו עליהם ושרצו להגיש להם את התוכן בצורה מובנת ומסודרת.

חשוב מאוד לשמור על אחידות בעיצוב של המצגת. כדאי להשתמש בסקלה של צבעים קבועה וכן בפונט אחד או שניים לכל היותר.

יש לשלב תמונות בצורה נכונה ואיכותית.

כיום ניתן למצוא תוכנה להצגת מצגות אשר יכולה לסייע לכם להכין מצגות בצורה הטובה, הנכונה והאיכותית ביותר. התוכנה תאפשר לכם ליצור את המצגת המושלמת לכל אירוע ולכל מטרה.

ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>